misschien als je stabilizers gemaakt zijn van weaksauce lo het zijn geen dumbells van 70kgquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha klinkt wel alsof het vrij lastig is, iets tever gooien en je schouder is kapot
[..]
In Apeldoorn, was in de Entrance.
Whahaha opplak tieten?![]()
Ja er was zo'n redhead die wel okay was van veraf, van dichterbij wat minder maar wood berry. De rest van die groep was vrij eng wel.
Hahahah ja is zo, misschien ook eens proberen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
misschien als je stabilizers gemaakt zijn van weaksauce lo het zijn geen dumbells van 70kg
die in entrance zijn allemaal travos volgens mij man lmao
hahaha
die crossdressers zijn echt helemaal naar ja, freaksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahah ja is zo, misschien ook eens proberen.
En ja kloptmaar deze waren op bezoek ofzo, zagen er wel legit uit. Niet van die crossdressers iig.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahahah ja is zo, misschien ook eens proberen.
En ja kloptmaar deze waren op bezoek ofzo, zagen er wel legit uit. Niet van die crossdressers iig.
deze bedoel je zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:35 schreef Sapstengel het volgende:
Whahha oja ik zie het iddMjah die er toen waren zagen er wel wat beter uit, dit is idd gewoon een man.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:36 schreef Sapstengel het volgende:
LOL nope.
Haha die linker, wtf is dat?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:40 schreef Sapstengel het volgende:
Yuri ga je ook opplak tieten dragen?
Wel direct zieke chest gains.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:40 schreef Sapstengel het volgende:
Yuri ga je ook opplak tieten dragen?
Wel direct zieke chest gains.
nobody got time fo datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:46 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom ga je dan niet gewoon naar de gym?
what what in the buttquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:47 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt net een plastic versie van die zoon van André Hazes
even een purgequote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
Om al die narigheid enigzins te compenseren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, nou een goede kuur + paar maanden gym lijkt me wel makkelijker en goedkoper dan al die ingrepenquote:
een gezicht waar alleen een moeder van kan houden krijg je daar niet vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha, nou een goede kuur + paar maanden gym lijkt me wel makkelijker en goedkoper dan al die ingrepenen ziet er ook een stuk beter uit.
Nee gelukkig hebben die ingrepen dat wel veranderdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
een gezicht waar alleen een moeder van kan houden krijg je daar niet van
hold your horses brah 22 gemeenschappelijk hierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
LMAO
6 mutual friends met haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |