nobody got time fo datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:46 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom ga je dan niet gewoon naar de gym?
what what in the buttquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:47 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt net een plastic versie van die zoon van André Hazes
even een purgequote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
Om al die narigheid enigzins te compenseren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, nou een goede kuur + paar maanden gym lijkt me wel makkelijker en goedkoper dan al die ingrepenquote:
een gezicht waar alleen een moeder van kan houden krijg je daar niet vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha, nou een goede kuur + paar maanden gym lijkt me wel makkelijker en goedkoper dan al die ingrepenen ziet er ook een stuk beter uit.
Nee gelukkig hebben die ingrepen dat wel veranderdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:52 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
een gezicht waar alleen een moeder van kan houden krijg je daar niet van
hold your horses brah 22 gemeenschappelijk hierquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
LMAO
6 mutual friends met haar.
entrance hoertje is zijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:58 schreef Sapstengel het volgende:
Whahaha ja dat is zo, iedereen kent elkaar hier.
teveel moeite brahquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha, nou een goede kuur + paar maanden gym lijkt me wel makkelijker en goedkoper dan al die ingrepenen ziet er ook een stuk beter uit.
haha ja, maar die heeft zo'n gare bek eronder hangenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 03:59 schreef Sapstengel het volgende:
Haha ja? Ik dacht in die bovenste foto eerst dat het Kimberley was met blond haar. Die heeft ook van die typische ogen.
die is mooi ja, epische gastquote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:00 schreef Sapstengel het volgende:
Karl Pilkington is echt een held trouwens
heb al die radioshows allemaal al 3x geluisterd ofzo in de auto
Ja idd, dat wel. Beetje sletje wel geloof ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ja, maar die heeft zo'n gare bek eronder hangen![]()
wel dikke memmen die kimberley ja
i can confirmquote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, dat wel. Beetje sletje wel geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |