SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 14-02-2014 23:13:55 ]
kan ze lkrkr pijpequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
wtf, jennifer lawrence zonder tanden ofzo?
in de winter zit ik altijd aan de dnp kan niet zegge dat ik het koud heb. kslaap momenteel ook buiten op een matrasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:14 schreef Awesome_ het volgende:
Krijgen jullie het ook altijd zo tyfus koud als je ff dagje low kcal zit?
d'r uit gezet ?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
in de winter zit ik altijd aan de dnp kan niet zegge dat ik het koud heb. kslaap momenteel ook buiten op een matras
Ik denk het niet. Als je naar de gym gaat ben je teveel gericht op uiterlijk, je moet gewoon jezelf leren accepteren zoals je bent.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat Jennifer mij ook wel zou willen.
als jennifer mij in de verte zou zien staan begon ze zichzelf meteen te verwenne denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat Jennifer mij ook wel zou willen.
Volgens mij zijn die dingen over haar lichaam als reactie op kritiek van journalisten dat ze dik was en babyvet had oid. Ik vind haar echt niet feministisch oid.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
etc
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
echt zonde dat ze het haar eraf geknipt heeft
van een goede 8.8/10 nu nog maar een 7.4/10
Ik heb gehoord dat die fucking lekker zijn. Helaas heb ik geen magnetron.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef Sapstengel het volgende:
Zo even twee van deze bad boys in de magnetron gooien
[ afbeelding ]
#bulklife.
Geen idee man, blijkbaar kan het. Ik heb in 2013 misschien 3x de magnetron gebruikt toen ik nog thuis woonde.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe kun je leven zonder magnetron? Gewoon ergens combimagnetron kopen, onmisbaar in de keuken.
Zo denk ik er ook over ja. En eten van de vorige dag opwarmen vind ik ook altijd zo smerig, dus ik eet het liever koud. Voor de rest zou ik niet weten waar ik hem voor zou gebruiken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef seto het volgende:
zonder magnetron valt prima te leven
meeste shit die je in een magnetron klaar moet maken valt toch niet te vreten
ik ook denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:09 schreef Sapstengel het volgende:
Te lui om te koken man, trek dat gedoe niet.
Als ik in de VS zou wonen zou ik sowieso fatty zijn. Elke dag drive through.
veel goedkoper, je kan ook gewoon normale maaltijden afhalen bij drive throughs enzoquote:
Klopt, meer variatie ook. Hier kun je via thuisbezorgd wel kwaliteitsvoedsel krijgen, maar dan betaal je 10-15 euro per maaltijd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:13 schreef seto het volgende:
[..]
veel goedkoper, je kan ook gewoon normale maaltijden afhalen bij drive throughs enzo
Yeah, die site is echt super informatief om jezelf op allerlei vlakken te verbeteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die site kende ik niet, ziet er nice uit idd
Klinkt ook als iets voor Ron Swanson. Hij zou het geschreven kunnen hebben.
Jup.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, meer variatie ook. Hier kun je via thuisbezorgd wel kwaliteitsvoedsel krijgen, maar dan betaal je 10-15 euro per maaltijd.
Trouwens, JB en Etha?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |