quote:
Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:Man o man o man. Vandaag naar de H&M geweest om een broek te kopen gezien ik vorige week door een broek gescheurd ben. Daar aangekomen weet ik me god niet wat voor een model mij goed past gezien ze zes soorten hadden. Ook wist ik mijn maat niet aangezien ik aangekomen ben, wat betekende dat ik allerlei maten moest uitproberen.
Na drie broeken uitgeprobeerd te hebben werd ik al lichtelijk geïrriteerd, en dat kwam met name doordat ik een dikke trui aanhad waardoor ik het ontzettend warm kreeg en begon te zweten. Toen nog maar wat broeken gepast, maar allemaal zaten ze niet goed; te baggy, te strak of te lang.
Ik gaf de hoop op, want de maat die ik blijkbaar nodig had - na acht broeken aangepast te hebben - kon ik ook nergens vinden. Voor de zekerheid vroeg ik een meisje die daar werkte of ze mijn maat hadden, maar het mocht niet baten. Het meisje leek toevallig echt onzettend veel op Miley Cyrus, maar dan een beetje chubby - I kid you not. Erg toevallig na vandaag.
Gefrustreerd en overhit verliet ik de H&M.
Na de uitgang verlaten te hebben stuurde ik een maatje van mij, die tevens buff is, een berichtje met waar hij zijn broeken koopt. "Levi's," zei hij. Aangekomen bij Levi's kreeg ik gelijk de hulp die ik nodig had: ik legde de beste meneer mijn probleem uit (grote bovenbenen) en hij herkende zich in dit probleem. Ik keek naar zijn benen en vroeg mij af "lel, do u even lift?".
Anyways, hij raadde mij de 508's aan gezien die bovenin wat losser zitten maar voor de rest wel wat getailleerder rond de kuiten zijn; wat ik mooi vind en het was ook nog een maat kleiner! Ik deed de broek aan en voila: hij pastte gelijk perfect!
Na afgerekend te hebben heb ik nog even de lekkerste Vlaamse friet van Nederland met mayo en saté gehaald.
Ik ben bijna bij de gym aangekomen voor een reps-for-jesus squat sessie om mijn nieuwe Levi's waardig te doen, dus hierbij eindig ik dit verhaal.
p.s. hebben jullie ook soms het gevoel dat je denkt dat de medewerkers denken dat je iets wilt stelen, of komt dat doordat ik een kk buitenlander ben?
Zie hier de oplossing voor al die gasten die roepen dat ze geen broeken kunnen vinden. De portemonnee trekken en niet shoppen bij de h&m en zara. Eventueel een maat groter kopen en taille in laten nemen door een naaister voor een tientje.
quote:
Paar kekke Airwalks eronder. Bam jonge
quote:
Die ringen zijn wel handig voor de ketting aan m'n portemonnee`
quote:
Oke. thanks man.
quote:
Nudie, altijd. Heb nudies in de kast liggen die ik al zeker 5 jaar heb. En als je ze in de sale scoort heb je ze voor 70-100 euro ong. Geen geld voor een broek die het meerdere jaren volhoudt.
quote:
Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef Sapstengel het volgende:Bij de zara pas je ook niks als je bovenlichaam traint. Laatst XL jas gepast en die was te klein. En bij Dreamer en RaymondK zal XXL nog wel te klein zijn

Zara is gemaakt voor mocrotjes. Wat een kutzaak.
quote:
Het is dat je het erbij zegt. Goed gelukt.
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Eleiko het volgende:[..]
Overhemden op maat uit India laten komen via iTaylor.
Pakken via SuitSupply of SocietyShop.
Broeken blijft kut, maar zoek ook eens op dbb: je bent niet de enige met dit probleem.
Misschien sowieso eens een vakantie-tje naar Zuid-Oost Azie boeken en dan daar een flinke berg kleding op maat laten maken.
Werkt dat een beetje dat Itaylor? Kan wel een paar nieuwe overhemden gebruiken.
quote:
48 uur spacen in de Berghain, goed begin voor je cut.
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 12:16 schreef dreamerbulk het volgende:adsense is dat jongens
jullie zullen mij wel haten, groot gedeelte van mijn inkomen komt dmv ads online, ik ben de tumor op het vrije internet

mensen die adblocker gebruiken had ik toch al niets aan verdiend, die zijn te slim om op ads te klikken, die moet ik op andere manieren binnenharken
hehehe [insert greedy jew]
ps: ik wou dat ik zelf ook adblocker kon draaien, vooral bij youtube stront irritant.. maar helaas pindakaas
![jew-stereotype.gif]()
quote:
Ik heb lekker halve liters met me wijf gehakt op valentijn. Gulpener Dort

quote:
Dat dus.
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 14:36 schreef Sapstengel het volgende:[..]
Vriend van me is naar Vietnam verhuisd en woont nu samen met een vrouw daar. Zij is meer type 1, maar ja geen probleem lijkt me. Liever dat dan van die zelfstandige vrouwen cq sletten.
Lol wat de neuk moet je met een wijf dat zich gedraagt als een schoothondje? Bang voor een beetje tegengas?
quote:
Bazige wagen.
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:In Enschede ook altijd, sinds die kebabzaak er zit ligt er nauwelijks eten klaar bij de burger king en moeten ze alles nog maken. Altijd kiezen tussen trein halen of eten.
Natuurlijk kies je dan voor het laatste.
Patat speciaal van de smullers opvreten in de stiltecoupe
quote:
u srs brah? die kutzooi is toch niet te vreten ofwel?
quote:
Kunnen die wijven nooit eens normaal recht voor een spiegel gaan staan? Tering ik krijg al een hernia als ik er naar kijk.
quote:
Als al dr vriendjes vreemd zijn gegaan zal er wel wat aan haar mankeren.
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 10:38 schreef JackieBrown het volgende:Dat is ook wel klachtwaardig toch
Mannen

heb je een prachtige vriendin ga je alsnog vreemd. Daarom moet je er goed uitzien, goed koken en tot op zekere hoogte een beetje psycho-eng zijn. Zo van als ik erachter kom dat je vreemd gaat is de kans vrij groot dat ik savonds een gaatje in je penis prik. Maar verder niks aan de hand
want vrouwen gaan nooit vreemd lol

. Ohja, dat je thuis een prachtig mokkel hebt betekent nog niet dat je niet geil van een ander lekkertje kan worden. Liefde en lust zijn 2 verschillende dingen.
quote:
Anders gewoon hekje klimmen brah. Terrein is groot zat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op
woensdag 29 april 2015 16:30 schreef
seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo