en brandwondenzalfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:21 schreef VMSDKR het volgende:
Dima heeft speciaal voor vandaag handzalf gekocht.
Ulgh je verdient beterquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dankje JB, mijn vriendin gaat daarentegen niet met me naar de gym.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn dus endo struggles he maar daar weet jij niets van he dus DONT JUDGE ME u dont know my lifequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Eerst klagen dat je VP hoger was dan die pic en nu naar een burgerbar willen.
Je krijgt een vegaburger van me JB. Tot vanavond.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zijn dus endo struggles he maar daar weet jij niets van he dus DONT JUDGE ME u dont know my life
Fcking ectoprivilege opmerking weer dit zeg![]()
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zijn dus endo struggles he maar daar weet jij niets van he dus DONT JUDGE ME u dont know my life
Fcking ectoprivilege opmerking weer dit zeg![]()
Heb wel ziek smalle polsen dus eigenlijk soort ecto bouw welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Sapstengel is alles behalve ecto
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb wel ziek smalle polsen dus eigenlijk soort ecto bouw wel
Echt hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Vegaburgerdat soort mensen moeten eigenlijk de cel in voor godslastering. Je gaat toch geen hamburgers gemaakt van groente eten?
haha ik ken hem van de misc,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:48 schreef stoeltafel het volgende:
http://elitedaily.com/env(...)s-never-okay-photos/
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:56 schreef dreamerbulk het volgende:
sowieso hele artikel is sneu
[ afbeelding ]
je ziet zijn benen niet eens, kerel heeft echt super goede fysiek.
hekel aan dat soort mensen .. ook op facebook bij die pages met ziek gespierde gasten, als iemand lange broek aan heeft.. never skip legday hurdurrrrrr opmerkingen.
op zulke momenten wil ik die kop van zo'n gastje pakken en rammen op de muur totdat je alleen nog maar sop geluiden hoort van het hele schedel wat tot moes is gebroken. echt zwaar gerustled wordt ik daardoor
[ afbeelding ]
ga jij alle gespierde bois ofzo bylangs?????quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef JackieBrown het volgende:
Al zijn slechte leg genetics ook echt hoor. Mn ex squatte en deadliftte aardig wat maar had echt kinderbeentjes
Heb gwn een type tog net als andere op blond ofso vallequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ga jij alle gespierde bois ofzo bylangs?????
when will it be mine turn?????? jackie???????quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb gwn een type tog net als andere op blond ofso valle
Deca Dick Inc.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:56 schreef dreamerbulk het volgende:
sowieso hele artikel is sneu
[ afbeelding ]
je ziet zijn benen niet eens, kerel heeft echt super goede fysiek.
hekel aan dat soort mensen .. ook op facebook bij die pages met ziek gespierde gasten, als iemand lange broek aan heeft.. never skip legday hurdurrrrrr opmerkingen.
op zulke momenten wil ik die kop van zo'n gastje pakken en rammen op de muur totdat je alleen nog maar sop geluiden hoort van het hele schedel wat tot moes is gebroken. echt zwaar gerustled wordt ik daardoor
[ afbeelding ]
moet je maar niet zoveel over mij postenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik dit als ad telkens
dit ja ..lmaoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Haha maar is wel zo. Het zijn altijd van die non lifting phaggots die komen met shit als "never skip leg day" uwhuhuhu.
En als ze dan zelf gaan liften hele tijd shit posten van dat feel after leg day omg funny meme le 9gag bullshit.
Vriend van me is naar Vietnam verhuisd en woont nu samen met een vrouw daar. Zij is meer type 1, maar ja geen probleem lijkt me. Liever dat dan van die zelfstandige vrouwen cq sletten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:31 schreef H1N1 het volgende:
Aziatische vrouwen. Nederige bitches of ontzettende dramaqueens.
heeft zij scoliose ofzo?quote:
scumbag steve:quote:
Dat heeft het vrouwtje goed voor je geregeld snakesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Snakey het volgende:
Breakfast of champions vanmorgen.![]()
[ afbeelding ]
Waar en welke film?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie gaat hier naar gratis film met FOK! ?
Ik ga.
die zit weer ergens met z'n kont in een hotel hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Eh nou, het vrouwtje in het restaurant dan. Het is een specialiteiten restaurant waar je niet voor je honger maar voor het lekkere komt. Ik was dus verbaasd dat het een redelijk bord met voer was deze keer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat heeft het vrouwtje goed voor je geregeld snakes
Ik kom niet maar ik wens je wel succes met de FOK!stersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/a(...)toning-non-stop.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
dat is een lekker ontbijtje zeg!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben de dienstmeisjes wel een hartje op je kussen gelegd?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh nou, het vrouwtje in het restaurant dan. Het is een specialiteiten restaurant waar je niet voor je honger maar voor het lekkere komt. Ik was dus verbaasd dat het een redelijk bord met voer was deze keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |