SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door VMSDKR op 14-02-2014 10:46:49 ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:47 schreef JackieBrown het volgende:
Ja verpest anders ff mn v-dag vms
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol nu moet seto harder zn best doen
nice
Hey Snakey,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:50 schreef Snakey het volgende:
Mac supports windows...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:50 schreef Snakey het volgende:
Mac supports windows...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey Snakey,
Leuk dat je mee komt posten. Voor dit soort grappige plaatjes hebben we een apart topic:
ONZ / Funny links, pics & clips - #169 elkravo kutn00b
gr gr
hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey Snakey,
Leuk dat je mee komt posten. Voor dit soort grappige plaatjes hebben we een apart topic:
ONZ / Funny links, pics & clips - #169 elkravo kutn00b
gr gr
Nah, Sneekie is niet zo kleinzerig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ik lees net dat vmsdkr een ban heeft gekregen
Hoezo zou dit niet kunnen? Ik heb dit natty behaaldquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
als dit echt zou kunnen, dan heb je volgens mij een hart ter grote van een voetbal ook lol
Ovquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:59 schreef G.R.S. het volgende:
heerlijk treinen vandaag, wie doet er mee
seems legitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoezo zou dit niet kunnen? Ik heb dit natty behaald
Wtfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:18 schreef VMSDKR het volgende:
" The money and valuables found in this one house alone, would be enough to pay for health insurance for every man woman and child in the USA for 12 years! "
Yeah right.
Verder wel indrukwekkend, die gunz, wtf.
De vorige OP was zorgvuldig in elkaar gezet, die kon best 2 topics mee. Zeker vergeleken met sommige bagger OP's die 5-10 topics meegingen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:19 schreef VMSDKR het volgende:
Cor is echt zo'n PvdA'er. Altijd zeiken over de OP maar nu zelf aanpassen; ho maar.
Je moet niet zo stoer doen vriend. Je moet gwn lekkere wijven in de op zetten!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De vorige OP was zorgvuldig in elkaar gezet, die kon best 2 topics mee. Zeker vergeleken met sommige bagger OP's die 5-10 topics meegingen.
Overhemden op maat uit India laten komen via iTaylor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
mogeh
![]()
![]()
ik kocht paar weken terug van e.o.a. bear survival merk (naam ff vergeten, jas nu niet bijme, maar met een pootafdruk of iets in die trant volgens mij) een winddichte zomer/regenjas voor op de brommert momenteel. XXL idd.
Zit zo'n ingebouwde fleese trui in die d'r uit moet anders last van klaus ja lol.
Tanktops ook XXL. En dan nog te strak soms. Maar dat zegt allemaal niet zo veel hoor.
Sommige Prathiba's en Aditi's in die textielfabrieken in Bangladesh doen ook maar wat hoor.
En stempelen dan later wel een maatje d'r op op gevoel![]()
't kutte is dat ik totaal geen schouder ROM heb, en sommige shirts e.d. niet aan of uit krijg zonder zwaar te over strechen en e.o.a. karate geluid te maken lol.
Zelfde als met de 2e strap van m'n rugzak te pakken krijgen als die voor de helft op je rug zit gdvr![]()
![]()
nn hnhhhnfggnnhhhfffnaaaanjeeeh hehe pffffff.
zo iets.
Echt ff oefeningen voor gaan doen ook weer![]()
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:27 schreef Eleiko het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gaan, eeeh...: hoe heette dat ook alweer: cutten?
Wanneer was dat familieweekend nou?quote:
Suitsupply? Ben je ambtenaar ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Overhemden op maat uit India laten komen via iTaylor.
Pakken via SuitSupply of SocietyShop.
Broeken blijft kut, maar zoek ook eens op dbb: je bent niet de enige met dit probleem.
Misschien sowieso eens een vakantie-tje naar Zuid-Oost Azie boeken en dan daar een flinke berg kleding op maat laten maken.
Ik werk bij een bank, u mad?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Suitsupply? Ben je ambtenaar ofzo?
hahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wanneer was dat familieweekend nou?
Sterker nog, stel nou dat die bank zou omvallen. Dat zou echt catastrofale gevolgen hebben voor de wereldeconomie!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een van de grootste van Nederland toch? Zoiets heb je tenminste een keer gezegd.
Gewoon ff bommetje in dat hotelzwembad doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah
dat heb je goed onthouden.
over 2 weken
maar ik ben niet zo dik als jullie denken/hopen...
Heb matchende ringen gekocht voor mij en m'n vriendin, is dat niet schattig?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens ik wil wat romantische verhalen horen. Wie heeft er een date vanmiddag/vanavond??
hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sterker nog, stel nou dat die bank zou omvallen. Dat zou echt catastrofale gevolgen hebben voor de wereldeconomie!!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens ik wil wat romantische verhalen horen. Wie heeft er een date vanmiddag/vanavond??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon ff bommetje in dat hotelzwembad doen.
En zat er nou ook een hotelgym bij?
Waar gaat dit familiefeest (ongeveer) plaatsvinden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja
kan er alleen weinig van vinden alleen 1 plaatje van een home trainer![]()
![]()
Dus ik vrees een home trainer en een set dumbels van 10kg....
Dan ga ik wel lekker bijslapen daar
nee joh, kan wel paar dagen zonder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar gaat dit familiefeest (ongeveer) plaatsvinden?
Dan zoeken we even een fatsoenlijke gym voor je in de buurt.
Ja! Leuk!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb matchende ringen gekocht voor mij en m'n vriendin, is dat niet schattig?
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
Lol waarom zit heel FB vol met valentijnsberichten dan? Kun je dat niet beter gewoon in real life tegen elkaar zeggen?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
ja maar bij je initialisatie wordt gelijk je messenger geplundert, moeten ze weten wat je leuk vind enz enz.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
Facebook is prima, je moet alleen wat selectief met alles omgaan
Ah Im sorry. Of was t bewust? Geld besparen, aesthetics acquiren?quote:
Dat zijn Dima-achtige mannen die een tweede, fake-vrouwen-profiel aangemaakt hebben en dan net doen alsof ze verwend worden met Valentijnsdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
Lol waarom zit heel FB vol met valentijnsberichten dan? Kun je dat niet beter gewoon in real life tegen elkaar zeggen?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ah Im sorry. Of was t bewust? Geld besparen, aesthetics acquiren?
Ik sta gewoon met mn valentijn in de gym vnv.the perks of dating a bb'er
Facebook is 300x schijt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
Facebook is prima, je moet alleen wat selectief met alles omgaan
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef seto het volgende:
ik ga vandaag het meisje wat ik al een paar maanden volg nadat ze klaar is met werk aanspreken denk ik
romantisch
Wat een kneuzen dat ze Facebook hiervoor gebruiken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
dat hele faceboek man.
Ik heb het heeeeeel lang afgehouden, tot een paar dagen terug.
Had e.o.a. buurtvereninging een a4 op het raam van de portieken geplakt.
Als ik iets armoedig vind is dat het wel, dus heb een account aangemaakt (was enige communicatie middel volgens dat a4tje) en geklaagt op hun pagina.
quote:2 dagen later gelijk 6 berichten van mensen die ik ken, zelfs 2 uit m'n gym dat ik ze moest toevoegen en dat ik een brute Gymfoto moest uploaden enz enz.
Helemaal mee eens. Alles dat gratis lijkt is alleen maar om allerlei data van jezelf aan elkaar te knopen. En als zo'n nieuwe dienst populair wordt, gaat het naar de beurs, lopen de oprichters financieel binnen en begint het verval, met veel & irritante reclame voorop (vooral Youtube is irritant wat dat betreft).quote:Zo de schijt van van dat media.
Alles wordt aanelkaar gelinkt gelijk.
Youtube ook trouewns, zuigt ook zo hard tegenwoordig.
Niks te verbergen verder, maar daar kan ik dus echt niet tegen he.
Bewust, ik doe niet mee aan die commerciële crap. Ik vertel mijn vriendin later gewoon elke dag dat ik van haar hou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ah Im sorry. Of was t bewust? Geld besparen, aesthetics acquiren?
Ik sta gewoon met mn valentijn in de gym vnv.the perks of dating a bb'er
Nou idd. precies zo gaat het idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alles dat gratis lijkt is alleen maar om allerlei data van jezelf aan elkaar te knopen. En als zo'n nieuwe dienst populair wordt, gaat het naar de beurs, lopen de oprichters financieel binnen en begint het verval, met veel & irritante reclame voorop (vooral Youtube is irritant wat dat betreft).
Ze hebben nu letterlijk voor élk filmpje reclame hè.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou idd. precies zo gaat het idd.
Vol met reclame nu dat youtube.
ja en soms heb je de hoofdprijs en dan mag je het hele fimpje afkijken a 25 seconden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze hebben nu letterlijk voor élk filmpje reclame hè.
je kan nu als yt kanaaleigenaar een paar tiende cent verdienen per vieuw als je alles goed insteld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger was dat nooit. Toen hadden alleen sommige populaire filmpjes reclame.
JB ben jij dit?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:16 schreef dreamerbulk het volgende:
adsense is dat jongens
jullie zullen mij wel haten, groot gedeelte van mijn inkomen komt dmv ads online, ik ben de tumor op het vrije internet
mensen die adblocker gebruiken had ik toch al niets aan verdiend, die zijn te slim om op ads te klikken, die moet ik op andere manieren binnenharken
hehehe [insert greedy jew]
ps: ik wou dat ik zelf ook adblocker kon draaien, vooral bij youtube stront irritant.. maar helaas pindakaas
stevige commercie machine die draait op whiteknightsquote:
Het wordt gewoon tijd voor een open-source, non-profit, distributed social network (i.p.v. Facebook) en videodienst (i.p.v. Youtube).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja en soms heb je de hoofdprijs en dan mag je het hele fimpje afkijken a 25 seconden.
Hoeveel verdien je?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:16 schreef dreamerbulk het volgende:
adsense is dat jongens
jullie zullen mij wel haten, groot gedeelte van mijn inkomen komt dmv ads online, ik ben de tumor op het vrije internet
mensen die adblocker gebruiken had ik toch al niets aan verdiend, die zijn te slim om op ads te klikken, die moet ik op andere manieren binnenharken
hehehe [insert greedy jew]
ps: ik wou dat ik zelf ook adblocker kon draaien, vooral bij youtube stront irritant.. maar helaas pindakaas
??quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:23 schreef Awesome_ het volgende:
Christus wat is er met FOK! aan de hand laatste tijd.
Gewoon negeren, alle spelverzoeken blokkeren en mensen uit je lijst verwijderen die poep posten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar bij je initialisatie wordt gelijk je messenger geplundert, moeten ze weten wat je leuk vind enz enz.
Iedereeen die wel eens online gezocht heeft naar Reempie krijgt gelijk een faceboekbericht lol
onzin allemaal
Je moet je Adblock uitzetenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:23 schreef Awesome_ het volgende:
Christus wat is er met FOK! aan de hand laatste tijd.
varieert heel sterkquote:
Je PMS plannen op 15 februari...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
vanaf morgen valentijnchocolade voor de helft van de prijs
gasten moeten ook geld verdienenquote:
Mijn Adblock staat uit maar ik zie vooralsnog geen addsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gasten moeten ook geld verdienen
Ff je cache legen enzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
ik heb em ook uit, geen ads, maar kan geen man quoten en shit. Als dat zo door gaat, dan ga ik er straks nog iets van zeggen.
Neem mijn vriendin mee naar een burgerbar waar ze versgemaakte fucking lekkere burgers grillen. En daarna theater. En daarna palen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Neem mijn vriendin mee naar een burgerbar waar ze versgemaakte fucking lekkere burgers grillen. En daarna theater. En daarna palen.
Lolnope, vp is denk zo'n 4x hogerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger was dat nooit. Toen hadden alleen sommige populaire filmpjes reclame.
JB ben jij dit?
[ afbeelding ]
Jelly.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Neem mijn vriendin mee naar een burgerbar waar ze versgemaakte fucking lekkere burgers grillen. En daarna theater. En daarna palen.
Links of rechts?quote:
en brandwondenzalfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:21 schreef VMSDKR het volgende:
Dima heeft speciaal voor vandaag handzalf gekocht.
Ulgh je verdient beterquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:10 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Dankje JB, mijn vriendin gaat daarentegen niet met me naar de gym.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn dus endo struggles he maar daar weet jij niets van he dus DONT JUDGE ME u dont know my lifequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
Eerst klagen dat je VP hoger was dan die pic en nu naar een burgerbar willen.
Je krijgt een vegaburger van me JB. Tot vanavond.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zijn dus endo struggles he maar daar weet jij niets van he dus DONT JUDGE ME u dont know my life
Fcking ectoprivilege opmerking weer dit zeg![]()
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zijn dus endo struggles he maar daar weet jij niets van he dus DONT JUDGE ME u dont know my life
Fcking ectoprivilege opmerking weer dit zeg![]()
Heb wel ziek smalle polsen dus eigenlijk soort ecto bouw welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Sapstengel is alles behalve ecto
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb wel ziek smalle polsen dus eigenlijk soort ecto bouw wel
Echt hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Vegaburgerdat soort mensen moeten eigenlijk de cel in voor godslastering. Je gaat toch geen hamburgers gemaakt van groente eten?
haha ik ken hem van de misc,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:48 schreef stoeltafel het volgende:
http://elitedaily.com/env(...)s-never-okay-photos/
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:56 schreef dreamerbulk het volgende:
sowieso hele artikel is sneu
[ afbeelding ]
je ziet zijn benen niet eens, kerel heeft echt super goede fysiek.
hekel aan dat soort mensen .. ook op facebook bij die pages met ziek gespierde gasten, als iemand lange broek aan heeft.. never skip legday hurdurrrrrr opmerkingen.
op zulke momenten wil ik die kop van zo'n gastje pakken en rammen op de muur totdat je alleen nog maar sop geluiden hoort van het hele schedel wat tot moes is gebroken. echt zwaar gerustled wordt ik daardoor
[ afbeelding ]
ga jij alle gespierde bois ofzo bylangs?????quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef JackieBrown het volgende:
Al zijn slechte leg genetics ook echt hoor. Mn ex squatte en deadliftte aardig wat maar had echt kinderbeentjes
Heb gwn een type tog net als andere op blond ofso vallequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ga jij alle gespierde bois ofzo bylangs?????
when will it be mine turn?????? jackie???????quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb gwn een type tog net als andere op blond ofso valle
Deca Dick Inc.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:56 schreef dreamerbulk het volgende:
sowieso hele artikel is sneu
[ afbeelding ]
je ziet zijn benen niet eens, kerel heeft echt super goede fysiek.
hekel aan dat soort mensen .. ook op facebook bij die pages met ziek gespierde gasten, als iemand lange broek aan heeft.. never skip legday hurdurrrrrr opmerkingen.
op zulke momenten wil ik die kop van zo'n gastje pakken en rammen op de muur totdat je alleen nog maar sop geluiden hoort van het hele schedel wat tot moes is gebroken. echt zwaar gerustled wordt ik daardoor
[ afbeelding ]
moet je maar niet zoveel over mij postenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik dit als ad telkens
dit ja ..lmaoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Haha maar is wel zo. Het zijn altijd van die non lifting phaggots die komen met shit als "never skip leg day" uwhuhuhu.
En als ze dan zelf gaan liften hele tijd shit posten van dat feel after leg day omg funny meme le 9gag bullshit.
Vriend van me is naar Vietnam verhuisd en woont nu samen met een vrouw daar. Zij is meer type 1, maar ja geen probleem lijkt me. Liever dat dan van die zelfstandige vrouwen cq sletten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:31 schreef H1N1 het volgende:
Aziatische vrouwen. Nederige bitches of ontzettende dramaqueens.
heeft zij scoliose ofzo?quote:
scumbag steve:quote:
Dat heeft het vrouwtje goed voor je geregeld snakesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Snakey het volgende:
Breakfast of champions vanmorgen.![]()
[ afbeelding ]
Waar en welke film?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie gaat hier naar gratis film met FOK! ?
Ik ga.
die zit weer ergens met z'n kont in een hotel hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Eh nou, het vrouwtje in het restaurant dan. Het is een specialiteiten restaurant waar je niet voor je honger maar voor het lekkere komt. Ik was dus verbaasd dat het een redelijk bord met voer was deze keer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dat heeft het vrouwtje goed voor je geregeld snakes
Ik kom niet maar ik wens je wel succes met de FOK!stersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/a(...)toning-non-stop.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
dat is een lekker ontbijtje zeg!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben de dienstmeisjes wel een hartje op je kussen gelegd?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh nou, het vrouwtje in het restaurant dan. Het is een specialiteiten restaurant waar je niet voor je honger maar voor het lekkere komt. Ik was dus verbaasd dat het een redelijk bord met voer was deze keer.
ik heb maar weinig curve nodig om dat te zienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
scumbag steve:
praat over kont, plaatst foto van voorkant
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kom niet maar ik wens je wel succes met de FOK!stersIk denk dat je eerder blij mag zijn als er geen labieltje tussen zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Generation Iron, anders ga ik niet.quote:
Op welk vlak?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef Klokov het volgende:
Cor, wat zijn jouw favoriete klassiekers?
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
scumbag steve:
praat over kont, plaatst foto van voorkant
Dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:31 schreef H1N1 het volgende:
Aziatische vrouwen. Nederige bitches of ontzettende dramaqueens.
Fucking Dreamerbulkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik dit als ad telkens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Neuh, op m'n eigen stek in Spanje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die zit weer ergens met z'n kont in een hotel hoor
Ik heb nog wel ergens een eiwitreep liggen die ze mag hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:04 schreef Awesome_ het volgende:
Ik doe expres niks vandaag. Zo alpha ben ik.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fucking DreamerbulkHeyheyhey ff dimmen nou he jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAT Cruizer alert!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://issuu.com/autovisi(...)_opel_senator_cd?e=0
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fucking DreamerbulkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Voor zover ik weet was van de Senator de CD de meest luxe.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
FAT Cruizer alert!![]()
![]()
Bitter Diplomat --> CD --> wealth
Was d'r van dat model ook een CDI of een 4x4 ?
Of was CD de meest luxe?
En jij komt daar omdat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:39 schreef THEFXR het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=60892
Ik wil ook naar Spanje, met dat kutterige herfstweer hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, op m'n eigen stek in Spanje.
Zou Snakey daarom daar zitten??quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil naar Spanje omdat je daar vanaf 13 jaar legaal seks mag hebben.
Chrishansen.jpg
TRquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Chrishansen.jpg
klinkt legitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
Trein gemist omdat ik perse eten wilde halen.
Je hebt iig de juiste prioriteiten gesteld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
Trein gemist omdat ik perse eten wilde halen.
Jij zou continu treinen missen als je met de trein zou moeten.quote:
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij zou continu treinen missen als je met de trein zou moeten.
Normaal kies altijd voor trein halen maar ik had keiveel honger. Zo'n bitch voor me had boodschappen gedaan voor de hele week waardoor het nog langer duurdequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
In Enschede ook altijd, sinds die kebabzaak er zit ligt er nauwelijks eten klaar bij de burger king en moeten ze alles nog maken. Altijd kiezen tussen trein halen of eten.
Natuurlijk kies je dan voor het laatste.
Fijn om te weten dat mijn beslissing de juiste wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt iig de juiste prioriteiten gesteld.
kkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neem gewoon m'n eigen bammetjes mee als ik met de trein moet.Stuk gezonder en net zo lekker!
--> ambtenaar.quote:
Ook nog een mandarijntje erbij voor als je trek krijgtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neem gewoon m'n eigen bammetjes mee als ik met de trein moet.Stuk gezonder en net zo lekker!
Soms op een feestdagje een Oatmeal Raisin Cookie bij de AH To Go, ook smullen geblazen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Met humus broertje???quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk met humus. Jij weet wat lekker is!!!! Ook wil ik nog wel eens een avocado erop doen! Maar dat is zo vet he!! dus Niet iedere dag!quote:
Je weet wat ze zeggen:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk met humus. Jij weet wat lekker is!!!! Ook wil ik nog wel eens een avocado erop doen! Maar dat is zo vet he!! dus Niet iedere dag!
Elke dag dus hahahahahaha!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen:
Zit de 'a' in de dag?! Dan het mag!!!
kkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef Jahr00n het volgende:
En soms een SAS-Dag hahahaha (schijt aan Sonja dag )
Duitsland 14 jaar en dichterbij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Chrishansen.jpg
Sterk deze! Die onthoud ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen:
Zit de 'a' in de dag?! Dan het mag!!!
jonge je wilt niet weten hoe lekkere dingetjes ik maak altijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:00 schreef seto het volgende:
etha laat ons weer even zien wat echt #genieten is
En je weet: vet is slecht!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk met humus. Jij weet wat lekker is!!!! Ook wil ik nog wel eens een avocado erop doen! Maar dat is zo vet he!! dus Niet iedere dag!
Oh thanks. Duitsland is sowieso ene bazen land.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Duitsland 14 jaar en dichterbij.
niet luisteren naar duncan en gewoon plezier hebben tijden het trainen!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
hee mag ik wat vragen !!!??
duncan van de fit4free zei tegen mij dat echt slecht is die oefening dat je zo je kont naar achteren moet doen!!!???? ik doe die altijd!!!!!
Nah, ik vind dat alles hier wel kan. Maar hem/haar ( wat jij wil ) daar steeds op flamen is zo laag.quote:
Hahaha wilt ie dinnetje palenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:42 schreef Awesome_ het volgende:
Zusje komt binnen met een vriendin die ik niet ken. 1.90m met echt zieke thigh gap. Fetish +1.
Mee eens hoor, stel kleuters daar in ONZ. Sowieso een bagger forum vol met autistische 4chan pubers...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat alles hier wel kan. Maar hem/haar ( wat jij wil ) daar steeds op pakken is zo laag.
Ik dacht dat we matties waren...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:15 schreef Awesome_ het volgende:
Nee ik vertrouw jullie voor geen meter.
Ik heb een spa package gekregen met:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
heb jij vriend? gvdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb een spa package gekregen met:
Sweet Escape Package
Massage or Facial (60-min) + Foot Reflexology (15-min) + Chocolate Paraffin Pedicure (60-min)
en vanavond uit eten in een fondue restaurant met een epic dessert.
[ afbeelding ]
en daarna neukseks.
Hehe nice!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Sweet Escape Package
Massage or Facial (60-min) + Foot Reflexology (15-min) + Chocolate Paraffin Pedicure (60-min)
[ afbeelding ]
en daarna neukseks.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe nice!
Gelolled om facial en neukseks #12jaar
#sad
JEZUS WAT EEN STREEFJE. ZOU HEM KNALLEN ( NO HOMO)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef IrCute het volgende:
Nee grapje dat is die kerel van Game of Thrones.
[ afbeelding ]
Dit is mijn vriend
Altijd als ik denk te weten welke man vrouwen wel en niet knap vinden, komt die Gosling weer voorbij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn vriend
Gosling is mijn #2. Hij is zo gvd geil en dat heb ik niet snelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Altijd als ik denk te weten welke man vrouwen wel en niet knap vinden, komt die Gosling weer voorbij.
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
Face wise is hij echt niet zo bijzonder imo.
Geef hem wat meer te etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn vriend
hy is gwn perefect jy bent gwn jaloers omdat etha sown vetlkep is met neppes piertjes viese anna bol hommo is hyquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
hy is gwn perefect jy bent gwn jaloers omdat etha sown vetlkep is met neppes piertjes viese anna bol hommo is hy
Dit denk ik dus ook altijd. Ik zou hem een 7/10 raten. nohomoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
Face wise is hij echt niet zo bijzonder imo.
en dat ná die facial?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Sweet Escape Package
[ afbeelding ]
en daarna neukseks.
Pls ircute ethas face is egt ryans face mr dan eg 100x knapper dussss doeiiii meje gekke amerikense mietjesgoslingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
hy is gwn perefect jy bent gwn jaloers omdat etha sown vetlkep is met neppes piertjes viese anna bol hommo is hy
Heb jij ook zo'n ijzersterke kaaklijn, met een goede zwarte stoppelbaard?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso heb ik betere facial aesthetics.
stuur pic van jou en JB danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Ik ben honestly zeker een stuk knapper dan Ryan.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Ik ben honestly zeker een stuk knapper dan Ryan.
Tik em aan vriendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso heb ik betere facial aesthetics.
ryan is heelunmaal geen ameriken. hy is kannadees, ben jy dom ofso?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pls ircute ethas face is egt ryans face mr dan eg 100x knapper dussss doeiiii meje gekke amerikense mietjesgosling
Dan kan ik mijzelf opgeilen met het idee van een trio.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waarom moet ik er ook op staan tho?
Heeft beetje zo'n goofy gezicht altijd. Ook geen heel goede jawline imo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit denk ik dus ook altijd. Ik zou hem een 7/10 raten. nohomo
Lol das tog ook amerika? Je woond er en je weet nie eens egt voor sgutquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
ryan is heelunmaal geen ameriken. hy is kannadees, ben jy dom ofso?
Ik zie wel wat je bedoeld. Maar hij heeft toch iets waar ik wild van word.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft beetje zo'n goofy gezicht altijd. Ook geen heel goede jawline imo.
7/10 idd.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Of die ja. Van de week een zeer gedetailleerde zma droom over gehad
Walk away bro, walk away...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
Precies, Awesome_. En dit op V-day.
maak het uit vriend. dan gaan wij samen verder als geheelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
Precies, Awesome_. En dit op V-day.
ff sletje in 3 gezusters pakkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maak het uit vriend. dan gaan wij samen verder als geheel
jatog samen rocken we de blauwe bengel leegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ff sletje in 3 gezusters pakken
ja tog
haha laterz
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne valentijn allemaal.
xoxo
Zou het er wel op kunnen maar niet super bijzonderquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
Ircute wat vind je van Chris Evans dan? Dat vind ik nou echt een 9.8/10 facewise en bodywise ook wel als hij gejuiced heeft voor een film
Meest bereikbaar, 99.99% van de mannen die ik in het echt zie doet mij ook helemaal niksquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
Je zet nu toch geen beta'tje door te zeggen dat je huidige vriend/man op #1 staat he?
Awesome_. Aangenaam.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Meest bereikbaar, 99.99% van de mannen die ik in het echt zie doet mij ook helemaal niksEcht maar zelden dat ik een man zie waarvan ik warm word.
Die zijn geil ja, en ook leonardo dicaprio en johhny depp, maar dat is zo standaardquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:55 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
sjors cloonie?? brad pitt???
wta i sdit voor lijstje?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
mijn nr. 1 hollywood chick is sws jennifer lawrence met lang haar.
jezus daar zou ik armen en benen en organen voor afstaan
asa akira danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:59 schreef seto het volgende:
jennifer lawrence is zwaar overrated tbh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |