ik heb maar weinig curve nodig om dat te zienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
scumbag steve:
praat over kont, plaatst foto van voorkant
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik kom niet maar ik wens je wel succes met de FOK!stersIk denk dat je eerder blij mag zijn als er geen labieltje tussen zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef Snakey het volgende:
Breakfast of champions vanmorgen.![]()
[ afbeelding ]
Generation Iron, anders ga ik niet.quote:
Op welk vlak?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef Klokov het volgende:
Cor, wat zijn jouw favoriete klassiekers?
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
scumbag steve:
praat over kont, plaatst foto van voorkant
Dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:31 schreef H1N1 het volgende:
Aziatische vrouwen. Nederige bitches of ontzettende dramaqueens.
Fucking Dreamerbulkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg ik dit als ad telkens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Neuh, op m'n eigen stek in Spanje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die zit weer ergens met z'n kont in een hotel hoor
Ik heb nog wel ergens een eiwitreep liggen die ze mag hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:04 schreef Awesome_ het volgende:
Ik doe expres niks vandaag. Zo alpha ben ik.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fucking DreamerbulkHeyheyhey ff dimmen nou he jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAT Cruizer alert!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://issuu.com/autovisi(...)_opel_senator_cd?e=0
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Fucking DreamerbulkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Voor zover ik weet was van de Senator de CD de meest luxe.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
FAT Cruizer alert!![]()
![]()
Bitter Diplomat --> CD --> wealth
Was d'r van dat model ook een CDI of een 4x4 ?
Of was CD de meest luxe?
En jij komt daar omdat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:39 schreef THEFXR het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=60892
Ik wil ook naar Spanje, met dat kutterige herfstweer hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, op m'n eigen stek in Spanje.
Zou Snakey daarom daar zitten??quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil naar Spanje omdat je daar vanaf 13 jaar legaal seks mag hebben.
Chrishansen.jpg
TRquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Chrishansen.jpg
klinkt legitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
Trein gemist omdat ik perse eten wilde halen.
Je hebt iig de juiste prioriteiten gesteld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
Trein gemist omdat ik perse eten wilde halen.
Jij zou continu treinen missen als je met de trein zou moeten.quote:
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij zou continu treinen missen als je met de trein zou moeten.
Normaal kies altijd voor trein halen maar ik had keiveel honger. Zo'n bitch voor me had boodschappen gedaan voor de hele week waardoor het nog langer duurdequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
In Enschede ook altijd, sinds die kebabzaak er zit ligt er nauwelijks eten klaar bij de burger king en moeten ze alles nog maken. Altijd kiezen tussen trein halen of eten.
Natuurlijk kies je dan voor het laatste.
Fijn om te weten dat mijn beslissing de juiste wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt iig de juiste prioriteiten gesteld.
kkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neem gewoon m'n eigen bammetjes mee als ik met de trein moet.Stuk gezonder en net zo lekker!
--> ambtenaar.quote:
Ook nog een mandarijntje erbij voor als je trek krijgtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neem gewoon m'n eigen bammetjes mee als ik met de trein moet.Stuk gezonder en net zo lekker!
Soms op een feestdagje een Oatmeal Raisin Cookie bij de AH To Go, ook smullen geblazen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Met humus broertje???quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk met humus. Jij weet wat lekker is!!!! Ook wil ik nog wel eens een avocado erop doen! Maar dat is zo vet he!! dus Niet iedere dag!quote:
Je weet wat ze zeggen:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk met humus. Jij weet wat lekker is!!!! Ook wil ik nog wel eens een avocado erop doen! Maar dat is zo vet he!! dus Niet iedere dag!
Elke dag dus hahahahahaha!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen:
Zit de 'a' in de dag?! Dan het mag!!!
kkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef Jahr00n het volgende:
En soms een SAS-Dag hahahaha (schijt aan Sonja dag )
Duitsland 14 jaar en dichterbij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Chrishansen.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |