Zou Snakey daarom daar zitten??quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wil naar Spanje omdat je daar vanaf 13 jaar legaal seks mag hebben.
Chrishansen.jpg
TRquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Chrishansen.jpg
klinkt legitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
Trein gemist omdat ik perse eten wilde halen.
Je hebt iig de juiste prioriteiten gesteld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:12 schreef G.R.S. het volgende:
Trein gemist omdat ik perse eten wilde halen.
Jij zou continu treinen missen als je met de trein zou moeten.quote:
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Jij zou continu treinen missen als je met de trein zou moeten.
Normaal kies altijd voor trein halen maar ik had keiveel honger. Zo'n bitch voor me had boodschappen gedaan voor de hele week waardoor het nog langer duurdequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Sapstengel het volgende:
In Enschede ook altijd, sinds die kebabzaak er zit ligt er nauwelijks eten klaar bij de burger king en moeten ze alles nog maken. Altijd kiezen tussen trein halen of eten.
Natuurlijk kies je dan voor het laatste.
Fijn om te weten dat mijn beslissing de juiste wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je hebt iig de juiste prioriteiten gesteld.
kkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neem gewoon m'n eigen bammetjes mee als ik met de trein moet.Stuk gezonder en net zo lekker!
--> ambtenaar.quote:
Ook nog een mandarijntje erbij voor als je trek krijgtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neem gewoon m'n eigen bammetjes mee als ik met de trein moet.Stuk gezonder en net zo lekker!
Soms op een feestdagje een Oatmeal Raisin Cookie bij de AH To Go, ook smullen geblazen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Met humus broertje???quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:34 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijk met humus. Jij weet wat lekker is!!!! Ook wil ik nog wel eens een avocado erop doen! Maar dat is zo vet he!! dus Niet iedere dag!quote:
Je weet wat ze zeggen:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk met humus. Jij weet wat lekker is!!!! Ook wil ik nog wel eens een avocado erop doen! Maar dat is zo vet he!! dus Niet iedere dag!
Elke dag dus hahahahahaha!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen:
Zit de 'a' in de dag?! Dan het mag!!!
kkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:09 schreef Jahr00n het volgende:
En soms een SAS-Dag hahahaha (schijt aan Sonja dag )
Duitsland 14 jaar en dichterbij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef Sapstengel het volgende:
Chrishansen.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |