Hehe nice!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb een spa package gekregen met:
Sweet Escape Package
Massage or Facial (60-min) + Foot Reflexology (15-min) + Chocolate Paraffin Pedicure (60-min)
en vanavond uit eten in een fondue restaurant met een epic dessert.
[ afbeelding ]
en daarna neukseks.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe nice!
Gelolled om facial en neukseks #12jaar
#sad
JEZUS WAT EEN STREEFJE. ZOU HEM KNALLEN ( NO HOMO)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef IrCute het volgende:
Nee grapje dat is die kerel van Game of Thrones.
[ afbeelding ]
Dit is mijn vriend
Altijd als ik denk te weten welke man vrouwen wel en niet knap vinden, komt die Gosling weer voorbij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn vriend
Gosling is mijn #2. Hij is zo gvd geil en dat heb ik niet snelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:12 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Altijd als ik denk te weten welke man vrouwen wel en niet knap vinden, komt die Gosling weer voorbij.
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
Face wise is hij echt niet zo bijzonder imo.
Geef hem wat meer te etenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:41 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn vriend
hy is gwn perefect jy bent gwn jaloers omdat etha sown vetlkep is met neppes piertjes viese anna bol hommo is hyquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
hy is gwn perefect jy bent gwn jaloers omdat etha sown vetlkep is met neppes piertjes viese anna bol hommo is hy
Dit denk ik dus ook altijd. Ik zou hem een 7/10 raten. nohomoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
Face wise is hij echt niet zo bijzonder imo.
en dat ná die facial?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb een spa package gekregen met:
Sweet Escape Package
Massage or Facial (60-min) + Foot Reflexology (15-min) + Chocolate Paraffin Pedicure (60-min)
en vanavond uit eten in een fondue restaurant met een epic dessert.
[ afbeelding ]
en daarna neukseks.
Pls ircute ethas face is egt ryans face mr dan eg 100x knapper dussss doeiiii meje gekke amerikense mietjesgoslingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
hy is gwn perefect jy bent gwn jaloers omdat etha sown vetlkep is met neppes piertjes viese anna bol hommo is hy
Heb jij ook zo'n ijzersterke kaaklijn, met een goede zwarte stoppelbaard?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso heb ik betere facial aesthetics.
stuur pic van jou en JB danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Ik ben honestly zeker een stuk knapper dan Ryan.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]![]()
Ik ben honestly zeker een stuk knapper dan Ryan.
Tik em aan vriendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Sowieso heb ik betere facial aesthetics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |