Sterk deze! Die onthoud ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen:
Zit de 'a' in de dag?! Dan het mag!!!
jonge je wilt niet weten hoe lekkere dingetjes ik maak altijdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:00 schreef seto het volgende:
etha laat ons weer even zien wat echt #genieten is
En je weet: vet is slecht!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heerlijk met humus. Jij weet wat lekker is!!!! Ook wil ik nog wel eens een avocado erop doen! Maar dat is zo vet he!! dus Niet iedere dag!
Oh thanks. Duitsland is sowieso ene bazen land.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Duitsland 14 jaar en dichterbij.
niet luisteren naar duncan en gewoon plezier hebben tijden het trainen!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:02 schreef Jahr00n het volgende:
hee mag ik wat vragen !!!??
duncan van de fit4free zei tegen mij dat echt slecht is die oefening dat je zo je kont naar achteren moet doen!!!???? ik doe die altijd!!!!!
Nah, ik vind dat alles hier wel kan. Maar hem/haar ( wat jij wil ) daar steeds op flamen is zo laag.quote:
Hahaha wilt ie dinnetje palenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:42 schreef Awesome_ het volgende:
Zusje komt binnen met een vriendin die ik niet ken. 1.90m met echt zieke thigh gap. Fetish +1.
Mee eens hoor, stel kleuters daar in ONZ. Sowieso een bagger forum vol met autistische 4chan pubers...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat alles hier wel kan. Maar hem/haar ( wat jij wil ) daar steeds op pakken is zo laag.
Ik dacht dat we matties waren...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:15 schreef Awesome_ het volgende:
Nee ik vertrouw jullie voor geen meter.
Ik heb een spa package gekregen met:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens ik wil wat romantische verhalen horen. Wie heeft er een date vanmiddag/vanavond??
heb jij vriend? gvdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:20 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb een spa package gekregen met:
Sweet Escape Package
Massage or Facial (60-min) + Foot Reflexology (15-min) + Chocolate Paraffin Pedicure (60-min)
en vanavond uit eten in een fondue restaurant met een epic dessert.
[ afbeelding ]
en daarna neukseks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |