SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door VMSDKR op 14-02-2014 10:46:49 ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:47 schreef JackieBrown het volgende:
Ja verpest anders ff mn v-dag vms
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol nu moet seto harder zn best doen
nice
Hey Snakey,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:50 schreef Snakey het volgende:
Mac supports windows...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:50 schreef Snakey het volgende:
Mac supports windows...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey Snakey,
Leuk dat je mee komt posten. Voor dit soort grappige plaatjes hebben we een apart topic:
ONZ / Funny links, pics & clips - #169 elkravo kutn00b
gr gr
hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey Snakey,
Leuk dat je mee komt posten. Voor dit soort grappige plaatjes hebben we een apart topic:
ONZ / Funny links, pics & clips - #169 elkravo kutn00b
gr gr
Nah, Sneekie is niet zo kleinzerig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
ik lees net dat vmsdkr een ban heeft gekregen
Hoezo zou dit niet kunnen? Ik heb dit natty behaaldquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
als dit echt zou kunnen, dan heb je volgens mij een hart ter grote van een voetbal ook lol
Ovquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:59 schreef G.R.S. het volgende:
heerlijk treinen vandaag, wie doet er mee
seems legitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoezo zou dit niet kunnen? Ik heb dit natty behaald
Wtfquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:18 schreef VMSDKR het volgende:
" The money and valuables found in this one house alone, would be enough to pay for health insurance for every man woman and child in the USA for 12 years! "
Yeah right.
Verder wel indrukwekkend, die gunz, wtf.
De vorige OP was zorgvuldig in elkaar gezet, die kon best 2 topics mee. Zeker vergeleken met sommige bagger OP's die 5-10 topics meegingen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:19 schreef VMSDKR het volgende:
Cor is echt zo'n PvdA'er. Altijd zeiken over de OP maar nu zelf aanpassen; ho maar.
Je moet niet zo stoer doen vriend. Je moet gwn lekkere wijven in de op zetten!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
De vorige OP was zorgvuldig in elkaar gezet, die kon best 2 topics mee. Zeker vergeleken met sommige bagger OP's die 5-10 topics meegingen.
Overhemden op maat uit India laten komen via iTaylor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
mogeh
![]()
![]()
ik kocht paar weken terug van e.o.a. bear survival merk (naam ff vergeten, jas nu niet bijme, maar met een pootafdruk of iets in die trant volgens mij) een winddichte zomer/regenjas voor op de brommert momenteel. XXL idd.
Zit zo'n ingebouwde fleese trui in die d'r uit moet anders last van klaus ja lol.
Tanktops ook XXL. En dan nog te strak soms. Maar dat zegt allemaal niet zo veel hoor.
Sommige Prathiba's en Aditi's in die textielfabrieken in Bangladesh doen ook maar wat hoor.
En stempelen dan later wel een maatje d'r op op gevoel![]()
't kutte is dat ik totaal geen schouder ROM heb, en sommige shirts e.d. niet aan of uit krijg zonder zwaar te over strechen en e.o.a. karate geluid te maken lol.
Zelfde als met de 2e strap van m'n rugzak te pakken krijgen als die voor de helft op je rug zit gdvr![]()
![]()
nn hnhhhnfggnnhhhfffnaaaanjeeeh hehe pffffff.
zo iets.
Echt ff oefeningen voor gaan doen ook weer![]()
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:27 schreef Eleiko het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gaan, eeeh...: hoe heette dat ook alweer: cutten?
Wanneer was dat familieweekend nou?quote:
Suitsupply? Ben je ambtenaar ofzo?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Overhemden op maat uit India laten komen via iTaylor.
Pakken via SuitSupply of SocietyShop.
Broeken blijft kut, maar zoek ook eens op dbb: je bent niet de enige met dit probleem.
Misschien sowieso eens een vakantie-tje naar Zuid-Oost Azie boeken en dan daar een flinke berg kleding op maat laten maken.
Ik werk bij een bank, u mad?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Suitsupply? Ben je ambtenaar ofzo?
hahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:32 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wanneer was dat familieweekend nou?
Sterker nog, stel nou dat die bank zou omvallen. Dat zou echt catastrofale gevolgen hebben voor de wereldeconomie!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een van de grootste van Nederland toch? Zoiets heb je tenminste een keer gezegd.
Gewoon ff bommetje in dat hotelzwembad doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hah
dat heb je goed onthouden.
over 2 weken
maar ik ben niet zo dik als jullie denken/hopen...
Heb matchende ringen gekocht voor mij en m'n vriendin, is dat niet schattig?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens ik wil wat romantische verhalen horen. Wie heeft er een date vanmiddag/vanavond??
hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sterker nog, stel nou dat die bank zou omvallen. Dat zou echt catastrofale gevolgen hebben voor de wereldeconomie!!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
Jongens ik wil wat romantische verhalen horen. Wie heeft er een date vanmiddag/vanavond??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:43 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon ff bommetje in dat hotelzwembad doen.
En zat er nou ook een hotelgym bij?
Waar gaat dit familiefeest (ongeveer) plaatsvinden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ja
kan er alleen weinig van vinden alleen 1 plaatje van een home trainer![]()
![]()
Dus ik vrees een home trainer en een set dumbels van 10kg....
Dan ga ik wel lekker bijslapen daar
nee joh, kan wel paar dagen zonder.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waar gaat dit familiefeest (ongeveer) plaatsvinden?
Dan zoeken we even een fatsoenlijke gym voor je in de buurt.
Ja! Leuk!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:44 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb matchende ringen gekocht voor mij en m'n vriendin, is dat niet schattig?
lolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
Lol waarom zit heel FB vol met valentijnsberichten dan? Kun je dat niet beter gewoon in real life tegen elkaar zeggen?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
ja maar bij je initialisatie wordt gelijk je messenger geplundert, moeten ze weten wat je leuk vind enz enz.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
Facebook is prima, je moet alleen wat selectief met alles omgaan
Ah Im sorry. Of was t bewust? Geld besparen, aesthetics acquiren?quote:
Dat zijn Dima-achtige mannen die een tweede, fake-vrouwen-profiel aangemaakt hebben en dan net doen alsof ze verwend worden met Valentijnsdag.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
Lol waarom zit heel FB vol met valentijnsberichten dan? Kun je dat niet beter gewoon in real life tegen elkaar zeggen?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ah Im sorry. Of was t bewust? Geld besparen, aesthetics acquiren?
Ik sta gewoon met mn valentijn in de gym vnv.the perks of dating a bb'er
Facebook is 300x schijt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:00 schreef Klokov het volgende:
Facebook is prima, je moet alleen wat selectief met alles omgaan
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef seto het volgende:
ik ga vandaag het meisje wat ik al een paar maanden volg nadat ze klaar is met werk aanspreken denk ik
romantisch
Wat een kneuzen dat ze Facebook hiervoor gebruiken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
dat hele faceboek man.
Ik heb het heeeeeel lang afgehouden, tot een paar dagen terug.
Had e.o.a. buurtvereninging een a4 op het raam van de portieken geplakt.
Als ik iets armoedig vind is dat het wel, dus heb een account aangemaakt (was enige communicatie middel volgens dat a4tje) en geklaagt op hun pagina.
quote:2 dagen later gelijk 6 berichten van mensen die ik ken, zelfs 2 uit m'n gym dat ik ze moest toevoegen en dat ik een brute Gymfoto moest uploaden enz enz.
Helemaal mee eens. Alles dat gratis lijkt is alleen maar om allerlei data van jezelf aan elkaar te knopen. En als zo'n nieuwe dienst populair wordt, gaat het naar de beurs, lopen de oprichters financieel binnen en begint het verval, met veel & irritante reclame voorop (vooral Youtube is irritant wat dat betreft).quote:Zo de schijt van van dat media.
Alles wordt aanelkaar gelinkt gelijk.
Youtube ook trouewns, zuigt ook zo hard tegenwoordig.
Niks te verbergen verder, maar daar kan ik dus echt niet tegen he.
Bewust, ik doe niet mee aan die commerciële crap. Ik vertel mijn vriendin later gewoon elke dag dat ik van haar hou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ah Im sorry. Of was t bewust? Geld besparen, aesthetics acquiren?
Ik sta gewoon met mn valentijn in de gym vnv.the perks of dating a bb'er
Nou idd. precies zo gaat het idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Alles dat gratis lijkt is alleen maar om allerlei data van jezelf aan elkaar te knopen. En als zo'n nieuwe dienst populair wordt, gaat het naar de beurs, lopen de oprichters financieel binnen en begint het verval, met veel & irritante reclame voorop (vooral Youtube is irritant wat dat betreft).
Ze hebben nu letterlijk voor élk filmpje reclame hè.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou idd. precies zo gaat het idd.
Vol met reclame nu dat youtube.
ja en soms heb je de hoofdprijs en dan mag je het hele fimpje afkijken a 25 seconden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze hebben nu letterlijk voor élk filmpje reclame hè.
je kan nu als yt kanaaleigenaar een paar tiende cent verdienen per vieuw als je alles goed insteld.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger was dat nooit. Toen hadden alleen sommige populaire filmpjes reclame.
JB ben jij dit?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:16 schreef dreamerbulk het volgende:
adsense is dat jongens
jullie zullen mij wel haten, groot gedeelte van mijn inkomen komt dmv ads online, ik ben de tumor op het vrije internet
mensen die adblocker gebruiken had ik toch al niets aan verdiend, die zijn te slim om op ads te klikken, die moet ik op andere manieren binnenharken
hehehe [insert greedy jew]
ps: ik wou dat ik zelf ook adblocker kon draaien, vooral bij youtube stront irritant.. maar helaas pindakaas
stevige commercie machine die draait op whiteknightsquote:
Het wordt gewoon tijd voor een open-source, non-profit, distributed social network (i.p.v. Facebook) en videodienst (i.p.v. Youtube).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja en soms heb je de hoofdprijs en dan mag je het hele fimpje afkijken a 25 seconden.
Hoeveel verdien je?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:16 schreef dreamerbulk het volgende:
adsense is dat jongens
jullie zullen mij wel haten, groot gedeelte van mijn inkomen komt dmv ads online, ik ben de tumor op het vrije internet
mensen die adblocker gebruiken had ik toch al niets aan verdiend, die zijn te slim om op ads te klikken, die moet ik op andere manieren binnenharken
hehehe [insert greedy jew]
ps: ik wou dat ik zelf ook adblocker kon draaien, vooral bij youtube stront irritant.. maar helaas pindakaas
??quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:23 schreef Awesome_ het volgende:
Christus wat is er met FOK! aan de hand laatste tijd.
Gewoon negeren, alle spelverzoeken blokkeren en mensen uit je lijst verwijderen die poep posten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja maar bij je initialisatie wordt gelijk je messenger geplundert, moeten ze weten wat je leuk vind enz enz.
Iedereeen die wel eens online gezocht heeft naar Reempie krijgt gelijk een faceboekbericht lol
onzin allemaal
Je moet je Adblock uitzetenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:23 schreef Awesome_ het volgende:
Christus wat is er met FOK! aan de hand laatste tijd.
varieert heel sterkquote:
Je PMS plannen op 15 februari...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
vanaf morgen valentijnchocolade voor de helft van de prijs
gasten moeten ook geld verdienenquote:
Mijn Adblock staat uit maar ik zie vooralsnog geen addsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gasten moeten ook geld verdienen
Ff je cache legen enzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:33 schreef Awesome_ het volgende:
ik heb em ook uit, geen ads, maar kan geen man quoten en shit. Als dat zo door gaat, dan ga ik er straks nog iets van zeggen.
Neem mijn vriendin mee naar een burgerbar waar ze versgemaakte fucking lekkere burgers grillen. En daarna theater. En daarna palen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:42 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Neem mijn vriendin mee naar een burgerbar waar ze versgemaakte fucking lekkere burgers grillen. En daarna theater. En daarna palen.
Lolnope, vp is denk zo'n 4x hogerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger was dat nooit. Toen hadden alleen sommige populaire filmpjes reclame.
JB ben jij dit?
[ afbeelding ]
Jelly.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:56 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Neem mijn vriendin mee naar een burgerbar waar ze versgemaakte fucking lekkere burgers grillen. En daarna theater. En daarna palen.
Links of rechts?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |