ryan is heelunmaal geen ameriken. hy is kannadees, ben jy dom ofso?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Pls ircute ethas face is egt ryans face mr dan eg 100x knapper dussss doeiiii meje gekke amerikense mietjesgosling
Dan kan ik mijzelf opgeilen met het idee van een trio.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Waarom moet ik er ook op staan tho?
Heeft beetje zo'n goofy gezicht altijd. Ook geen heel goede jawline imo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit denk ik dus ook altijd. Ik zou hem een 7/10 raten. nohomo
Lol das tog ook amerika? Je woond er en je weet nie eens egt voor sgutquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
ryan is heelunmaal geen ameriken. hy is kannadees, ben jy dom ofso?
Ik zie wel wat je bedoeld. Maar hij heeft toch iets waar ik wild van word.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft beetje zo'n goofy gezicht altijd. Ook geen heel goede jawline imo.
7/10 idd.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Of die ja. Van de week een zeer gedetailleerde zma droom over gehad
Walk away bro, walk away...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
Precies, Awesome_. En dit op V-day.
maak het uit vriend. dan gaan wij samen verder als geheelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:42 schreef Ethanolic het volgende:
Precies, Awesome_. En dit op V-day.
ff sletje in 3 gezusters pakkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maak het uit vriend. dan gaan wij samen verder als geheel
jatog samen rocken we de blauwe bengel leegquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ff sletje in 3 gezusters pakken
ja tog
haha laterz
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne valentijn allemaal.
xoxo
Zou het er wel op kunnen maar niet super bijzonderquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
Ircute wat vind je van Chris Evans dan? Dat vind ik nou echt een 9.8/10 facewise en bodywise ook wel als hij gejuiced heeft voor een film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |