Ah oké.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee helaas![]()
fuckit, gewoon in een van de talloze bars met shemales, assimplants, toeristen en gekke hollanders.
waar ken je koppequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik met de laptop van JB er zo door kom, heb ik nog 6 tickets te koop. WTS Tomorrowzland '14 1k G / stuk
geef linkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik met de laptop van JB er zo door kom, heb ik nog 6 tickets te koop. WTS Tomorrowzland '14 1k G / stuk
samen pille poppen daar of wa?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef Awesome_ het volgende:
godverdomme al bijna een uur te wachten
Ach ja. Ik zag er gisteren twee curlen, een van hun gaf de ander het advies om wat meer te slingeren met z'n lichaam om de dumbell omhoog te krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:36 schreef Panzermaus het volgende:
30 kg benchen, form=maar tot de helft, 3x12, met handschoentjes, met een spotter, met handschoentjes.
En ik maar denken dat de goede voornemenssporters al weg waren.![]()
Vrolijk pasen.
Sowieso.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
samen pille poppen daar of wa?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef dreamerbulk het volgende:
iemand hier verstand van horloge waardes... en dan specifiek voor breitlings?
kan namelijk eentje "op de kop tikken" waarvan ik vermoed dat die meer waard zou kunnen zijn.
die had ik idd gezien jaquote:
In Tjeschie heb je ook zo'n festival wat 10 dagen duurt of zo. Echt bizar vet.quote:
Check horloge topic in LIF.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef dreamerbulk het volgende:
iemand hier verstand van horloge waardes... en dan specifiek voor breitlings?
kan namelijk eentje "op de kop tikken" waarvan ik vermoed dat die meer waard zou kunnen zijn.
Sziget?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Tjeschie heb je ook zo'n festival wat 10 dagen duurt of zo. Echt bizar vet.
[..]
Check horloge topic in LIF.
ojah goeie, zal eens kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Tjeschie heb je ook zo'n festival wat 10 dagen duurt of zo. Echt bizar vet.
[..]
Check horloge topic in LIF.
Dreamer post hier wat pics en vraag aan de kenners.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die had ik idd gezien ja
nee de klok is iig echt, want zit ook echtheids certificaat bij .. komt uit een failliete juwelier ..
maar ik probeer hem te vinden en de waarde ervan in te schatten .. best lastig nog als je daarin noob bent.
misschien moet ik het dan maar niet doen... aangezien ik noob ben lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |