Tomorrowlandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben erdoor trouwensFuckyeah Tomorrowland '14 lusu in de sky
Fucking awesome. Hopelijk word je niet neergeschoten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tomorrowland![]()
zit over paar maanden hier.
er trots op zijn dat je vrijwillig naar een 3e wereldland toe gaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tomorrowland![]()
Helaas is Carnaval niet tijdens het WK.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tomorrowland![]()
je gaat gewoon voor de shemales, sneakerdquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:34 schreef Montelly het volgende:
[ ]
ik zal jullie wel groetjes doen uit zon plaatselijke enclave fans..
2650p.p. 19 dagenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Helaas is Carnaval niet tijdens het WK.
Hoeveel betaal je voor dat geintje?
dat is 2 keer zoveel als niet tijdens het WK.quote:
Ja echt bizar, was tijden Zuid Afrika ook, wat je daar normaliter zou betalen was tijdens wk 2 a 3 keer zoveel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat is 2 keer zoveel als niet tijdens het WK.Het zal echter wel echt supervet zijn.
Ik had met Jb ook plannen om er heen te gaan maar het is toch een andere bestemming geworden
Supervet!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:40 schreef Montelly het volgende:
Naar Maracana, helaas geen wedstrijd bijwonen, was echt ontbetaalbaar dan.
[ afbeelding ]
Capacity 78,838
lolquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef dreamerbulk het volgende:
lekker hoor ik zou kk hard trannies rammen
daar heeft alles een grote ronde ass en dikke memme
Mvg,
Sap
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Supervet!
Ga je een wedstrijd bijwonen?
Naar Rio moet je met je maten gaan!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dat is 2 keer zoveel als niet tijdens het WK.Het zal echter wel echt supervet zijn.
Ik had met Jb ook plannen om er heen te gaan maar het is toch een andere bestemming geworden
gr grquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
"Helaas geen wedstrijd bijwonen."
"Ga je een wedstrijd bijwonen?"
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Supervet!
Nee helaasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Supervet!
| Forum Opties | |