Sowieso.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
samen pille poppen daar of wa?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef dreamerbulk het volgende:
iemand hier verstand van horloge waardes... en dan specifiek voor breitlings?
kan namelijk eentje "op de kop tikken" waarvan ik vermoed dat die meer waard zou kunnen zijn.
die had ik idd gezien jaquote:
In Tjeschie heb je ook zo'n festival wat 10 dagen duurt of zo. Echt bizar vet.quote:
Check horloge topic in LIF.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:55 schreef dreamerbulk het volgende:
iemand hier verstand van horloge waardes... en dan specifiek voor breitlings?
kan namelijk eentje "op de kop tikken" waarvan ik vermoed dat die meer waard zou kunnen zijn.
Sziget?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Tjeschie heb je ook zo'n festival wat 10 dagen duurt of zo. Echt bizar vet.
[..]
Check horloge topic in LIF.
ojah goeie, zal eens kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In Tjeschie heb je ook zo'n festival wat 10 dagen duurt of zo. Echt bizar vet.
[..]
Check horloge topic in LIF.
Dreamer post hier wat pics en vraag aan de kenners.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
die had ik idd gezien ja
nee de klok is iig echt, want zit ook echtheids certificaat bij .. komt uit een failliete juwelier ..
maar ik probeer hem te vinden en de waarde ervan in te schatten .. best lastig nog als je daarin noob bent.
misschien moet ik het dan maar niet doen... aangezien ik noob ben lol
Een vriendin van me is daar vorig jaar of het jaar daarvoor heengeweest met de trein. Die was er helemala gek van. Ik weet niet man, de line-ups spreken me niet echt aan. Maar het is ook de hele ervaring eromheen die je onthoudt natuurlijk.quote:
ahh nog beterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dreamer post hier wat pics en vraag aan de kenners.
http://breitlingsource.com/phpBB2/
Toen ik twee jaar terug het programma checkte waren er echt heel veel bekende artiesten die er optraden, en uiteraard gaat het om de ervaring.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een vriendin van me is daar vorig jaar of het jaar daarvoor heengeweest met de trein. Die was er helemala gek van. Ik weet niet man, de line-ups spreken me niet echt aan. Maar het is ook de hele ervaring eromheen die je onthoudt natuurlijk.
Ultra of EDC wil ik eigenlijk zelf nog wel eens naar toe. Die muziek spreekt me sowieso al aan, het is in de USA en deze aftermovie heeft me helemaal enthousiast gemaakt:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Toen ik twee jaar terug het programma checkte waren er echt heel veel bekende artiesten die er optraden, en uiteraard gaat het om de ervaring.
Naar zon feest voor line-up gaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een vriendin van me is daar vorig jaar of het jaar daarvoor heengeweest met de trein. Die was er helemala gek van. Ik weet niet man, de line-ups spreken me niet echt aan. Maar het is ook de hele ervaring eromheen die je onthoudt natuurlijk.
Snap ik wel, maar dan kun je beter naar een festival gaan waar je die dingen ook hebt + muziek die je chill vindt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Naar zon feest voor line-up gaangewoon sex,drugs en fijne tijd vriendje,
Die jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ultra of EDC wil ik eigenlijk zelf nog wel eens naar toe. Die muziek spreekt me sowieso al aan, het is in de USA en deze aftermovie heeft me helemaal enthousiast gemaakt:
Damn wat een geld. Maar lijkt me echt serieus tof.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
2650p.p. 19 dagen
3 jaar voor gespaard btw.
hahahahaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |