Ja toch echt maar 183quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Raymond, je lijkt echt altijd erg lang in je foto's/filmpjes.
dobro dobro vriend.quote:
Lol, wat. Dat is best wel vet though. Jij zou daar hele dagen met een boner rondlopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ben je bekend met Kazantip?
Als je daarop googled moet je je best doen om geen topless foto's van chicks te vinden.
[ afbeelding ]
haha ik heb altijd van die halve dingen staan die ik nooit verder typ of postquote:
kazantip schijnt wel dope te zijn, maar ook heel naargeestig .. zoveel criminaliteit daar.. echt russische invloeden daaroquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, wat. Dat is best wel vet though. Jij zou daar hele dagen met een boner rondlopen.
Er is ook een documentaire van gemaakt (20 min).quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, wat. Dat is best wel vet though. Jij zou daar hele dagen met een boner rondlopen.
Maar waarom zou je in godsnaam de rondte in slaan omdat er geen jalapenos zijn hahaha. Waar heb je dat voor nodig? En die moeten ze toch haast altijd wel hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:30 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ik heb altijd van die halve dingen staan die ik nooit verder typ of post
Dan pas ik daar mooi thuis.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kazantip schijnt wel dope te zijn, maar ook heel naargeestig .. zoveel criminaliteit daar.. echt russische invloeden daaro
sowieso keertje heen
Ik wilquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ultra of EDC wil ik eigenlijk zelf nog wel eens naar toe. Die muziek spreekt me sowieso al aan, het is in de USA en deze aftermovie heeft me helemaal enthousiast gemaakt:
Wanneer is het precies?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik wilWie gaat er mee? Ik heb geen vrienden die dit kunnen betalen.
400 G's, welke muricans kunnen dit nog betalen manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik wilWie gaat er mee? Ik heb geen vrienden die dit kunnen betalen.
ah, i know ppl who know pplquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik ken meerdere mensen in Miami, misschien dat ik ergens op de grond kan slapen
Als je smoes is niet 4 barkie bijeen te kunnen rapen dan heb je je prioriteiten verkeerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef dreamerbulk het volgende:
"sparen"gewoon genoeg geld binnen harken
Fokken is ook kk ziekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:50 schreef Awesome_ het volgende:
Ik doe echt alleen maar zieke dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |