Deze units?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:32 schreef dreamerbulk het volgende:
mineolas en manderijnen uit een kistje met de mythische zwarte foliewrap
wat een kk wijf? kun je nie gewwon die wijf op de bek ramme?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef G.R.S. het volgende:
Uiteindelijk hebben ze helemaal geen gebruik gemaakt van de inclinebench.
Eigenlijk wel maar ik heb geleerd dat je je negatieve energie moet gebruiken om PR's te zetten. Gaar wijf man, met haar roze 'Personal Trainer' shirt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat een kk wijf? kun je nie gewwon die wijf op de bek ramme?
Helaas hebben we hier alleen maar arrogante PT's. Je betaalt hier sowieso al de hoofdprijs en daarnaast besteden mensen ook nog 30 euro per week aan een PT. Ze laten klanten oefeningen doen die je rechtstreeks van bb.com kan halen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hier loopt maar één PT rond en die is best okay, aardige vrouw. Geeft af en toe ook tips aan mensen hier die wel gewoon goed zijn
Ziet er wel uit als een legit viking, volgens mij kan ze echt 200kg squatten. Ziek dikke benen heeft ze.
wel die ass poundenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt me een irritant type, zou niet daten.
Griekse stijl? Morgen maar eens proberen dan; benieuwd wat dat mag inhouden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:43 schreef Montelly het volgende:
Deze is zo goddelijk..
[ afbeelding ]
gewoon slaan met een natte handdoekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:41 schreef G.R.S. het volgende:
We hebben een vrouwelijke PT en zij is een eerste klas bitch
Zij en een klant van haar waren aan het curlen. Zij stonden voor de inclinebench die ik wilde gebruiken voor incline dumbbell press. Ik vraag netjes aan haar of ik het bankje mocht gebruiken aangezien zij aan het curlen waren. Ze zei tegen me dat ik de platte bank maar moest gebruiken want de incline was bezet.![]()
Enfin, ik ging shrugs doen en tot mijn verbazing zag ik ze richting de cablemachine lopen. Daarnaast heeft dat meisje haar handdoek en flesje op de inclinebench gezet terwijl ze daar helemaal geen gebruik van gingen makenUiteraard ben ik geen echte FOK'er en heb er wat van gezegd.
Uiteindelijk hebben ze helemaal geen gebruik gemaakt van de inclinebench.
Bahbah, vrouwen(behalve JB, Fanta en irCute natuurlijk
)
/dagboek
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Drie keer gepakt worden door het Arrestatie team op één dag.
te aanwezig iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt me een irritant type, zou niet daten.
Huh, watskeburt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Drie keer gepakt worden door het Arrestatie team op één dag.
Hoe was het diner?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Drie keer opgepakt worden door het Arrestatie team op één dag.
Eigenlijk wel hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon slaan met een natte handdoek
ME en AT oefeningquote:
Het diner was echt super, waren wel alleen maar mannen aanwezig en ik wist alle rangen niet uit mijn hoofd maar het was echt gezellig en het eten was heerlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:03 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe was het diner?
[..]
Eigenlijk wel he
Ow, klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ME en AT oefening.
[..]
Het diner was echt super, waren wel alleen maar mannen aanwezig en ik wist alle rangen niet uit mijn hoofd maar het was echt gezellig en het eten was heerlijk.
hebben ze je nog grondig gefouilleerd?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ME en AT oefening.
[..]
Het diner was echt super, waren wel alleen maar mannen aanwezig en ik wist alle rangen niet uit mijn hoofd maar het was echt gezellig en het eten was heerlijk.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:07 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ME en AT oefening.
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben ze je nog grondig gefouilleerd?
lolquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben Commander prestige 10 (no hack)
Bij Luitenan General was ik gestopt had geen zin meer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oke .quote:
Wel geslagen met wapenstok en met zijn 4en weggesleept..ik heb fotos van mijn benen gemaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hebben ze je nog grondig gefouilleerd?
Dat is Engels of Amerikaans.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wou net zeggen wat een kkneusquote:
damn..ik heb zin in zomer, sws Brazilië in Juniquote:
but u cantquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik koop 10 kaartjes en verkoop ze voor het dubbele door.
ik voor defqon en awakefestquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik koop 10 kaartjes en verkoop ze voor het dubbele door.
Mirin' VOC mentality.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik voor defqon en awakefest
gouden handel wel
vorig jaar verkocht ik awakefest kaartjes voor 125p/s
het mooiste is altijd die haat die je dan krijgt op die facebookpaginas van die evenementenquote:
Hahaha.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het mooiste is altijd die haat die je dan krijgt op die facebookpaginas van die evenementen
daar geniet ik eigenlijk nog meer van, dan de daadwerkelijke winst
die gasten die het organiseren verdienen goudquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en dan beginnen ze over... "ja zo hou jij geen kaartjes over voor de liefhebbers"
liefhebbers.... liefhebbers ...
jonge vroeger was techno voor liefhebbers, tegenwoordig is het een commercieel monster dat gevolgd wordt door amsterdamse huppelkutjes en huppelpikjes die ff vlug het techno-dansje ingestudeerd hebben... inclusief opgerolde broekspijpen en tshirt mouwtjes ... 1 groot goor hipsterfest
maar jij loopt zonder shirt te shinen toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:21 schreef dreamerbulk het volgende:
en dan beginnen ze over... "ja zo hou jij geen kaartjes over voor de liefhebbers"
liefhebbers.... liefhebbers ...
jonge vroeger was techno voor liefhebbers, tegenwoordig is het een commercieel monster dat gevolgd wordt door amsterdamse huppelkutjes en huppelpikjes die ff vlug het techno-dansje ingestudeerd hebben... inclusief opgerolde broekspijpen en tshirt mouwtjes ... 1 groot goor hipsterfest
kijk die prijzen op die feesten.. en wat men gemiddeld uitgeeft... poi poi poiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gasten die het organiseren verdienen goud
have fun!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ben erdoor trouwensFuckyeah Tomorrowland '14 lusu in de sky
ik hou nog wel van een festivalletje op zijn tijd .. maar awakenings is voor mij een beetje klaar nu.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar jij loopt zonder shirt te shinen toch?
ik zou je zeker een superman aanbieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |