Lol watquote:Op zaterdag 15 februari 2014 04:04 schreef dreamerbulk het volgende:
dit is echt baas, die geluidseffecten erbij
BEEN HAD POLOquote:
Fijn zo'n zaterdagdienst als ze de patchkast opnieuw gaan inrichten, geen netwerk, geen telefoon, makkelijk verdienen zoquote:
The Fuckquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:38 schreef JackieBrown het volgende:
Dat is ook wel klachtwaardig toch
Mannenheb je een prachtige vriendin ga je alsnog vreemd. Daarom moet je er goed uitzien, goed koken en tot op zekere hoogte een beetje psycho-eng zijn. Zo van als ik erachter kom dat je vreemd gaat is de kans vrij groot dat ik savonds een gaatje in je penis prik. Maar verder niks aan de hand
Dat had ik dus ook toen ik haar ontmoette. Serieus één zeldzame chick met humorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:53 schreef Awesome_ het volgende:
Ik kan soms wel een beetje om JB lachen, ondanks het geslacht en zo. #confessions
Ja laten we haar niet teveel becomplimenteren hier, voordat ze nog meer praatjes krijgt. Maar je hebt gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook toen ik haar ontmoette. Serieus één zeldzame chick met humor
Ik kijk haar ook altijd boos aan als ze een grap maakt, terwijl ik van binnen echt stuk ga. Niet laten blijken dat je ze grappig vindt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja laten we haar niet teveel becomplimenteren hier, voordat ze nog meer praatjes krijgt. Maar je hebt gelijk inderdaad.
Ik date er nu ook zo eentje. Best leuk. Niet dat ik dat ooit zal toegeven, maar je snapt het punt.
Hoe laat?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:58 schreef Awesome_ het volgende:
VANMIDDAG TOMORROWLAND POGING TWEE GODVERDOMME!!! WISH ME LUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze 'trots'. Fucking herkenbaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kijk haar ook altijd boos aan als ze een grap maakt, terwijl ik van binnen echt stuk ga. Niet laten blijken dat je ze grappig vindt.
17:00. Had al met de belgische ticketsale meegedaan maar dat was al niks geworden, dus verwacht hier ook niet veel van. Maarja, wil toch keer in mijn leven nog daarnaartoe.quote:
Vanavond Babi Pangang met Nasi Javaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:04 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het ging over JB eventjes seto, heb jij nog iets dat je op de agenda wil zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |