Ja toch, gewoon beetje persen, ananashart er in en gaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:31 schreef Theeleuter het volgende:
RFR, ze bedoelen het vast niet vervelend, maar ze vergeten wel rekening te houden met jouw gevoelens. Mag je ze best op aanspreken. Lijkt me verschrikkelijk irritant, alsof we kunnen beslissen NU te bevallen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon beetje persen, ananashart er in en gaan?
Beetje flauw als je dat niet voor je familie over hebt
Als je zwanger bent, mag kennelijk ineens iedereen een mening hebben over prive zaken en die schaamteloos uitenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:46 schreef Franny_G het volgende:
Hoe dan ook is het onzin om iemand te pushen om te strippen of ingeleid te worden. Het is jouw lijf en jouw baby en daarom ook nogal respectloos. Het is ook helemaal niet vanzelfsprekend om te doen. Zolang het goed gaat met jou en de baby.
En als dat niet helpt gewoon vriendlief de slaapkamer inslepen, even de boel daar beneden wakker stoten schudden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon beetje persen, ananashart er in en gaan?
Beetje flauw als je dat niet voor je familie over hebt
41+0. Zou Valentijnsdag betekenenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:35 schreef Kimpossible het volgende:
Wup je gaat goed! Wanneer kwam nummer 1 ook alweer? 40 zoveel heb je eens verteld toch, of verwar ik je nu met iemand anders?
wat ben jij gemeen! ik zag het plaatje en mijn maag ging echt knorren!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Kimpossible het volgende:
Rfrprostaglandingesen ftw!
Oh en nog even over dat eten he. Ik wil niet lastig zijn ofzo, en ik heb een spoiler overwogen, maar...
Ik heb zoooooooooveel zin in
[ afbeelding ]
Vers wit stokbrood met filet americain en uitjes![]()
Zoveel zin.
Toxoplasmose wordt pas besmettelijk na 2 dagen. Maw, als jullie goed letten op de hygiene is de kans al nihil. Daarbij moet jij het zelf in je mond stoppen, dus als je met poes knuffelt en dan grondig je handen wast is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
heb net lekker een potje zitten janken, ik lijk wel zwanger
onze kat is een vieze purk van een beest, graaft de hele dag in de tuin rond op de plekken waar ze poept. dus moet ik oppassen voor toxoplasmose. mijn man is sinds de miskraam heel erg voorzichtig, wil liever niet dat ik de kat aanraak. maar ik vind het zo zielig, ze heeft blaasontsteking en kijkt me de hele dag zo zielig aan. met een aai mij vraag in haar grote groene ogen.
hebben jullie daar ervaring mee? we weten wel dat een miskraam maar 2% door toxoplasmose word veroorzaakt maar liever safe than sorry toch? en daarnaast wie weet wat voor viezigheid ze nog meer meesleept.
Toxoplasmose wordt vooral veroorzaakt door parasiet die in ontlasting van jonge katten zit geloof ik. Google er maar eens op. De rijksoverheid heeft er ook een interessante site over, met info.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
heb net lekker een potje zitten janken, ik lijk wel zwanger
onze kat is een vieze purk van een beest, graaft de hele dag in de tuin rond op de plekken waar ze poept. dus moet ik oppassen voor toxoplasmose. mijn man is sinds de miskraam heel erg voorzichtig, wil liever niet dat ik de kat aanraak. maar ik vind het zo zielig, ze heeft blaasontsteking en kijkt me de hele dag zo zielig aan. met een aai mij vraag in haar grote groene ogen.
hebben jullie daar ervaring mee? we weten wel dat een miskraam maar 2% door toxoplasmose word veroorzaakt maar liever safe than sorry toch? en daarnaast wie weet wat voor viezigheid ze nog meer meesleept.
Ooooooooh...quote:[b]Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Oh en nog even over dat eten he. Ik wil niet lastig zijn ofzo, en ik heb een spoiler overwogen, maar...
[ afbeelding ]
Zoveel zin.
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef BlueEyes het volgende:
Dankzij wie had ik daarnet die geel/rode perziken in mijn boodschappenkarretje liggen?
5 van die dingen en ik heb nu al 't zuur ervanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt van![]()
Tip: extra zakje kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef DJMomo het volgende:
/dondert aardig van blauwe wolk.Wat een pech allemaal in jullie familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd..
Oh jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Kimpossible het volgende:
Rfrprostaglandingesen ftw!
[ afbeelding ]
Zoveel zin.
/dondert aardig van blauwe wolk.Jullie krijgen het wel voor je kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd..
Kip kerriequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:53 schreef Kimpossible het volgende:
Mootje wat een pech weer. Gecondoleerd![]()
Uitsmijters spek kaas
Wij eten vanavond maar stokbroodjes. Zonder filet. Ik dan. Vriendlief eet peperrosbief en kalfsfilet![]()
![]()
Ik kip kerrie. En sla. En heul veul fruitsalade voor de pitamientjes.
En ik moet naar bed vanavond omdat ik eruit zie alsof ik dood ben volgens vriendlief. En bedankt. Dat krijg je van de hele nacht spoken, elke nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Crosspost vanuit het dreumestopic, maar hier worden mijn hormonen écht zo blij van!
Daar heb ik geen hormonen voor nodig om daar blij van te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2x 20mg? Ja ik vind t ook weinig...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:11 schreef Kimpossible het volgende:
Cocote leuk dat pak!
GM, 1x maar? Ik mag 2x pd en volgens mij ben jij zelfs bekend met maagklachten! Hier neem ik het voor ik ga slapen, want zo lang ik rechtop zit is het wel dragelijk, maar als ik naar béd gade rest van de dag neem ik als het echt niet gaat rennie duo (want dat voelt toch onschuldiger dan omeprazol en ranitidine)
Jup! Ik zou het toch ook nog eens met m'n ha bespreken als ik jou was. Mijn gyn zegt in dit soort kwesties sowieso: vraag maar aan je ha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
2x 20mg? Ja ik vind t ook weinig...
Je maakt mijn dag goed!! Ga maandag idd even overleggen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:20 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Jup! Ik zou het toch ook nog eens met m'n ha bespreken als ik jou was. Mijn gyn zegt in dit soort kwesties sowieso: vraag maar aan je ha.
Blaasontsteking? Vraag maar aan je ha.
Maagzuur? Ha.
Zwangerschapstest? Ha.
/dondert aardig van blauwe wolk.Momo, het zit jullie niet mee in de familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd en sterkte!
Razz, spannend die eerste echo. Voor je het weet is het zover!
Coco,!!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
/dondert aardig van blauwe wolk.MomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar geregeld..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 04:23 schreef Dot. het volgende:
Ik zou me als familielid of begrafenisondernemer toch eigenlijk wel bezwaard voelen om een zwangere vrouw twee uur te laten staan..
Ik hoop het heel erg voor je, maar bij mij was dat jammer maar helaas en bleef ik gewoon moequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
2e keer deze week maar met de nieuwe berekening ben ik vandaag 13 weken!
2e trimester here I come!
Kom maar door met die extra energie!
Ik heb pas sinds n paar dagen dat ik zo vreselijk moe ben, vannacht bijna 10 uur geslapen maar zo voelt het niet... Ach jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik hoop het heel erg voor je, maar bij mij was dat jammer maar helaas en bleef ik gewoon moe
Maar wel eenvoor je mijlpaal!
Ik had het ook al zo vroeg hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn energieniveau lijkt de laatste dagen wel echt naar beneden te gaan. Ook wel wat lange dagen gehad, kan het ook nog aan liggen. Maar voel me ook wel een beetje een aansteller als ik met 6 weken al een beetje rustig aan moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BE rot dat je zo slecht kan liggen. Ik ben eigenlijk ook buikslaper maar dat lukt nu echt niet meer. Ik lig nu half op mijn zij en heb een klein kussentje onder mijn buik. Mijn buik zit namelijk echt aan de voorkant en die hangt dan naar één kant als ik op mijn zij lig, wat niet echt lekker voelt, vandaar dus het kussentje ter ondersteuning. En tussen mijn benen heb ik nog zo'n kussenrol (voedingskussen kan ook). Alleen als ik nu wil draaien in bed is het een hele verhuizing, maargoed het is maar tijdelijk.
GM tweede trimester
Burdie voorwerk. Wie weet maakt het de boel daar beneden alvast een beetje week ofzo. En als jj niet wil dat jan en alleman jullie kindje vast gaan houden dan hoeft dat ook niet hè. Jouw kindje jouw wens.
Enf, dat klinkt als een fijn dagje.
IMA met 6 weken kun je echt al minder energie hebben hoor, de hormonen gieren door je lijf en je kindje wordt deze weken helemaal gevormd.Gewoon lekker een middagdutje doen als je eraan toe bent.
Ik heb net onze laatste wensen m.b.t. geboortekaartje en kraamborrelkaartje doorgegeven. We hebben toch besloten een kraamborrel te doen omdat we simpelweg niet weten hoe zwaar het gaat worden als de babies er zijn. Man is helemaal geen visitetype, ik eigenlijk wel. Ergens vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant krijgen we er ook veel rust door. En de close familie komt toch wel eerder langs, dus het zal niet zo zijn dat er helemaal niemand komt.
Ik heb t dus ook overdagquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik kwijl als een malle als ik slaap tegenwoordig.Zo erg dat ik wakker word omdat ik met mijn eigen wang in een plens kwijl lig. Gaat vanzelf weer over als de beeb er is.
Als ik zo lees wat er allemaal op jullie grote gaat afkomen dan denk ik dat een kraamfeest een geweldig plan is! Hoop veranderingen en als er dan iedere dag onrust heerst in huis...ik heb t bij mn beste vriendin gezien en die hebben heel lang geen ritme gehad met de 3 kinderen, hun oudtse ging ook naar de basisschool en kreeg ineens 2 zusjes....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spees, dat is bij ons dus ook het geval, rust en regelmaat ofzo.En omdat we er twee krijgen zijn we misschien zelf wel helemaal gesloopt door gebroken nachten bijvoorbeeld. Om dan een paar keer per week 's avonds of telkens in het weekend met visite te zitten ziet mijn man niet zitten. En elke keer moet je toch weer zorgen dat je huis er netjes uitziet, want ze willen allemaal de babykamer zien etc.. En verder komen ze dan net als de peuter net op bed ligt, dus daar zou ook nog gedoe mee kunnen komen.
Plus dat er nu, in tegenstelling tot vorige keer, een peuter rondloopt die anders elke keer weer met ander bezoek (mensen die ze nooit/bijna nooit ziet) te maken krijgt. Ze moet ook al naar de basisschool in die periode, is dan ook nog bijna jarig (en daar is ze nu al mee bezig) en krijgt er ineens twee broertjes bij, dat vind ik voor de peuter eigenlijk ook al gedoe genoeg in een periode van pakweg een maand tijd.
Ik ben het wel met IMA eens dat het niet zo leuk is hoor, of nouja dat denk ik. Aan de andere kant zijn de mensen die op de borrel komen niet echt mensen waar we heel close mee zijn, dus vind ik het toch minder erg op één of andere manier en ben overstag gegaan.
Ik heb net de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. Ik heb er gewoon een lamme arm van, ik ben helemaal niet meer gewend zoveel te schrijven. Anyway, er is weer iets van de to-to lijst af.![]()
En man heeft denk ik alweer nesteldrang want hij heeft vandaag de koelkast en de rest van de keuken helemaal gesopt en de snoepjes/koekjeskast opgeruimd. Goed voor mijn (en zijn) hormonen!
Oh en Dot... heb je al gezien dat je in de top 10 staat?!
Whehequote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb daar zelf heel weinig last van gehad, die matjes. Heb er in ieder geval niet minder door geslapen.
Wel heel stom, de eerste keer heb ik het matje onder mijn matras gelegd. Ik weet nog dat M. me zat te bekijken met een wtf-ben-je-aan-het-doen-hoofd
Het was echt te dom gewoon. En het leek zó logisch toen ik het onder mijn matras in stond te proppen. Toen ik M's blik zag, begon het langzaam te dagen. Beschamend langzaam.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:30 schreef Mangostine het volgende:
[..]
WheheJij zo met lede ogen toekijken hoe je matras stierf, want er lag toch een matje onder?
Oh! volgens mij heb ik em wel gelezenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef klavertje-4 het volgende:
Ha Mignonne nu je er toch bentnogmaals dank voor je geruststellende pm! Kon het je niet via pm laten weten omdat je inbox vol is
Dames ook jullie nogmaals bedankt en sorry dat ik zo binnenwalste. Ik ga nu proberen te slapen en kom een dezer dagen wel even echt voorstellen en een poging doen tot meekletsen!
Ik vind 'm niet zweterigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Kimpossible het volgende:
En ik hoopte nog wel dat deze badstofdinges niet zweterig was
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:13 schreef mignonne het volgende:
![]()
ik geloof dat ik dan opdracht zou geven om het matras dan maar om te flippen. Dan wel met een vuilniszak ofzo eronder om je lattenbodem te beschermenen dan gaat ie de volgende dag maar föhnen
Haha, ja, misschien ook wel. Het voelt alsof het al een eeuwigheid duurt en nog steeds is het zo pril.. Maar aan de andere kant ook over twee weken de eerste afspraak en dit klinkt niet eens zo ver weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Daar mag gewoon een grotevoor hoor!
En ik voeg mezelf ook nog even toe met 26 wekenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:18 schreef Burdie het volgende:
RFR 40-weken mijlpaal.
Ikzelf 39 weken![]()
.
TAP 26 weken.
IMA 6 weken.
quote:
Ik denk dat onze ooievaar tegen de wind in moet vliegen en halverwege maar is gestoptquote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef DJMomo het volgende:
Geen verse baby's dus? Vk zei net dat ze juist bij storm achtig weer ziet dat t druk is. Alle ooievaars durven dan niet verder te vliegen
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:54 schreef Kursor het volgende:
En ik voeg mezelf ook nog even toe met 26 weken!
Gefeliciteerd! En de eerste komt gemiddeld met 41 weken hequote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef gateway het volgende:
Hier zijn we aan het aftellennog kleine 2 weken, al denkt vriendinlief dat ze eerder komt
Vanmiddag heeft ze een "babyfeestje", komen er vriendinnen enzo en geen idee wat ze dan gaan doen.... ik weet van een feestje dat vriendin georganiseerd had dat er vanalles geknutseld word........
en nog steeds zeg ik vriendin.... Intussen is het sinds 2 weken mijn vrouw
Hahaha. Kan ook nog ja!quote:Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ik denk dat onze ooievaar tegen de wind in moet vliegen en halverwege maar is gestopt.
Tnxquote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef DJMomo het volgende:
Kwispels voor de jompels. Met bijzondere kwispels voor het half jaar zwanger zijn van kursor! En een jompel voor het huwelijk van gateway!
Geen verse baby's dus? Vk zei net dat ze juist bij storm achtig weer ziet dat t druk is. Alle ooievaars durven dan niet verder te vliegen
Dankjewel!quote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En de eerste komt gemiddeld met 41 weken hehet wachten wordt echt heel vervelend als je er vanuit gaat dat de kleine wel eerder zal komen
.
Sterkte met de laatste loodjes!
Whahaha!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Herinneren jullie mijn peuter nog die liedjes zong over de baby incl. naam? Het kon toch nog erger: "Oma? Oma? Baby ... in mama buik" Ofwel, de naam van onze baby is officieel geen geheim meer
hehe, hoort erbijquote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind vandaag alles stinken, snauw m'n lief af om niks en moest net huilen bij een filmpje met hele mooie klassieke muziek. Dit is nog vreemder dan PMSal is de oorzaak wel een stuk leuker.
drager kopen, opgelost, slotjequote:Op zondag 9 februari 2014 19:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd met je dochters Alixia!!![]()
![]()
Ik ben me weer eens aan't verdiepen in kinderwagens, wat een ellendeik vind het meeste niet mooi en kan geen keuzes maken
![]()
Van harte gefeliciteerd met je meisjes!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:50 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal !! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, was het de laatste paar dagen een beetje stil rondom mijn persoontje. En met een hele goede reden. Afgelopen vrijdag 7 februari is onze meisjes tweeling geboren. De bevalling ging heel voorspoedig en duurde ongeveer 6 uur. Als ik ooit eens tijd heb () wil ik zeker mijn bevallingsverhaal neerpennen en delen, maar ik kan met genoegen melden dat alles goed is gegaan.
![]()
Foto's, namen en meer info zal ik nog delen.![]()
![]()
een hele gelukkige mama
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
hehe, hoort erbijen dat stinken en huilen om niks, dat is bij mij nooit meer overgegaan
![]()
hoewel ik niet meer sta te kokhalzen op de groenteafdeling van de AH, dat is wel verbeterdmaar voedselrestjes, de vuilnisbak, of
koffie
brrr...
en ik ben 3 jaar post-partum inmiddels
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ik ga eerdaags een topic openen voor de kwaaltjes waar niemand je over vertelt voor je zwanger bent...
niet dat ik dan geen kinderen meer zou willen maar soms vraag ik mij af of ik wel normaal ben..
ooooh nou dan moet t goedkomenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:53 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Die gaat er sowieso komen, daar ben ik dan wel al uit
De meeste mensen klagen er gewoon niet zoveel overquote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ik ga eerdaags een topic openen voor de kwaaltjes waar niemand je over vertelt voor je zwanger bent...
niet dat ik dan geen kinderen meer zou willen maar soms vraag ik mij af of ik wel normaal ben..
Die ochtendadem van man heb ik ook in niet zwangere toestand last van hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De wc verfrisser
Mijn man zn ochtendadem
De vuilniszak
De kattenbak(ook net verschoond)![]()
De koelkast
En verder is mn bekken brak, ben ik moehoehoe, heb ik maagzuur en kwijl ik als een bejaarde zonder gebitzwanger zijn rules
![]()
En dat terwijl t soms zo opluchtquote:Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
De meeste mensen klagen er gewoon niet zoveel over.
Ik vind het normaal wel meevallen, maar ik heb nu echt het idee dat hij een gaatje heeft ofzo, want ik vind het echt smerig af en toe. Volgende week heeft hij een afspraak bij de tandarts, dus ben benieuwd of ik gelijk hebquote:Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Die ochtendadem van man heb ik ook in niet zwangere toestand last van hoor.![]()
Dit dus allemaal en heb nu ook aambeien.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn man zn ochtendadem
En verder is mn bekken brak, ben ik moehoehoe, heb ik maagzuur en kwijl ik als een bejaarde zonder gebitzwanger zijn rules
![]()
daar hoef je niet zwanger voor te zijn denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Burdie het volgende:
Wij waren vanmiddag op bezoek bij iemand die rookt, en ik heb bij thuiskomst meteen alle kleren in de was gedaan en die van mijn man ook. En lekker gedoucht. Ik werd echt misselijk van de geur.
Dat vind ik normaal ook al smerig. Maar ik ruik het wel sterker ja, want mijn schoonmoeder rookt binnen en ook als ze niks roken als ik er ben, maar ik heb in een stoffen stoel gezeten vind ik mn kleren stinken. Ik hoop niet dat Arie straks ook zo stinkt als we op bezoek gaanquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Burdie het volgende:
Wij waren vanmiddag op bezoek bij iemand die rookt, en ik heb bij thuiskomst meteen alle kleren in de was gedaan en die van mijn man ook. En lekker gedoucht. Ik werd echt misselijk van de geur.
Normaliter vind ik het alleen maar stinken en word ik er niet misselijk vanquote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar hoef je niet zwanger voor te zijn denk ik
Alixia, gefeliciteerd!
Gaan je ouders oppassen?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:33 schreef Bolletje... het volgende:
Oh ja mijn ouders roken ook, binnen onder de afzuigkap ( niet dat dit helpt).. Straks krijg ik een naar rook stinkende Jopie als hij bij m'n ouders is geweest
+1quote:Op zondag 9 februari 2014 20:33 schreef Bolletje... het volgende:
Oh ja mijn ouders roken ook, binnen onder de afzuigkap ( niet dat dit helpt).. Straks krijg ik een naar rook stinkende Jopie als hij bij m'n ouders is geweest
Dat deed mijn schoonvader ook, alleen niet roken als L. in de ruimte was. Is uiteindelijk net zo erg.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1
Mijn ouders roken ook allebei, en mijn pa blijft gewoon stug roken als ik daar ben, mijn ma gaat onder de afzuiger staanmaar ze hebben we gezegd als die kleine er is roken we alleen buiten...
Vandaag maar even uitgelegd dat hoewel we uk nog niet kunnen zien,.uk er al wel is...
Mijn man rookt ook, maar echt alleen buiten! Geen rook meer in mn huis
Gefelictieeeeeerd!!!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:50 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal !! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, was het de laatste paar dagen een beetje stil rondom mijn persoontje. En met een hele goede reden. Afgelopen vrijdag 7 februari is onze meisjes tweeling geboren. De bevalling ging heel voorspoedig en duurde ongeveer 6 uur. Als ik ooit eens tijd heb () wil ik zeker mijn bevallingsverhaal neerpennen en delen, maar ik kan met genoegen melden dat alles goed is gegaan.
![]()
![]()
een hele gelukkige mama
Heel af en toe heus wel,maar ze wonen uurtje rijden hier vandaan, dus zal niet vaak zijn. Ik wil ook absoluut niet dat ze roken waar baby bij is, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Maar hele huis stinkt daar altijd naar rookquote:Op zondag 9 februari 2014 20:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gaan je ouders oppassen?
Dan zou ik daar zelf geloof ik wel afspraken over maken. Het is hun huis natuurlijk en je kunt ze niets verplichten in hun eigen huis, maar ik zou zelf niet zo blij worden van het idee van binnen roken als mijn kind daar was.
huu wat jammer zegquote:Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Heel af en toe heus wel,maar ze wonen uurtje rijden hier vandaan, dus zal niet vaak zijn. Ik wil ook absoluut niet dat ze roken waar baby bij is, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Maar hele huis stinkt daar altijd naar rook![]()
Cadeautjes van m'n ouders voor baby, kleertjes enzo, moet ik echt direct wassen want stinken
Nee,als we zeggen dat t stinkt vinden ze ons aanstellersquote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
huu wat jammer zegik vind het ook zo stinken maar goed, zelf ruiken ze het wsl niet eens
![]()
Ik kon uit je post niet opmaken of je bedoelde dat je af en toe opbezoek zuo gaan daar of dat ze stelselmatig bij hen thuis op zouden passen vandaar
Is het de nieuwe serie al?quote:
yesh, nieuwe seriequote:Op zondag 9 februari 2014 21:17 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Is het de nieuwe serie al?
Ik heb tijdens mn zwangerschap de serie gekeken, toen kwam het op de npo. Regelmatig gehuild![]()
en toen ineens was daar de laatste aflevering
![]()
Gefeliciteerd met je meisjes Alixia!!!![]()
Gefeliciteerd! !quote:Op zondag 9 februari 2014 18:50 schreef Alixia het volgende:
![]()
![]()
een hele gelukkige mama
ik zei net al tegen Wup, emotioneel incontinent is een understatement xDquote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja nu zit ik weer te huilengaat lekker zo.
[ Bericht 7% gewijzigd door Fee-nix op 09-02-2014 22:15:32 ]
+ 1 en ik ben nog maar 35 weken (over een uurtje danquote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef RunForrestRun het volgende:
Alixia wat een foto! Prachtig! En je kijkt zo blij.
Als ik dat zo zie kan ik bijna niet wachten tot de mijnes zich aandient.
Idemquote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef RunForrestRun het volgende:
Alixia wat een foto! Prachtig! En je kijkt zo blij.
Als ik dat zo zie kan ik bijna niet wachten tot de mijnes zich aandient.
Ik vind het echt knap dat je nog werktquote:Op maandag 10 februari 2014 07:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohhh Alixia![]()
. Wat ben je trots en wat een mooie dametjes met supermooie gewichten en namen. Mijn jongetjes rammelen er nu bijna uit.
RFR balen van je nacht.
KP ik herken je gevoel wel. Je hoopt eerst dat het maar lang genoeg duurt omdat het allemaal zo spannend is. En nu ben je enigszins uit de gevarenzone en wil je je baby eigenlijk zo snel mogelijk ontmoeten.
Na drie ruknachten heb ik vanacht gewoon doorgeslapen. Op een keertje plassen na dan, maar toen sliep ik binnen 5 minuten weer. Ik voel me gelijk een stuk meer mens. Maf wel, ik herken de goede nachten aan het feit dat ik dan droom en het nog weet. Samenvatting van afgelopen nacht: Mijn bijna kleuter heeft borstvoeding op de wc gekregen, de opticien had zijn winkel verbouwd en het zag er vreselijk uit. En de babies werden geboren terwijl ik nog een week moest werken. Toen had ik bedacht dat ik ging doen of er niets aan de hand was, dus ik zou gewoon gaan werken.En mijn vader ging oppassen, maar die had toen ik thuiskwam de babies in twee aquaria gestopt.
Maar wel goed geslapen dus en daar ben ik blij mee.
Dit wordt mijn laatste volle werkweek. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik kan mijn werk slecht loslaten omdat ik het zo leuk vind. En ik ben niet zo van het thuiszitten en nietsen, dus ik moet maar eens wat dingen gaan bedenken die ik wil gaan doen vanaf volgende week dinsdag.
Vind t toch jammer dat je dat niet op facebook zet...quote:Op maandag 10 februari 2014 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Fee-nix welkom trouwens!
Kim, is logisch toch. Vooral omdat jij dat bloedverlies had. Maar nu alles goed gaat en je richting het einde gaat, is het logisch dat je nu ongeduldig wordt.
Nikki, je bent er maar druk mee in je dromen.
Nog een weekje en dan lekker verlof. Geniet ervan hoor, ik vind het al knap dat je zo lang door bent gegaan.
NZ beterschap, man ook!
GM ook beterschap. Probeer rustig te blijven zitten, of moet man je straks vastbinden aan een stoel?![]()
Wbt roken, lief rookt wel maar niet in huis. De helft van mijn familie rookt maar ook niet in huis. Bij mijn schoonfamilie rookt iedereen, overal, zelfs mijn zwangere schoonzus en mijn borstvoedende schoonzus. En dat snap ik écht niet. Ik rookte voor de zwangerschap wel eens voor de gezelligheid (op een feestje bijvoorbeeld), maar ben gestopt toen ik met de pil stopte en heb nooit tijdens de zwangerschap behoefte gehad aan een sigaret. Ik zou het ook niet kunnen verdragen een kindje te baren dat bijvoorbeeld een groeiachterstand of astma heeft dat komt omdat ik niet wilde stoppen met roken.
Ik heb overigens dit weekend even met de familie gesproken over alle goedbedoelde berichtjes over hoe het gaat. Heb ze ook laten zien hoeveel berichten ik op een dag kreeg en uitgelegd dat ik het héél lief vindt maar dat ik er langzaam een beetje gek van wordt. Dat het een baby is en geen Zalando-pakketje met track-and-trace-code waarvan je precies kan aangeven wanneer het komt. Mijn zusje was volgens mij een beetje beledigd maar ze heeft me niet meer geappt dus de boodschap is wel aangekomen.
Mooiste bericht op Facebook kreeg ik overigens van mijn tante, die we heel weinig zien en waarmee we bijna niks gemeen hebben: "Hoe gaat het? Heb je al krampen en buikpijn?" Eh, als dat zo was, zou ik het jou niet vertellen en al helemaal niet op Facebook zetten.
Nja, gezien de dingen die andere mensen op FB delen, had ik het makkelijk kunnen doen. Sommige mensen zijn schaamteloosquote:Op maandag 10 februari 2014 10:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind t toch jammer dat je dat niet op facebook zet...
Misschien slaapt ze uit?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Trouwens, heeft Wup zich al gemeld?
Eens! Er zijn mensen op fb waar ik meer van weet dan van mn eigen vrienden! Als ze ook nog zouden melden wanneer ze naar de wc gaan, dan weet ik alles!quote:Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Nja, gezien de dingen die andere mensen op FB delen, had ik het makkelijk kunnen doen. Sommige mensen zijn schaamteloos.
Oh ja het is op zich nog redelijk vroeg. Komt omdat ik zo vroeg wakker was vanmorgen.quote:
Heb niks te meldenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Trouwens, heeft Wup zich al gemeld?
"Ja! Gisteravond. Man, en toen ging ik me toch aan de schijt!"quote:Op maandag 10 februari 2014 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Mooiste bericht op Facebook kreeg ik overigens van mijn tante, die we heel weinig zien en waarmee we bijna niks gemeen hebben: "Hoe gaat het? Heb je al krampen en buikpijn?" Eh, als dat zo was, zou ik het jou niet vertellen en al helemaal niet op Facebook zetten.
Ik doe m'n bestquote:Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jammerdebammer.
Jij ging voor Valentijnsdag toch?
Ik had 10 feb gezegd geloof ik, toch? ff terugzoekenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik doe m'n bestVoorwerk wordt wel met de dag venijniger, dus of ik dat echt ga redden? Het zou zo handig zijn om even in baby's agenda te kunnen spieken!
Dat had je van te voren schriftelijk moeten aanvragenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik doe m'n bestVoorwerk wordt wel met de dag venijniger, dus of ik dat echt ga redden? Het zou zo handig zijn om even in baby's agenda te kunnen spieken!
Bij deze tante zou ik me nog kunnen voorstellen dat ze iets zegt als: "Oh dat is een teken dat de bevalling begint! Hoeveel centimeter ontsluiting heb je al?"quote:Op maandag 10 februari 2014 10:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
"Ja! Gisteravond. Man, en toen ging ik me toch aan de schijt!"
Wedden dat ze dan niks meer vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |