abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136439762
Zwangerschap & geboorte

2014

07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
17 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
20 februari: Gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsell
16 augustus: gewoonmezelf87
17 augustus: geppie
22 augustus: rebel-angel
27 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine

18 september: Vlindur
25 september: Tante_Soesa

2 oktober: Spees_Eend
5 oktober: IsabellaMariaAnna
9 oktober: Skittles
10 oktober: DagenNachtdromer
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136439771
Wijzigingen? Graag even een quote!
It will set you free
pi_136439833
Ja, of 42.5 om ze helemaal omver te blazen. Beter safe than sorry! En dan een heel serieus gezicht erbij... :Y
pi_136439867
RFR, ze bedoelen het vast niet vervelend, maar ze vergeten wel rekening te houden met jouw gevoelens. Mag je ze best op aanspreken. Lijkt me verschrikkelijk irritant, alsof we kunnen beslissen NU te bevallen :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:34:40 #5
149959 SQ
snelle trees
pi_136439963
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:31 schreef Theeleuter het volgende:
RFR, ze bedoelen het vast niet vervelend, maar ze vergeten wel rekening te houden met jouw gevoelens. Mag je ze best op aanspreken. Lijkt me verschrikkelijk irritant, alsof we kunnen beslissen NU te bevallen :')
Ja toch, gewoon beetje persen, ananashart er in en gaan?
Beetje flauw als je dat niet voor je familie over hebt :{w
disclaimer
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:35:47 #6
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136439995
Wup je gaat goed! Wanneer kwam nummer 1 ook alweer? 40 zoveel heb je eens verteld toch, of verwar ik je nu met iemand anders?

Geppie, mijn vriend eet wel zonder te mopperen als we aan tafel zitten, dus er zit geen negatieve lading bij. Hij eet dan gewoon niet zoveel en eet savonds (als kleintje al op bed zou moeten liggen) nog wat anders. Ik heb er daardoor vertrouwen in dat het niet/beperkt af zal wrijven op mini.

Enf een sticker *O* fijn dat je met een aangepast tempo toch lekker je dingetjes kunt doen!

Rfr ook een sticker! Ik zou trouwens je omgeving nog even uitleggen dat een zwangerschap gemiddeld gewoon 40 weken duurt en dat veel vrouwen ook overtijd lopen. Dus dat ze pas vanaf datum X weer mogen zeuren, want van te laat is glad geen sprake. En anders lekker je tijdlijn dichtgooien en blokkeren op whatsapp >:) Dat gedwingeland over strippen en inleiden p, zoals Burdie ook schetst, zou ik overigens helemaal niet kunnen waarderen. Terwijl ik zelfs waarschijnlijk ingeleid wordt bij 41 wk als ze dan nog zit (hooooopelijk niet nodig)

Sunshine, wij hebben het al heeel vroeg geregeld ivm kdv en wachtlijsten (8 wk zwanger ofzo). Gastouder kun je ook best vroeg contacten, zeker als dat je rust geeft. Te meer kans dat er bij de gastouder van je keuze nog plek is op jouw dagen!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136440269
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:o Ik ging er vanuit dat een flinke nies voldoende was....Zit ik voor niets alle niezen in te houden |:(
pi_136440302
RFR, ik zou daar echt heel verdrietig van zijn geworden als mijn omgeving zo had gedaan, vooral toen ik de 41 weken was gepasseerd. Het wachten vergt al best veel van je en natuurlijk wil je ook graag dat de baby komt, maar je doet het niet voor je lol. Voor ons was het een heel bewuste keuze om niet te strippen, omdat wij zo lang mogelijk bleven hopen/vertrouwen op een natuurlijke en spontane bevalling.

Hoe dan ook is het onzin om iemand te pushen om te strippen of ingeleid te worden. Het is jouw lijf en jouw baby en daarom ook nogal respectloos. Het is ook helemaal niet vanzelfsprekend om te doen. Zolang het goed gaat met jou en de baby.

Gelukkig kreeg ik juist veel steun van familie en vrienden in die fase. Ik had het emotioneel ook niet getrokken als ze dat niet hadden gedaan, denk ik. (Met andere woorden, dan had ik ook best uit mijn slof kunnen schieten :P .)
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:51:40 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136440442
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:46 schreef Franny_G het volgende:
Hoe dan ook is het onzin om iemand te pushen om te strippen of ingeleid te worden. Het is jouw lijf en jouw baby en daarom ook nogal respectloos. Het is ook helemaal niet vanzelfsprekend om te doen. Zolang het goed gaat met jou en de baby.
Als je zwanger bent, mag kennelijk ineens iedereen een mening hebben over prive zaken en die schaamteloos uiten -O-. Heb ik altijd zo bizar gevonden...
KuikenGuppy
pi_136440678
Vooralsnog heb ik maar 1 iemand gehad die aan mijn buik zat en van haar begrijp ik het eigenlijk ook wel. Wildvreemden in de supermarkt zorgen ook voor interessante situaties.
Verder heb ik er een grondige hekel aan als mensen zomaar aan me zitten.

Laatst in de supermakt leuk voorval. Vrouw in scootmobiel kan niet bij pakken melk, ik stond in de buurt. Je zag haar een intern dialoog hebben of ze aan een zwangere wel kon vragen iets voor haar te pakken. Ik vermoed zelfs dat de grootte van mijn buik meeging in de afweging.

Ik vermaak me altijd wel, ook de suffe opmerkingen. Kan er tot nu toe de humor altijd wel van inzien.
pi_136441123
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En als dat niet helpt gewoon vriendlief de slaapkamer inslepen, even de boel daar beneden wakker stoten schudden.

Ik word toch altijd weer een beetje blij als ik aan jullie reacties lees dat het niet raar is om hier kriebelig van te worden, ik denk toch altijd al gauw dat ik me aanstel.
It will set you free
pi_136441333
O nee echt niet hoor rfr.
Als je de mensen morgen ziet zou ik het wel even bespreekbaar maken.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:32:06 #13
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136441666
Rfr _O- prostaglandingesen ftw!

Oh en nog even over dat eten he. Ik wil niet lastig zijn ofzo, en ik heb een spoiler overwogen, maar...

Ik heb zoooooooooveel zin in

Vers wit stokbrood met filet americain en uitjes O+

Zoveel zin. O+
pi_136441669
heb net lekker een potje zitten janken, ik lijk wel zwanger ;)

onze kat is een vieze purk van een beest, graaft de hele dag in de tuin rond op de plekken waar ze poept. dus moet ik oppassen voor toxoplasmose. mijn man is sinds de miskraam heel erg voorzichtig, wil liever niet dat ik de kat aanraak. maar ik vind het zo zielig, ze heeft blaasontsteking en kijkt me de hele dag zo zielig aan. met een aai mij vraag in haar grote groene ogen.

hebben jullie daar ervaring mee? we weten wel dat een miskraam maar 2% door toxoplasmose word veroorzaakt maar liever safe than sorry toch? en daarnaast wie weet wat voor viezigheid ze nog meer meesleept.
pi_136441676
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:35 schreef Kimpossible het volgende:
Wup je gaat goed! Wanneer kwam nummer 1 ook alweer? 40 zoveel heb je eens verteld toch, of verwar ik je nu met iemand anders?

41+0. Zou Valentijnsdag betekenen O+
pi_136441695
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Kimpossible het volgende:

Oh en nog even over dat eten he. Ik wil niet lastig zijn ofzo, en ik heb een spoiler overwogen, maar...

[ afbeelding ]

Zoveel zin. O+
wat ben jij gemeen! ik zag het plaatje en mijn maag ging echt knorren!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:36:19 #17
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136441827
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:

onze kat is een vieze purk van een beest, graaft de hele dag in de tuin rond op de plekken waar ze poept. dus moet ik oppassen voor toxoplasmose. mijn man is sinds de miskraam heel erg voorzichtig, wil liever niet dat ik de kat aanraak. maar ik vind het zo zielig, ze heeft blaasontsteking en kijkt me de hele dag zo zielig aan. met een aai mij vraag in haar grote groene ogen.

hebben jullie daar ervaring mee? we weten wel dat een miskraam maar 2% door toxoplasmose word veroorzaakt maar liever safe than sorry toch? en daarnaast wie weet wat voor viezigheid ze nog meer meesleept.
Toxoplasmose wordt pas besmettelijk na 2 dagen. Maw, als jullie goed letten op de hygiene is de kans al nihil. Daarbij moet jij het zelf in je mond stoppen, dus als je met poes knuffelt en dan grondig je handen wast is er niets aan de hand.

Onze kat (kitten!) heeft al maanden diarree en daardoor is het onvermijdelijk dat ik hem weleens moet poetsen. Ja, met vlagen maak ik me daar druk om, maar als ik dat arme dier 9 maanden niet zou mogen knuffelen zou zijn hart niet het enige zijn dat breekt geloof ik. :{

Een goede (hand)hygiene is cruciaal, maar verder probeer ik het los te laten. Het kan ook op je sla zitten, of je komkommers, of ander voedsel, for that matter.

Oh enne sorry voor het plaatje >:) gedeelde smart O-)
pi_136441836
Hier ook twee katten en sinds dat wij gestopt zijn met de pil ben ik gestopt met kattenbak en zulks en heeft man dat overgenomen. Maar hoe het werkelijk zit met dat toxoplasmose?
pi_136441849
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Toxoplasmose wordt vooral veroorzaakt door parasiet die in ontlasting van jonge katten zit geloof ik. Google er maar eens op. De rijksoverheid heeft er ook een interessante site over, met info.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:37:39 #20
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136441874
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef WupWup het volgende:

[..]

41+0. Zou Valentijnsdag betekenen O+
Een valentijnsbaby O+ ik zeg doen! ;)
pi_136442214
quote:
1s.gif [b]Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile

[ afbeelding ]

Zoveel zin. O+
Ooooooooh... :9~
Ik heb al een lijstje gemaakt van dingen die ik na de bevalling wil eten.
Vers brood met filet americain, uitjes en peper.
Rosbief met peper en zout.
Carpaccio.

DND, misschien naast handen wassen ook handen desinfecteren?
Snap dat je de mogelijkheid wil uitsluiten, maar zou er zoveel risico zitten aan het aaien van de kat?
It will set you free
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:47:34 #23
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136442244
O en ook: http://www.dierenkliniek-(...)igheden:Toxoplasmose

Niet omdat dat nu zon wetenschappelijke site is, maar ik vind hem een pietsje genuanceerder en dat is voor mijn eigen gemoedsrust fijn.
pi_136442396
Het aaien van de kat brengt 0,0 risico mee, tenzij die kat in zn eigen poep heeft liggen rollen, jij dat aan je hand hebt.en vervolgens die hand in je mond steekt... :Y)

Goed je handen wassen dus! + als je al jaren een kat hebt heb je dikke kans dat je al n x toxoplasmose hebt gehad en dus antistoffen hebt.

Toevallig vandaag een folder van de gyn gekregen 8-)
S. 2014
J. 2016
pi_136442412
Dankzij wie had ik daarnet die geel/rode perziken in mijn boodschappenkarretje liggen? }:|
pi_136442466
Dat was DnD volgens mij
S. 2014
J. 2016
pi_136442527
Interessant artikel Kim. Maakt een hoop duidelijk. Ik wist idd dat je ook een beetje op moet passen door bv handschoenen te gebruiken. Maar daar is het nu toch geen weer voor :)
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:54:57 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136442576
Filet Americain :9.
KuikenGuppy
pi_136442679
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef BlueEyes het volgende:
Dankzij wie had ik daarnet die geel/rode perziken in mijn boodschappenkarretje liggen? }:|
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt van >:) ;)
pi_136442812
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt van >:) ;)
5 van die dingen en ik heb nu al 't zuur ervan :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:00:46 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136442822
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

Tip: extra zakje kopen :9.
KuikenGuppy
pi_136442913
Jullie zijn allemaal lief dames, bedankt voor de reacties. Ik denk dat ik me maar ga laten testen op toxoplasmose. Dan zijn we in ieder geval gerust . En inderdaad handen schoon houden. Mujn man heeft ook al beloofd haar eens extra aan te halen. Misschien moet ik maar weer van die perzikjes halen om mezelf te troosten! ;)
pi_136443439
Ik hou niet eens van filet americain en ik krijg er al trek in :')

Ik ben niet zo blij... we hadden rolgordijnen besteld, twee smalle en een brede, voor de babykamer en die werden vandaag bezorgd. Ik had van de smalle de korte variant besteld en van de brede de lange, omdat ze die niet in het kort hadden. Allereerst een heel gedoe omdat ze de verkeerde kant op rolden (niet tegen het raam achter de rol lang, maar juist voor de rol langs, zodat er een dikke kier kwam) en we dus alles los moesten friemelen om hem andersom weer terug te kunnen plakken. De twee smalle moesten als eerst, want de brede moet er precies tussen passen en die moesten we smaller maken. Pakken we de brede uit, heeft die gewoon een heel ander ophangmechanisme waardoor hij veel verder van het raam af hangt dan de andere twee! Zucht... Dus even contact gehad met de klantenservice, maar van de korte variant komt de brede maat pas weer in april binnen en dan is er een kans dat de stof niet precies dezelfde kleur heeft :{

Wel super service, want we mogen ook de twee die we dus al hebben hangen en aan hebben gefrunnikt terugsturen en omruilen voor de lange variant. Maar ik vind de korte variant mooier, want die heeft een veel kleiner mechanisme en de lange is ook best wel wat duurder. Dus nu gaan we de gok toch maar wagen en de brede korte te bestellen in april... Arie slaapt tot die tijd toch bij ons in zijn wieg en als hij een dutje moet doen in zijn ledikant kunnen gewoon de niet-verduisterende gordijnen dicht.

/relaas
pi_136443652
/dondert aardig van blauwe wolk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136443657
Kwam ff snel gluren voor Twinkle, gelukkig goed nieuws! :* en dus nu: relax stand ;)

En hier: buikpijn :( best wel erg... Maarja heb vanmiddag ook veel te zwaar lopen tillen. En herken het als litteken pijn...
Dus beetje onzeker, maar probeer vertrouwen te hebben :)
pi_136443699
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:54 schreef Burdie het volgende:
Filet Americain :9.
Vandaag weer op :9
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:29:48 #37
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_136443907
Broodjes en andere rauwe vleesjes kunnen mij echt weinig boeien en ik mis ze echt totaal niet :N

Ik kan me ook niet herinneren wanneer ik voor het laatste filet enzo heb gegeten, caparccio lust ik sowieso niet :r

Ik ben wel blij als ik weer aan de sushi etc mag, ik heb mijn vader al beloofd en hij mij dat we als de kleine is geboren we samen aan de oesters gaan.. :) O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_136444004
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef DJMomo het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een pech allemaal in jullie familie :* Gecondoleerd..
pi_136444115
Ik heb zin in patat. En Mac donalds. En pizza. En Chinees. En broodje Joppieburger.

Maar helaas. Zuurkool. -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_136444148
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Kimpossible het volgende:

[ afbeelding ]

Zoveel zin. O+
Oh ja O+ met ui, ei zout peper en heul veul mayonaise :9~ :9~
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:39:57 #41
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136444225
Ik word normaal al misselijk van het idee van filet americain dus dat maakt me niet zoveel uit. Maar ;( sushi ;( en ;( gebakken ei met uitlopende dooier ;(
pi_136444635
Oh spees_eend! Dat ei! Die mis ik ook zo!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:53:28 #43
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136444733
Potverdikkie, jullie zijn weer niet bij te houden!!! :')
doei
  vrijdag 7 februari 2014 @ 17:53:35 #44
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136444736
Mootje wat een pech weer. Gecondoleerd :*

Uitsmijters spek kaas O+

Wij eten vanavond maar stokbroodjes. Zonder filet. Ik dan. Vriendlief eet peperrosbief en kalfsfilet :') }:|

Ik kip kerrie. En sla. En heul veul fruitsalade voor de pitamientjes.

En ik moet naar bed vanavond omdat ik eruit zie alsof ik dood ben volgens vriendlief. En bedankt. Dat krijg je van de hele nacht spoken, elke nacht :O
pi_136444827
quote:

SPOILER
Jullie krijgen het wel voor je kiezen :* Gecondoleerd..
pi_136445355
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 17:53 schreef Kimpossible het volgende:
Mootje wat een pech weer. Gecondoleerd :*

Uitsmijters spek kaas O+

Wij eten vanavond maar stokbroodjes. Zonder filet. Ik dan. Vriendlief eet peperrosbief en kalfsfilet :') }:|

Ik kip kerrie. En sla. En heul veul fruitsalade voor de pitamientjes.

En ik moet naar bed vanavond omdat ik eruit zie alsof ik dood ben volgens vriendlief. En bedankt. Dat krijg je van de hele nacht spoken, elke nacht :O
Kip kerrie :9 Wij proberen een stamppot uit met Chinese kool en szecuan saus. Ben benieuwd :)

Maar als je s nachts zo slecht slaapt, lukt het overdag dan wel? Ik slaap vooral erg onrustig, want ik ben een buikslaper dus ik ben continue op zoek naar een andere houding.
pi_136445615
Ik ben ook een echte buikslaper. Heul irritant :-(
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:26:35 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136445980
Mo ;( -O- wat een rotnieuws voor je familie. Alles tegelijkertijd he :{ :*.

Vwb sushi, er is genoeg sushi die je gewoon mag eten, halleluja :9.
Oesters heb ik ook zin in, met champagne :9~.

@Kim, ben je al aan de middagdutjes?
KuikenGuppy
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:32:41 #49
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136446191
Ik ben ook een fanatieke buikslaper normaal gesproken. O+

Ik probeer smiddags wel een uurtje mee te pikken, maar ik ben ook zo bang dat te veel bijslapen maakt dat het snachts een nog groter drama wordt. Meestal pak ik de uurtjes tussen tussen 2 en 3 wel mee en na half 9 als vriend naar zijn werk is. Ruimte in bed! Ik slaap dan met n beetje geluk nog tot een uur of 10/11

Lang Liggen is gewoon oncomfortabel, last van maag, ribben, heupen, buik, schouders (ja serieus, volgens mij bezwijken die onder m'n gewicht als ik lang op 1 zij lig).

Maar hee, die gebroken nachten straks worden een eitje, want dan weet ik al niet beter meer! :P
pi_136446516
Oh dat van je schouders herken ik idd! Ik krijg dan last van het stukje rug tussen mijn schouderbladen.

Maar als ik overdag slaap ben ik nog steeds moe rond 10 uur :)
pi_136446581
Oh dames ik doe weer m'n vrijdagavond 3-topics-bijlees-actie :@ met rapportvergaderingen en restjes toetsweeknakijkwerk is m'n week nokvol! Dus dan maar al bijlezend meeleven.

Hier is ook de MvM-Mevrouw geweest met dekentje O+ Te lief! Ze was wel één grote spraakwaterval en had het inderdaad over flesjes en plasjes :X . Ik kon m'n lachen haast niet inhouden.

Verder vandaag 1e keer bij de VK geweest, maar dat was meer kennismaking en intake. Op Valentijnsdag mogen we voor de 1e echo en ik kan haast niet wachten. Wil nou eindelijk wel eens zien of er écht iets groeit!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:48:33 #52
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136446603
Rfr wat naar je familie. -O- Ik zou er idd ook niet blij van worden en ook wel even uithalen denk ik :@ alsof jij er wat aan kan doen idd... Nougoed. Sterkte iig joh :*

Kim ja zeker fijn! Ik geniet er ook wel van. Het was wel confronterend vond ik, dat iemand die een week verder was dan ik gister gewoon alles mee kon doen en maar half zoveel buik had als ik :') :@ Maja. Het verschilt gewoon enorm..

DND: ik ben voorzichtig met kattenbak schoonmaken en haar etensbakjes, dan was ik heul goed mn handen (laatst moest ik 1x de kattenbak doen, doe ik normaal niet. Met handschoenen aan gedaan, handschoenen gewassen en ook nog mn handen erna :D XD)
Maar tis hier verder goed gegaan dus ja.. tis lastig.

Momo he jeetje. -O- ;( :* Sterkte!

Ik hou ook niet van filet american XD Heb meer zin in een stukje lekkere kaas en rode wijn als ik niet meer zwanger ben! :9 en gewoon risotto met wat wijn erdoor, en zulks. :Y). Verder ben ik niet zo moeilijk :P

Loj :*

Razz spannend! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136447209
Crosspost vanuit het dreumestopic, maar hier worden mijn hormonen écht zo blij van! O+
O+ O+

SPOILER
pi_136447599
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Crosspost vanuit het dreumestopic, maar hier worden mijn hormonen écht zo blij van! O+
O+ O+

SPOILER
Daar heb ik geen hormonen voor nodig om daar blij van te worden O+
pi_136447616
:D ik wilde vanmiddag nog vragen of je al een carnavalsoutfit had :+
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:46:09 #56
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136448838
Coco :D

Hoe gaat het nu met je Loj?
pi_136449370
Ik zag m op fb voorbij komen! Echt te lief!

Ik mag voor mn maagzuur nu 1x pd 20 mg omeprazol innemen.. Nu alleen even uitvogelen wanneer ik m t best kan innemen.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:11:24 #58
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136449689
Coco O+ te leuk dat pak!

GM, 1x maar? Ik mag 2x pd en volgens mij ben jij zelfs bekend met maagklachten! Hier neem ik het voor ik ga slapen, want zo lang ik rechtop zit is het wel dragelijk, maar als ik naar béd ga :X de rest van de dag neem ik als het echt niet gaat rennie duo (want dat voelt toch onschuldiger dan omeprazol en ranitidine)
pi_136449838
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:11 schreef Kimpossible het volgende:
Coco O+ te leuk dat pak!

GM, 1x maar? Ik mag 2x pd en volgens mij ben jij zelfs bekend met maagklachten! Hier neem ik het voor ik ga slapen, want zo lang ik rechtop zit is het wel dragelijk, maar als ik naar béd ga :X de rest van de dag neem ik als het echt niet gaat rennie duo (want dat voelt toch onschuldiger dan omeprazol en ranitidine)
2x 20mg? Ja ik vind t ook weinig...
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:20:05 #60
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136449899
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

2x 20mg? Ja ik vind t ook weinig...
Jup! Ik zou het toch ook nog eens met m'n ha bespreken als ik jou was. Mijn gyn zegt in dit soort kwesties sowieso: vraag maar aan je ha.

Blaasontsteking? Vraag maar aan je ha.
Maagzuur? Ha.
Zwangerschapstest? Ha. :P
pi_136449934
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:20 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Jup! Ik zou het toch ook nog eens met m'n ha bespreken als ik jou was. Mijn gyn zegt in dit soort kwesties sowieso: vraag maar aan je ha.

Blaasontsteking? Vraag maar aan je ha.
Maagzuur? Ha.
Zwangerschapstest? Ha. :P
Je maakt mijn dag goed!! Ga maandag idd even overleggen!
S. 2014
J. 2016
pi_136450627
quote:

SPOILER
Momo, het zit jullie niet mee in de familie.
Gecondoleerd en sterkte!

Razz, spannend die eerste echo. Voor je het weet is het zover!

Coco, O+ !!
It will set you free
pi_136453124
quote:

SPOILER
Momo :*
pi_136461090
Momo jullie krijgen telkens weer iets naars op je bordje dit jaar zeg. ;( Heel veel sterkte. :*

Ik ben nog niet bijgelezen, even geen puf voor. Wel even een egopost...
SPOILER
pi_136461095
Nikki :* Ik zou me als familielid of begrafenisondernemer toch eigenlijk wel bezwaard voelen om een zwangere vrouw twee uur te laten staan.. Lekker rustig aan idd! Was je etentje toch nog wel leuk?

Hier wakker met trek, dus meteen de poezen ook maar even wat gegeven, misschien slapen ze dan een keer wat uit...

[ Bericht 2% gewijzigd door Dot. op 08-02-2014 04:32:07 ]
pi_136461110
Het etentje ging wel, het was wel gezellig, maar eigenlijk stond mijn hoofd er niet echt naar. Gelukkig duurde het niet al te lang en kon ik om tien uur naar huis.

Ik lig al zo lang wakker dat ik ook trek had. Ik heb even een droog broodje en een glaasje melk genomen. Over drie kwartier gaat de wekker van manlief, dus slapen voor die tijd gaat vast niet lukken. Morgen geen plannen, dus middagdutje ftw. :)

Hopelijk slapen je poezen uit Dot. :D
pi_136461209
Och Mo toch :* Gecondoleerd

En Nikki zware dag. Ongeacht insteek van begafenis/crematie, vind ik zoiets altijd zwaar. Doe het lekker rustig aan dit weekend :*

Verder nu zin in biefstuk en filet americain. Bedankt :(
  zaterdag 8 februari 2014 @ 08:55:23 #68
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136461567
Momo gecondoleerd :*

En nikki kan me goed voorstellen dat dat zwaar is. Ik kan zelfs in niet zwangere toestand geen twee uur staan eigenlijk (ja kan maar dan heb ik helse rugpijn). Laat je vandaag een beetje in de watten leggen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136461789
Nikki :*

En iemand een goeie tip hoe lekker te slapen als je niet meer op je buik kan liggen, en van zijligging last van je bekken/rug krijgt? Weet nu op de helft al niet meer hoe 's nachts te liggen, speel continue met de hoofd en beensteun, dan weer plat, dan weer hoog, dan weer zijligging, toch tegen beter weten in op mn buik (staat wel garant voor spartelen in mn buik O+ )

En als dan vriend ook nog eens een compleet bos bij elkaar zaagt verhoogd de sfeer ook niet }:|
  zaterdag 8 februari 2014 @ 10:02:23 #70
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136462196

Blue, kussen onder je bekken/bovenbeen? Zo lukt het hier iig om te slapen.
Mijn man houdt (even) op met snurken als ik tegen zijn wang duw, zodat zijn gezicht opzij rolt. Hij gaat dan automatisch ook op zijn zij liggen, en dan stopt het gezaag meestal lang genoeg voor mij om weer in slaap te kunnen vallen. Wie weet werkt het voor een ander ook wel ;).

Verder, *meld*. Gisteren een paar uur lang flink wat voorwerk gehad, maar helaas niks wat doorzette. Heb nu wel flinke spierpijn :').
KuikenGuppy
pi_136462376
En dit:
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 04:23 schreef Dot. het volgende:
Ik zou me als familielid of begrafenisondernemer toch eigenlijk wel bezwaard voelen om een zwangere vrouw twee uur te laten staan..
Raar geregeld..

Blue, hier hetzelfde probleem, ik slaap al een paar maanden met een voedingskussenen dan wil het op zich wel.

Vandaag lekkere luie dag in het verschiet, boodschappen en huishouden zijn al gedaan dus lief en ik gaan waarschijnlijk even de stad in. Voor zolang ik dat volhoud :').
It will set you free
pi_136463038
Nou, dat uitslapen is wel gelukt :O

Veel plezier met stadten RFR! Ik ga vanmiddag eens een begin maken met het neerzetten van de vluchttas zodat ik er af en toe wat in kan gooien :) dus ook even langs de Etos.

En voorwerk voor Burdie. Lekker onder de douche de hele dag of een kruik erop tegen de spierpijn? Hopelijk doet het voorwerk wel iets!
pi_136463441
Een :* voor Nikki en Momo.

En Burdie al voorwerk, spannend!

Hier alles nog rustig, ben wel flink verkouden en keelpijn nu. Dus hopelijk blijft de baby nog even zitten. ;)
pi_136463464
2e keer deze week maar met de nieuwe berekening ben ik vandaag 13 weken! *O*
2e trimester here I come!
Kom maar door met die extra energie!
S. 2014
J. 2016
pi_136463526
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
2e keer deze week maar met de nieuwe berekening ben ik vandaag 13 weken! *O*
2e trimester here I come!
Kom maar door met die extra energie!
Ik hoop het heel erg voor je, maar bij mij was dat jammer maar helaas en bleef ik gewoon moe :{

Maar wel een *O* voor je mijlpaal!
pi_136463583
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:18 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik hoop het heel erg voor je, maar bij mij was dat jammer maar helaas en bleef ik gewoon moe :{

Maar wel een *O* voor je mijlpaal!
Ik heb pas sinds n paar dagen dat ik zo vreselijk moe ben, vannacht bijna 10 uur geslapen maar zo voelt het niet... Ach ja
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:22:13 #77
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_136463618
*O* voor je mijlpaal GM
Ik ben vandaag 12+1 en bedacht me opeens dat ik het nog aan niemand heb verteld :@
Vind het eigenlijk wel lekker zo
W
Z
E
  zaterdag 8 februari 2014 @ 11:28:38 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136463785
Extra energie kwam bij mij pas weer bij een week of 16 geloof ik. Mooi op tijd voor onze vakantie toen ;).

Ik verwacht voorlopig geen actie hier hoor :P ook met voorweeën kan het nog gewoon tot 42 weken duren (hoop het niet ;( :') ) dus ik ga ervan uit dat baby nog wel even binnen blijft.

Zo dubbel ook he, ik ben zooooo benieuwd naar mini, maar moet huilen bij het idee dat ie straks niet meer veilig in mijn buik zit en door iedereen kan worden meegenomen enzo. Bij de gedachte alleen krijg ik al een: :( niemand houdt mijn kind vast!!!! :( oermama-gevoel, bizar :')!
KuikenGuppy
pi_136464195
Mijn energieniveau lijkt de laatste dagen wel echt naar beneden te gaan. Ook wel wat lange dagen gehad, kan het ook nog aan liggen. Maar voel me ook wel een beetje een aansteller als ik met 6 weken al een beetje rustig aan moet doen :')
pi_136464207
Ra lekker rustig dan toch? :)
Kun je je buik nog verbergen dan?

Blue hier hetzelfde probleem en helaas geen tips. Behalve dat als manlief gaat snurken dan knijp ik zijn neus dicht :+

Buikpijn eindelijk weg. Dacht dat het nooit over zou gaan met rust. En nu zo houden :)

We hebben ook een heerlijk rustig weekend voor de boeg dus dat kont goed.

En ik ontvoer manlief op valentijnsdag voor een geslachtsbepalende echo :D
Hij denkt dat ik iets mega romantisch heb bedacht dus hoop niet dat ik hem nu teleur stel.
pi_136464542
Haha twink! Dat wordt een domper ;)

Jompels voor kwispels en voorwerk!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:03:37 #82
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136464581
Zijn er al verse babies???? :D
doei
pi_136464689
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 11:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn energieniveau lijkt de laatste dagen wel echt naar beneden te gaan. Ook wel wat lange dagen gehad, kan het ook nog aan liggen. Maar voel me ook wel een beetje een aansteller als ik met 6 weken al een beetje rustig aan moet doen :')
Ik had het ook al zo vroeg hoor :)
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 8 februari 2014 @ 12:13:43 #84
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136464835
Nikki wat fijn dat de dienst mooi was, maar jammer idd van hoe druk t was en niet even een extra stoeltje voor een zwangere oid :X

BlueEyes; wat lastig dat je zo rot ligt. Wat extra kussens, 1 voor in je rug en tussen je benen en dan half op je rug/zij, is dat nog wat? Of op je rug en dan wat kussens onder je knieen? Of werkt dat ook niet?

Gm jeuj! *O*

Burdie :D O+ Het mooie is, dat je dat nog gewoon kan doen ook he. Als je niet wilt dat iemand je kind vasthoudt, dan niet! ;)

Twink wat een leuk cadeau!! O+

Hier lekker dagje. Manlief is een vriend helpen verhuizen, ik voel me wel prima en dochter ligt te slapen. Vanmiddag even langs de baby & tienerstore (vinden mijn hormonen leuk!) en dan door naar vrienden waar we gezellig gaan eten. Even lekker bijkletsen en zulks (als de kids op bed liggen haha)
pi_136467190
SPOILER
BE rot dat je zo slecht kan liggen. Ik ben eigenlijk ook buikslaper maar dat lukt nu echt niet meer. Ik lig nu half op mijn zij en heb een klein kussentje onder mijn buik. Mijn buik zit namelijk echt aan de voorkant en die hangt dan naar één kant als ik op mijn zij lig, wat niet echt lekker voelt, vandaar dus het kussentje ter ondersteuning. En tussen mijn benen heb ik nog zo'n kussenrol (voedingskussen kan ook). Alleen als ik nu wil draaien in bed is het een hele verhuizing, maargoed het is maar tijdelijk. :)

GM tweede trimester *O*

Burdie voorwerk. Wie weet maakt het de boel daar beneden alvast een beetje week ofzo. En als jj niet wil dat jan en alleman jullie kindje vast gaan houden dan hoeft dat ook niet hè. Jouw kindje jouw wens. :*

Enf, dat klinkt als een fijn dagje.

IMA met 6 weken kun je echt al minder energie hebben hoor, de hormonen gieren door je lijf en je kindje wordt deze weken helemaal gevormd. O+ Gewoon lekker een middagdutje doen als je eraan toe bent.

Ik heb net onze laatste wensen m.b.t. geboortekaartje en kraamborrelkaartje doorgegeven. We hebben toch besloten een kraamborrel te doen omdat we simpelweg niet weten hoe zwaar het gaat worden als de babies er zijn. Man is helemaal geen visitetype, ik eigenlijk wel. Ergens vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant krijgen we er ook veel rust door. En de close familie komt toch wel eerder langs, dus het zal niet zo zijn dat er helemaal niemand komt.
pi_136468681
Een kraamborrel is ook wel leuk hoor en je kunt zelf de tijd bepalen..

Is speekselvloed herkenbaar voor iemand? Gewoon extreem veel speeksel in de mond hebben...
S. 2014
J. 2016
pi_136470330
Misschien dat wij hier dat ook gaan doen. Sowieso verwacht ik minder. volk bij een tweede kindje maar ik heb geen zin in weer een jaar ieder weekend kraambezoek.
pi_136470443
Ik weet niet of dat het is maar kwijl tegenwoordig wel als een malle tijdens het slapen, moet regelmatig kussen keren :(

Voor de rest geen puf om te reageren, ga ff pitten, vroege dienst gehad dus stond om 4 uur naast mijn bed.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_136471080
Ik kwijl als een malle als ik slaap tegenwoordig. :@ Zo erg dat ik wakker word omdat ik met mijn eigen wang in een plens kwijl lig. Gaat vanzelf weer over als de beeb er is. :)
pi_136471224
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 15:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik kwijl als een malle als ik slaap tegenwoordig. :@ Zo erg dat ik wakker word omdat ik met mijn eigen wang in een plens kwijl lig. Gaat vanzelf weer over als de beeb er is. :)
Ik heb t dus ook overdag :@

O+ had stroopwafels meegenomen, en nu is t pakje al half leeg..
S. 2014
J. 2016
pi_136471304
Grrrr..... ik was net een half uurtje een middagdutje aan het doen, komt de broer van vent ineens langs, dus nu ben ik weer wakker en kan ik niet meer slapen. :(

GM misschien heb ik het ook wel overdag, maar heb ik het niet door omdat ik het dan gewoon wegslik of iets.
pi_136473746
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:03 schreef Bolletje... het volgende:
Zijn er al verse babies???? :D
Waar blijven ze idd!!!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:41:10 #93
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136474343
Als het goed blijft gaan, doen wij deze keer ook een kraamborrel. Ik vond het leuk om eens mee te maken hoor, zo'n kraamperiode met veel bezoek. Maar het was wel vaaaaak en veeeel en met een beetje pech zaten wij als iedereen weer vertrokken was met een urenlang huilende baby, mogelijk door teveel prikkels. Directe familie en goede vrienden komen toch wel snel langs, kennissen en tantes die we weinig zien kunnen dan mooi allemaal tegelijk komen op de borrel.
pi_136475262
Het lijkt mij niet zo leuk. Zo veel tegelijk.. Ik vind verjaardagen ook leuker met kleine groepjes.
Maar wie weet denk je daar achteraf wel anders over ;)

Lekker dutje gedaan weer :O :+
pi_136477537
Spees, dat is bij ons dus ook het geval, rust en regelmaat ofzo. :) En omdat we er twee krijgen zijn we misschien zelf wel helemaal gesloopt door gebroken nachten bijvoorbeeld. Om dan een paar keer per week 's avonds of telkens in het weekend met visite te zitten ziet mijn man niet zitten. En elke keer moet je toch weer zorgen dat je huis er netjes uitziet, want ze willen allemaal de babykamer zien etc.. En verder komen ze dan net als de peuter net op bed ligt, dus daar zou ook nog gedoe mee kunnen komen.

Plus dat er nu, in tegenstelling tot vorige keer, een peuter rondloopt die anders elke keer weer met ander bezoek (mensen die ze nooit/bijna nooit ziet) te maken krijgt. Ze moet ook al naar de basisschool in die periode, is dan ook nog bijna jarig (en daar is ze nu al mee bezig :X ) en krijgt er ineens twee broertjes bij, dat vind ik voor de peuter eigenlijk ook al gedoe genoeg in een periode van pakweg een maand tijd.
Ik ben het wel met IMA eens dat het niet zo leuk is hoor, of nouja dat denk ik. Aan de andere kant zijn de mensen die op de borrel komen niet echt mensen waar we heel close mee zijn, dus vind ik het toch minder erg op één of andere manier en ben overstag gegaan.

Ik heb net de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. Ik heb er gewoon een lamme arm van, ik ben helemaal niet meer gewend zoveel te schrijven. Anyway, er is weer iets van de to-to lijst af. *O*
En man heeft denk ik alweer nesteldrang want hij heeft vandaag de koelkast en de rest van de keuken helemaal gesopt en de snoepjes/koekjeskast opgeruimd. Goed voor mijn (en zijn :') ) hormonen!

Oh en Dot... heb je al gezien dat je in de top 10 staat?! O+
pi_136479639
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spees, dat is bij ons dus ook het geval, rust en regelmaat ofzo. :) En omdat we er twee krijgen zijn we misschien zelf wel helemaal gesloopt door gebroken nachten bijvoorbeeld. Om dan een paar keer per week 's avonds of telkens in het weekend met visite te zitten ziet mijn man niet zitten. En elke keer moet je toch weer zorgen dat je huis er netjes uitziet, want ze willen allemaal de babykamer zien etc.. En verder komen ze dan net als de peuter net op bed ligt, dus daar zou ook nog gedoe mee kunnen komen.

Plus dat er nu, in tegenstelling tot vorige keer, een peuter rondloopt die anders elke keer weer met ander bezoek (mensen die ze nooit/bijna nooit ziet) te maken krijgt. Ze moet ook al naar de basisschool in die periode, is dan ook nog bijna jarig (en daar is ze nu al mee bezig :X ) en krijgt er ineens twee broertjes bij, dat vind ik voor de peuter eigenlijk ook al gedoe genoeg in een periode van pakweg een maand tijd.
Ik ben het wel met IMA eens dat het niet zo leuk is hoor, of nouja dat denk ik. Aan de andere kant zijn de mensen die op de borrel komen niet echt mensen waar we heel close mee zijn, dus vind ik het toch minder erg op één of andere manier en ben overstag gegaan.

Ik heb net de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. Ik heb er gewoon een lamme arm van, ik ben helemaal niet meer gewend zoveel te schrijven. Anyway, er is weer iets van de to-to lijst af. *O*
En man heeft denk ik alweer nesteldrang want hij heeft vandaag de koelkast en de rest van de keuken helemaal gesopt en de snoepjes/koekjeskast opgeruimd. Goed voor mijn (en zijn :') ) hormonen!

Oh en Dot... heb je al gezien dat je in de top 10 staat?! O+
Als ik zo lees wat er allemaal op jullie grote gaat afkomen dan denk ik dat een kraamfeest een geweldig plan is! Hoop veranderingen en als er dan iedere dag onrust heerst in huis...ik heb t bij mn beste vriendin gezien en die hebben heel lang geen ritme gehad met de 3 kinderen, hun oudtse ging ook naar de basisschool en kreeg ineens 2 zusjes....

En enveloppen schrijven, ik dacht dat die met kaarten geleverd werden maar niet dus... /noob
S. 2014
J. 2016
pi_136479653
Ja dat negeer ik O-) Hij moet echt nog zo lang mogelijk blijven zitten. We hebben weer een tegenslag in het huis die zsm gefixt moet worden, anders krijgen we een drama lekkage. En die reparatie betekent veel stof dus tot die tijd heeft het geen zin om kleertjes te wassen en het bedje op te maken. Ik ga nu iig een koffer vullen met gewassen beddengoed en kleertjes voor als hij toch eerder komt, maar hopelijk kan ik die over een paar weekjes gewoon in zijn kast leggen :)

Wij gaan wel bezoek doen, maar ik snap dat je kiest voor een borrel al vond ik de ene borrel waar ik ben geweest maar niks. Ik heb er nog maar een meegemaakt en daar heb ik de baby niet gezien, want hij sliep. We mochten ook niet naar het kamertje kijken, want het feest was buiten. Dat vond ik echt niet tof, het cadeautje werd ook niet eens uitgepakt, maar op een tafel gezet :{
  zaterdag 8 februari 2014 @ 19:33:49 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136479851
Dat lijkt me inderdaad niet leuk, Dot. :{
KuikenGuppy
  zaterdag 8 februari 2014 @ 19:34:00 #99
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136479855
Zo'n borrel heb ik ook wel eens gehad, ja. Dat vind ik ook niks. Eigenlijk vond ik kraamborrels sowieso niks en een beetje onpersoonlijk, maar ik ben er een beetje op teruggekomen sinds kraamperiode 1.0 die ongeveer een half jaar duurde :P .

No way dat bij een kraamborrel iedereen mijn baby zou mogen vasthouden trouwens :@ , maar toch wel op zijn minst zien ja.
pi_136480024
Ik vibd een borrel ook heel onpersoonlijk.. baby zal veel liggen te slapen etc. Je wilt iedereeen aandacht geven dus het zullen korte, oppervlakkige gesprekken zijn. Soort van receptie. Maar inderdaad.. anders moet het doordeweeks in de avobduren .. slaat de hond aan.. dreumes weer wakker.. drama. En manlief moet gewoon werken. Die is blij om in het weekend bij te kunnen tanken.
pi_136480060
En idd ook niet vast houden met al die prikkels. Zitten wij met een overstuur kind te kijken als het bezoek weg is mooi niet.
pi_136480151
Ik denk dat het ook afhankelijk is van de grootte vd sociale kring... Die van ons is niet heel groot dus een borrel zou al snep triest zijn.. :')
Wb baby vasthouden... dat ligt aan hoe t voelt op dat moment... Kijken mag altijd maar vasthouden zie ik dan wel..
S. 2014
J. 2016
pi_136480835
F*ck we hebben vandaag de verjaardag van mijn zoontje gevierd en het zoontje van een vriendin werd tijdens zijn feestje ziek. Blijkt het nu de 5e ziekte te zijn, ik heb het ventje op de arm gehad en een kus gegeven. Lees overal dat het erg gevaarlijk is voor zwangeren en met name in het eerste trimester. Ik ben nu 8 weken...

Iemand ervaring hiermee? Wat nu te doen? Het leed is al geschied denk ik.. Morgen iig de vk bellen om bloed te laten prikken en hopen op antistoffen maar.

Sorry voor de ego binnenwals post, ik ben een beetje in paniek :s
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:07:16 #104
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136481005
Klavertje-4, dit had mijn zusje ook. Zij werkt op een kdv en er bleek een kindje met de vijfde ziekte te zijn die zij verzorgd had. Ze heeft een gesprek daarover gehad met haar vk, en ze moest o.a. laten prikken of ze al antistoffen had (dit hebben veel mensen). Zij bleek geen antistoffen te hebben. Hierdoor moest ze nog een of twee keer terugkomen om haar bloed te laten testen en evt. ziekteverschijnselen in de gaten houden. Ze bleek niet besmet te zijn geraakt.

Mignonne heb ik toen ook even in de arm genomen :+ en zij vertelde nog over echo's waar op gekeken kan worden of er iets verkeerds te zien is aan de foetus, en in het uiterste geval dat het kind in de baarmoeder behandeld kan worden.

Maar dan heb je het dus over een slechte uitkomst. De kans op een goede uitkomst is veel groter.
pi_136481015
Klavertje-4, ik snap dat je geschrokken bent! Om je een beetje gerust te stellen:
Heb je zelf de vijfde ziekte niet gehad als kind? Dan ben je namelijk beschermd. (en je kindje dus ook)
Op het moment dat de vijfde ziekte zich 'toont' ben je niet meer besmettelijk voor anderen. Als dat vriendje zoals je zegt ziek was, is de kans groot dat jij het al niet meer hebt kunnen krijgen.
(heb je in de afgelopen week contact gehad met dat vriendje?)
pi_136481143
Dank meiden, ik weet niet zeker of ik het zelf heb gehad. Ik hoop idd dat hij niet meer besmettelijk was. Ik maak me ook zorgen dat hij mijn zoontje heeft besmet aangezien ik hem natuurlijk dagelijks kus en knuffel
  zaterdag 8 februari 2014 @ 20:11:35 #107
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136481180
Ik zou dan even proactief zijn en met je VK overleggen*. Bijvoorbeeld om te vragen of je een verwijzing kan krijgen om dat bloedonderzoek te doen.

*Niet nu, onder spreekuurtijden :+
pi_136481221
Klinkt als een heftige dag gisteren Nikki! :*

Mo, sterkte met het verlies van je peetvader :*

Hier gaat alles goed, gisteren opgepast bij een vriendin met baby van 9 maanden O+ Vandaag de hele dag geluierd, heerlijk! :+ nu kan het nog :') Er wordt ondertussen druk geklust in de babykamer, morgen gaat het behangen worden!! *O*
pi_136481404
Klavertje, ik kan me voorstellen dat je even in paniek bent. Het heerste bij ons op het kdv toen ik nog nieteens wist dat ik zwanger was. Ik heb de huisarts gecontact en er is bloed afgenomen. Als blijkt dat je zelf de ziekte al hebt gehad en dus antistoffen hebt dan is er niets aan de hand voor je baby. Heb je ze niet, dan kunnen ze ook nog controleren of er een recente besmetting is geweest. Ik geloof dat 50% van de mensen antistoffen heeft tegen de ziekte. Best een aardige kans dat er niets aan de hand is.

Wij gaan wel cadeautjes openmaken op de borrel hoor. :) Ik zou het ook niet leuk vinden als ik met een cadeautje aankwam en er wordt nieteens naar omgekeken. :@
Er komen bij ons denk ik wel 80-100 mensen, dus best een heleboel. En die mensen mogen wel de kinderkamers bekijken en de babies zien en als ze wakker zijn vasthouden. Voor die ene middag vind ik het niet zo heel erg als de babies een beetje uit hun doen zijn. Ik ben van plan om ze in de box of in de wandelwagenbakjes beneden te houden, zodat iedereen ze in ieder geval kan zien. Het draait tenslotte om de babies. We doen waarschijnlijk een feest van in totaal 4 uur, zodat we ook de tijd hebben om met wat mensen te praten.
pi_136481414
Nee afgelopen week gelukkig geen contact gehad!
pi_136482839
Wij doen ook weer een kraamborrel, vorige keer prima bevallen. Ik zou het niet kunnen, een half jaar lang bezoek ontvangen en gezellig blijven doen. :X En zeker niet thuis, respect voor NIKKI, maar als ik iets niet wil is het de zooi achteraf :D
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:30:23 #112
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136484417
Klavertje das schrikken zeg. Maar zoals ik de verhalen van de anderen hier lees, loopt het vast los :*

Kraamborrel: in jullie geval een heel verstandige keuze, Nik, maar met onze sociale kring eerder hoe GM het beschreef haha. En wat een heftige dag heb je achter de rug! Ik vind het (alweer) knap dat je alles zo goed volhoudt. Mij kunnen ze na een half uur staan al van de grond af schrapen denk ik.

Fazz dat klinkt lekker! Babykamerklus delegeren en lekker relaxen!

Morgen is het D-day voor rfr zeker? Mooi O+

Verder zag ik nog een hoop kwispels en goede dingen *O*

Hier een flink druk dagje achter de rug, met een bezoekje aan de ikea (matrasbeschermer! O+ ) en prenatal, een etentje en de regular boodschappen en schoonmaakdingen. En ondertussen is er een vriendinnetje aan het bevallen, ze is vandaag ingeleid met 42 wk. En ik vind het plaatsvervangend heul spannend. Alsof ze een eindexamen aan het maken is dat bij mij ook nog op het programma staat. En dat ik wil weten of het moeilijk was, of zwaar, en hoe lang het duurde en hoe ze zich doorheen geslagen heeft, terwijl ik met alle zekerheid van de wereld een heel andere versie van de toets zal moeten maken :')
pi_136484622
Mango ik wilde liever ook geen zooi achteraf, maar kon hier in de buurt geen geschikte en betaalbare locatie vinden. Ik zou namelijk het liefst iets hebben waar je dan eigen hapjes en drankjes mee zou mogen nemen.

KP spannend een bevallend vriendinnetje!
En ikea matrasbeschermer *O*, ik heb ook zo'n ding maar ik wacht zo lang mogelijk met op bed leggen want héél heet en zweterig. En nu lig ik al regelmatig in een nat shirt als ik 's nachts wakker word. :@
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:46:45 #114
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136484984
En ik hoopte nog wel dat deze badstofdinges niet zweterig was }:|
pi_136485105
Schijn bedriegt. }:|
Een dag na mijn bevalling heb ik 'm eraf gehaald. Ik was echt klaar met dat gezweet. :r
  zaterdag 8 februari 2014 @ 21:51:03 #116
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136485137
Getverderrie! Ik ben zo bang dat als ik m er nu niet op leg dat ik een keer ineens te laat ben :+
pi_136485234
Ja dat spookt ook een beetje door mijn hoofd inderdaad. Toch wacht ik nog minstens twee weken. Ik slaap al slecht genoeg zonder dat dat ding op bed ligt.
pi_136485786
Mijn vliezen braken voordat dat ding er op lag. Maar er is niks van te zien op het matras. De "gewone" molton heeft dat goed tegengehouden. En bovendien, zelfs met dikke tweelingbuik sprong ik bijna mijn bed uit toen de vliezen braken :D
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:12:59 #119
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136485929
Je kan toch zo'n papieren geval onder je hoeslaken leggen, die dingen zitten in je kraampakket? (en zo niet, dan zijn ze ook in de winkel te koop) Heb ik toen wel gedaan, had ik niet zo veel last van
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:18:49 #120
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136486169
Nou die beschermers uit t kraampakket zijn echt een verschrikking vind ik :X lijkt wel een afdekzeil van de gamma qua kraak en structuur. Blehhh.

Ik denk dat we m er ff op leggen om te testen en als t dan niet te verschrikkelijk is mag ie blijven en anders halen we em er nog even tussenuit. Ofzo.
pi_136486325
Goed idee KP. :)

En die matjes kraken inderdaad vreselijk. Dan zou ik helemaal niet meer slapen geloof ik.
pi_136486545
Ik heb daar zelf heel weinig last van gehad, die matjes. Heb er in ieder geval niet minder door geslapen.

Wel heel stom, de eerste keer heb ik het matje onder mijn matras gelegd. Ik weet nog dat M. me zat te bekijken met een wtf-ben-je-aan-het-doen-hoofd :')
pi_136486629
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb daar zelf heel weinig last van gehad, die matjes. Heb er in ieder geval niet minder door geslapen.

Wel heel stom, de eerste keer heb ik het matje onder mijn matras gelegd. Ik weet nog dat M. me zat te bekijken met een wtf-ben-je-aan-het-doen-hoofd :')
Whehe :') Jij zo met lede ogen toekijken hoe je matras stierf, want er lag toch een matje onder?
pi_136486812
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:30 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Whehe :') Jij zo met lede ogen toekijken hoe je matras stierf, want er lag toch een matje onder?
Het was echt te dom gewoon. En het leek zó logisch toen ik het onder mijn matras in stond te proppen. Toen ik M's blik zag, begon het langzaam te dagen. Beschamend langzaam.
pi_136486997
:D coco!

Ik heb speciale hoezen om mijn matras, dekbed en kussen heen ivm huismijtallergie. Das ook allemaal van dat plastic kraakspul. Door alle verhalen hier had ik re hele erge ideeën over, qua kraakgehaalte. Maar ik heb er niets van gemerkt dat ie erop lag :+ lang leve de gewenning :Y)
:)
pi_136487471
Er heeft nog nooit een matje gelegen hier :)
Ze zitten nog in m'n dichte kraampakket :)
pi_136487632
Ha Mignonne nu je er toch bent ;) nogmaals dank voor je geruststellende pm! Kon het je niet via pm laten weten omdat je inbox vol is :)

Dames ook jullie nogmaals bedankt en sorry dat ik zo binnenwalste. Ik ga nu proberen te slapen en kom een dezer dagen wel even echt voorstellen en een poging doen tot meekletsen!
pi_136487705
Bij allebei braken mn vliezen terwijl ik in bed lag, maar wel (half) wakker was. Ik kon nog net eruit springen bij de oudste. Als k wel echt geslapen had dan hadk wel een nat bed gehad denk ik :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef klavertje-4 het volgende:
Ha Mignonne nu je er toch bent ;) nogmaals dank voor je geruststellende pm! Kon het je niet via pm laten weten omdat je inbox vol is :)

Dames ook jullie nogmaals bedankt en sorry dat ik zo binnenwalste. Ik ga nu proberen te slapen en kom een dezer dagen wel even echt voorstellen en een poging doen tot meekletsen!
Oh! volgens mij heb ik em wel gelezen :) er is weer plek ook inmiddels. Geen probleem, ik hoop dat je het snel achter je kunt laten, zo rot van die zorgen om zulke dingen. Slaap lekker :*
pi_136488016
Ik ken wel een verhaal van een bekende waarbij haar man het bed heeft staan droog föhnen, zeiknat maar ze moest er nog in bevallen :')
pi_136488264
:o

ik geloof dat ik dan opdracht zou geven om het matras dan maar om te flippen. Dan wel met een vuilniszak ofzo eronder om je lattenbodem te beschermen :+ en dan gaat ie de volgende dag maar föhnen :D
pi_136488365
Haha, die gaat op het onthoud lijstje ;)
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:24:41 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136488725
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Kimpossible het volgende:
En ik hoopte nog wel dat deze badstofdinges niet zweterig was }:|
Ik vind 'm niet zweterig :)
KuikenGuppy
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:25:56 #133
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136488770
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:13 schreef mignonne het volgende:
:o

ik geloof dat ik dan opdracht zou geven om het matras dan maar om te flippen. Dan wel met een vuilniszak ofzo eronder om je lattenbodem te beschermen :+ en dan gaat ie de volgende dag maar föhnen :D
_O-
KuikenGuppy
pi_136494350
OMG zo'n man die tijdens de bevallig het bed gaat föhnen. :')

Ik ben alweer een uur wakker. :O Wel met twee drukke buikbabies. O+ En dat is wel fijn want baby B was gisteren een beetje tam in vergelijking met anders. En nu ga ik poging 3567432 tot slapen doen.
pi_136494883
Oké, volgens mij krijg ik dit keer een meisje...
Al de vierde dag op een rij dat ik kotsend boven de wc hang :')
Bij Ow was ik nooit misselijk!
pi_136494927
Oh oh wat slaap ik de laatste nachten toch bagger. Meh. Rare dromen en dan weer wakker met als gevolg dat ik hartstikke moe wakker ben.
Manlief ligt nu nog lekker uit te slapen, peuter was om 7.50 wakker dus maar naar beneden gegaan. Nouja, zodra manlief wakker is ga ik nog even terug ;)

En hoe vinden jullie dit voor sadisme: er staat een bakje slagers-filet americain in m'n koelkast :'( ;(
Schoonmoeder was jarig geweest en had een bakje over en die kreeg manlief mee... Ooohhh en ik vind dat toch zo enorm lekker!! Nouja, nog een week of 14. Vandaag 26 weken!!! *O*
Tralalalaaa
pi_136494939
Oh en loj, ik was ook bijna zeker dat ik een jongen zou krijgen, want zoveel misselijk en andere zwangerschap! Maar toch weer een dametje ;)
Tralalalaaa
pi_136495187
Ik heb een waterdichte molton van de action en die kraakt en zweet niet.
pi_136495335
Ik heb er toen de tijd eentje van de Hema gekocht, die kraakte ook niet echt. Die heeft er wel na de bevalling nog opgelezen want ik zweette zo erg (kwam niet echt door die molton) maar ik merkte wel dat ie wat stijver lag dan gewoon alleen m'n matras. Ik kreeg wel beetje last van m'n rug, en toen de molton eraf was, was dat ook weer over en sliep ik (voor zover ik sliep :-P ) weer lekkerder.
Deze keer gaat ie er gewoon van af na de bevalling.
Tralalalaaa
pi_136495653
6 weken vandaag *O*
pi_136495666
Goedemorgen! Wat kun je vreselijk dromen zeg als je zwanger bent... Gedroomd dat ukkie dood was gegaan, door n fout van de echodame... ik werd huilend wakker... Jammer dat ik verder nog geen contact heb met uk..

Zo even op dr koffie bij mijn ouders! Trotse opa en oma O+
S. 2014
J. 2016
pi_136495672
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
6 weken vandaag *O*
Daar mag gewoon een grote *O* voor hoor!
S. 2014
J. 2016
  zondag 9 februari 2014 @ 10:18:59 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136495962
RFR 40-weken mijlpaal *O*.
Ikzelf 39 weken :X *O*.
TAP 26 weken *O*.
IMA 6 weken *O*.
KuikenGuppy
pi_136496315
Gewoonmezelf, nare dromen zijn dat, ja.

Hurray voor alle mijlpalen! *O*

Gisteren kwam mijn kraampakket binnen. Nu heb ik twee Zetjes. Hoera.
pi_136499547
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Daar mag gewoon een grote *O* voor hoor!
Haha, ja, misschien ook wel. Het voelt alsof het al een eeuwigheid duurt en nog steeds is het zo pril.. Maar aan de andere kant ook over twee weken de eerste afspraak en dit klinkt niet eens zo ver weg.
  zondag 9 februari 2014 @ 12:52:45 #146
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_136499662
Hier zijn we aan het aftellen :) nog kleine 2 weken, al denkt vriendinlief dat ze eerder komt :) Vanmiddag heeft ze een "babyfeestje", komen er vriendinnen enzo en geen idee wat ze dan gaan doen.... ik weet van een feestje dat vriendin georganiseerd had dat er vanalles geknutseld word........

en nog steeds zeg ik vriendin.... Intussen is het sinds 2 weken mijn vrouw
pi_136499720
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 10:18 schreef Burdie het volgende:
RFR 40-weken mijlpaal *O*.
Ikzelf 39 weken :X *O*.
TAP 26 weken *O*.
IMA 6 weken *O*.
En ik voeg mezelf ook nog even toe met 26 weken *O*!

vermoeidheid kwam toch pas weer terug in het derde trimester? Ach ik rek wat dit punt het eerste op en het derde begint ook vroeger. Het waren een paar goede weken ertussen dan maar.

En eerste pakketje voor de baby is binnen: kraampakket! Jeej ;). Andere spullen laten nog wel even op zich wachten. Nog niet echt ruimte om spul van zolder uit te zoeken...en zal ook nog wel even duren, want kamertje is nog lang niet af (en daar kan ik op het moment erg slecht tegen).
pi_136500031
Kennen jullie 'Jouw liedje' van Claudia de Breij?

Even linkje zoeken..

Edit:
Ik vind het zo'n lief liedje O+

[ Bericht 77% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 09-02-2014 13:10:46 ]
pi_136500661
Wauw Kursor ik wist niet dat jij ook alweer zo ver bent. :o

Even een jompel voor alle mijlpalen en een megajompel voor RFR. 40 weken! *O*

Ik ben moe, moe en nog eens moe. En 3 nachten achter elkaar met maar een uur of 4-5 slaap is niet gunstig voor mijn humeur. :@
Maargoed, aangezien dat eigenlijk het enige is waar ik last van heb mag ik eigenlijk niet klagen.

Ik was net even bij mijn zusje en die zei dat ze het zich niet kon voorstellen dat er echt twee kindjes in mijn buik zitten die gewoon bijna helemaal af zijn. En eerlijkgezegd kan ik dat zelf ook niet echt bevatten, het blijft allemaal nog een beetje onwerkelijk voor me. Ik denk ook dat ik het pas echt geloof als ze er straks allebei zijn.
pi_136500674
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 10:18 schreef Burdie het volgende:
RFR 40-weken mijlpaal *O*..
:o *O*

En ook *O* voor all andere wisseldagen!

Ik heb trouwens ook een waterdichte molton van de Action en ik heb nergens last van.

Gateway, nog gefeliciteerd met jullie trouwen! Leuk dat er een feestje wordt georganiseerd voor je vrouw!
It will set you free
pi_136500898
Kwispels voor de jompels. Met bijzondere kwispels voor het half jaar zwanger zijn van kursor! En een jompel voor het huwelijk van gateway!

Geen verse baby's dus? Vk zei net dat ze juist bij storm achtig weer ziet dat t druk is. Alle ooievaars durven dan niet verder te vliegen ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136502234
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef DJMomo het volgende:
Geen verse baby's dus? Vk zei net dat ze juist bij storm achtig weer ziet dat t druk is. Alle ooievaars durven dan niet verder te vliegen ;)
Ik denk dat onze ooievaar tegen de wind in moet vliegen en halverwege maar is gestopt :') .
It will set you free
  zondag 9 februari 2014 @ 14:01:26 #153
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136502681
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:54 schreef Kursor het volgende:
En ik voeg mezelf ook nog even toe met 26 weken *O*!
*O* je gaat hard, een half jaar zwanger!
KuikenGuppy
  zondag 9 februari 2014 @ 14:04:25 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136502885
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef gateway het volgende:
Hier zijn we aan het aftellen :) nog kleine 2 weken, al denkt vriendinlief dat ze eerder komt :) Vanmiddag heeft ze een "babyfeestje", komen er vriendinnen enzo en geen idee wat ze dan gaan doen.... ik weet van een feestje dat vriendin georganiseerd had dat er vanalles geknutseld word........

en nog steeds zeg ik vriendin.... Intussen is het sinds 2 weken mijn vrouw
Gefeliciteerd! En de eerste komt gemiddeld met 41 weken he ;) het wachten wordt echt heel vervelend als je er vanuit gaat dat de kleine wel eerder zal komen ;).
Sterkte met de laatste loodjes!
KuikenGuppy
pi_136503521
Goedemiddag dames! Het heeft geduurd voordat ik weer hier kon komen. Hopelijk gaat alles goed met jullie :*
pi_136506377
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef RunForrestRun het volgende:

[..]

Ik denk dat onze ooievaar tegen de wind in moet vliegen en halverwege maar is gestopt :') .
Hahaha. Kan ook nog ja!

Dan was sjaak wederom extreem gemiddeld. Die kwam idd met 41w precies!

Axia hoe is t bij jou?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136506637
vies verhaal onder spoiler, sorry ;)
SPOILER
pi_136507639
In mijn veilig zwanger bijbel :') staat dat n beetje oud bruine afscheiding geen kwaad kan, en ik neem aan dat als het mis was je wel meer bloed had gezien inmiddels.... En buikkramp heb ik ook al sinds het begin...

Eigenlijk heb je niks aan mij... :')
S. 2014
J. 2016
pi_136507722
DND...
SPOILER
  zondag 9 februari 2014 @ 16:29:26 #160
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_136510027
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef DJMomo het volgende:
Kwispels voor de jompels. Met bijzondere kwispels voor het half jaar zwanger zijn van kursor! En een jompel voor het huwelijk van gateway!

Tnx :)
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef Burdie het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! En de eerste komt gemiddeld met 41 weken he ;) het wachten wordt echt heel vervelend als je er vanuit gaat dat de kleine wel eerder zal komen ;).
Sterkte met de laatste loodjes!
Dankjewel!
pi_136511356
*O* RFR!

Last minute zebra hier }:|
pi_136513022
Das balen Wup. -O-
pi_136513334
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef WupWup het volgende:
*O* RFR!

Last minute zebra hier }:|
-O-
pi_136514370
Zebra?
pi_136514562
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zebra?
striae, streepjes, tijgervelletje of zebra dus :+
  zondag 9 februari 2014 @ 18:47:43 #166
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136515874
Bij mijn vorige zwagerschap had ik geen enkele streep! Tot 2 dagen voor de bevalling }:|

Herinneren jullie mijn peuter nog die liedjes zong over de baby incl. naam? Het kon toch nog erger: "Oma? Oma? Baby ... in mama buik :Y " Ofwel, de naam van onze baby is officieel geen geheim meer :')
Oude (on)bekende.
pi_136515980
Hallo allemaal !! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, was het de laatste paar dagen een beetje stil rondom mijn persoontje. En met een hele goede reden. Afgelopen vrijdag 7 februari is onze meisjes tweeling geboren. De bevalling ging heel voorspoedig en duurde ongeveer 6 uur. Als ik ooit eens tijd heb ( :+ ) wil ik zeker mijn bevallingsverhaal neerpennen en delen, maar ik kan met genoegen melden dat alles goed is gegaan. *O*

Foto's, namen en meer info zal ik nog delen. :)

*; O+ een hele gelukkige mama
pi_136516039
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:47 schreef Mevr_Mus het volgende:

Herinneren jullie mijn peuter nog die liedjes zong over de baby incl. naam? Het kon toch nog erger: "Oma? Oma? Baby ... in mama buik :Y " Ofwel, de naam van onze baby is officieel geen geheim meer :')
Whahaha!
Maar waarom hebben jullie hem de naam verteld dan? Wij doen dat dus bewust niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_136516085
Gefeliciteerd Alixia!! *O*
pi_136516090
Wauw,gefeliciteerd met de geboorte van je dochters,Alixia!! Heerlijk dat alles zo goed gegaan is. Geniet ze!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_136516126
Alixia! Stiekemerd :o

Gefeliciteerd *O*! Fijn dat alles goed is gegaan met jou en de dames. Nu lekker van ze gaan genieten!
It will set you free
  zondag 9 februari 2014 @ 18:55:31 #172
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_136516194
*O* alixia van harte met je dochters *O*
W
Z
E
pi_136516330
Gefeliciteerd met je dochters Alixia! *O*
pi_136516404
Alixia, gefeliciteerd! *O* Ben heel benieuwd naar je verhaal!
pi_136516414
Gefeliciteerd Alixia! Geniet!
pi_136516507
Gefeliciteerd Alixia!
pi_136516522
Alixia dubbele feli met je dames!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136516569
Ik vind vandaag alles stinken, snauw m'n lief af om niks en moest net huilen bij een filmpje met hele mooie klassieke muziek. Dit is nog vreemder dan PMS :') al is de oorzaak wel een stuk leuker.
  zondag 9 februari 2014 @ 19:07:40 #179
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136516726
Zo tussen de zondagsrust (tis hier stil!) door, komt Alixia even de hoek om O+

Van harte gefeliciteerd met je dames! *O*
pi_136516992
Alixia gefeliciteerd en geniet ze! :)
pi_136517070
Dubbel gefeliciteerd Alixia! *O* *O*

Mooie termijn, goede bevalling en vast twee prachtmeiskes! Ben benieuwd naar namen, gewichten en foto's!
pi_136517402
Alixia van harte met jullie meisjes. *O* Wat fijn dat alles goed is gegaan. Ik ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. O+

Oeps Mus! :+ Bij ons zijn de namen ook bekend bij peuter hoor. Die zou ook zomaar eens haar mond voorbij kunnen praten. En het maakt me ook eigenlijk echt niet uit moet ik zeggen. Over een paar weken weet toch iedereen hoe ze heten. :)
pi_136517446
Gefeliciteerd Alixia!! :D
  zondag 9 februari 2014 @ 19:26:11 #184
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136517579
Alixia, van harte gefeliciteerd met je dochters :D *O*
KuikenGuppy
pi_136517970
Alixia van harte met jullie dochters *O*

Hier lig ik op dit moment kreupel op de bank, mijn rug en bekken doet verrot pijn en mijn voet voelt alsof er iemand met zn auto overheen is gereden... stom gedoe
S. 2014
J. 2016
  zondag 9 februari 2014 @ 19:36:20 #186
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136518108
Gefeliciteerd met je dochters Alixia! *O* *O* Geniet van je dubbele roze wolk O+
pi_136518367
Alixia vam harte gefeliciteerd! *O* *O* *O*
pi_136518731
Gefeliciteerd Alixia *O*
In life, every ending is a new beginning..
pi_136518749
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind vandaag alles stinken, snauw m'n lief af om niks en moest net huilen bij een filmpje met hele mooie klassieke muziek. Dit is nog vreemder dan PMS :') al is de oorzaak wel een stuk leuker.
hehe, hoort erbij :D en dat stinken en huilen om niks, dat is bij mij nooit meer overgegaan ;(
hoewel ik niet meer sta te kokhalzen op de groenteafdeling van de AH, dat is wel verbeterd :') maar voedselrestjes, de vuilnisbak, of :r koffie :r brrr...
en ik ben 3 jaar post-partum inmiddels :Y)
  zondag 9 februari 2014 @ 19:51:06 #190
73386 Fazz
onderweg
pi_136518791
Gefeliciteerd met je dochters Alixia!! *O* *O*

Ik ben me weer eens aan't verdiepen in kinderwagens, wat een ellende :X ik vind het meeste niet mooi en kan geen keuzes maken }:|
pi_136518814
Alixia gefeliciteerd! Wat klink je gelukkig O+ ben benieuwd naar verhaal, stats en namen! *O*
pi_136518827
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd met je dochters Alixia!! *O* *O*

Ik ben me weer eens aan't verdiepen in kinderwagens, wat een ellende :X ik vind het meeste niet mooi en kan geen keuzes maken }:|
drager kopen, opgelost, slotje *O*
pi_136518830
Alixia gefeliciteerd met je meiskes! Fijn dat alles goed is gegaan! Geniet! *O* *O* *O*
En ik ben benieuwd naar namen :)
  zondag 9 februari 2014 @ 19:51:58 #194
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136518834
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:50 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal !! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, was het de laatste paar dagen een beetje stil rondom mijn persoontje. En met een hele goede reden. Afgelopen vrijdag 7 februari is onze meisjes tweeling geboren. De bevalling ging heel voorspoedig en duurde ongeveer 6 uur. Als ik ooit eens tijd heb ( :+ ) wil ik zeker mijn bevallingsverhaal neerpennen en delen, maar ik kan met genoegen melden dat alles goed is gegaan. *O*

Van harte gefeliciteerd met je meisjes! *O* *O*

Ik ben reuze benieuwd naar je verhaal, stats, namen en foto's.

Geniet ervan, het is zoooooo leuk! O+
pi_136518885
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef mignonne het volgende:

[..]

hehe, hoort erbij :D en dat stinken en huilen om niks, dat is bij mij nooit meer overgegaan ;(
hoewel ik niet meer sta te kokhalzen op de groenteafdeling van de AH, dat is wel verbeterd :') maar voedselrestjes, de vuilnisbak, of :r koffie :r brrr...
en ik ben 3 jaar post-partum inmiddels :Y)
:'(

Ik ga eerdaags een topic openen voor de kwaaltjes waar niemand je over vertelt voor je zwanger bent...

niet dat ik dan geen kinderen meer zou willen maar soms vraag ik mij af of ik wel normaal ben..
S. 2014
J. 2016
  zondag 9 februari 2014 @ 19:53:11 #196
73386 Fazz
onderweg
pi_136518904
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

drager kopen, opgelost, slotje *O*
Die gaat er sowieso komen, daar ben ik dan wel al uit ;)
pi_136518969
Alixia van harte gefeliciteerd met je meiden!! *O*
pi_136519022
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik ga eerdaags een topic openen voor de kwaaltjes waar niemand je over vertelt voor je zwanger bent...

niet dat ik dan geen kinderen meer zou willen maar soms vraag ik mij af of ik wel normaal ben..
:D
och als het daarbij blijft dan valt het nog alles mee.

quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:53 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Die gaat er sowieso komen, daar ben ik dan wel al uit ;)
ooooh nou dan moet t goedkomen :D
pi_136519050
Proficiat Alixia!
pi_136519061
Gefeliciteerd Alixia! *O* *O*

Die geurtjes vond ik idd ook een mooie, maar ze zijn bij mij al weer weg. De deur naar de hal mocht van mij niet open, want ik rook, ook met een dichte deur, het blokje van de wc :') En bloemkool en paprika hebben ook een tijd niet op het menu gestaan :r
pi_136519375
Gefeliciteerd Alixia! *O* Fijn dat het allemaal voorspoedig is gegaan.

Euhm, hallo top 10 :o :X
Gisteren te druk geweest, heupen, bekken en rug deden auw. Gelukkig morgen vrij, dus dochter wegbrengen en weer lekker het bed in duiken. :z
pi_136519388
De wc verfrisser :r
Mijn man zn ochtendadem :r
De vuilniszak :r
De kattenbak(ook net verschoond) :r
De koelkast :r

En verder is mn bekken brak, ben ik moehoehoe, heb ik maagzuur en kwijl ik als een bejaarde zonder gebit :Y) zwanger zijn rules O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_136519578
Alixia van harte met je meisjes *O* *O*
pi_136519921
Ze zijn er Alixia, gefeliciteerd! Wat geweldig dat het allemaal goed is verlopen O+
  zondag 9 februari 2014 @ 20:16:03 #205
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136520117
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

De meeste mensen klagen er gewoon niet zoveel over ;).
KuikenGuppy
pi_136520161
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De wc verfrisser :r
De vuilniszak :r
De kattenbak(ook net verschoond) :r
De koelkast :r

En verder is mn bekken brak, ben ik moehoehoe, heb ik maagzuur en kwijl ik als een bejaarde zonder gebit :Y) zwanger zijn rules O+ O+
Die ochtendadem van man heb ik ook in niet zwangere toestand last van hoor. :r ;)
pi_136520275
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

De meeste mensen klagen er gewoon niet zoveel over :Y).
En dat terwijl t soms zo oplucht ;)

En zolang je zelf blijft relativeren komt het allemaal goed! :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_136520407
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Die ochtendadem van man heb ik ook in niet zwangere toestand last van hoor. :r ;)
Ik vind het normaal wel meevallen, maar ik heb nu echt het idee dat hij een gaatje heeft ofzo, want ik vind het echt smerig af en toe. Volgende week heeft hij een afspraak bij de tandarts, dus ben benieuwd of ik gelijk heb :P
  zondag 9 februari 2014 @ 20:21:01 #209
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136520440
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Dit dus allemaal en heb nu ook aambeien. :'( Zo gênant! :@
En pijn in m'n rug en hoofdpijn!
En ik vergeet steeds van alles :{
Oh en knakworstjes stinken :r
En ik waggel :')

O+ Zwanger zijn O+

Gefeliciteerd met je meisjes Alixia!! *O* *O*
doei
  zondag 9 februari 2014 @ 20:22:49 #210
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136520573
Wij waren vanmiddag op bezoek bij iemand die rookt, en ik heb bij thuiskomst meteen alle kleren in de was gedaan en die van mijn man ook. En lekker gedoucht. Ik werd echt misselijk van de geur :@.
KuikenGuppy
  zondag 9 februari 2014 @ 20:23:58 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_136520640
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Burdie het volgende:
Wij waren vanmiddag op bezoek bij iemand die rookt, en ik heb bij thuiskomst meteen alle kleren in de was gedaan en die van mijn man ook. En lekker gedoucht. Ik werd echt misselijk van de geur :@.
daar hoef je niet zwanger voor te zijn denk ik :P
Alixia, gefeliciteerd! O+
disclaimer
pi_136520672
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Burdie het volgende:
Dat vind ik normaal ook al smerig. Maar ik ruik het wel sterker ja, want mijn schoonmoeder rookt binnen en ook als ze niks roken als ik er ben, maar ik heb in een stoffen stoel gezeten vind ik mn kleren stinken. Ik hoop niet dat Arie straks ook zo stinkt als we op bezoek gaan :X
  zondag 9 februari 2014 @ 20:25:42 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136520731
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

daar hoef je niet zwanger voor te zijn denk ik :P
Alixia, gefeliciteerd! O+
Normaliter vind ik het alleen maar stinken en word ik er niet misselijk van ;).
KuikenGuppy
pi_136520991
Rooklucht heb ik ook issues mee inderdaad. Het slaat gewoon op mijn keel lijkt wel. En dan gaat het alleen nog maar om iemand die buiten rookt en dan bijvoorbeeld naast me op de bank zit. :r
  zondag 9 februari 2014 @ 20:33:28 #215
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136521181
Oh ja mijn ouders roken ook, binnen onder de afzuigkap ( niet dat dit helpt).. Straks krijg ik een naar rook stinkende Jopie als hij bij m'n ouders is geweest :{
doei
  zondag 9 februari 2014 @ 20:34:38 #216
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136521262
Rook ;(

M'n mam was gestopt maar is weer begonnen. En ook al zegt ze dat ze dat niet gaat doen waar de kleine bij is, ik vind het heul megastom.
pi_136521349
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:33 schreef Bolletje... het volgende:
Oh ja mijn ouders roken ook, binnen onder de afzuigkap ( niet dat dit helpt).. Straks krijg ik een naar rook stinkende Jopie als hij bij m'n ouders is geweest :{
Gaan je ouders oppassen?
Dan zou ik daar zelf geloof ik wel afspraken over maken. Het is hun huis natuurlijk en je kunt ze niets verplichten in hun eigen huis, maar ik zou zelf niet zo blij worden van het idee van binnen roken als mijn kind daar was.
pi_136521428
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:33 schreef Bolletje... het volgende:
+1

Mijn ouders roken ook allebei, en mijn pa blijft gewoon stug roken als ik daar ben, mijn ma gaat onder de afzuiger staan :') maar ze hebben we gezegd als die kleine er is roken we alleen buiten...
Vandaag maar even uitgelegd dat hoewel we uk nog niet kunnen zien,.uk er al wel is...

Mijn man rookt ook, maar echt alleen buiten! Geen rook meer in mn huis
S. 2014
J. 2016
pi_136521726
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

+1

Mijn ouders roken ook allebei, en mijn pa blijft gewoon stug roken als ik daar ben, mijn ma gaat onder de afzuiger staan :') maar ze hebben we gezegd als die kleine er is roken we alleen buiten...
Vandaag maar even uitgelegd dat hoewel we uk nog niet kunnen zien,.uk er al wel is...

Mijn man rookt ook, maar echt alleen buiten! Geen rook meer in mn huis
Dat deed mijn schoonvader ook, alleen niet roken als L. in de ruimte was. Is uiteindelijk net zo erg.
Toen ze vier maanden was gingen we tijdelijk bij hem wonen (oude huis verkocht en nieuwe nog in aanbouw) en hebben we even een gesprekje met hem gevoerd over het roken. Ik zou ook serieus verhuisd zijn als hij binnen was blijven roken. Dan maar gedoe, maar ik vond het echt niet oké. Ondanks dat het zijn huis was ging hij toch buiten roken vanaf dat moment. En nu is hij helemaal gestopt met roken. *O*
pi_136521750
quote:

Gefelictieeeeeerd!!! *O* *O*
Fijn dat alles goed gaat. Meisjestweelingen zijn O+ O+
:*
Met een meidenkwartet
  zondag 9 februari 2014 @ 20:42:53 #221
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136521903
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

Gaan je ouders oppassen?
Dan zou ik daar zelf geloof ik wel afspraken over maken. Het is hun huis natuurlijk en je kunt ze niets verplichten in hun eigen huis, maar ik zou zelf niet zo blij worden van het idee van binnen roken als mijn kind daar was.
Heel af en toe heus wel,maar ze wonen uurtje rijden hier vandaan, dus zal niet vaak zijn. Ik wil ook absoluut niet dat ze roken waar baby bij is, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Maar hele huis stinkt daar altijd naar rook :{
Cadeautjes van m'n ouders voor baby, kleertjes enzo, moet ik echt direct wassen want stinken :r
doei
pi_136522429
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Heel af en toe heus wel,maar ze wonen uurtje rijden hier vandaan, dus zal niet vaak zijn. Ik wil ook absoluut niet dat ze roken waar baby bij is, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Maar hele huis stinkt daar altijd naar rook :{
Cadeautjes van m'n ouders voor baby, kleertjes enzo, moet ik echt direct wassen want stinken :r
huu wat jammer zeg -O- ik vind het ook zo stinken maar goed, zelf ruiken ze het wsl niet eens :X
Ik kon uit je post niet opmaken of je bedoelde dat je af en toe opbezoek zuo gaan daar of dat ze stelselmatig bij hen thuis op zouden passen vandaar :)
  zondag 9 februari 2014 @ 20:54:30 #223
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136522685
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

huu wat jammer zeg -O- ik vind het ook zo stinken maar goed, zelf ruiken ze het wsl niet eens :X
Ik kon uit je post niet opmaken of je bedoelde dat je af en toe opbezoek zuo gaan daar of dat ze stelselmatig bij hen thuis op zouden passen vandaar :)
Nee,als we zeggen dat t stinkt vinden ze ons aanstellers -O-
Natuurlijk gaan we bij ze op bezoek maar ze gaan niet vast oppassen. Mijn schoonouders gaan wel oppassen en die roken niet O+
doei
pi_136523003
Roken is echt een van de stomste dingen due er is :r
Ben zo blij dat m'n moeder is genokt, die doet nu dat e-roken. Prima, haar huis meurt nu niet meer zo erg en die vieze stinklucht is er niet meer om in m'n kleding en haar te trekken. En nog belangrijker, m'n kind wordt er biet aan blootgesteld. Vind het zo'n asociale gewoonte, ben dan ook blij dat m'n man niet rookt.

----

Alixia, gefeliciteerd!!! *O*
Tralalalaaa
  zondag 9 februari 2014 @ 21:03:04 #225
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136523328
Alixia van harte gefeliciteerd met je meisjes! *O*
pi_136523382
Ik wil eigenlijk ook niet dat mensen in de buurt van mijn kind met die nepsigaretten 'roken'. Ik vertrouw dat spul voor geen meter :N

Mijn schoonmoeder is ook weer begonnen na heel lang te zijn gestopt, zo ontzettend dom vind ik dat... En ik ben in staat om mijn kind gewoon even een andere kamer in te nemen als mensen gaan roken waar hij bij is. Smerige troep... Maar ik heb zelf nog nooit gerookt, dus ik begrijp ook echt niet waarom mensen dat doen en in mijn huis wordt er dus sowieso niet gerookt. Mijn vriend zei ook al dat hij er echt wat van gaat zeggen als Arie naar rook ruikt als zijn moeder oppast, dus gelukkig sta ik daar niet alleen in :)
pi_136523386
Alixia gefeliciteerd *O*
pi_136523449
Call the Midwife nu op bbc1 O+
pi_136524252
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:04 schreef mignonne het volgende:
Is het de nieuwe serie al?
Ik heb tijdens mn zwangerschap de serie gekeken, toen kwam het op de npo. Regelmatig gehuild O+ :') en toen ineens was daar de laatste aflevering :(

Gefeliciteerd met je meisjes Alixia!!! *O* *O*
  zondag 9 februari 2014 @ 21:17:31 #230
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136524271
quote:
The midwives is leuker :P (YouTube!)
pi_136524337
quote:
17s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:17 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Is het de nieuwe serie al?
Ik heb tijdens mn zwangerschap de serie gekeken, toen kwam het op de npo. Regelmatig gehuild O+ :') en toen ineens was daar de laatste aflevering :(

Gefeliciteerd met je meisjes Alixia!!! *O* *O*
yesh, nieuwe serie :Y

En GotC, die moet k nog kijken!
  zondag 9 februari 2014 @ 21:18:55 #232
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136524362
Ik ben zelf alweer ruim een jaar gestopt
met roken *O* ( en manlief rookte al niet )
doei
  zondag 9 februari 2014 @ 21:40:01 #233
52229 Chanty
pi_136525737
quote:

Gefeliciteerd! ! *O* *G* geniet van je dames!

Verder niet bij gelezen dat komt morgen hopelijk
pi_136527137
quote:
Ja nu zit ik weer te huilen :') gaat lekker zo.
pi_136527217
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja nu zit ik weer te huilen :') gaat lekker zo.
ik zei net al tegen Wup, emotioneel incontinent is een understatement xD
  zondag 9 februari 2014 @ 22:03:13 #236
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136527299
Shoot. Te laat :|W
  zondag 9 februari 2014 @ 22:03:33 #237
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136527314
Hoi :W O+ . Ik kom me ook maar voorzichtig hier melden. Vandaag knalstrepen gepiest... het is echt waar: ik ben zwanger van de derde! Mijn uitgerekende datum is voor nu 20 oktober 2014. (En dat klinkt al zo snel, want dat is dit jaar nog!!) Mag in het lijstje :). Ik zou nu dus precies 4 weken zwanger zijn, maar heb afgelopen maandag al positief getest... Ik vermoed dat ik wel wat vooruit gezet word bij een echo.

Heb niet echt gelezen nog hier (ja af en toe wat kleine stukjes). Wel zag ik een nieuwe tweelingmama. Alixia gefeliciteerd!! *O* *O*

O en bewijs van de knalstrepen:
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Fee-nix op 09-02-2014 22:15:32 ]
  zondag 9 februari 2014 @ 22:07:22 #238
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136527602
Gefeliciteerd Fee-nix!!! *O*
doei
pi_136527653
Feli feenix!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 9 februari 2014 @ 22:10:11 #240
52229 Chanty
pi_136527771
Gefeliciteerd feenix *O* en welkom!
pi_136527898
Yeah fee-nix *O*
S. 2014
J. 2016
  zondag 9 februari 2014 @ 22:13:02 #242
250838 Fee-nix
pi_136527945
*O* dank jullie!
En nu ga ik snel slapen... Moet morgen redelijk vroeg op en ik word elke nacht weer midden in de nacht wakker (lieve hormoontjes ;) ). Trusten!
pi_136529207
Kijk nou O+ *; O+ *; O+ *;

SPOILER
pi_136529327
Agossie O+

Wat een prutskes! En wat kijk je trots! O+ O+ O+
Mooie namen en mooie gewichten ook zeg!
  zondag 9 februari 2014 @ 22:33:55 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_136529338
Ooh, wat een rijkdom O+ en wat straal je!!
disclaimer
pi_136529356
Mooiiii!!
Met een meidenkwartet
  zondag 9 februari 2014 @ 22:34:34 #247
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136529389
Welkom Fee! *O*

Alixia, wat een blij mamahoofd! En wat een prachtige mupkes met mooie namen O+ Nogmaals van harte!
pi_136529424
Oooooh wat een prachtige foto! Je klapt bijna uit elkaar van geluk en trots ♡
pi_136529602
Gefeliciteerd Alixia!! ^O^ ^O^

Hier roken m'n schoonouders. Als we daar vandaan komen gaan alle kleren in de was :r
pi_136529649
En gefeliciteerd Fee-nix!! *O*
  zondag 9 februari 2014 @ 22:38:47 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136529651
Awwww Alixia O+ wat een pracht. Je sprankelt helemaal. Wat een prachtige dames. En zulke goede gewichten zeg!
Van harte gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 9 februari 2014 @ 22:39:47 #252
73386 Fazz
onderweg
pi_136529710
Wat een mooie foto, je kijkt zo verliefd *;
En je schattige dochters met mooie namen O+
pi_136529770
Wat mooi, geniet ervan!
  zondag 9 februari 2014 @ 22:47:39 #254
52229 Chanty
pi_136530165
Ohhh Alixia O+ Wat een heerlijke foto zo met zn drietjes O+ O+ O+
pi_136530530
Wow Alixia O+

Welkom Fee-nix!
  zondag 9 februari 2014 @ 23:00:44 #256
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136530957
Ooh Alixia O+ O+
Mooie namen en gewichten en prachtige kindjes en jij geeft gewoon licht van trots! O+

Zo mooi!
pi_136530968
Oh wauw Alixia wat een pracht!! En wat.een mooie namen O+
S. 2014
J. 2016
pi_136530997
Alixia wat een foto! Prachtig! En je kijkt zo blij O+.
Als ik dat zo zie kan ik bijna niet wachten tot de mijnes zich aandient.
It will set you free
  zondag 9 februari 2014 @ 23:09:43 #259
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136531481
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef RunForrestRun het volgende:
+ 1 en ik ben nog maar 35 weken (over een uurtje dan :P )

Er worden in onze directe omgeving ook zoveel verse babietjes geboren dat ik steeds ongeduldiger word :@ en dat vind ik soms best kwalijk, omdat het natuurlijk best een hele tijd spannend is geweest ivm al het bloed. En dat ik toen riep dat ik er geld voor zou geven om overtijd te lopen omdat die dreigende vroeggeboorte me zoveel angst aanjoeg. We durfden niet uit te gaan van/uit te kijken naar dé u.d. En nu ben ik 35 weken en zit ik een beetje ongeduldig te wezen omdat het zo wel heul lang wachten is. Ja euh :{w foei!
pi_136532702
Wauw Alixia, wat een prachtige foto! O+ Van harte gefeliciteerd met jullie meisjes, geniet van de roze wolk!!
pi_136533539
Oh wauw Alixia O+ Van harte!

En welkom Fee :)

Wij hebben een mega doe-het-zelf-dag gehad, ik ben kapot! :o Moe maar voldaan :)
  maandag 10 februari 2014 @ 00:25:25 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136534672
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef RunForrestRun het volgende:
Idem O+.
KuikenGuppy
  maandag 10 februari 2014 @ 00:35:17 #263
381212 Gulara
From the future
pi_136534975
Oooh Alixia, wat kijk je -terecht- trots! O+
Wat een moppies! O+ O+

Gefeliciteerd! :*
pi_136535030
Wow Alixia, wat een mooie foto! O+
pi_136536818
Zo das idd een mooi gewicht voor tweelingdametjes.. doe je goed!

Mijn moeder rookt ook als een ketter. Ondanks dat ze maar een paar straten verderop woont gsan we er bijna nooit naartoe. Zodra je daar vijf mibuten vinnen bent geweest ben je zelf helemaal doorgerookt. Bah!
pi_136537291
Blegh, alweer vanaf 05:30 wakker. Dan toch maar uit bed want slapen gaat volgens mij niet meer lukken..

Hopelijk hebben jullie allemaal lekker geslapen.
It will set you free
pi_136537318
Prachtig alixia!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136537395
Ohhh Alixia O+ O+. Wat ben je trots en wat een mooie dametjes met supermooie gewichten en namen. Mijn jongetjes rammelen er nu bijna uit.

RFR balen van je nacht.

KP ik herken je gevoel wel. Je hoopt eerst dat het maar lang genoeg duurt omdat het allemaal zo spannend is. En nu ben je enigszins uit de gevarenzone en wil je je baby eigenlijk zo snel mogelijk ontmoeten.

Na drie ruknachten heb ik vanacht gewoon doorgeslapen. Op een keertje plassen na dan, maar toen sliep ik binnen 5 minuten weer. Ik voel me gelijk een stuk meer mens. Maf wel, ik herken de goede nachten aan het feit dat ik dan droom en het nog weet. Samenvatting van afgelopen nacht: Mijn bijna kleuter heeft borstvoeding op de wc gekregen, de opticien had zijn winkel verbouwd en het zag er vreselijk uit. En de babies werden geboren terwijl ik nog een week moest werken. Toen had ik bedacht dat ik ging doen of er niets aan de hand was, dus ik zou gewoon gaan werken. 8)7 En mijn vader ging oppassen, maar die had toen ik thuiskwam de babies in twee aquaria gestopt. :') Maar wel goed geslapen dus en daar ben ik blij mee. *O*

Dit wordt mijn laatste volle werkweek. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik kan mijn werk slecht loslaten omdat ik het zo leuk vind. En ik ben niet zo van het thuiszitten en nietsen, dus ik moet maar eens wat dingen gaan bedenken die ik wil gaan doen vanaf volgende week dinsdag.
pi_136537420
Wat een plaatjes. En wat een mooie namen. En wat een trotse mama O+
pi_136537497
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 07:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohhh Alixia O+ O+. Wat ben je trots en wat een mooie dametjes met supermooie gewichten en namen. Mijn jongetjes rammelen er nu bijna uit.

RFR balen van je nacht.

KP ik herken je gevoel wel. Je hoopt eerst dat het maar lang genoeg duurt omdat het allemaal zo spannend is. En nu ben je enigszins uit de gevarenzone en wil je je baby eigenlijk zo snel mogelijk ontmoeten.

Na drie ruknachten heb ik vanacht gewoon doorgeslapen. Op een keertje plassen na dan, maar toen sliep ik binnen 5 minuten weer. Ik voel me gelijk een stuk meer mens. Maf wel, ik herken de goede nachten aan het feit dat ik dan droom en het nog weet. Samenvatting van afgelopen nacht: Mijn bijna kleuter heeft borstvoeding op de wc gekregen, de opticien had zijn winkel verbouwd en het zag er vreselijk uit. En de babies werden geboren terwijl ik nog een week moest werken. Toen had ik bedacht dat ik ging doen of er niets aan de hand was, dus ik zou gewoon gaan werken. 8)7 En mijn vader ging oppassen, maar die had toen ik thuiskwam de babies in twee aquaria gestopt. :') Maar wel goed geslapen dus en daar ben ik blij mee. *O*

Dit wordt mijn laatste volle werkweek. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik kan mijn werk slecht loslaten omdat ik het zo leuk vind. En ik ben niet zo van het thuiszitten en nietsen, dus ik moet maar eens wat dingen gaan bedenken die ik wil gaan doen vanaf volgende week dinsdag.
Ik vind het echt knap dat je nog werkt _O_ Ik moet zeggen dat ik het al een rustgevend idee vind dat ik vanmiddag eventueel gewoon een uurtje kan gaan liggen als ik het nodig heb en dan niet op mijn werk oncomfortabel aan mijn bureau zit. En genoeg te doen hier met de babywas, dekentje haken, slofjes haken als cadeautje, keukenkast opruimen, etc. :)
  maandag 10 februari 2014 @ 07:55:50 #271
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136537532
Alixia *O* Dat is de ultieme trotse moeder foto O+ En terecht als ik het zo zie / lees. Gefeliciteerd!
Oude (on)bekende.
  maandag 10 februari 2014 @ 08:11:05 #272
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136537613
Ooooh Alixia! Wat een mooie meisjes en groot gelijk dat je zo blij bent met zulk rijkdom O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 10 februari 2014 @ 08:24:35 #273
250838 Fee-nix
pi_136537726
Prachtig Alixia! Ik sluit me aan bij alles wat boven me gezegd is ;). En ik vind die pakjes ook super!
pi_136537785
Proficiat Alixia met de geboorte van je prachtige dochters! *O*
pi_136537880
Wow mooie foto Alixia! Wat kijk je trots!

En welkom Fee-nix!! *O*
Tralalalaaa
pi_136537881
En verder de keelpijn en verkoudheid van mijn zoontje overgenomen, nu tegelijk met mijn partner.
God, wat heb ik me belabberd gevoeld gisteren, samen met partner, en dat is extra vervelend voor een kleuter die weer beter is en bruist van de energie. :')
Nu weer eens goed geslapen, het gaat iets beter. Gelukkig hebben we dit dan vóór de komst van baby.
pi_136537905
Wat betreft roken: de afgelopen jaren is iedereen bij ons in de familie gestopt. Alleen mijn jongere broer rookt nog. Die rookt buiten als ie op bezoek is.
Verder zijn we allemaal eigenlijk heel goed bezig dus. :)

Kan me niet voorstellen dat ik tot 4 jaar geleden zelf nog rookte. Gestopt en het verlangen ernaar is ook niet meer teruggekomen, gelukkig. :)
  maandag 10 februari 2014 @ 08:51:51 #278
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136537983
Gefeliciteerd met je meiden Alixia *O* Wat straal je op de foto O+

Gefeliciteerd Fee-nix!

Verder alles bijgelezen van de afgelopen paar dagen maar even geen puf om te reageren.
Sinds vorige week slaap ik zo slecht :O Net of er geen fijne houding meer te vinden is...
Nog maar 3 weken werken en dan kan ik eindelijk aan de middagdutjes ;)
  maandag 10 februari 2014 @ 09:02:35 #279
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136538112
Ohhh Alixia, wat mooi!! O+ Mooie
Meisjes en mega trotse mama O+
Ik ben zooo zwanger, zit na het zien van jouw foto zit ik met traantjes in m'n ogen :D :')
doei
pi_136538578
Oooh Alixia wat een geweldige foto!! Wat straal je. Superfoto om blij van te worden. En wat een popjes,liehiefff!
pi_136538911
Wauw NIKKI laatste week! Respect!! _O_

Ik kom net bij de ha vandaan voor flinke pijn in mn voet... Blijkt n peesontsteking te zijn, dus nu voet hoog en rust... En alles overlaten aan manlief... Ben ik heul goed in.. (not)
Maaar dan ga ik vandaag maar lekker een afspraak maken voor een pretecho O+
En verder met borduren voor op de "babykamer"
Ineens heb je het: tijd :D
S. 2014
J. 2016
pi_136539439
Fee-nix welkom trouwens!

Kim, is logisch toch ;) . Vooral omdat jij dat bloedverlies had. Maar nu alles goed gaat en je richting het einde gaat, is het logisch dat je nu ongeduldig wordt.

Nikki, je bent er maar druk mee in je dromen :) .
Nog een weekje en dan lekker verlof *O* . Geniet ervan hoor, ik vind het al knap dat je zo lang door bent gegaan.

NZ beterschap, man ook!

GM ook beterschap. Probeer rustig te blijven zitten, of moet man je straks vastbinden aan een stoel? :D

Wbt roken, lief rookt wel maar niet in huis. De helft van mijn familie rookt maar ook niet in huis. Bij mijn schoonfamilie rookt iedereen, overal, zelfs mijn zwangere schoonzus en mijn borstvoedende schoonzus. En dat snap ik écht niet. Ik rookte voor de zwangerschap wel eens voor de gezelligheid (op een feestje bijvoorbeeld), maar ben gestopt toen ik met de pil stopte en heb nooit tijdens de zwangerschap behoefte gehad aan een sigaret. Ik zou het ook niet kunnen verdragen een kindje te baren dat bijvoorbeeld een groeiachterstand of astma heeft dat komt omdat ik niet wilde stoppen met roken.

Ik heb overigens dit weekend even met de familie gesproken over alle goedbedoelde berichtjes over hoe het gaat. Heb ze ook laten zien hoeveel berichten ik op een dag kreeg en uitgelegd dat ik het héél lief vindt maar dat ik er langzaam een beetje gek van wordt. Dat het een baby is en geen Zalando-pakketje met track-and-trace-code waarvan je precies kan aangeven wanneer het komt. Mijn zusje was volgens mij een beetje beledigd maar ze heeft me niet meer geappt dus de boodschap is wel aangekomen.
Mooiste bericht op Facebook kreeg ik overigens van mijn tante, die we heel weinig zien en waarmee we bijna niks gemeen hebben: "Hoe gaat het? Heb je al krampen en buikpijn?" Eh, als dat zo was, zou ik het jou niet vertellen en al helemaal niet op Facebook zetten :') .
It will set you free
pi_136539522
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Fee-nix welkom trouwens!

Kim, is logisch toch ;) . Vooral omdat jij dat bloedverlies had. Maar nu alles goed gaat en je richting het einde gaat, is het logisch dat je nu ongeduldig wordt.

Nikki, je bent er maar druk mee in je dromen :) .
Nog een weekje en dan lekker verlof *O* . Geniet ervan hoor, ik vind het al knap dat je zo lang door bent gegaan.

NZ beterschap, man ook!

GM ook beterschap. Probeer rustig te blijven zitten, of moet man je straks vastbinden aan een stoel? :D

Wbt roken, lief rookt wel maar niet in huis. De helft van mijn familie rookt maar ook niet in huis. Bij mijn schoonfamilie rookt iedereen, overal, zelfs mijn zwangere schoonzus en mijn borstvoedende schoonzus. En dat snap ik écht niet. Ik rookte voor de zwangerschap wel eens voor de gezelligheid (op een feestje bijvoorbeeld), maar ben gestopt toen ik met de pil stopte en heb nooit tijdens de zwangerschap behoefte gehad aan een sigaret. Ik zou het ook niet kunnen verdragen een kindje te baren dat bijvoorbeeld een groeiachterstand of astma heeft dat komt omdat ik niet wilde stoppen met roken.

Ik heb overigens dit weekend even met de familie gesproken over alle goedbedoelde berichtjes over hoe het gaat. Heb ze ook laten zien hoeveel berichten ik op een dag kreeg en uitgelegd dat ik het héél lief vindt maar dat ik er langzaam een beetje gek van wordt. Dat het een baby is en geen Zalando-pakketje met track-and-trace-code waarvan je precies kan aangeven wanneer het komt. Mijn zusje was volgens mij een beetje beledigd maar ze heeft me niet meer geappt dus de boodschap is wel aangekomen.
Mooiste bericht op Facebook kreeg ik overigens van mijn tante, die we heel weinig zien en waarmee we bijna niks gemeen hebben: "Hoe gaat het? Heb je al krampen en buikpijn?" Eh, als dat zo was, zou ik het jou niet vertellen en al helemaal niet op Facebook zetten :') .
Vind t toch jammer dat je dat niet op facebook zet... :P
S. 2014
J. 2016
  maandag 10 februari 2014 @ 10:26:56 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136539535
*meld*
KuikenGuppy
pi_136539543
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vind t toch jammer dat je dat niet op facebook zet... :P
Nja, gezien de dingen die andere mensen op FB delen, had ik het makkelijk kunnen doen. Sommige mensen zijn schaamteloos :P .
It will set you free
pi_136539548
Trouwens, heeft Wup zich al gemeld?
It will set you free
  maandag 10 februari 2014 @ 10:28:59 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136539569
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Misschien slaapt ze uit?
KuikenGuppy
pi_136539581
quote:

[..]

Nja, gezien de dingen die andere mensen op FB delen, had ik het makkelijk kunnen doen. Sommige mensen zijn schaamteloos :P .
Eens! Er zijn mensen op fb waar ik meer van weet dan van mn eigen vrienden! Als ze ook nog zouden melden wanneer ze naar de wc gaan, dan weet ik alles!
S. 2014
J. 2016
pi_136539610
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien slaapt ze uit?
Oh ja het is op zich nog redelijk vroeg. Komt omdat ik zo vroeg wakker was vanmorgen.

Maar voor hetzelfde geld..... *O*
It will set you free
  maandag 10 februari 2014 @ 10:33:52 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136539653
Misschien is het wel babytijd, ja! O+
KuikenGuppy
pi_136539857
Zalando pakketje :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 10 februari 2014 @ 10:47:14 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136539939
Kursor wat gaaf dat je alweer 26 weken bent (oke, was gister :+), wist ik ook niet! O+ *O*

Wup dat is balen zeg -O-

Alixia gefeliciteerd met je meiden, geweldig!! *O* Geniet!! :* Gossie wat een schatjes... O+ Die pakjes! :D

Fee-nix welkom!! *O* :* gefeliciteerd!

Kim :* Iets met laatste loodjes enzo! ;) :* Je mag 't best zwaar vinden hoor!

Nikki jij bikkel met je tweelingbuik werken :o Ik vind het echt knap dat je het zo lang volgehouden hebt! :* Lekker aan je hormonen toegeven thuis en lekker op je gemakje kastjes schrobben enzo? :+ :D

RFR wat goed dat je het zo gezegd hebt! Track & trace code :D Dat zou ff handig zijn. *ziet het voor zich* - pakketje is aangemeld in baarmoedermond - chauffeur duwt de ontsluiting wat verder - :D :')
Waren ze serieus beledigd? Omg :') Fijn iig dat je het kwijt bent en ze de boodschap wel begrepen.
Die tante :') _O-
Ik ga tegen 't einde echt zoooo mijn timeline dichtzetten he. (dat ik ze eerst moet goedkeuren dus)

Hier gisteren weer teveel gedaan. Al viel dat wel mee dacht ik maar niet dus :') We hadden 2 verjaardagen waarvan ik er dus 1 geskipt heb. Manlief en dochter zijn eventjes samen geweest. Ik heb mezelf braaf op de bank geinstalleerd en ben niet de was gaan doen of gaan koken, was nog een hele opgave vond ik zelf :') :@ gelukkig ging het daarna natuurlijk beter.
Vandaag wilde ik ook weer hard zijn voor mezelf door te gaan werken een ochtend, maar ik heb werk mee naar huis genomen dus kan ook gewoon thuis werken.. dus dat doe ik nu braaf :Y) (oke zo, nu zit ik op fok :') ) :D
  maandag 10 februari 2014 @ 10:56:45 #293
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_136540276
Alixia! Gefeliciteerd met je prachtige meiden! *O* *O* *O* Die foto! O+

Fee-Nix! *O* Een derde kindje op komst! O+ Goede zwangerschap gewenst!
A grand adventure has begun.
pi_136540278
quote:
Heb niks te melden ;)
  maandag 10 februari 2014 @ 10:57:57 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136540306
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Heb niks te melden ;)
Jammerdebammer :P.
Jij ging voor Valentijnsdag toch?
KuikenGuppy
pi_136540323
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:

"Ja! Gisteravond. Man, en toen ging ik me toch aan de schijt!"
Wedden dat ze dan niks meer vragen?
pi_136540400
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jammerdebammer :P.
Jij ging voor Valentijnsdag toch?
Ik doe m'n best :D Voorwerk wordt wel met de dag venijniger, dus of ik dat echt ga redden? Het zou zo handig zijn om even in baby's agenda te kunnen spieken!
pi_136540447
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik doe m'n best :D Voorwerk wordt wel met de dag venijniger, dus of ik dat echt ga redden? Het zou zo handig zijn om even in baby's agenda te kunnen spieken!
Ik had 10 feb gezegd geloof ik, toch? ff terugzoeken :D

doe maar vandaag <3 vinnikleuk O+
in alle rust en alles precies zoals je het gehoopt had O+
  maandag 10 februari 2014 @ 11:03:59 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136540476
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dat had je van te voren schriftelijk moeten aanvragen ;).
KuikenGuppy
pi_136540478
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:58 schreef WupWup het volgende:

[..]

"Ja! Gisteravond. Man, en toen ging ik me toch aan de schijt!"
Wedden dat ze dan niks meer vragen?
Bij deze tante zou ik me nog kunnen voorstellen dat ze iets zegt als: "Oh dat is een teken dat de bevalling begint! Hoeveel centimeter ontsluiting heb je al?"

Je houdt het wel spannend, Wup! Een Valentijnskindje lijkt me trouwens wel tof O+
It will set you free
pi_136540536
Ik was even aan 't afwachten wie hem dicht zou gooien :) .
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')