Ohhh Alixia

. Wat ben je trots en wat een mooie dametjes met supermooie gewichten en namen. Mijn jongetjes rammelen er nu bijna uit.
RFR balen van je nacht.
KP ik herken je gevoel wel. Je hoopt eerst dat het maar lang genoeg duurt omdat het allemaal zo spannend is. En nu ben je enigszins uit de gevarenzone en wil je je baby eigenlijk zo snel mogelijk ontmoeten.
Na drie ruknachten heb ik vanacht gewoon doorgeslapen. Op een keertje plassen na dan, maar toen sliep ik binnen 5 minuten weer. Ik voel me gelijk een stuk meer mens. Maf wel, ik herken de goede nachten aan het feit dat ik dan droom en het nog weet. Samenvatting van afgelopen nacht: Mijn bijna kleuter heeft borstvoeding op de wc gekregen, de opticien had zijn winkel verbouwd en het zag er vreselijk uit. En de babies werden geboren terwijl ik nog een week moest werken. Toen had ik bedacht dat ik ging doen of er niets aan de hand was, dus ik zou gewoon gaan werken.

En mijn vader ging oppassen, maar die had toen ik thuiskwam de babies in twee aquaria gestopt.

Maar wel goed geslapen dus en daar ben ik blij mee.

Dit wordt mijn laatste volle werkweek. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik kan mijn werk slecht loslaten omdat ik het zo leuk vind. En ik ben niet zo van het thuiszitten en nietsen, dus ik moet maar eens wat dingen gaan bedenken die ik wil gaan doen vanaf volgende week dinsdag.