abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 februari 2014 @ 22:38:47 #251
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136529651
Awwww Alixia O+ wat een pracht. Je sprankelt helemaal. Wat een prachtige dames. En zulke goede gewichten zeg!
Van harte gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 9 februari 2014 @ 22:39:47 #252
73386 Fazz
onderweg
pi_136529710
Wat een mooie foto, je kijkt zo verliefd *;
En je schattige dochters met mooie namen O+
pi_136529770
Wat mooi, geniet ervan!
  zondag 9 februari 2014 @ 22:47:39 #254
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136530165
Ohhh Alixia O+ Wat een heerlijke foto zo met zn drietjes O+ O+ O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136530530
Wow Alixia O+

Welkom Fee-nix!
  zondag 9 februari 2014 @ 23:00:44 #256
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136530957
Ooh Alixia O+ O+
Mooie namen en gewichten en prachtige kindjes en jij geeft gewoon licht van trots! O+

Zo mooi!
pi_136530968
Oh wauw Alixia wat een pracht!! En wat.een mooie namen O+
S. 2014
J. 2016
pi_136530997
Alixia wat een foto! Prachtig! En je kijkt zo blij O+.
Als ik dat zo zie kan ik bijna niet wachten tot de mijnes zich aandient.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  zondag 9 februari 2014 @ 23:09:43 #259
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136531481
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef RunForrestRun het volgende:
+ 1 en ik ben nog maar 35 weken (over een uurtje dan :P )

Er worden in onze directe omgeving ook zoveel verse babietjes geboren dat ik steeds ongeduldiger word :@ en dat vind ik soms best kwalijk, omdat het natuurlijk best een hele tijd spannend is geweest ivm al het bloed. En dat ik toen riep dat ik er geld voor zou geven om overtijd te lopen omdat die dreigende vroeggeboorte me zoveel angst aanjoeg. We durfden niet uit te gaan van/uit te kijken naar dé u.d. En nu ben ik 35 weken en zit ik een beetje ongeduldig te wezen omdat het zo wel heul lang wachten is. Ja euh :{w foei!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136532702
Wauw Alixia, wat een prachtige foto! O+ Van harte gefeliciteerd met jullie meisjes, geniet van de roze wolk!!
pi_136533539
Oh wauw Alixia O+ Van harte!

En welkom Fee :)

Wij hebben een mega doe-het-zelf-dag gehad, ik ben kapot! :o Moe maar voldaan :)
  maandag 10 februari 2014 @ 00:25:25 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136534672
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef RunForrestRun het volgende:
Idem O+.
KuikenGuppy
  maandag 10 februari 2014 @ 00:35:17 #263
381212 Gulara
From the future
pi_136534975
Oooh Alixia, wat kijk je -terecht- trots! O+
Wat een moppies! O+ O+

Gefeliciteerd! :*
pi_136535030
Wow Alixia, wat een mooie foto! O+
pi_136536818
Zo das idd een mooi gewicht voor tweelingdametjes.. doe je goed!

Mijn moeder rookt ook als een ketter. Ondanks dat ze maar een paar straten verderop woont gsan we er bijna nooit naartoe. Zodra je daar vijf mibuten vinnen bent geweest ben je zelf helemaal doorgerookt. Bah!
pi_136537291
Blegh, alweer vanaf 05:30 wakker. Dan toch maar uit bed want slapen gaat volgens mij niet meer lukken..

Hopelijk hebben jullie allemaal lekker geslapen.
It will set you free
pi_136537318
Prachtig alixia!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136537395
Ohhh Alixia O+ O+. Wat ben je trots en wat een mooie dametjes met supermooie gewichten en namen. Mijn jongetjes rammelen er nu bijna uit.

RFR balen van je nacht.

KP ik herken je gevoel wel. Je hoopt eerst dat het maar lang genoeg duurt omdat het allemaal zo spannend is. En nu ben je enigszins uit de gevarenzone en wil je je baby eigenlijk zo snel mogelijk ontmoeten.

Na drie ruknachten heb ik vanacht gewoon doorgeslapen. Op een keertje plassen na dan, maar toen sliep ik binnen 5 minuten weer. Ik voel me gelijk een stuk meer mens. Maf wel, ik herken de goede nachten aan het feit dat ik dan droom en het nog weet. Samenvatting van afgelopen nacht: Mijn bijna kleuter heeft borstvoeding op de wc gekregen, de opticien had zijn winkel verbouwd en het zag er vreselijk uit. En de babies werden geboren terwijl ik nog een week moest werken. Toen had ik bedacht dat ik ging doen of er niets aan de hand was, dus ik zou gewoon gaan werken. 8)7 En mijn vader ging oppassen, maar die had toen ik thuiskwam de babies in twee aquaria gestopt. :') Maar wel goed geslapen dus en daar ben ik blij mee. *O*

Dit wordt mijn laatste volle werkweek. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik kan mijn werk slecht loslaten omdat ik het zo leuk vind. En ik ben niet zo van het thuiszitten en nietsen, dus ik moet maar eens wat dingen gaan bedenken die ik wil gaan doen vanaf volgende week dinsdag.
pi_136537420
Wat een plaatjes. En wat een mooie namen. En wat een trotse mama O+
pi_136537497
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 07:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohhh Alixia O+ O+. Wat ben je trots en wat een mooie dametjes met supermooie gewichten en namen. Mijn jongetjes rammelen er nu bijna uit.

RFR balen van je nacht.

KP ik herken je gevoel wel. Je hoopt eerst dat het maar lang genoeg duurt omdat het allemaal zo spannend is. En nu ben je enigszins uit de gevarenzone en wil je je baby eigenlijk zo snel mogelijk ontmoeten.

Na drie ruknachten heb ik vanacht gewoon doorgeslapen. Op een keertje plassen na dan, maar toen sliep ik binnen 5 minuten weer. Ik voel me gelijk een stuk meer mens. Maf wel, ik herken de goede nachten aan het feit dat ik dan droom en het nog weet. Samenvatting van afgelopen nacht: Mijn bijna kleuter heeft borstvoeding op de wc gekregen, de opticien had zijn winkel verbouwd en het zag er vreselijk uit. En de babies werden geboren terwijl ik nog een week moest werken. Toen had ik bedacht dat ik ging doen of er niets aan de hand was, dus ik zou gewoon gaan werken. 8)7 En mijn vader ging oppassen, maar die had toen ik thuiskwam de babies in twee aquaria gestopt. :') Maar wel goed geslapen dus en daar ben ik blij mee. *O*

Dit wordt mijn laatste volle werkweek. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik kan mijn werk slecht loslaten omdat ik het zo leuk vind. En ik ben niet zo van het thuiszitten en nietsen, dus ik moet maar eens wat dingen gaan bedenken die ik wil gaan doen vanaf volgende week dinsdag.
Ik vind het echt knap dat je nog werkt _O_ Ik moet zeggen dat ik het al een rustgevend idee vind dat ik vanmiddag eventueel gewoon een uurtje kan gaan liggen als ik het nodig heb en dan niet op mijn werk oncomfortabel aan mijn bureau zit. En genoeg te doen hier met de babywas, dekentje haken, slofjes haken als cadeautje, keukenkast opruimen, etc. :)
  maandag 10 februari 2014 @ 07:55:50 #271
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_136537532
Alixia *O* Dat is de ultieme trotse moeder foto O+ En terecht als ik het zo zie / lees. Gefeliciteerd!
Oude (on)bekende.
  maandag 10 februari 2014 @ 08:11:05 #272
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_136537613
Ooooh Alixia! Wat een mooie meisjes en groot gelijk dat je zo blij bent met zulk rijkdom O+
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 10 februari 2014 @ 08:24:35 #273
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136537726
Prachtig Alixia! Ik sluit me aan bij alles wat boven me gezegd is ;). En ik vind die pakjes ook super!
pi_136537785
Proficiat Alixia met de geboorte van je prachtige dochters! *O*
pi_136537880
Wow mooie foto Alixia! Wat kijk je trots!

En welkom Fee-nix!! *O*
Tralalalaaa
pi_136537881
En verder de keelpijn en verkoudheid van mijn zoontje overgenomen, nu tegelijk met mijn partner.
God, wat heb ik me belabberd gevoeld gisteren, samen met partner, en dat is extra vervelend voor een kleuter die weer beter is en bruist van de energie. :')
Nu weer eens goed geslapen, het gaat iets beter. Gelukkig hebben we dit dan vóór de komst van baby.
pi_136537905
Wat betreft roken: de afgelopen jaren is iedereen bij ons in de familie gestopt. Alleen mijn jongere broer rookt nog. Die rookt buiten als ie op bezoek is.
Verder zijn we allemaal eigenlijk heel goed bezig dus. :)

Kan me niet voorstellen dat ik tot 4 jaar geleden zelf nog rookte. Gestopt en het verlangen ernaar is ook niet meer teruggekomen, gelukkig. :)
  maandag 10 februari 2014 @ 08:51:51 #278
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136537983
Gefeliciteerd met je meiden Alixia *O* Wat straal je op de foto O+

Gefeliciteerd Fee-nix!

Verder alles bijgelezen van de afgelopen paar dagen maar even geen puf om te reageren.
Sinds vorige week slaap ik zo slecht :O Net of er geen fijne houding meer te vinden is...
Nog maar 3 weken werken en dan kan ik eindelijk aan de middagdutjes ;)
  maandag 10 februari 2014 @ 09:02:35 #279
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136538112
Ohhh Alixia, wat mooi!! O+ Mooie
Meisjes en mega trotse mama O+
Ik ben zooo zwanger, zit na het zien van jouw foto zit ik met traantjes in m'n ogen :D :')
doei
pi_136538578
Oooh Alixia wat een geweldige foto!! Wat straal je. Superfoto om blij van te worden. En wat een popjes,liehiefff!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_136538911
Wauw NIKKI laatste week! Respect!! _O_

Ik kom net bij de ha vandaan voor flinke pijn in mn voet... Blijkt n peesontsteking te zijn, dus nu voet hoog en rust... En alles overlaten aan manlief... Ben ik heul goed in.. (not)
Maaar dan ga ik vandaag maar lekker een afspraak maken voor een pretecho O+
En verder met borduren voor op de "babykamer"
Ineens heb je het: tijd :D
S. 2014
J. 2016
pi_136539439
Fee-nix welkom trouwens!

Kim, is logisch toch ;) . Vooral omdat jij dat bloedverlies had. Maar nu alles goed gaat en je richting het einde gaat, is het logisch dat je nu ongeduldig wordt.

Nikki, je bent er maar druk mee in je dromen :) .
Nog een weekje en dan lekker verlof *O* . Geniet ervan hoor, ik vind het al knap dat je zo lang door bent gegaan.

NZ beterschap, man ook!

GM ook beterschap. Probeer rustig te blijven zitten, of moet man je straks vastbinden aan een stoel? :D

Wbt roken, lief rookt wel maar niet in huis. De helft van mijn familie rookt maar ook niet in huis. Bij mijn schoonfamilie rookt iedereen, overal, zelfs mijn zwangere schoonzus en mijn borstvoedende schoonzus. En dat snap ik écht niet. Ik rookte voor de zwangerschap wel eens voor de gezelligheid (op een feestje bijvoorbeeld), maar ben gestopt toen ik met de pil stopte en heb nooit tijdens de zwangerschap behoefte gehad aan een sigaret. Ik zou het ook niet kunnen verdragen een kindje te baren dat bijvoorbeeld een groeiachterstand of astma heeft dat komt omdat ik niet wilde stoppen met roken.

Ik heb overigens dit weekend even met de familie gesproken over alle goedbedoelde berichtjes over hoe het gaat. Heb ze ook laten zien hoeveel berichten ik op een dag kreeg en uitgelegd dat ik het héél lief vindt maar dat ik er langzaam een beetje gek van wordt. Dat het een baby is en geen Zalando-pakketje met track-and-trace-code waarvan je precies kan aangeven wanneer het komt. Mijn zusje was volgens mij een beetje beledigd maar ze heeft me niet meer geappt dus de boodschap is wel aangekomen.
Mooiste bericht op Facebook kreeg ik overigens van mijn tante, die we heel weinig zien en waarmee we bijna niks gemeen hebben: "Hoe gaat het? Heb je al krampen en buikpijn?" Eh, als dat zo was, zou ik het jou niet vertellen en al helemaal niet op Facebook zetten :') .
It will set you free
pi_136539522
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Fee-nix welkom trouwens!

Kim, is logisch toch ;) . Vooral omdat jij dat bloedverlies had. Maar nu alles goed gaat en je richting het einde gaat, is het logisch dat je nu ongeduldig wordt.

Nikki, je bent er maar druk mee in je dromen :) .
Nog een weekje en dan lekker verlof *O* . Geniet ervan hoor, ik vind het al knap dat je zo lang door bent gegaan.

NZ beterschap, man ook!

GM ook beterschap. Probeer rustig te blijven zitten, of moet man je straks vastbinden aan een stoel? :D

Wbt roken, lief rookt wel maar niet in huis. De helft van mijn familie rookt maar ook niet in huis. Bij mijn schoonfamilie rookt iedereen, overal, zelfs mijn zwangere schoonzus en mijn borstvoedende schoonzus. En dat snap ik écht niet. Ik rookte voor de zwangerschap wel eens voor de gezelligheid (op een feestje bijvoorbeeld), maar ben gestopt toen ik met de pil stopte en heb nooit tijdens de zwangerschap behoefte gehad aan een sigaret. Ik zou het ook niet kunnen verdragen een kindje te baren dat bijvoorbeeld een groeiachterstand of astma heeft dat komt omdat ik niet wilde stoppen met roken.

Ik heb overigens dit weekend even met de familie gesproken over alle goedbedoelde berichtjes over hoe het gaat. Heb ze ook laten zien hoeveel berichten ik op een dag kreeg en uitgelegd dat ik het héél lief vindt maar dat ik er langzaam een beetje gek van wordt. Dat het een baby is en geen Zalando-pakketje met track-and-trace-code waarvan je precies kan aangeven wanneer het komt. Mijn zusje was volgens mij een beetje beledigd maar ze heeft me niet meer geappt dus de boodschap is wel aangekomen.
Mooiste bericht op Facebook kreeg ik overigens van mijn tante, die we heel weinig zien en waarmee we bijna niks gemeen hebben: "Hoe gaat het? Heb je al krampen en buikpijn?" Eh, als dat zo was, zou ik het jou niet vertellen en al helemaal niet op Facebook zetten :') .
Vind t toch jammer dat je dat niet op facebook zet... :P
S. 2014
J. 2016
  maandag 10 februari 2014 @ 10:26:56 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136539535
*meld*
KuikenGuppy
pi_136539543
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vind t toch jammer dat je dat niet op facebook zet... :P
Nja, gezien de dingen die andere mensen op FB delen, had ik het makkelijk kunnen doen. Sommige mensen zijn schaamteloos :P .
It will set you free
pi_136539548
Trouwens, heeft Wup zich al gemeld?
It will set you free
  maandag 10 februari 2014 @ 10:28:59 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136539569
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Misschien slaapt ze uit?
KuikenGuppy
pi_136539581
quote:

[..]

Nja, gezien de dingen die andere mensen op FB delen, had ik het makkelijk kunnen doen. Sommige mensen zijn schaamteloos :P .
Eens! Er zijn mensen op fb waar ik meer van weet dan van mn eigen vrienden! Als ze ook nog zouden melden wanneer ze naar de wc gaan, dan weet ik alles!
S. 2014
J. 2016
pi_136539610
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien slaapt ze uit?
Oh ja het is op zich nog redelijk vroeg. Komt omdat ik zo vroeg wakker was vanmorgen.

Maar voor hetzelfde geld..... *O*
It will set you free
  maandag 10 februari 2014 @ 10:33:52 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136539653
Misschien is het wel babytijd, ja! O+
KuikenGuppy
pi_136539857
Zalando pakketje :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 10 februari 2014 @ 10:47:14 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136539939
Kursor wat gaaf dat je alweer 26 weken bent (oke, was gister :+), wist ik ook niet! O+ *O*

Wup dat is balen zeg -O-

Alixia gefeliciteerd met je meiden, geweldig!! *O* Geniet!! :* Gossie wat een schatjes... O+ Die pakjes! :D

Fee-nix welkom!! *O* :* gefeliciteerd!

Kim :* Iets met laatste loodjes enzo! ;) :* Je mag 't best zwaar vinden hoor!

Nikki jij bikkel met je tweelingbuik werken :o Ik vind het echt knap dat je het zo lang volgehouden hebt! :* Lekker aan je hormonen toegeven thuis en lekker op je gemakje kastjes schrobben enzo? :+ :D

RFR wat goed dat je het zo gezegd hebt! Track & trace code :D Dat zou ff handig zijn. *ziet het voor zich* - pakketje is aangemeld in baarmoedermond - chauffeur duwt de ontsluiting wat verder - :D :')
Waren ze serieus beledigd? Omg :') Fijn iig dat je het kwijt bent en ze de boodschap wel begrepen.
Die tante :') _O-
Ik ga tegen 't einde echt zoooo mijn timeline dichtzetten he. (dat ik ze eerst moet goedkeuren dus)

Hier gisteren weer teveel gedaan. Al viel dat wel mee dacht ik maar niet dus :') We hadden 2 verjaardagen waarvan ik er dus 1 geskipt heb. Manlief en dochter zijn eventjes samen geweest. Ik heb mezelf braaf op de bank geinstalleerd en ben niet de was gaan doen of gaan koken, was nog een hele opgave vond ik zelf :') :@ gelukkig ging het daarna natuurlijk beter.
Vandaag wilde ik ook weer hard zijn voor mezelf door te gaan werken een ochtend, maar ik heb werk mee naar huis genomen dus kan ook gewoon thuis werken.. dus dat doe ik nu braaf :Y) (oke zo, nu zit ik op fok :') ) :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 10 februari 2014 @ 10:56:45 #293
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_136540276
Alixia! Gefeliciteerd met je prachtige meiden! *O* *O* *O* Die foto! O+

Fee-Nix! *O* Een derde kindje op komst! O+ Goede zwangerschap gewenst!
A grand adventure has begun.
pi_136540278
quote:
Heb niks te melden ;)
  maandag 10 februari 2014 @ 10:57:57 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136540306
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Heb niks te melden ;)
Jammerdebammer :P.
Jij ging voor Valentijnsdag toch?
KuikenGuppy
pi_136540323
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:

"Ja! Gisteravond. Man, en toen ging ik me toch aan de schijt!"
Wedden dat ze dan niks meer vragen?
pi_136540400
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jammerdebammer :P.
Jij ging voor Valentijnsdag toch?
Ik doe m'n best :D Voorwerk wordt wel met de dag venijniger, dus of ik dat echt ga redden? Het zou zo handig zijn om even in baby's agenda te kunnen spieken!
pi_136540447
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik doe m'n best :D Voorwerk wordt wel met de dag venijniger, dus of ik dat echt ga redden? Het zou zo handig zijn om even in baby's agenda te kunnen spieken!
Ik had 10 feb gezegd geloof ik, toch? ff terugzoeken :D

doe maar vandaag <3 vinnikleuk O+
in alle rust en alles precies zoals je het gehoopt had O+
:)
  maandag 10 februari 2014 @ 11:03:59 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136540476
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dat had je van te voren schriftelijk moeten aanvragen ;).
KuikenGuppy
pi_136540478
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:58 schreef WupWup het volgende:

[..]

"Ja! Gisteravond. Man, en toen ging ik me toch aan de schijt!"
Wedden dat ze dan niks meer vragen?
Bij deze tante zou ik me nog kunnen voorstellen dat ze iets zegt als: "Oh dat is een teken dat de bevalling begint! Hoeveel centimeter ontsluiting heb je al?"

Je houdt het wel spannend, Wup! Een Valentijnskindje lijkt me trouwens wel tof O+
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')