+ 1 en ik ben nog maar 35 weken (over een uurtje danquote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef RunForrestRun het volgende:
Alixia wat een foto! Prachtig! En je kijkt zo blij.
Als ik dat zo zie kan ik bijna niet wachten tot de mijnes zich aandient.
Idemquote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef RunForrestRun het volgende:
Alixia wat een foto! Prachtig! En je kijkt zo blij.
Als ik dat zo zie kan ik bijna niet wachten tot de mijnes zich aandient.
Ik vind het echt knap dat je nog werktquote:Op maandag 10 februari 2014 07:25 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ohhh Alixia![]()
. Wat ben je trots en wat een mooie dametjes met supermooie gewichten en namen. Mijn jongetjes rammelen er nu bijna uit.
RFR balen van je nacht.
KP ik herken je gevoel wel. Je hoopt eerst dat het maar lang genoeg duurt omdat het allemaal zo spannend is. En nu ben je enigszins uit de gevarenzone en wil je je baby eigenlijk zo snel mogelijk ontmoeten.
Na drie ruknachten heb ik vanacht gewoon doorgeslapen. Op een keertje plassen na dan, maar toen sliep ik binnen 5 minuten weer. Ik voel me gelijk een stuk meer mens. Maf wel, ik herken de goede nachten aan het feit dat ik dan droom en het nog weet. Samenvatting van afgelopen nacht: Mijn bijna kleuter heeft borstvoeding op de wc gekregen, de opticien had zijn winkel verbouwd en het zag er vreselijk uit. En de babies werden geboren terwijl ik nog een week moest werken. Toen had ik bedacht dat ik ging doen of er niets aan de hand was, dus ik zou gewoon gaan werken.En mijn vader ging oppassen, maar die had toen ik thuiskwam de babies in twee aquaria gestopt.
Maar wel goed geslapen dus en daar ben ik blij mee.
Dit wordt mijn laatste volle werkweek. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik kan mijn werk slecht loslaten omdat ik het zo leuk vind. En ik ben niet zo van het thuiszitten en nietsen, dus ik moet maar eens wat dingen gaan bedenken die ik wil gaan doen vanaf volgende week dinsdag.
Vind t toch jammer dat je dat niet op facebook zet...quote:Op maandag 10 februari 2014 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Fee-nix welkom trouwens!
Kim, is logisch toch. Vooral omdat jij dat bloedverlies had. Maar nu alles goed gaat en je richting het einde gaat, is het logisch dat je nu ongeduldig wordt.
Nikki, je bent er maar druk mee in je dromen.
Nog een weekje en dan lekker verlof. Geniet ervan hoor, ik vind het al knap dat je zo lang door bent gegaan.
NZ beterschap, man ook!
GM ook beterschap. Probeer rustig te blijven zitten, of moet man je straks vastbinden aan een stoel?![]()
Wbt roken, lief rookt wel maar niet in huis. De helft van mijn familie rookt maar ook niet in huis. Bij mijn schoonfamilie rookt iedereen, overal, zelfs mijn zwangere schoonzus en mijn borstvoedende schoonzus. En dat snap ik écht niet. Ik rookte voor de zwangerschap wel eens voor de gezelligheid (op een feestje bijvoorbeeld), maar ben gestopt toen ik met de pil stopte en heb nooit tijdens de zwangerschap behoefte gehad aan een sigaret. Ik zou het ook niet kunnen verdragen een kindje te baren dat bijvoorbeeld een groeiachterstand of astma heeft dat komt omdat ik niet wilde stoppen met roken.
Ik heb overigens dit weekend even met de familie gesproken over alle goedbedoelde berichtjes over hoe het gaat. Heb ze ook laten zien hoeveel berichten ik op een dag kreeg en uitgelegd dat ik het héél lief vindt maar dat ik er langzaam een beetje gek van wordt. Dat het een baby is en geen Zalando-pakketje met track-and-trace-code waarvan je precies kan aangeven wanneer het komt. Mijn zusje was volgens mij een beetje beledigd maar ze heeft me niet meer geappt dus de boodschap is wel aangekomen.
Mooiste bericht op Facebook kreeg ik overigens van mijn tante, die we heel weinig zien en waarmee we bijna niks gemeen hebben: "Hoe gaat het? Heb je al krampen en buikpijn?" Eh, als dat zo was, zou ik het jou niet vertellen en al helemaal niet op Facebook zetten.
Nja, gezien de dingen die andere mensen op FB delen, had ik het makkelijk kunnen doen. Sommige mensen zijn schaamteloosquote:Op maandag 10 februari 2014 10:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vind t toch jammer dat je dat niet op facebook zet...
Misschien slaapt ze uit?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Trouwens, heeft Wup zich al gemeld?
Eens! Er zijn mensen op fb waar ik meer van weet dan van mn eigen vrienden! Als ze ook nog zouden melden wanneer ze naar de wc gaan, dan weet ik alles!quote:Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Nja, gezien de dingen die andere mensen op FB delen, had ik het makkelijk kunnen doen. Sommige mensen zijn schaamteloos.
Oh ja het is op zich nog redelijk vroeg. Komt omdat ik zo vroeg wakker was vanmorgen.quote:
Heb niks te meldenquote:Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Trouwens, heeft Wup zich al gemeld?
"Ja! Gisteravond. Man, en toen ging ik me toch aan de schijt!"quote:Op maandag 10 februari 2014 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Mooiste bericht op Facebook kreeg ik overigens van mijn tante, die we heel weinig zien en waarmee we bijna niks gemeen hebben: "Hoe gaat het? Heb je al krampen en buikpijn?" Eh, als dat zo was, zou ik het jou niet vertellen en al helemaal niet op Facebook zetten.
Ik doe m'n bestquote:Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jammerdebammer.
Jij ging voor Valentijnsdag toch?
Ik had 10 feb gezegd geloof ik, toch? ff terugzoekenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik doe m'n bestVoorwerk wordt wel met de dag venijniger, dus of ik dat echt ga redden? Het zou zo handig zijn om even in baby's agenda te kunnen spieken!
Dat had je van te voren schriftelijk moeten aanvragenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik doe m'n bestVoorwerk wordt wel met de dag venijniger, dus of ik dat echt ga redden? Het zou zo handig zijn om even in baby's agenda te kunnen spieken!
Bij deze tante zou ik me nog kunnen voorstellen dat ze iets zegt als: "Oh dat is een teken dat de bevalling begint! Hoeveel centimeter ontsluiting heb je al?"quote:Op maandag 10 februari 2014 10:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
"Ja! Gisteravond. Man, en toen ging ik me toch aan de schijt!"
Wedden dat ze dan niks meer vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |