abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136537881
En verder de keelpijn en verkoudheid van mijn zoontje overgenomen, nu tegelijk met mijn partner.
God, wat heb ik me belabberd gevoeld gisteren, samen met partner, en dat is extra vervelend voor een kleuter die weer beter is en bruist van de energie. :')
Nu weer eens goed geslapen, het gaat iets beter. Gelukkig hebben we dit dan vóór de komst van baby.
pi_136537905
Wat betreft roken: de afgelopen jaren is iedereen bij ons in de familie gestopt. Alleen mijn jongere broer rookt nog. Die rookt buiten als ie op bezoek is.
Verder zijn we allemaal eigenlijk heel goed bezig dus. :)

Kan me niet voorstellen dat ik tot 4 jaar geleden zelf nog rookte. Gestopt en het verlangen ernaar is ook niet meer teruggekomen, gelukkig. :)
  maandag 10 februari 2014 @ 08:51:51 #278
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136537983
Gefeliciteerd met je meiden Alixia *O* Wat straal je op de foto O+

Gefeliciteerd Fee-nix!

Verder alles bijgelezen van de afgelopen paar dagen maar even geen puf om te reageren.
Sinds vorige week slaap ik zo slecht :O Net of er geen fijne houding meer te vinden is...
Nog maar 3 weken werken en dan kan ik eindelijk aan de middagdutjes ;)
  maandag 10 februari 2014 @ 09:02:35 #279
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136538112
Ohhh Alixia, wat mooi!! O+ Mooie
Meisjes en mega trotse mama O+
Ik ben zooo zwanger, zit na het zien van jouw foto zit ik met traantjes in m'n ogen :D :')
doei
pi_136538578
Oooh Alixia wat een geweldige foto!! Wat straal je. Superfoto om blij van te worden. En wat een popjes,liehiefff!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_136538911
Wauw NIKKI laatste week! Respect!! _O_

Ik kom net bij de ha vandaan voor flinke pijn in mn voet... Blijkt n peesontsteking te zijn, dus nu voet hoog en rust... En alles overlaten aan manlief... Ben ik heul goed in.. (not)
Maaar dan ga ik vandaag maar lekker een afspraak maken voor een pretecho O+
En verder met borduren voor op de "babykamer"
Ineens heb je het: tijd :D
S. 2014
J. 2016
pi_136539439
Fee-nix welkom trouwens!

Kim, is logisch toch ;) . Vooral omdat jij dat bloedverlies had. Maar nu alles goed gaat en je richting het einde gaat, is het logisch dat je nu ongeduldig wordt.

Nikki, je bent er maar druk mee in je dromen :) .
Nog een weekje en dan lekker verlof *O* . Geniet ervan hoor, ik vind het al knap dat je zo lang door bent gegaan.

NZ beterschap, man ook!

GM ook beterschap. Probeer rustig te blijven zitten, of moet man je straks vastbinden aan een stoel? :D

Wbt roken, lief rookt wel maar niet in huis. De helft van mijn familie rookt maar ook niet in huis. Bij mijn schoonfamilie rookt iedereen, overal, zelfs mijn zwangere schoonzus en mijn borstvoedende schoonzus. En dat snap ik écht niet. Ik rookte voor de zwangerschap wel eens voor de gezelligheid (op een feestje bijvoorbeeld), maar ben gestopt toen ik met de pil stopte en heb nooit tijdens de zwangerschap behoefte gehad aan een sigaret. Ik zou het ook niet kunnen verdragen een kindje te baren dat bijvoorbeeld een groeiachterstand of astma heeft dat komt omdat ik niet wilde stoppen met roken.

Ik heb overigens dit weekend even met de familie gesproken over alle goedbedoelde berichtjes over hoe het gaat. Heb ze ook laten zien hoeveel berichten ik op een dag kreeg en uitgelegd dat ik het héél lief vindt maar dat ik er langzaam een beetje gek van wordt. Dat het een baby is en geen Zalando-pakketje met track-and-trace-code waarvan je precies kan aangeven wanneer het komt. Mijn zusje was volgens mij een beetje beledigd maar ze heeft me niet meer geappt dus de boodschap is wel aangekomen.
Mooiste bericht op Facebook kreeg ik overigens van mijn tante, die we heel weinig zien en waarmee we bijna niks gemeen hebben: "Hoe gaat het? Heb je al krampen en buikpijn?" Eh, als dat zo was, zou ik het jou niet vertellen en al helemaal niet op Facebook zetten :') .
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136539522
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:
Fee-nix welkom trouwens!

Kim, is logisch toch ;) . Vooral omdat jij dat bloedverlies had. Maar nu alles goed gaat en je richting het einde gaat, is het logisch dat je nu ongeduldig wordt.

Nikki, je bent er maar druk mee in je dromen :) .
Nog een weekje en dan lekker verlof *O* . Geniet ervan hoor, ik vind het al knap dat je zo lang door bent gegaan.

NZ beterschap, man ook!

GM ook beterschap. Probeer rustig te blijven zitten, of moet man je straks vastbinden aan een stoel? :D

Wbt roken, lief rookt wel maar niet in huis. De helft van mijn familie rookt maar ook niet in huis. Bij mijn schoonfamilie rookt iedereen, overal, zelfs mijn zwangere schoonzus en mijn borstvoedende schoonzus. En dat snap ik écht niet. Ik rookte voor de zwangerschap wel eens voor de gezelligheid (op een feestje bijvoorbeeld), maar ben gestopt toen ik met de pil stopte en heb nooit tijdens de zwangerschap behoefte gehad aan een sigaret. Ik zou het ook niet kunnen verdragen een kindje te baren dat bijvoorbeeld een groeiachterstand of astma heeft dat komt omdat ik niet wilde stoppen met roken.

Ik heb overigens dit weekend even met de familie gesproken over alle goedbedoelde berichtjes over hoe het gaat. Heb ze ook laten zien hoeveel berichten ik op een dag kreeg en uitgelegd dat ik het héél lief vindt maar dat ik er langzaam een beetje gek van wordt. Dat het een baby is en geen Zalando-pakketje met track-and-trace-code waarvan je precies kan aangeven wanneer het komt. Mijn zusje was volgens mij een beetje beledigd maar ze heeft me niet meer geappt dus de boodschap is wel aangekomen.
Mooiste bericht op Facebook kreeg ik overigens van mijn tante, die we heel weinig zien en waarmee we bijna niks gemeen hebben: "Hoe gaat het? Heb je al krampen en buikpijn?" Eh, als dat zo was, zou ik het jou niet vertellen en al helemaal niet op Facebook zetten :') .
Vind t toch jammer dat je dat niet op facebook zet... :P
S. 2014
J. 2016
  maandag 10 februari 2014 @ 10:26:56 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136539535
*meld*
KuikenGuppy
pi_136539543
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vind t toch jammer dat je dat niet op facebook zet... :P
Nja, gezien de dingen die andere mensen op FB delen, had ik het makkelijk kunnen doen. Sommige mensen zijn schaamteloos :P .
It will set you free
pi_136539548
Trouwens, heeft Wup zich al gemeld?
It will set you free
  maandag 10 februari 2014 @ 10:28:59 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136539569
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Misschien slaapt ze uit?
KuikenGuppy
pi_136539581
quote:

[..]

Nja, gezien de dingen die andere mensen op FB delen, had ik het makkelijk kunnen doen. Sommige mensen zijn schaamteloos :P .
Eens! Er zijn mensen op fb waar ik meer van weet dan van mn eigen vrienden! Als ze ook nog zouden melden wanneer ze naar de wc gaan, dan weet ik alles!
S. 2014
J. 2016
pi_136539610
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:28 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien slaapt ze uit?
Oh ja het is op zich nog redelijk vroeg. Komt omdat ik zo vroeg wakker was vanmorgen.

Maar voor hetzelfde geld..... *O*
It will set you free
  maandag 10 februari 2014 @ 10:33:52 #290
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136539653
Misschien is het wel babytijd, ja! O+
KuikenGuppy
pi_136539857
Zalando pakketje :')
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 10 februari 2014 @ 10:47:14 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136539939
Kursor wat gaaf dat je alweer 26 weken bent (oke, was gister :+), wist ik ook niet! O+ *O*

Wup dat is balen zeg -O-

Alixia gefeliciteerd met je meiden, geweldig!! *O* Geniet!! :* Gossie wat een schatjes... O+ Die pakjes! :D

Fee-nix welkom!! *O* :* gefeliciteerd!

Kim :* Iets met laatste loodjes enzo! ;) :* Je mag 't best zwaar vinden hoor!

Nikki jij bikkel met je tweelingbuik werken :o Ik vind het echt knap dat je het zo lang volgehouden hebt! :* Lekker aan je hormonen toegeven thuis en lekker op je gemakje kastjes schrobben enzo? :+ :D

RFR wat goed dat je het zo gezegd hebt! Track & trace code :D Dat zou ff handig zijn. *ziet het voor zich* - pakketje is aangemeld in baarmoedermond - chauffeur duwt de ontsluiting wat verder - :D :')
Waren ze serieus beledigd? Omg :') Fijn iig dat je het kwijt bent en ze de boodschap wel begrepen.
Die tante :') _O-
Ik ga tegen 't einde echt zoooo mijn timeline dichtzetten he. (dat ik ze eerst moet goedkeuren dus)

Hier gisteren weer teveel gedaan. Al viel dat wel mee dacht ik maar niet dus :') We hadden 2 verjaardagen waarvan ik er dus 1 geskipt heb. Manlief en dochter zijn eventjes samen geweest. Ik heb mezelf braaf op de bank geinstalleerd en ben niet de was gaan doen of gaan koken, was nog een hele opgave vond ik zelf :') :@ gelukkig ging het daarna natuurlijk beter.
Vandaag wilde ik ook weer hard zijn voor mezelf door te gaan werken een ochtend, maar ik heb werk mee naar huis genomen dus kan ook gewoon thuis werken.. dus dat doe ik nu braaf :Y) (oke zo, nu zit ik op fok :') ) :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 10 februari 2014 @ 10:56:45 #293
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_136540276
Alixia! Gefeliciteerd met je prachtige meiden! *O* *O* *O* Die foto! O+

Fee-Nix! *O* Een derde kindje op komst! O+ Goede zwangerschap gewenst!
A grand adventure has begun.
pi_136540278
quote:
Heb niks te melden ;)
  maandag 10 februari 2014 @ 10:57:57 #295
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136540306
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:56 schreef WupWup het volgende:

[..]

Heb niks te melden ;)
Jammerdebammer :P.
Jij ging voor Valentijnsdag toch?
KuikenGuppy
pi_136540323
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:23 schreef RunForrestRun het volgende:

"Ja! Gisteravond. Man, en toen ging ik me toch aan de schijt!"
Wedden dat ze dan niks meer vragen?
pi_136540400
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:57 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jammerdebammer :P.
Jij ging voor Valentijnsdag toch?
Ik doe m'n best :D Voorwerk wordt wel met de dag venijniger, dus of ik dat echt ga redden? Het zou zo handig zijn om even in baby's agenda te kunnen spieken!
pi_136540447
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ik doe m'n best :D Voorwerk wordt wel met de dag venijniger, dus of ik dat echt ga redden? Het zou zo handig zijn om even in baby's agenda te kunnen spieken!
Ik had 10 feb gezegd geloof ik, toch? ff terugzoeken :D

doe maar vandaag <3 vinnikleuk O+
in alle rust en alles precies zoals je het gehoopt had O+
:)
  maandag 10 februari 2014 @ 11:03:59 #299
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136540476
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 11:00 schreef WupWup het volgende:

[..]

Dat had je van te voren schriftelijk moeten aanvragen ;).
KuikenGuppy
pi_136540478
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 10:58 schreef WupWup het volgende:

[..]

"Ja! Gisteravond. Man, en toen ging ik me toch aan de schijt!"
Wedden dat ze dan niks meer vragen?
Bij deze tante zou ik me nog kunnen voorstellen dat ze iets zegt als: "Oh dat is een teken dat de bevalling begint! Hoeveel centimeter ontsluiting heb je al?"

Je houdt het wel spannend, Wup! Een Valentijnskindje lijkt me trouwens wel tof O+
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')