abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136487471
Er heeft nog nooit een matje gelegen hier :)
Ze zitten nog in m'n dichte kraampakket :)
pi_136487632
Ha Mignonne nu je er toch bent ;) nogmaals dank voor je geruststellende pm! Kon het je niet via pm laten weten omdat je inbox vol is :)

Dames ook jullie nogmaals bedankt en sorry dat ik zo binnenwalste. Ik ga nu proberen te slapen en kom een dezer dagen wel even echt voorstellen en een poging doen tot meekletsen!
pi_136487705
Bij allebei braken mn vliezen terwijl ik in bed lag, maar wel (half) wakker was. Ik kon nog net eruit springen bij de oudste. Als k wel echt geslapen had dan hadk wel een nat bed gehad denk ik :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef klavertje-4 het volgende:
Ha Mignonne nu je er toch bent ;) nogmaals dank voor je geruststellende pm! Kon het je niet via pm laten weten omdat je inbox vol is :)

Dames ook jullie nogmaals bedankt en sorry dat ik zo binnenwalste. Ik ga nu proberen te slapen en kom een dezer dagen wel even echt voorstellen en een poging doen tot meekletsen!
Oh! volgens mij heb ik em wel gelezen :) er is weer plek ook inmiddels. Geen probleem, ik hoop dat je het snel achter je kunt laten, zo rot van die zorgen om zulke dingen. Slaap lekker :*
:)
pi_136488016
Ik ken wel een verhaal van een bekende waarbij haar man het bed heeft staan droog föhnen, zeiknat maar ze moest er nog in bevallen :')
pi_136488264
:o

ik geloof dat ik dan opdracht zou geven om het matras dan maar om te flippen. Dan wel met een vuilniszak ofzo eronder om je lattenbodem te beschermen :+ en dan gaat ie de volgende dag maar föhnen :D
:)
pi_136488365
Haha, die gaat op het onthoud lijstje ;)
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:24:41 #132
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136488725
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Kimpossible het volgende:
En ik hoopte nog wel dat deze badstofdinges niet zweterig was }:|
Ik vind 'm niet zweterig :)
KuikenGuppy
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:25:56 #133
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136488770
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:13 schreef mignonne het volgende:
:o

ik geloof dat ik dan opdracht zou geven om het matras dan maar om te flippen. Dan wel met een vuilniszak ofzo eronder om je lattenbodem te beschermen :+ en dan gaat ie de volgende dag maar föhnen :D
_O-
KuikenGuppy
pi_136494350
OMG zo'n man die tijdens de bevallig het bed gaat föhnen. :')

Ik ben alweer een uur wakker. :O Wel met twee drukke buikbabies. O+ En dat is wel fijn want baby B was gisteren een beetje tam in vergelijking met anders. En nu ga ik poging 3567432 tot slapen doen.
pi_136494883
Oké, volgens mij krijg ik dit keer een meisje...
Al de vierde dag op een rij dat ik kotsend boven de wc hang :')
Bij Ow was ik nooit misselijk!
pi_136494927
Oh oh wat slaap ik de laatste nachten toch bagger. Meh. Rare dromen en dan weer wakker met als gevolg dat ik hartstikke moe wakker ben.
Manlief ligt nu nog lekker uit te slapen, peuter was om 7.50 wakker dus maar naar beneden gegaan. Nouja, zodra manlief wakker is ga ik nog even terug ;)

En hoe vinden jullie dit voor sadisme: er staat een bakje slagers-filet americain in m'n koelkast :'( ;(
Schoonmoeder was jarig geweest en had een bakje over en die kreeg manlief mee... Ooohhh en ik vind dat toch zo enorm lekker!! Nouja, nog een week of 14. Vandaag 26 weken!!! *O*
Tralalalaaa
pi_136494939
Oh en loj, ik was ook bijna zeker dat ik een jongen zou krijgen, want zoveel misselijk en andere zwangerschap! Maar toch weer een dametje ;)
Tralalalaaa
pi_136495187
Ik heb een waterdichte molton van de action en die kraakt en zweet niet.
pi_136495335
Ik heb er toen de tijd eentje van de Hema gekocht, die kraakte ook niet echt. Die heeft er wel na de bevalling nog opgelezen want ik zweette zo erg (kwam niet echt door die molton) maar ik merkte wel dat ie wat stijver lag dan gewoon alleen m'n matras. Ik kreeg wel beetje last van m'n rug, en toen de molton eraf was, was dat ook weer over en sliep ik (voor zover ik sliep :-P ) weer lekkerder.
Deze keer gaat ie er gewoon van af na de bevalling.
Tralalalaaa
pi_136495653
6 weken vandaag *O*
pi_136495666
Goedemorgen! Wat kun je vreselijk dromen zeg als je zwanger bent... Gedroomd dat ukkie dood was gegaan, door n fout van de echodame... ik werd huilend wakker... Jammer dat ik verder nog geen contact heb met uk..

Zo even op dr koffie bij mijn ouders! Trotse opa en oma O+
S. 2014
J. 2016
pi_136495672
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:50 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
6 weken vandaag *O*
Daar mag gewoon een grote *O* voor hoor!
S. 2014
J. 2016
  zondag 9 februari 2014 @ 10:18:59 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136495962
RFR 40-weken mijlpaal *O*.
Ikzelf 39 weken :X *O*.
TAP 26 weken *O*.
IMA 6 weken *O*.
KuikenGuppy
pi_136496315
Gewoonmezelf, nare dromen zijn dat, ja.

Hurray voor alle mijlpalen! *O*

Gisteren kwam mijn kraampakket binnen. Nu heb ik twee Zetjes. Hoera.
pi_136499547
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 09:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Daar mag gewoon een grote *O* voor hoor!
Haha, ja, misschien ook wel. Het voelt alsof het al een eeuwigheid duurt en nog steeds is het zo pril.. Maar aan de andere kant ook over twee weken de eerste afspraak en dit klinkt niet eens zo ver weg.
  zondag 9 februari 2014 @ 12:52:45 #146
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_136499662
Hier zijn we aan het aftellen :) nog kleine 2 weken, al denkt vriendinlief dat ze eerder komt :) Vanmiddag heeft ze een "babyfeestje", komen er vriendinnen enzo en geen idee wat ze dan gaan doen.... ik weet van een feestje dat vriendin georganiseerd had dat er vanalles geknutseld word........

en nog steeds zeg ik vriendin.... Intussen is het sinds 2 weken mijn vrouw
pi_136499720
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 10:18 schreef Burdie het volgende:
RFR 40-weken mijlpaal *O*.
Ikzelf 39 weken :X *O*.
TAP 26 weken *O*.
IMA 6 weken *O*.
En ik voeg mezelf ook nog even toe met 26 weken *O*!

vermoeidheid kwam toch pas weer terug in het derde trimester? Ach ik rek wat dit punt het eerste op en het derde begint ook vroeger. Het waren een paar goede weken ertussen dan maar.

En eerste pakketje voor de baby is binnen: kraampakket! Jeej ;). Andere spullen laten nog wel even op zich wachten. Nog niet echt ruimte om spul van zolder uit te zoeken...en zal ook nog wel even duren, want kamertje is nog lang niet af (en daar kan ik op het moment erg slecht tegen).
pi_136500031
Kennen jullie 'Jouw liedje' van Claudia de Breij?

Even linkje zoeken..

Edit:
Ik vind het zo'n lief liedje O+

[ Bericht 77% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 09-02-2014 13:10:46 ]
pi_136500661
Wauw Kursor ik wist niet dat jij ook alweer zo ver bent. :o

Even een jompel voor alle mijlpalen en een megajompel voor RFR. 40 weken! *O*

Ik ben moe, moe en nog eens moe. En 3 nachten achter elkaar met maar een uur of 4-5 slaap is niet gunstig voor mijn humeur. :@
Maargoed, aangezien dat eigenlijk het enige is waar ik last van heb mag ik eigenlijk niet klagen.

Ik was net even bij mijn zusje en die zei dat ze het zich niet kon voorstellen dat er echt twee kindjes in mijn buik zitten die gewoon bijna helemaal af zijn. En eerlijkgezegd kan ik dat zelf ook niet echt bevatten, het blijft allemaal nog een beetje onwerkelijk voor me. Ik denk ook dat ik het pas echt geloof als ze er straks allebei zijn.
pi_136500674
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 10:18 schreef Burdie het volgende:
RFR 40-weken mijlpaal *O*..
:o *O*

En ook *O* voor all andere wisseldagen!

Ik heb trouwens ook een waterdichte molton van de Action en ik heb nergens last van.

Gateway, nog gefeliciteerd met jullie trouwen! Leuk dat er een feestje wordt georganiseerd voor je vrouw!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')