Oh! volgens mij heb ik em wel gelezenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:56 schreef klavertje-4 het volgende:
Ha Mignonne nu je er toch bentnogmaals dank voor je geruststellende pm! Kon het je niet via pm laten weten omdat je inbox vol is
Dames ook jullie nogmaals bedankt en sorry dat ik zo binnenwalste. Ik ga nu proberen te slapen en kom een dezer dagen wel even echt voorstellen en een poging doen tot meekletsen!
Ik vind 'm niet zweterigquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef Kimpossible het volgende:
En ik hoopte nog wel dat deze badstofdinges niet zweterig was
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:13 schreef mignonne het volgende:
![]()
ik geloof dat ik dan opdracht zou geven om het matras dan maar om te flippen. Dan wel met een vuilniszak ofzo eronder om je lattenbodem te beschermenen dan gaat ie de volgende dag maar föhnen
Haha, ja, misschien ook wel. Het voelt alsof het al een eeuwigheid duurt en nog steeds is het zo pril.. Maar aan de andere kant ook over twee weken de eerste afspraak en dit klinkt niet eens zo ver weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Daar mag gewoon een grotevoor hoor!
En ik voeg mezelf ook nog even toe met 26 wekenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:18 schreef Burdie het volgende:
RFR 40-weken mijlpaal.
Ikzelf 39 weken![]()
.
TAP 26 weken.
IMA 6 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |