daar hoef je niet zwanger voor te zijn denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Burdie het volgende:
Wij waren vanmiddag op bezoek bij iemand die rookt, en ik heb bij thuiskomst meteen alle kleren in de was gedaan en die van mijn man ook. En lekker gedoucht. Ik werd echt misselijk van de geur.
Dat vind ik normaal ook al smerig. Maar ik ruik het wel sterker ja, want mijn schoonmoeder rookt binnen en ook als ze niks roken als ik er ben, maar ik heb in een stoffen stoel gezeten vind ik mn kleren stinken. Ik hoop niet dat Arie straks ook zo stinkt als we op bezoek gaanquote:Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Burdie het volgende:
Wij waren vanmiddag op bezoek bij iemand die rookt, en ik heb bij thuiskomst meteen alle kleren in de was gedaan en die van mijn man ook. En lekker gedoucht. Ik werd echt misselijk van de geur.
Normaliter vind ik het alleen maar stinken en word ik er niet misselijk vanquote:Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar hoef je niet zwanger voor te zijn denk ik
Alixia, gefeliciteerd!
Gaan je ouders oppassen?quote:Op zondag 9 februari 2014 20:33 schreef Bolletje... het volgende:
Oh ja mijn ouders roken ook, binnen onder de afzuigkap ( niet dat dit helpt).. Straks krijg ik een naar rook stinkende Jopie als hij bij m'n ouders is geweest
+1quote:Op zondag 9 februari 2014 20:33 schreef Bolletje... het volgende:
Oh ja mijn ouders roken ook, binnen onder de afzuigkap ( niet dat dit helpt).. Straks krijg ik een naar rook stinkende Jopie als hij bij m'n ouders is geweest
Dat deed mijn schoonvader ook, alleen niet roken als L. in de ruimte was. Is uiteindelijk net zo erg.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
+1
Mijn ouders roken ook allebei, en mijn pa blijft gewoon stug roken als ik daar ben, mijn ma gaat onder de afzuiger staanmaar ze hebben we gezegd als die kleine er is roken we alleen buiten...
Vandaag maar even uitgelegd dat hoewel we uk nog niet kunnen zien,.uk er al wel is...
Mijn man rookt ook, maar echt alleen buiten! Geen rook meer in mn huis
Gefelictieeeeeerd!!!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:50 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal !! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, was het de laatste paar dagen een beetje stil rondom mijn persoontje. En met een hele goede reden. Afgelopen vrijdag 7 februari is onze meisjes tweeling geboren. De bevalling ging heel voorspoedig en duurde ongeveer 6 uur. Als ik ooit eens tijd heb () wil ik zeker mijn bevallingsverhaal neerpennen en delen, maar ik kan met genoegen melden dat alles goed is gegaan.
![]()
Foto's, namen en meer info zal ik nog delen.![]()
![]()
een hele gelukkige mama
Heel af en toe heus wel,maar ze wonen uurtje rijden hier vandaan, dus zal niet vaak zijn. Ik wil ook absoluut niet dat ze roken waar baby bij is, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Maar hele huis stinkt daar altijd naar rookquote:Op zondag 9 februari 2014 20:35 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gaan je ouders oppassen?
Dan zou ik daar zelf geloof ik wel afspraken over maken. Het is hun huis natuurlijk en je kunt ze niets verplichten in hun eigen huis, maar ik zou zelf niet zo blij worden van het idee van binnen roken als mijn kind daar was.
huu wat jammer zegquote:Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Heel af en toe heus wel,maar ze wonen uurtje rijden hier vandaan, dus zal niet vaak zijn. Ik wil ook absoluut niet dat ze roken waar baby bij is, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Maar hele huis stinkt daar altijd naar rook![]()
Cadeautjes van m'n ouders voor baby, kleertjes enzo, moet ik echt direct wassen want stinken
Nee,als we zeggen dat t stinkt vinden ze ons aanstellersquote:Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
huu wat jammer zegik vind het ook zo stinken maar goed, zelf ruiken ze het wsl niet eens
![]()
Ik kon uit je post niet opmaken of je bedoelde dat je af en toe opbezoek zuo gaan daar of dat ze stelselmatig bij hen thuis op zouden passen vandaar
Is het de nieuwe serie al?quote:
yesh, nieuwe seriequote:Op zondag 9 februari 2014 21:17 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Is het de nieuwe serie al?
Ik heb tijdens mn zwangerschap de serie gekeken, toen kwam het op de npo. Regelmatig gehuild![]()
en toen ineens was daar de laatste aflevering
![]()
Gefeliciteerd met je meisjes Alixia!!!![]()
Gefeliciteerd! !quote:Op zondag 9 februari 2014 18:50 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal !! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, was het de laatste paar dagen een beetje stil rondom mijn persoontje. En met een hele goede reden. Afgelopen vrijdag 7 februari is onze meisjes tweeling geboren. De bevalling ging heel voorspoedig en duurde ongeveer 6 uur. Als ik ooit eens tijd heb () wil ik zeker mijn bevallingsverhaal neerpennen en delen, maar ik kan met genoegen melden dat alles goed is gegaan.
![]()
Foto's, namen en meer info zal ik nog delen.![]()
![]()
een hele gelukkige mama
ik zei net al tegen Wup, emotioneel incontinent is een understatement xDquote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja nu zit ik weer te huilengaat lekker zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Fee-nix op 09-02-2014 22:15:32 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |