Ik denk dat onze ooievaar tegen de wind in moet vliegen en halverwege maar is gestoptquote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef DJMomo het volgende:
Geen verse baby's dus? Vk zei net dat ze juist bij storm achtig weer ziet dat t druk is. Alle ooievaars durven dan niet verder te vliegen
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:54 schreef Kursor het volgende:
En ik voeg mezelf ook nog even toe met 26 weken!
Gefeliciteerd! En de eerste komt gemiddeld met 41 weken hequote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef gateway het volgende:
Hier zijn we aan het aftellennog kleine 2 weken, al denkt vriendinlief dat ze eerder komt
Vanmiddag heeft ze een "babyfeestje", komen er vriendinnen enzo en geen idee wat ze dan gaan doen.... ik weet van een feestje dat vriendin georganiseerd had dat er vanalles geknutseld word........
en nog steeds zeg ik vriendin.... Intussen is het sinds 2 weken mijn vrouw
Hahaha. Kan ook nog ja!quote:Op zondag 9 februari 2014 13:53 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Ik denk dat onze ooievaar tegen de wind in moet vliegen en halverwege maar is gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnxquote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef DJMomo het volgende:
Kwispels voor de jompels. Met bijzondere kwispels voor het half jaar zwanger zijn van kursor! En een jompel voor het huwelijk van gateway!
Geen verse baby's dus? Vk zei net dat ze juist bij storm achtig weer ziet dat t druk is. Alle ooievaars durven dan niet verder te vliegen
Dankjewel!quote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En de eerste komt gemiddeld met 41 weken hehet wachten wordt echt heel vervelend als je er vanuit gaat dat de kleine wel eerder zal komen
.
Sterkte met de laatste loodjes!
Whahaha!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Herinneren jullie mijn peuter nog die liedjes zong over de baby incl. naam? Het kon toch nog erger: "Oma? Oma? Baby ... in mama buik" Ofwel, de naam van onze baby is officieel geen geheim meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |