Is het de nieuwe serie al?quote:
yesh, nieuwe seriequote:Op zondag 9 februari 2014 21:17 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Is het de nieuwe serie al?
Ik heb tijdens mn zwangerschap de serie gekeken, toen kwam het op de npo. Regelmatig gehuild![]()
en toen ineens was daar de laatste aflevering
![]()
Gefeliciteerd met je meisjes Alixia!!!![]()
Gefeliciteerd! !quote:Op zondag 9 februari 2014 18:50 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal !! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, was het de laatste paar dagen een beetje stil rondom mijn persoontje. En met een hele goede reden. Afgelopen vrijdag 7 februari is onze meisjes tweeling geboren. De bevalling ging heel voorspoedig en duurde ongeveer 6 uur. Als ik ooit eens tijd heb () wil ik zeker mijn bevallingsverhaal neerpennen en delen, maar ik kan met genoegen melden dat alles goed is gegaan.
![]()
Foto's, namen en meer info zal ik nog delen.![]()
![]()
een hele gelukkige mama
ik zei net al tegen Wup, emotioneel incontinent is een understatement xDquote:Op zondag 9 februari 2014 22:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja nu zit ik weer te huilengaat lekker zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Fee-nix op 09-02-2014 22:15:32 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |