abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136519375
Gefeliciteerd Alixia! *O* Fijn dat het allemaal voorspoedig is gegaan.

Euhm, hallo top 10 :o :X
Gisteren te druk geweest, heupen, bekken en rug deden auw. Gelukkig morgen vrij, dus dochter wegbrengen en weer lekker het bed in duiken. :z
pi_136519388
De wc verfrisser :r
Mijn man zn ochtendadem :r
De vuilniszak :r
De kattenbak(ook net verschoond) :r
De koelkast :r

En verder is mn bekken brak, ben ik moehoehoe, heb ik maagzuur en kwijl ik als een bejaarde zonder gebit :Y) zwanger zijn rules O+ O+
S. 2014
J. 2016
pi_136519578
Alixia van harte met je meisjes *O* *O*
pi_136519921
Ze zijn er Alixia, gefeliciteerd! Wat geweldig dat het allemaal goed is verlopen O+
  zondag 9 februari 2014 @ 20:16:03 #205
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136520117
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

:'(

Ik ga eerdaags een topic openen voor de kwaaltjes waar niemand je over vertelt voor je zwanger bent...

niet dat ik dan geen kinderen meer zou willen maar soms vraag ik mij af of ik wel normaal ben..
De meeste mensen klagen er gewoon niet zoveel over ;).
KuikenGuppy
pi_136520161
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De wc verfrisser :r
De vuilniszak :r
De kattenbak(ook net verschoond) :r
De koelkast :r

En verder is mn bekken brak, ben ik moehoehoe, heb ik maagzuur en kwijl ik als een bejaarde zonder gebit :Y) zwanger zijn rules O+ O+
Die ochtendadem van man heb ik ook in niet zwangere toestand last van hoor. :r ;)
pi_136520275
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

De meeste mensen klagen er gewoon niet zoveel over :Y).
En dat terwijl t soms zo oplucht ;)

En zolang je zelf blijft relativeren komt het allemaal goed! :Y)
S. 2014
J. 2016
pi_136520407
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:16 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Die ochtendadem van man heb ik ook in niet zwangere toestand last van hoor. :r ;)
Ik vind het normaal wel meevallen, maar ik heb nu echt het idee dat hij een gaatje heeft ofzo, want ik vind het echt smerig af en toe. Volgende week heeft hij een afspraak bij de tandarts, dus ben benieuwd of ik gelijk heb :P
  zondag 9 februari 2014 @ 20:21:01 #209
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136520440
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Dit dus allemaal en heb nu ook aambeien. :'( Zo gênant! :@
En pijn in m'n rug en hoofdpijn!
En ik vergeet steeds van alles :{
Oh en knakworstjes stinken :r
En ik waggel :')

O+ Zwanger zijn O+

Gefeliciteerd met je meisjes Alixia!! *O* *O*
doei
  zondag 9 februari 2014 @ 20:22:49 #210
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136520573
Wij waren vanmiddag op bezoek bij iemand die rookt, en ik heb bij thuiskomst meteen alle kleren in de was gedaan en die van mijn man ook. En lekker gedoucht. Ik werd echt misselijk van de geur :@.
KuikenGuppy
  zondag 9 februari 2014 @ 20:23:58 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_136520640
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Burdie het volgende:
Wij waren vanmiddag op bezoek bij iemand die rookt, en ik heb bij thuiskomst meteen alle kleren in de was gedaan en die van mijn man ook. En lekker gedoucht. Ik werd echt misselijk van de geur :@.
daar hoef je niet zwanger voor te zijn denk ik :P
Alixia, gefeliciteerd! O+
disclaimer
pi_136520672
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:22 schreef Burdie het volgende:
Dat vind ik normaal ook al smerig. Maar ik ruik het wel sterker ja, want mijn schoonmoeder rookt binnen en ook als ze niks roken als ik er ben, maar ik heb in een stoffen stoel gezeten vind ik mn kleren stinken. Ik hoop niet dat Arie straks ook zo stinkt als we op bezoek gaan :X
  zondag 9 februari 2014 @ 20:25:42 #213
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136520731
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

daar hoef je niet zwanger voor te zijn denk ik :P
Alixia, gefeliciteerd! O+
Normaliter vind ik het alleen maar stinken en word ik er niet misselijk van ;).
KuikenGuppy
pi_136520991
Rooklucht heb ik ook issues mee inderdaad. Het slaat gewoon op mijn keel lijkt wel. En dan gaat het alleen nog maar om iemand die buiten rookt en dan bijvoorbeeld naast me op de bank zit. :r
  zondag 9 februari 2014 @ 20:33:28 #215
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136521181
Oh ja mijn ouders roken ook, binnen onder de afzuigkap ( niet dat dit helpt).. Straks krijg ik een naar rook stinkende Jopie als hij bij m'n ouders is geweest :{
doei
  zondag 9 februari 2014 @ 20:34:38 #216
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136521262
Rook ;(

M'n mam was gestopt maar is weer begonnen. En ook al zegt ze dat ze dat niet gaat doen waar de kleine bij is, ik vind het heul megastom.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_136521349
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:33 schreef Bolletje... het volgende:
Oh ja mijn ouders roken ook, binnen onder de afzuigkap ( niet dat dit helpt).. Straks krijg ik een naar rook stinkende Jopie als hij bij m'n ouders is geweest :{
Gaan je ouders oppassen?
Dan zou ik daar zelf geloof ik wel afspraken over maken. Het is hun huis natuurlijk en je kunt ze niets verplichten in hun eigen huis, maar ik zou zelf niet zo blij worden van het idee van binnen roken als mijn kind daar was.
:)
pi_136521428
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:33 schreef Bolletje... het volgende:
+1

Mijn ouders roken ook allebei, en mijn pa blijft gewoon stug roken als ik daar ben, mijn ma gaat onder de afzuiger staan :') maar ze hebben we gezegd als die kleine er is roken we alleen buiten...
Vandaag maar even uitgelegd dat hoewel we uk nog niet kunnen zien,.uk er al wel is...

Mijn man rookt ook, maar echt alleen buiten! Geen rook meer in mn huis
S. 2014
J. 2016
pi_136521726
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

+1

Mijn ouders roken ook allebei, en mijn pa blijft gewoon stug roken als ik daar ben, mijn ma gaat onder de afzuiger staan :') maar ze hebben we gezegd als die kleine er is roken we alleen buiten...
Vandaag maar even uitgelegd dat hoewel we uk nog niet kunnen zien,.uk er al wel is...

Mijn man rookt ook, maar echt alleen buiten! Geen rook meer in mn huis
Dat deed mijn schoonvader ook, alleen niet roken als L. in de ruimte was. Is uiteindelijk net zo erg.
Toen ze vier maanden was gingen we tijdelijk bij hem wonen (oude huis verkocht en nieuwe nog in aanbouw) en hebben we even een gesprekje met hem gevoerd over het roken. Ik zou ook serieus verhuisd zijn als hij binnen was blijven roken. Dan maar gedoe, maar ik vond het echt niet oké. Ondanks dat het zijn huis was ging hij toch buiten roken vanaf dat moment. En nu is hij helemaal gestopt met roken. *O*
pi_136521750
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:50 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal !! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, was het de laatste paar dagen een beetje stil rondom mijn persoontje. En met een hele goede reden. Afgelopen vrijdag 7 februari is onze meisjes tweeling geboren. De bevalling ging heel voorspoedig en duurde ongeveer 6 uur. Als ik ooit eens tijd heb ( :+ ) wil ik zeker mijn bevallingsverhaal neerpennen en delen, maar ik kan met genoegen melden dat alles goed is gegaan. *O*

Foto's, namen en meer info zal ik nog delen. :)

*; O+ een hele gelukkige mama
Gefelictieeeeeerd!!! *O* *O*
Fijn dat alles goed gaat. Meisjestweelingen zijn O+ O+
:*
Met een meidenkwartet
  zondag 9 februari 2014 @ 20:42:53 #221
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136521903
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:35 schreef mignonne het volgende:

[..]

Gaan je ouders oppassen?
Dan zou ik daar zelf geloof ik wel afspraken over maken. Het is hun huis natuurlijk en je kunt ze niets verplichten in hun eigen huis, maar ik zou zelf niet zo blij worden van het idee van binnen roken als mijn kind daar was.
Heel af en toe heus wel,maar ze wonen uurtje rijden hier vandaan, dus zal niet vaak zijn. Ik wil ook absoluut niet dat ze roken waar baby bij is, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Maar hele huis stinkt daar altijd naar rook :{
Cadeautjes van m'n ouders voor baby, kleertjes enzo, moet ik echt direct wassen want stinken :r
doei
pi_136522429
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Heel af en toe heus wel,maar ze wonen uurtje rijden hier vandaan, dus zal niet vaak zijn. Ik wil ook absoluut niet dat ze roken waar baby bij is, en dat heb ik ook duidelijk aangegeven. Maar hele huis stinkt daar altijd naar rook :{
Cadeautjes van m'n ouders voor baby, kleertjes enzo, moet ik echt direct wassen want stinken :r
huu wat jammer zeg -O- ik vind het ook zo stinken maar goed, zelf ruiken ze het wsl niet eens :X
Ik kon uit je post niet opmaken of je bedoelde dat je af en toe opbezoek zuo gaan daar of dat ze stelselmatig bij hen thuis op zouden passen vandaar :)
:)
  zondag 9 februari 2014 @ 20:54:30 #223
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136522685
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 20:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

huu wat jammer zeg -O- ik vind het ook zo stinken maar goed, zelf ruiken ze het wsl niet eens :X
Ik kon uit je post niet opmaken of je bedoelde dat je af en toe opbezoek zuo gaan daar of dat ze stelselmatig bij hen thuis op zouden passen vandaar :)
Nee,als we zeggen dat t stinkt vinden ze ons aanstellers -O-
Natuurlijk gaan we bij ze op bezoek maar ze gaan niet vast oppassen. Mijn schoonouders gaan wel oppassen en die roken niet O+
doei
pi_136523003
Roken is echt een van de stomste dingen due er is :r
Ben zo blij dat m'n moeder is genokt, die doet nu dat e-roken. Prima, haar huis meurt nu niet meer zo erg en die vieze stinklucht is er niet meer om in m'n kleding en haar te trekken. En nog belangrijker, m'n kind wordt er biet aan blootgesteld. Vind het zo'n asociale gewoonte, ben dan ook blij dat m'n man niet rookt.

----

Alixia, gefeliciteerd!!! *O*
Tralalalaaa
  zondag 9 februari 2014 @ 21:03:04 #225
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136523328
Alixia van harte gefeliciteerd met je meisjes! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: