Ja toch, gewoon beetje persen, ananashart er in en gaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:31 schreef Theeleuter het volgende:
RFR, ze bedoelen het vast niet vervelend, maar ze vergeten wel rekening te houden met jouw gevoelens. Mag je ze best op aanspreken. Lijkt me verschrikkelijk irritant, alsof we kunnen beslissen NU te bevallen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon beetje persen, ananashart er in en gaan?
Beetje flauw als je dat niet voor je familie over hebt
Als je zwanger bent, mag kennelijk ineens iedereen een mening hebben over prive zaken en die schaamteloos uitenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:46 schreef Franny_G het volgende:
Hoe dan ook is het onzin om iemand te pushen om te strippen of ingeleid te worden. Het is jouw lijf en jouw baby en daarom ook nogal respectloos. Het is ook helemaal niet vanzelfsprekend om te doen. Zolang het goed gaat met jou en de baby.
En als dat niet helpt gewoon vriendlief de slaapkamer inslepen, even de boel daar beneden wakker stoten schudden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon beetje persen, ananashart er in en gaan?
Beetje flauw als je dat niet voor je familie over hebt
41+0. Zou Valentijnsdag betekenenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:35 schreef Kimpossible het volgende:
Wup je gaat goed! Wanneer kwam nummer 1 ook alweer? 40 zoveel heb je eens verteld toch, of verwar ik je nu met iemand anders?
wat ben jij gemeen! ik zag het plaatje en mijn maag ging echt knorren!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Kimpossible het volgende:
Rfrprostaglandingesen ftw!
Oh en nog even over dat eten he. Ik wil niet lastig zijn ofzo, en ik heb een spoiler overwogen, maar...
Ik heb zoooooooooveel zin in
[ afbeelding ]
Vers wit stokbrood met filet americain en uitjes![]()
Zoveel zin.
Toxoplasmose wordt pas besmettelijk na 2 dagen. Maw, als jullie goed letten op de hygiene is de kans al nihil. Daarbij moet jij het zelf in je mond stoppen, dus als je met poes knuffelt en dan grondig je handen wast is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
heb net lekker een potje zitten janken, ik lijk wel zwanger
onze kat is een vieze purk van een beest, graaft de hele dag in de tuin rond op de plekken waar ze poept. dus moet ik oppassen voor toxoplasmose. mijn man is sinds de miskraam heel erg voorzichtig, wil liever niet dat ik de kat aanraak. maar ik vind het zo zielig, ze heeft blaasontsteking en kijkt me de hele dag zo zielig aan. met een aai mij vraag in haar grote groene ogen.
hebben jullie daar ervaring mee? we weten wel dat een miskraam maar 2% door toxoplasmose word veroorzaakt maar liever safe than sorry toch? en daarnaast wie weet wat voor viezigheid ze nog meer meesleept.
Toxoplasmose wordt vooral veroorzaakt door parasiet die in ontlasting van jonge katten zit geloof ik. Google er maar eens op. De rijksoverheid heeft er ook een interessante site over, met info.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
heb net lekker een potje zitten janken, ik lijk wel zwanger
onze kat is een vieze purk van een beest, graaft de hele dag in de tuin rond op de plekken waar ze poept. dus moet ik oppassen voor toxoplasmose. mijn man is sinds de miskraam heel erg voorzichtig, wil liever niet dat ik de kat aanraak. maar ik vind het zo zielig, ze heeft blaasontsteking en kijkt me de hele dag zo zielig aan. met een aai mij vraag in haar grote groene ogen.
hebben jullie daar ervaring mee? we weten wel dat een miskraam maar 2% door toxoplasmose word veroorzaakt maar liever safe than sorry toch? en daarnaast wie weet wat voor viezigheid ze nog meer meesleept.
Ooooooooh...quote:[b]Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Oh en nog even over dat eten he. Ik wil niet lastig zijn ofzo, en ik heb een spoiler overwogen, maar...
[ afbeelding ]
Zoveel zin.
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef BlueEyes het volgende:
Dankzij wie had ik daarnet die geel/rode perziken in mijn boodschappenkarretje liggen?
5 van die dingen en ik heb nu al 't zuur ervanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt van![]()
Tip: extra zakje kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef DJMomo het volgende:
/dondert aardig van blauwe wolk.Wat een pech allemaal in jullie familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd..
Oh jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Kimpossible het volgende:
Rfrprostaglandingesen ftw!
[ afbeelding ]
Zoveel zin.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef DJMomo het volgende:
/dondert aardig van blauwe wolk.Jullie krijgen het wel voor je kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd..
Kip kerriequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:53 schreef Kimpossible het volgende:
Mootje wat een pech weer. Gecondoleerd![]()
Uitsmijters spek kaas
Wij eten vanavond maar stokbroodjes. Zonder filet. Ik dan. Vriendlief eet peperrosbief en kalfsfilet![]()
![]()
Ik kip kerrie. En sla. En heul veul fruitsalade voor de pitamientjes.
En ik moet naar bed vanavond omdat ik eruit zie alsof ik dood ben volgens vriendlief. En bedankt. Dat krijg je van de hele nacht spoken, elke nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |