lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef BlueEyes het volgende:
Dankzij wie had ik daarnet die geel/rode perziken in mijn boodschappenkarretje liggen?
5 van die dingen en ik heb nu al 't zuur ervanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt van![]()
Tip: extra zakje kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef DJMomo het volgende:
/dondert aardig van blauwe wolk.Wat een pech allemaal in jullie familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd..
Oh jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Kimpossible het volgende:
Rfrprostaglandingesen ftw!
Oh en nog even over dat eten he. Ik wil niet lastig zijn ofzo, en ik heb een spoiler overwogen, maar...
Ik heb zoooooooooveel zin in
[ afbeelding ]
Vers wit stokbrood met filet americain en uitjes![]()
Zoveel zin.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef DJMomo het volgende:
/dondert aardig van blauwe wolk.Jullie krijgen het wel voor je kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd..
Kip kerriequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:53 schreef Kimpossible het volgende:
Mootje wat een pech weer. Gecondoleerd![]()
Uitsmijters spek kaas
Wij eten vanavond maar stokbroodjes. Zonder filet. Ik dan. Vriendlief eet peperrosbief en kalfsfilet![]()
![]()
Ik kip kerrie. En sla. En heul veul fruitsalade voor de pitamientjes.
En ik moet naar bed vanavond omdat ik eruit zie alsof ik dood ben volgens vriendlief. En bedankt. Dat krijg je van de hele nacht spoken, elke nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |