Ja toch, gewoon beetje persen, ananashart er in en gaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:31 schreef Theeleuter het volgende:
RFR, ze bedoelen het vast niet vervelend, maar ze vergeten wel rekening te houden met jouw gevoelens. Mag je ze best op aanspreken. Lijkt me verschrikkelijk irritant, alsof we kunnen beslissen NU te bevallen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon beetje persen, ananashart er in en gaan?
Beetje flauw als je dat niet voor je familie over hebt
Als je zwanger bent, mag kennelijk ineens iedereen een mening hebben over prive zaken en die schaamteloos uitenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:46 schreef Franny_G het volgende:
Hoe dan ook is het onzin om iemand te pushen om te strippen of ingeleid te worden. Het is jouw lijf en jouw baby en daarom ook nogal respectloos. Het is ook helemaal niet vanzelfsprekend om te doen. Zolang het goed gaat met jou en de baby.
En als dat niet helpt gewoon vriendlief de slaapkamer inslepen, even de boel daar beneden wakker stoten schudden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja toch, gewoon beetje persen, ananashart er in en gaan?
Beetje flauw als je dat niet voor je familie over hebt
41+0. Zou Valentijnsdag betekenenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:35 schreef Kimpossible het volgende:
Wup je gaat goed! Wanneer kwam nummer 1 ook alweer? 40 zoveel heb je eens verteld toch, of verwar ik je nu met iemand anders?
wat ben jij gemeen! ik zag het plaatje en mijn maag ging echt knorren!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Kimpossible het volgende:
Rfrprostaglandingesen ftw!
Oh en nog even over dat eten he. Ik wil niet lastig zijn ofzo, en ik heb een spoiler overwogen, maar...
Ik heb zoooooooooveel zin in
[ afbeelding ]
Vers wit stokbrood met filet americain en uitjes![]()
Zoveel zin.
Toxoplasmose wordt pas besmettelijk na 2 dagen. Maw, als jullie goed letten op de hygiene is de kans al nihil. Daarbij moet jij het zelf in je mond stoppen, dus als je met poes knuffelt en dan grondig je handen wast is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
heb net lekker een potje zitten janken, ik lijk wel zwanger
onze kat is een vieze purk van een beest, graaft de hele dag in de tuin rond op de plekken waar ze poept. dus moet ik oppassen voor toxoplasmose. mijn man is sinds de miskraam heel erg voorzichtig, wil liever niet dat ik de kat aanraak. maar ik vind het zo zielig, ze heeft blaasontsteking en kijkt me de hele dag zo zielig aan. met een aai mij vraag in haar grote groene ogen.
hebben jullie daar ervaring mee? we weten wel dat een miskraam maar 2% door toxoplasmose word veroorzaakt maar liever safe than sorry toch? en daarnaast wie weet wat voor viezigheid ze nog meer meesleept.
Toxoplasmose wordt vooral veroorzaakt door parasiet die in ontlasting van jonge katten zit geloof ik. Google er maar eens op. De rijksoverheid heeft er ook een interessante site over, met info.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef DagenNachtdromer het volgende:
heb net lekker een potje zitten janken, ik lijk wel zwanger
onze kat is een vieze purk van een beest, graaft de hele dag in de tuin rond op de plekken waar ze poept. dus moet ik oppassen voor toxoplasmose. mijn man is sinds de miskraam heel erg voorzichtig, wil liever niet dat ik de kat aanraak. maar ik vind het zo zielig, ze heeft blaasontsteking en kijkt me de hele dag zo zielig aan. met een aai mij vraag in haar grote groene ogen.
hebben jullie daar ervaring mee? we weten wel dat een miskraam maar 2% door toxoplasmose word veroorzaakt maar liever safe than sorry toch? en daarnaast wie weet wat voor viezigheid ze nog meer meesleept.
Ooooooooh...quote:[b]Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Oh en nog even over dat eten he. Ik wil niet lastig zijn ofzo, en ik heb een spoiler overwogen, maar...
[ afbeelding ]
Zoveel zin.
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt vanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef BlueEyes het volgende:
Dankzij wie had ik daarnet die geel/rode perziken in mijn boodschappenkarretje liggen?
5 van die dingen en ik heb nu al 't zuur ervanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt van![]()
Tip: extra zakje kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
lekker lekker zijn die hè? Ik had de helft van het zakje gisteren voor mijn man bewaard. Daar had ik vandaag al spijt van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:24 schreef DJMomo het volgende:
/dondert aardig van blauwe wolk.Wat een pech allemaal in jullie familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd..
Oh jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Kimpossible het volgende:
Rfrprostaglandingesen ftw!
[ afbeelding ]
Zoveel zin.
/dondert aardig van blauwe wolk.Jullie krijgen het wel voor je kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gecondoleerd..
Kip kerriequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:53 schreef Kimpossible het volgende:
Mootje wat een pech weer. Gecondoleerd![]()
Uitsmijters spek kaas
Wij eten vanavond maar stokbroodjes. Zonder filet. Ik dan. Vriendlief eet peperrosbief en kalfsfilet![]()
![]()
Ik kip kerrie. En sla. En heul veul fruitsalade voor de pitamientjes.
En ik moet naar bed vanavond omdat ik eruit zie alsof ik dood ben volgens vriendlief. En bedankt. Dat krijg je van de hele nacht spoken, elke nacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
Crosspost vanuit het dreumestopic, maar hier worden mijn hormonen écht zo blij van!
Daar heb ik geen hormonen voor nodig om daar blij van te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2x 20mg? Ja ik vind t ook weinig...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:11 schreef Kimpossible het volgende:
Cocote leuk dat pak!
GM, 1x maar? Ik mag 2x pd en volgens mij ben jij zelfs bekend met maagklachten! Hier neem ik het voor ik ga slapen, want zo lang ik rechtop zit is het wel dragelijk, maar als ik naar béd gade rest van de dag neem ik als het echt niet gaat rennie duo (want dat voelt toch onschuldiger dan omeprazol en ranitidine)
Jup! Ik zou het toch ook nog eens met m'n ha bespreken als ik jou was. Mijn gyn zegt in dit soort kwesties sowieso: vraag maar aan je ha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
2x 20mg? Ja ik vind t ook weinig...
Je maakt mijn dag goed!! Ga maandag idd even overleggen!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:20 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Jup! Ik zou het toch ook nog eens met m'n ha bespreken als ik jou was. Mijn gyn zegt in dit soort kwesties sowieso: vraag maar aan je ha.
Blaasontsteking? Vraag maar aan je ha.
Maagzuur? Ha.
Zwangerschapstest? Ha.
/dondert aardig van blauwe wolk.Momo, het zit jullie niet mee in de familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerd en sterkte!
Razz, spannend die eerste echo. Voor je het weet is het zover!
Coco,!!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
/dondert aardig van blauwe wolk.MomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raar geregeld..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 04:23 schreef Dot. het volgende:
Ik zou me als familielid of begrafenisondernemer toch eigenlijk wel bezwaard voelen om een zwangere vrouw twee uur te laten staan..
Ik hoop het heel erg voor je, maar bij mij was dat jammer maar helaas en bleef ik gewoon moequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
2e keer deze week maar met de nieuwe berekening ben ik vandaag 13 weken!
2e trimester here I come!
Kom maar door met die extra energie!
Ik heb pas sinds n paar dagen dat ik zo vreselijk moe ben, vannacht bijna 10 uur geslapen maar zo voelt het niet... Ach jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik hoop het heel erg voor je, maar bij mij was dat jammer maar helaas en bleef ik gewoon moe
Maar wel eenvoor je mijlpaal!
Ik had het ook al zo vroeg hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:46 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Mijn energieniveau lijkt de laatste dagen wel echt naar beneden te gaan. Ook wel wat lange dagen gehad, kan het ook nog aan liggen. Maar voel me ook wel een beetje een aansteller als ik met 6 weken al een beetje rustig aan moet doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BE rot dat je zo slecht kan liggen. Ik ben eigenlijk ook buikslaper maar dat lukt nu echt niet meer. Ik lig nu half op mijn zij en heb een klein kussentje onder mijn buik. Mijn buik zit namelijk echt aan de voorkant en die hangt dan naar één kant als ik op mijn zij lig, wat niet echt lekker voelt, vandaar dus het kussentje ter ondersteuning. En tussen mijn benen heb ik nog zo'n kussenrol (voedingskussen kan ook). Alleen als ik nu wil draaien in bed is het een hele verhuizing, maargoed het is maar tijdelijk.
GM tweede trimester
Burdie voorwerk. Wie weet maakt het de boel daar beneden alvast een beetje week ofzo. En als jj niet wil dat jan en alleman jullie kindje vast gaan houden dan hoeft dat ook niet hè. Jouw kindje jouw wens.
Enf, dat klinkt als een fijn dagje.
IMA met 6 weken kun je echt al minder energie hebben hoor, de hormonen gieren door je lijf en je kindje wordt deze weken helemaal gevormd.Gewoon lekker een middagdutje doen als je eraan toe bent.
Ik heb net onze laatste wensen m.b.t. geboortekaartje en kraamborrelkaartje doorgegeven. We hebben toch besloten een kraamborrel te doen omdat we simpelweg niet weten hoe zwaar het gaat worden als de babies er zijn. Man is helemaal geen visitetype, ik eigenlijk wel. Ergens vind ik het wel jammer, maar aan de andere kant krijgen we er ook veel rust door. En de close familie komt toch wel eerder langs, dus het zal niet zo zijn dat er helemaal niemand komt.
Ik heb t dus ook overdagquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:07 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik kwijl als een malle als ik slaap tegenwoordig.Zo erg dat ik wakker word omdat ik met mijn eigen wang in een plens kwijl lig. Gaat vanzelf weer over als de beeb er is.
Als ik zo lees wat er allemaal op jullie grote gaat afkomen dan denk ik dat een kraamfeest een geweldig plan is! Hoop veranderingen en als er dan iedere dag onrust heerst in huis...ik heb t bij mn beste vriendin gezien en die hebben heel lang geen ritme gehad met de 3 kinderen, hun oudtse ging ook naar de basisschool en kreeg ineens 2 zusjes....quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Spees, dat is bij ons dus ook het geval, rust en regelmaat ofzo.En omdat we er twee krijgen zijn we misschien zelf wel helemaal gesloopt door gebroken nachten bijvoorbeeld. Om dan een paar keer per week 's avonds of telkens in het weekend met visite te zitten ziet mijn man niet zitten. En elke keer moet je toch weer zorgen dat je huis er netjes uitziet, want ze willen allemaal de babykamer zien etc.. En verder komen ze dan net als de peuter net op bed ligt, dus daar zou ook nog gedoe mee kunnen komen.
Plus dat er nu, in tegenstelling tot vorige keer, een peuter rondloopt die anders elke keer weer met ander bezoek (mensen die ze nooit/bijna nooit ziet) te maken krijgt. Ze moet ook al naar de basisschool in die periode, is dan ook nog bijna jarig (en daar is ze nu al mee bezig) en krijgt er ineens twee broertjes bij, dat vind ik voor de peuter eigenlijk ook al gedoe genoeg in een periode van pakweg een maand tijd.
Ik ben het wel met IMA eens dat het niet zo leuk is hoor, of nouja dat denk ik. Aan de andere kant zijn de mensen die op de borrel komen niet echt mensen waar we heel close mee zijn, dus vind ik het toch minder erg op één of andere manier en ben overstag gegaan.
Ik heb net de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven. Ik heb er gewoon een lamme arm van, ik ben helemaal niet meer gewend zoveel te schrijven. Anyway, er is weer iets van de to-to lijst af.![]()
En man heeft denk ik alweer nesteldrang want hij heeft vandaag de koelkast en de rest van de keuken helemaal gesopt en de snoepjes/koekjeskast opgeruimd. Goed voor mijn (en zijn) hormonen!
Oh en Dot... heb je al gezien dat je in de top 10 staat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |