hehe, hoort erbijquote:Op zondag 9 februari 2014 19:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik vind vandaag alles stinken, snauw m'n lief af om niks en moest net huilen bij een filmpje met hele mooie klassieke muziek. Dit is nog vreemder dan PMSal is de oorzaak wel een stuk leuker.
drager kopen, opgelost, slotjequote:Op zondag 9 februari 2014 19:51 schreef Fazzoletti het volgende:
Gefeliciteerd met je dochters Alixia!!![]()
![]()
Ik ben me weer eens aan't verdiepen in kinderwagens, wat een ellendeik vind het meeste niet mooi en kan geen keuzes maken
![]()
Van harte gefeliciteerd met je meisjes!quote:Op zondag 9 februari 2014 18:50 schreef Alixia het volgende:
Hallo allemaal !! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, was het de laatste paar dagen een beetje stil rondom mijn persoontje. En met een hele goede reden. Afgelopen vrijdag 7 februari is onze meisjes tweeling geboren. De bevalling ging heel voorspoedig en duurde ongeveer 6 uur. Als ik ooit eens tijd heb () wil ik zeker mijn bevallingsverhaal neerpennen en delen, maar ik kan met genoegen melden dat alles goed is gegaan.
![]()
Foto's, namen en meer info zal ik nog delen.![]()
![]()
een hele gelukkige mama
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef mignonne het volgende:
[..]
hehe, hoort erbijen dat stinken en huilen om niks, dat is bij mij nooit meer overgegaan
![]()
hoewel ik niet meer sta te kokhalzen op de groenteafdeling van de AH, dat is wel verbeterdmaar voedselrestjes, de vuilnisbak, of
koffie
brrr...
en ik ben 3 jaar post-partum inmiddels
quote:Op zondag 9 februari 2014 19:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Ik ga eerdaags een topic openen voor de kwaaltjes waar niemand je over vertelt voor je zwanger bent...
niet dat ik dan geen kinderen meer zou willen maar soms vraag ik mij af of ik wel normaal ben..
ooooh nou dan moet t goedkomenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:53 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Die gaat er sowieso komen, daar ben ik dan wel al uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |