Stond op twitter van BS en Admiraal_Anaal zei dat ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze hebben er recent 1000 gehad. Denk je dat ze zo snel alweer een nieuwe levering krijgen
Jupz, hele shitload PSVita's over een poosje.quote:
Jammer van de slechts 2 HDMI aansluitingenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:08 schreef I.C.O.N. het volgende:
Vandaag op aanraden van sommige mensen in het topic een Sony KDL-42W655A TV gekocht .. nu nog een PS4 en kan er weer een paar jaar tegenaan
Ik heb een hele goede receiver waar ik verder alles op aansluit wat op de TV moet. Heb daar dus gelukkig verder geen last vanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jammer van de slechts 2 HDMI aansluitingen
Bij mij doen de pookjes het ook nog prima, ze kraken wel een beetje als ik te fanatiek met Battleifield bezig benquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:37 schreef bakacakes het volgende:
Die kontrol freek opzet stukjes moeten toch ook meer precisie geven, omdat je pookjes er wat langer door worden? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, beiden controllers hebben bij mij nog geen schade oid.
Zielige poging tot, Microsoft moet zich hevig gaan bewijzen in de Europese markt.quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zielige poging tot, Microsoft moet zich hevig gaan bewijzen in de Europese markt.
Voor de releases van beide consoles was dit nog wel vermakelijk, alleen nu de releasedates al tijden voorbij zijn. Mag Microsoft en Sony zich wel gaan richten op dingen die er toe doen; dat is leveringen, leveringen en nog eens leveringen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaVond deze wel mooi:
[ afbeelding ]
Alle winkels zijn nog lang niet klaar met het leveren van alle pre-orders, er is nog niet eens een datum vastgesteld dat de xbox1 in NL verkrijgbaar zal zijn, en alle toptitels voor de PS4 zijn uitgesteld en voorlopig ook nog niet verkrijgbaar. Sony zal daarom de komende maanden nog geen haast maken met Nederlandquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:46 schreef PSYCHEV het volgende:
Hmm, hoe lang zal het ongeveer duren tot de PS4s "normaal verkrijgbaar" zullen zijn in de winkels? Heb namelijk geen pre-order staan. Heb er geen haast mee, just curious
Wat vervelend is voor ons, maar op zich wel begrijpelijk dat ze de meeste nieuwe PS4 systemen naar markten sturen waar de XBO al WEL uit is, zodat je daar gewoon de concurrentie aan kunt blijven gaan met de XBO.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle winkels zijn nog lang niet klaar met het leveren van alle pre-orders, er is nog niet eens een datum vastgesteld dat de xbox1 in NL verkrijgbaar zal zijn, en alle toptitels voor de PS4 zijn uitgesteld en voorlopig ook nog niet verkrijgbaar. Sony zal daarom de komende maanden nog geen haast maken met Nederland
Heel vervelend, maar wel volkomen begrijpelijk inderdaad. Gelukkig heb ik via een tip van een andere fok!-user mijn PS4 al een tijdjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat vervelend is voor ons, maar op zich wel begrijpelijk dat ze de meeste nieuwe PS4 systemen naar markten sturen waar de XBO al WEL uit is, zodat je daar gewoon de concurrentie aan kunt blijven gaan met de XBO.
Je wilt niet dat mensen die een next-gen console willen hebben, naar de winkel gaan voor -eigenlijk- een PS4, maar omdat die uitverkocht is en ze toch Fifa next-gen willen spelen, dan maar een XBO kopen ofzo....
Je kan je netwerk even testen, als er Nat 2 komt te staan kan het in ieder geval niet aan jou liggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef janrad het volgende:
Jezus, die lag ik BF4 is echt killing, zijn er meer die er last van hebben ?
Zoveel hoeven ze niet te doen. De Xbox One verkoopt uitstekend, als ik de cijfers zo zie. In minder landen verkrijgbaar en toch bijna gelijke tred houden met je concurrent die 100 euro goedkoper is. En na de shitstorm die ze over zich heen hebben gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zielige poging tot, Microsoft moet zich hevig gaan bewijzen in de Europese markt.
Er zal vast wel ergens in Schubbekutteveen een PS4 in de vrije verkoop liggen. Mag je wel eerst 100 winkels bellen en het halve land door rijden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:13 schreef Woods het volgende:
Geen enkele winkel heeft dus de PS4 op het moment?
Allereerst wil ik even melden, dat ik een neutrale positie behoud in de 'console strijd' en deze ook niet wil gaan aanstoken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoveel hoeven ze niet te doen. De Xbox One verkoopt uitstekend, als ik de cijfers zo zie. In minder landen verkrijgbaar en toch bijna gelijke tred houden met je concurrent die 100 euro goedkoper is. En na de shitstorm die ze over zich heen hebben gehad.
Ik vind dit goede marketing. Agressief, maar handig. Ze zullen bij Microsoft niet zo wakker liggen van kleine markten als Nederland.
Wil m best voor je ophalen in Amsterdam.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
PSN kaart van 50 Euro bij de Dixons voor maar 40 Euro.
Maar je kan hem helaas alleen ophalen in Amsterdam, Hilversum of Assen![]()
Leuk als je in Rotterdam woont.
Iemand die er heen gaat en er eentje voor mij wil kopen?
http://www.dixons.nl/game(...)id=2987#.Uu2P8b-lf8M
Ik heb sinds de laatste "patch" geen geluid meer in Team Deathmatchquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef janrad het volgende:
Tis af en toe echt hopeloos met BF4 het geluid ontbreekt bij mij ook nog al eens. Jammer hoor want Battlefield is toch wel mijn favoriete gamequote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik heb sinds de laatste "patch" geen geluid meer in Team Deathmatch![]()
Ho foutje*quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef Bartcoah het volgende:
Binnenkort komt ook: Call of Duty Ghost Prestige Edition binnen voor de PS4
2e Collector's editie voor de PS4 ^^
Mijne staat op Nat Type 3 en kan niet eens een Mp joinenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef janrad het volgende:
Log in op je router/modem en voer je PS4 IP adres in bij je DMZ.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:17 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Mijne staat op Nat Type 3 en kan niet eens een Mp joinen
TV... koop een TVquote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een tv of een vita ga kopen... Woon nog thuis dus het is best irritant dat ik soms niet kan games als mn ouders tv kijken, en op mn kamer kan geen hdmi... Heeft de psvita nog leuke extra's of dingen dat je ermee kan? En gaat het remote gamen ook wel goed? Bv. BF4 online ofzo.
Ligt eraan, wil je TV kijken op je kamer? Wil je dat niet, koop dan een monitor, aangezien de MS response tijd hier vele malen korter is dan een tv.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een tv of een vita ga kopen... Woon nog thuis dus het is best irritant dat ik soms niet kan games als mn ouders tv kijken, en op mn kamer kan geen hdmi... Heeft de psvita nog leuke extra's of dingen dat je ermee kan? En gaat het remote gamen ook wel goed? Bv. BF4 online ofzo.
Koop een vitaTVquote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:
met name gamen, maar ik ga over 1,5 jaar op kamers dus dan zou tv kijken ook wel fijn zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:58 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je TV kijken op je kamer? Wil je dat niet, koop dan een monitor, aangezien de MS response tijd hier vele malen korter is dan een tv.
Dit zal ook helpen met het killen van enemies op BF ^^
niet allemaal. De meeste games passen de controls aan voor de Vita, maar sommige niet EN DAT IS KUTquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet allemaal. De meeste games passen de controls aan voor de Vita, maar sommige niet EN DAT IS KUT
Daar geef ik je gelijk in, het touchpad achterop de PSvita is op zijn zachts gezegd 'kut' te noemen. Het werkt niet met bijv killzone of Bf.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef donald_dick het volgende:
want de touchpad achterop als knoppen gebruiken, dat werkt niet. dan kan ik dat ding niet eens uberhaubt normaal vasthouden
Het is het handigst om de server browser te gebruiken en dan alle regios aan te vinken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef janrad het volgende:
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:17 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het is het handigst om de server browser te gebruiken en dan alle regios aan te vinken.
De east US servvers hebben vaak een betere ping dan de europe servers.
Sinds ik dit heb gedaan speelt het spel veel beter
Het schijnt dat dit komt omdat de europe servers eigenlijk in west-us staan en alleen een proxy in europe.
Dat is een bekend fenomeen, zelfs bij Bf3 viel het geluid af en toe weg, dat heeft Dice nooit verholpen.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Het geluid is bij mij in het begin van elk potje niet aanwezig, al sinds mijn eerste potje begin december.
Bij BF3 nooit last van gehadquote:Op maandag 3 februari 2014 10:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat is een bekend fenomeen, zelfs bij Bf3 viel het geluid af en toe weg, dat heeft Dice nooit verholpen.
Vaak als ik in een tank reed, het geluid viel weg. Na een paar seconden hoorde je alleen het geluid van de tank weer. Na een minuutje hoorde je de rest van het geluid weer.quote:
Dat is altijd wel nice inderdaad, ik wacht nog even op een headset en dan ga ik dat ook wel actiever doen. Gewoon met een paar man in een squad, headsets en dan gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik mis het wel om de game met een vast groepje mensen te spelen. Op de 360 had ik een groepje van een paar man waar we mee knalden. Dat mis ik nu wel op de PS4...
Eigenlijk zouden we hier een groepje vaste spelers moeten maken waarmee we gaan bazen in BF4
You have my axe! In dit geval is dat de M16A4. ^^quote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel nice inderdaad, ik wacht nog even op een headset en dan ga ik dat ook wel actiever doen. Gewoon met een paar man in een squad, headsets en dan gaan.
Uitverkochtquote:Op maandag 3 februari 2014 13:10 schreef donald_dick het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)id=50&s2m_channel=74
Tomb Raider voor de ps4 voor 30 euro
dan zou de mediamarkt ook failliet zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoorde vandaag wat gerommel dat Saturn failliet zou zijn... Pas ff op met bestellen daar !
Sowieso oppassen met bestellen daar. Gaar vaker fout dan goed daar.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoorde vandaag wat gerommel dat Saturn failliet zou zijn... Pas ff op met bestellen daar !
Ja toen had ik hem die dag erna maar geannuleerd, beloofde al weinig goeds.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:39 schreef Rossdale het volgende:
Bij Saturn een tijd terug AC4 besteld... ipv de volgende de dag in huis zoals beloofd, kreeg ik hem pas na 4 weken. En alsnog de verkeerde editie.
Daar bestel ik dus nooit meer wat
Ik vraag me af waar de microfoon zit voor voice chat en of die oplaadbaar is. Lijkt me inderdaad wel een tof ding.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef Drankster het volgende:
New wireless stereo headset for PlayStation 4 revealed, PS4 system update 1.60 detailed
tof ding.
Eindelijk de optie om de camera te mutenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef Drankster het volgende:
New wireless stereo headset for PlayStation 4 revealed, PS4 system update 1.60 detailed
tof ding.
Je moet ook niet te lang stil blijven staan en zeker niet met je rug naar de vijandquote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef RRuben het volgende:
Ik doe echt wat fout in bf. Wordt altijd van achteren gekilled
Geen zorgen, er zijn 2 xbox 360 controllers stuk gegaan bij mij door Bf3.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:02 schreef RRuben het volgende:
Ik doe echt wat fout in bf. Wordt altijd van achteren gekilled
Zou apart zijn, zijn momenteel bezig met een flagship store in Rotterdam van 10.000 m2.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
Niet gunstig. Vorige week daar gesolliciteerd hehequote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
Dat weet je nietquote:Op maandag 3 februari 2014 18:05 schreef Droathoah het volgende:
Saturn gaat echt niet failliet hoor.
Thief staat bij mij al in de pre orderquote:Op maandag 3 februari 2014 19:10 schreef Pheno het volgende:
Vandaag een dag Thief gespeeld (nee, mocht niet sharen) op PS4. Zeker met de custom moeilijkheidsgraad zo lastig als je zelf maar wil hebben. Ben benieuwd wie het lukt om zonder alle hulpjes, non-detected, no kills er door gaat komen.
Wanneer komt de review?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:10 schreef Pheno het volgende:
Vandaag een dag Thief gespeeld (nee, mocht niet sharen) op PS4. Zeker met de custom moeilijkheidsgraad zo lastig als je zelf maar wil hebben. Ben benieuwd wie het lukt om zonder alle hulpjes, non-detected, no kills er door gaat komen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:12 schreef HansvanOchten het volgende:
p 24 december 2013 heb je bij ons de Sony PlayStation 4 besteld met bestelnummer xxxxxxxxx
Wij hebben geen goed nieuws. Wij moeten je namelijk vertellen dat wij nog niet weten wanneer wij je PlayStation 4 kunnen leveren. Hoe komt dat? De vraag bij Sony is zo groot dat ze ons niet kunnen vertellen wanneer ze jouw PlayStation 4 wel kunnen leveren.
De prioriteiten liggen bij Sony zo, dat ze niet willen vertellen wanneer ze weer gaan leveren.
balen
Yes, alleen met bluray films zitten er restricties op.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik kan gerust een amerikaanse versie van een PS4 game kopen als er geen regioprotectie op zit, toch?
http://www.play-asia.com/thief-paOS-13-49-en-70-6n0v.htmlquote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Yes, alleen met bluray films zitten er restricties op.
Nederlandse btw.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.play-asia.com/thief-paOS-13-49-en-70-6n0v.html
De amerikaanse versie van Thief kost hier slechts 46 Euro, de Europese versie is 20 Euro duurder.
Wat is het verschil dan voor mij als Nederlandse gamer?
quote:
In Nederland zijn games over het algemeen duurder.quote:
Preview, review doen we op basis van final code.quote:
Nee, doet deze site niet aan. Ze rekenen gewoon dezelfde prijs voor iedereen. Dat geld voor zo'n beetje iedere aziatische webshop. Van de ongeveer 50 keer dat ik wat via zulke webshops heb gekocht, is mijn pakketje er 1x uitgehaald door de douane. Leverde me geloof ik iets van 8 Euro extra op, en een week vertraging, op mijn pakketje van 50 Euro.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:32 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
In Nederland zijn games over het algemeen duurder.
Ik heb mijn CoD editie van de Amerikaanse amazon gehaald. Daarbij moest ik nog $37,- dollar aan import fees betalen.
Ik heb geen idee of play-asia hier ook aan doet. De import fees staan altijd pas helemaal op het einde als je je betaal bevestiging moet doen. Dit doet amazon uit voorzorg zodat je geen belastingboete hoeft te betalen. Die kan namelijk net zo veel of meer zijn dan het spel.
Zoals ik al zei geen verschil.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar weet iemand wat het verschil is voor mij als ik een amerikaanse versie van een spel koop?
Dat is raar, in principe mag je tot ¤22,- vrij importeren. Ik zou even bezwaar aantekenen.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Betreft ander:
Ik heb laatst iets met een waarde van 20¤ gekocht via een Amerikaanse site, de importkosten + belasting die de douane mij oplegde was ¤19,89
Ah ok, bedankt. Ik vind het gewoon zo raar dat de Europese versie van exact hetzelfde spel (is trouwens bij alle Europese vs Amerikaanse spellen zo) 20 Euro duurder is. Had verwacht dat er dan geen Nederlandse tekst bij zou zitten ofzo (wat ik prima zou vinden)quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zoals ik al zei geen verschil.
Betreft ander:
Ik heb laatst iets met een waarde van 20¤ gekocht via een Amerikaanse site, de importkosten + belasting die de douane mij oplegde was ¤19,89
Sony ps4 heeft geen restricties qua games, dit is aan een 3e partij dus ontwikkelaar of zij het regio locked maken.
Per spel kan je dit gemakkelijk googlen.
Lollers!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef Maraca het volgende:
Als het goed is krijg ik deze week mijn PS4Mijn werk heeft al aangegeven mijn ziekmeldingen streng te gaan monitoren
![]()
Nou ja, met PS3 games weet ik dat, als je niet in HD speelt, een Amerikaanse geimporteerde titel op 480P NTSC draait ipv 576P PALquote:
Is een hoax. Gewoon Watch_Dogs spelen hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef donald_dick het volgende:
Geen watchdgos meer?
[Upd] Watch_Dogs is nog lang niet uitgekeken
Ik wil je vanavond ook wel wat dingen uitleggen hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef jackson het volgende:
Morgenavond een workshop Battlefield, gegeven door een vriend van me. Misschien snap ik dan ook waar ik mee bezig ben
. Moet zeggen dat het wel een geweldige beleving is om te spelen. Zeker die modus dat je verschillende doelen moet behouden met je team.
Je bedoelt gewoon de classic BF? Gewoon vlaggen pakken? Dat is eigenlijk het begin van heel battlefield geweest.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef jackson het volgende:
Morgenavond een workshop Battlefield, gegeven door een vriend van me. Misschien snap ik dan ook waar ik mee bezig ben
. Moet zeggen dat het wel een geweldige beleving is om te spelen. Zeker die modus dat je verschillende doelen moet behouden met je team.
Flanken en blijven bewegenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon de classic BF? Gewoon vlaggen pakken? Dat is eigenlijk het begin van heel battlefield geweest.
Vandaag ook lekker lopen knallen op flood zone. Zat uiteindelijk op 27/10 dus was wel tevreden. Eigenlijk is het vooral de kunst van niet continue in open gebieden lopen. Er zitten 64 man op een map dus de kans dat iemand je ziet rondrennen is vrij groot.
Man ik durf mijn KD rate hier niet eens te vermelden zo erg is diequote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef RRuben het volgende:
Mij kan je ook altijd wel uitnodigen voor een potje als ik online ben. Ben wel beetje slecht maarja
Die van mij is 0.38, who gives a fuck.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:27 schreef janrad het volgende:
[..]
Man ik durf mijn KD rate hier niet eens te vermelden zo erg is die
Mijn accuracy is 5.27%quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:41 schreef rene90 het volgende:
0.89 zit ik inmiddels op, en een accuracy van 7.31 procent
zit je nog hoger dan mij, ik speel meer conquest alleen maakt de lag het af en toe lastig. Dominaton is trouwens ook erg gaaf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij is 0.38, who gives a fuck.
Rush gaat duidelijk om kills, aan de kant van de verdedigers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Die van mij is ook onder de 1. BF draait ook helemaal niet om de kills, dan moet je Team Deathmatch gaan spelen. Ik speel alleen rush of conquest.
Ja maar aangezien je de ene keer verdedigd en daarna aanvalt, heb je als aanvaller weer een dramatische K/D. Dan kom je uiteindelijk weer op een K/D rond de 1 uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:56 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Rush gaat duidelijk om kills, aan de kant van de verdedigers.
Prior: Objective>Kills>revives>medkit>ammokit
Geen idee, al een behoorlijk lange tijd denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef Retarded het volgende:
Heb je friendrequest geaccepteerd Rossdale, weet niet hoe lang ie er al stond ... had het niet eens in de gatenVanavond voor mij geen BF4, tomb raider is binnen!
Het spel draait eigenlijk alleen maar om kills.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar aangezien je de ene keer verdedigd en daarna aanvalt, heb je als aanvaller weer een dramatische K/D. Dan kom je uiteindelijk weer op een K/D rond de 1 uit.
Althans, als je ook daadwerkelijk rusht zoals de bedoeling is.
Je mag me altijd even toevoegenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil je vanavond ook wel wat dingen uitleggen hoorWil sowieso wel weer met een aantal mensen Battlefielden vanavond
Mijn PSN is RossdaleNL, lijkt me wel vrij duidelijk dat ik het ben toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Je mag me altijd even toevoegen. Even erbij vermelden dat je een fokker bent
.
Sowieso tof dat je het aanbiedt.
PSN: JacksonClaxon
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef rene90 het volgende:
PSN= rene2870Heb nog niet echt een headset...dat ding van playstation flikkert uit mijn oor.
Heb je een smartphone? Die oordopjes werken ook en zit 9 vd 10x ook een mic in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef rene90 het volgende:
PSN= rene2870Heb nog niet echt een headset...dat ding van playstation flikkert uit mijn oor.
Zal eens kijken of ik die dopjes nog heb liggen, goede tip.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:06 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Heb je een smartphone? Die oordopjes werken ook en zit 9 vd 10x ook een mic in.
Checkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn PSN is RossdaleNL, lijkt me wel vrij duidelijk dat ik het ben toch?
Wil jij even je loadout naar mij doorsturen? Want waar je nu mee bezig bent hoeft niet.quote:
van alles gewoon het eerste geweer. Maar bij engineer eerste carbinequote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wil jij even je loadout naar mij doorsturen? Want waar je nu mee bezig bent hoeft niet.
Ik kan je wel wat tips geven, mits jij dit wiltquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
van alles gewoon het eerste geweer. Maar bij engineer eerste carbine
Ik weet niet hoe hoog of laag je sensitivity staat, maar wellicht moet je die aanpassen. Dat hielp bij mij in ieder gevalquote:
Moet die sensitivity dan hoger of lager ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:10 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog of laag je sensitivity staat, maar wellicht moet je die aanpassen. Dat hielp bij mij in ieder geval
Hoger, maar uiteindelijk is het maar net wat je fijn vindt. Met een hogere sensitiviteit kan je sneller om je as draaien en rondkijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef janrad het volgende:
[..]
Moet die sensitivity dan hoger of lager ?
Let wel!: Richten word wel een stuk lastiger. Mijne staat nu op 21% en mijn ratio ligt nu gemiddeld tussen de 1.9 en 2.5quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef janrad het volgende:
[..]
Moet die sensitivity dan hoger of lager ?
Als je die tips dan ook voor mij hebt want veel beter doe ik het niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat tips geven, mits jij dit wilt
quote:
Sprayen als een malle natuurlijk.quote:
Ik ben online op PSNquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Als je die tips dan ook voor mij hebt want veel beter doe ik het niet.
Ja, dan nogquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sprayen als een malle natuurlijk.
Hoger zetten als je maar 4% raak schiet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoger, maar uiteindelijk is het maar net wat je fijn vindt. Met een hogere sensitiviteit kan je sneller om je as draaien en rondkijken.
Klopt, maar stel nou dat je bv veel support speelt met een LMG, daar rag ikzelf iig altijd wel mee en dan schiet ik veel meer loze kogels af dan bv met een assault rifle.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dan nog4% Is wel echt heel erg weinig. 4 van de 100 kogels die raak gaan.
Ja, snap ik. Maar 4%quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar stel nou dat je bv veel support speelt met een LMG, daar rag ikzelf iig altijd wel mee en dan schiet ik veel meer loze kogels af dan bv met een assault rifle.
Die van mij is 1% hogerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar 4%
Maar zoals ik hier boven dus zei. Als je weinig raak schiet. doe asljeblieft je sensitivity niet hoger want dan kom je eerder bij de 2% uit dan hoger
bf4 heb ik niet gespeeld (oke 1x op de pc)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij is 1% hoger
65.604 shots fired, 3.455 hits.
Met mijn meest gebruikte wapen, ak-12, heb ik dan weer 8,57%
Haha klopt, heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoger zetten als je maar 4% raak schiet?Als je niet goed kan richten gewoon zo laag mogelijk zetten. Als het beter gaat steeds iets hoger doen. Maar als je 4% raak schiet dus echt gewoon niet hoger gaan zetten...
Ik loop meestal achter de rest aan richting een vlag en duik als een gek als het schieten begint. Ik deel wel constant medkits uit dus de punten schieten wel op. Maar zonder dollen, met 64 man op een map is het lastig te overleven, zeker als je nog niet echt gewend ben aan de maps. En ik ben ook lang geen 16 meerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sprayen als een malle natuurlijk.
Oh en ik weet niet hoe oud iedereen hier is, maar ik als dertiger heb mij er toch wel bij neergelegd dat ik niet meer de reflexen van een 16-jarige heb en ook nog eens te weinig tijd heb om heel veel te oefenen.
Zie op verschillende fora mensen praten over dat ze level 110 zijn bv. maar naar eigen zeggen niet veel spelen. Ik ben lvl 16 geloof ik.
En verder neem ik ook altijd wel aardig wat risico in BF, zeker op de PS4 omdat ik altijd alleen speel itt bv BF3 op de 360 waar ik altijd met vrienden in een squad speelde.
Nu ga ik dus altijd als lone wolf op vlaggenjacht in Conquest maar is dat niet altijd even slim met 32 vijanden op de loer.
Ik ga wel samen met RRuben een squat op zetten, gaan we vast succes hebben.quote:
Zoeken jullie nog iemand die wel raak schiet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik ga wel samen met RRuben een squat op zetten, gaan we vast succes hebben.
Maar dan vallen we zo opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zoeken jullie nog iemand die wel raak schiet?
Stuur me ff een friend req. mijn psn id staat onder in. Misschien ga ik vanavond nog wel ff knallen. Ik heb alleen nog geen mike dus ik zal niet veel zeggen.quote:
Je weet dat ik je al heb he?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef janrad het volgende:
[..]
Stuur me ff een friend req. mijn psn id staat onder in. Misschien ga ik vanavond nog wel ff knallen. Ik heb alleen nog geen mike dus ik zal niet veel zeggen.
Ah oké dan zie ik je misschien vanavond wel ff online met BF.quote:
Neem medic. En revive iedereen. Goed voor je punten en help je iedereen ook nog dan kan je een goede teammate zijn ookal kan je niet zo goed richten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef janrad het volgende:
[..]
Gewoon winnen met vrije worpen joh! (Die zijn toch 1 punt waard?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef RedemptioN het volgende:
nooit eerder problemen gehad...helaas nu de CE-34878-0 error in NBA2K14
30/40 uur in mycareer zitten en precies de match voor de all-stars gaat het mis.
Wanneer er 2 of 3 punten gescoord worden gaat ie in error
hopelijk komt de fix er snel
Ja met medkits strooien helpt zeker voor de punten, alleen dat reviven gaat soms zo langzaam. Vliegen de kogels je om de oren, wil iemand weer tot leven wekken moeten die twee peddels eerst een paar seconden tegen elkaar aan gewreven worden. Negen van de tien keer overleef ik dat nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Neem medic. En revive iedereen. Goed voor je punten en help je iedereen ook nog dan kan je een goede teammate zijn ookal kan je niet zo goed richten.
ja bedankt voor het aanbod. Maar heb er ook nog niet zoveel tijd inzitten i.v.m. school. Kan alleen maandag en woensdag en in het weekend spelen en dan maar 1-2 uur max.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat tips geven, mits jij dit wilt
ik schiet een beetje vaakquote:
is goed haha!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef janrad het volgende:
[..]
Bij mij is dat net andersom, ik sta er net een nieuw magazijn in de duwen als er een vijand om de hoek komt zetten en natuurlijk ben ik dan te laat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik schiet een beetje vaaken ik heb een soort van tik om m'n magazijn leeg te schieten als ik nog 1-5 kogels heb i.p.v. reloaden whaha
https://shop.sony.eu/shop(...)s/contact_nl_NL.htmlquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef Santello het volgende:
Ik wil mijn PS4 terug sturen. Kan iemand mij helpen? Ik kan het niet echt vinden op de sony site.
Dankjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:50 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
https://shop.sony.eu/shop(...)s/contact_nl_NL.html
Domination is overigens een uitstekende manier om beter te worden want dat gaat razendsnel. Bovendien heb je in Domination geen las van Lag dus dat speelt prettigers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:49 schreef janrad het volgende:
[..]
Bij mij is dat net andersom, ik sta er net een nieuw magazijn in de duwen als er een vijand om de hoek komt zetten en natuurlijk ben ik dan te laat.
Zombieshooter in 19e eeuws-jasje. Nu al overhypt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer info en eerste gameplay van The Order 1886 op 18 februari. Eindelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gerapporteerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zombieshooter in 19e eeuws-jasje. Nu al overhypt.
Hey die informatie klinkt mij bekend in de oren ^^quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:39 schreef janrad het volgende:
[..]
Domination is overigens een uitstekende manier om beter te worden want dat gaat razendsnel. Bovendien heb je in Domination geen las van Lag dus dat speelt prettigers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Playstation![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PlaystationOutlast
![]()
Morgen maar eens spelen, eerst maar weer proberen te slapen.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ja die had ik volgens mij ook van jouw. Je kan je sensitivity ook lekker afstellen met domination.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hey die informatie klinkt mij bekend in de oren ^^
Leuke game?quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:35 schreef IrCute het volgende:
Outlast in een keer uitgespeeld, had ook 500 viewers op twitch en stond op de frontpaginae-famous.
Is ie er al dan? Dacht dat ie vanmiddag pas zou komenquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:35 schreef IrCute het volgende:
Outlast in een keer uitgespeeld, had ook 500 viewers op twitch en stond op de frontpaginae-famous.
Sowieso hulde voor Ross & Bart... Ik weet nu op welke knoppen ik moet drukken en waar het precies over gaat. Niet dat het lukt, maar dat komt vast nog wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Jackson en Bart, vanavond weer?Hopelijk heb ik dan wat meer tijd
Denk het welquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Jackson en Bart, vanavond weer?Hopelijk heb ik dan wat meer tijd
Ja hoor, ik ben vanwege mijn werk maandagmorgen, vrijdagmorgen en soms nog een extra weekdag vrij. Dan kan je nog even gamen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef rene90 het volgende:
Niemand van jullie die ook weleens overdag speelt? Ik heb wisseldiensten dus zodoende dat ik soms om 11/12 al aan het gamen ben.
Zat BF4 spelers hier.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:55 schreef Keltie het volgende:
Zitten hier BF4 spelers? Zoek vriendjes om mee te spelen.. (PSN: Dutchkeltie)
Benieuwd. Ziet er in ieder geval erg sfedervol uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer info en eerste gameplay van The Order 1886 op 18 februari. Eindelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal gekke boys ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:55 schreef Keltie het volgende:
Zitten hier BF4 spelers? Zoek vriendjes om mee te spelen.. (PSN: Dutchkeltie)
gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Mijn accuracy bij BF4 is maar 6% zie ik net.Ben niet dus niet de enige met een lage accuracy, en niet een cijfer waar je conclusies uit moet trekken. K/D is 1.21, maar is ook niet echt belangrijk.
Wat mij vaak gebeurt is dat ik eerst met een Carbine of Assault Rifle heb rondgewandeld en dus gewend ben om na 31 kogels te herladen, om daarna met een LMG te gaan lopen en alsnog ga herladen na zo'n 30 kogels, terwijl er dan nog 170 in het magazijn zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.
snelle double tap op driehoekje cancelt je reload he!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat mij vaak gebeurt is dat ik eerst met een Carbine of Assault Rifle heb rondgewandeld en dus gewend ben om na 31 kogels te herladen, om daarna met een LMG te gaan lopen en alsnog ga herladen na zo'n 30 kogels, terwijl er dan nog 170 in het magazijn zitten.
Uiteraard word ik dan afgeschoten tijdens het ellenlange herladen.
Echt? Nooit geweten, thanks!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
snelle double tap op driehoekje cancelt je reload he!
Nee, gewoon korte salvo's. Kan altijd prima meekomen in BF4, meestal ergens in de bovenste helft, dus was wel verbaasd over dit cijfer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.
Jawel, vond het wel vermakelijk. Niet echt supereng.quote:
In de VS wassie er al gisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is ie er al dan? Dacht dat ie vanmiddag pas zou komen
Dat ligt waarschijnlijk aan je headset, zelf heb ik er geen problemen mee..quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:25 schreef jackson het volgende:
Is er een manier om je headset in te stellen dat het geluid over twee oordoppen gaat? Vind het zelf bijzonder zuur dat je alleen links herrie hebt.
Ohmy da's wel fucking awesomequote:
Misschien is een PS4 variant van de BF4 topic wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef Godtje het volgende:
Is dit tegenwoordig ook het BF4 topic?
GAM / [PS & Xbox - Battlefield 4] #1quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:20 schreef Principia het volgende:
[..]
Misschien is een PS4 variant van de BF4 topic wel handig inderdaad.
Shots fired 82,378quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, gewoon korte salvo's. Kan altijd prima meekomen in BF4, meestal ergens in de bovenste helft, dus was wel verbaasd over dit cijfer.
als je meer r2 ingedrukt zou houden zou je nog verder bovenaan staan!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, gewoon korte salvo's. Kan altijd prima meekomen in BF4, meestal ergens in de bovenste helft, dus was wel verbaasd over dit cijfer.
Dat wordt bij elkaar opgeteld door:quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef tuut-chips het volgende:
Dat skill level in BF4 is ook geen touw aan vast te knopen..
EN de skill van enemies die jij hebt gedood.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat wordt bij elkaar opgeteld door:
K/D
SPM
KPM
W/L
Laten we voor elk spel een topic aanmaken, kan hier alleen over ps4 leveringen gesproken worden....quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef Godtje het volgende:
Is dit tegenwoordig ook het BF4 topic?
Schommelt alleen gigantisch de hele tijd dus is helemaal geen goede indicatie van skill als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat wordt bij elkaar opgeteld door:
K/D
SPM
KPM
W/L
Bizar hoe snel dat gaatquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Toen straks een mailtje van de Media Markt dat ze weer wat PS4's op voorraad hadden. Ik op het mailtje klikken en werd naar de shop gestuurd. Meteen alweer uitverkocht![]()
Klopt mijne schommelt tussen 320 en 390.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Schommelt alleen gigantisch de hele tijd dus is helemaal geen goede indicatie van skill als je het mij vraagt.
De mijne was twee weken geleden nog 420, was toen opeens rond de 250 en hangt nu weer ergens rond 340. het zal allemaal welquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Klopt mijne schommelt tussen 320 en 390.
Het hangt namelijk het meeste af van je score per minuut.
Lichten uit, je contrast op iets donkerder zetten en het geluid iets harderquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef janrad het volgende:
Ben nu Outlast aan het binnenhalen, dat wordt griezelen
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik heb zojuist 10 minuten Outlast gespeeld. WTF! Ik schrik me al gelijk helemaal de pleuris. Wat een sfeertje zit er in dat spel zeg niet normaal.
Dit spel wilde ik vooral in de avond gaan spelen, maar dat gaat dus niet iedere avond gebeuren.
Als ik dit zo lees moet ik mijn vriendin dit laten spelen en haar dan filmenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik heb zojuist 10 minuten Outlast gespeeld. WTF! Ik schrik me al gelijk helemaal de pleuris. Wat een sfeertje zit er in dat spel zeg niet normaal.
Dit spel wilde ik vooral in de avond gaan spelen, maar dat gaat dus niet iedere avond gebeuren.
Helaas schrik ik altijd heel snel. Mijn vriendin vind het geweldig om mij altijd te laten schrikken en negen van de tien keer lukt dit ook. Waarschijnlijk is het in mijn geval dus leuker om mij te filmen dan mijn vriendinquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees moet ik mijn vriendin dit laten spelen en haar dan filmenDie kan zich echt de tering schrikken en dan schreeuwt ze heel het huis bij elkaar
Link http://mediamail.mediamar(...)cCTvZ-xCep_4UvE671FQquote:Beste ---
U heeft aangegeven op de hoogte gehouden te willen worden m.b.t. de beschikbaarheid van de PlayStation 4. Op dit moment hebben wij een beperkt aantal PlayStation 4's beschikbaar, u kunt vanaf vandaag een bestelling plaatsen via mediamarkt.nl.
Klik hier om direct te bestellen
De voorraad is helaas beperkt, op=op dus beslis snel!
We hebben helaas geen informatie beschikbaar over volgende leveringen van de PlayStation 4.
Klik hier om u af te melden voor de Playstation 4 update e-mails.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team
Waren die niet al uitverkocht? Linkje laadt nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef Nickskuh het volgende:
Ik kreeg via de mail dit van Media Markt
[..]
Link http://mediamail.mediamar(...)cCTvZ-xCep_4UvE671FQ
Hoop dat jullie er iets aan hebben.
Hier nog een, doet me denken aan toen ik voor de eerste keer Death Space speelde. Brrrrr bij daglicht maar verder spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef BraboMeneer het volgende:
Bedoel dat de chat over twee kanalen gaat...quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ligt waarschijnlijk aan je headset, zelf heb ik er geen problemen mee..
Hmm, ik zou een dergelijke headset toch wel eerst willen testenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:39 schreef VulpX het volgende:
Net de nieuwe headset besteld bij Nedgame. Zij hebben morgen als als releasedatum staan, dus misschien morgen ook al in huis. Awesome!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:09 schreef Fuszy het volgende:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
hier kan je hem wel bestellen blijkbaar
quote:Het door u gevraagde product is op dit moment niet beschikbaar in de webshop. Wellicht is het artikel nog wel te vinden in een van onze winkels
Het is een internetaankoop he, dus als ik er niet tevreden mee ben heb ik altijd het recht om het terug te sturen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, ik zou een dergelijke headset toch wel eerst willen testen
Die nieuwe van Sony?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:39 schreef VulpX het volgende:
Net de nieuwe headset besteld bij Nedgame. Zij hebben morgen als als releasedatum staan, dus misschien morgen ook al in huis. Awesome!
Als je hem niet gebruikt wel ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het is een internetaankoop he, dus als ik er niet tevreden mee ben heb ik altijd het recht om het terug te sturen.
Je kunt alleen aanspraak maken op de bedenktijd als je het product ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking kunt teruggeven of -sturen. Je mag het product wel uit de verpakking halen om het te bekijken. Bij cd's, dvd's en video's mag je echter niet de verzegeling verbreken. Kleding mag je passen, maar je moet er wel netjes mee omgaan.quote:
Hoeveel kost zo'n ding hier?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die nieuwe van Sony?
http://blog.us.playstatio(...)ss-headset-out-soon/
Die ga ik ook halen binnenkort ^^
Ja, gister was dat bij de lokale BM bij mij om de hoek. Tweede PS4 binnen gekregen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:42 schreef Chrizs het volgende:
Nieuwe sony headset
https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=21653
Zo'n ¤66
Volgens Bart Smit zou er deze week weer een nieuwe levering PS4's zijn
Hmm heb ik ook wel belangstelling voor, ben wel benieuwd hoe de microfoon werkt die er in zit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die nieuwe van Sony?
http://blog.us.playstatio(...)ss-headset-out-soon/
Die ga ik ook halen binnenkort ^^
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef rdwilbrink het volgende:
outlast is wel een tof spel goed sfeertje.
Jammer dat hij niet op de ps4 komt fifa world cup
Echt totaal geen behoefte aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef rdwilbrink het volgende:
Jammer dat hij niet op de ps4 komt
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef Lastpost het volgende:
Jesus dat Outlast zorgt écht voor dat horrorgevoel, had toevallig m'n hartslagmonitor van het hardlopen nog om.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef Lastpost het volgende:
Jesus dat Outlast zorgt écht voor dat horrorgevoel, had toevallig m'n hartslagmonitor van het hardlopen nog om.
[ afbeelding ]
Persbericht zegt iig van niets.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:09 schreef FredVleespet het volgende:
Die meuk komt ook wel naar nextgen hoor. Denk je echt dat EA geld gaat laten liggen met zoiets groots als het WK?
Zit aan de zijkant, zal wel om een wat gevoeligere microfoon gaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:38 schreef janrad het volgende:
[..]
Hmm heb ik ook wel belangstelling voor, ben wel benieuwd hoe de microfoon werkt die er in zit.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Pheno het volgende:
There I go. Alleen geen mogelijkheid tot streamen, dat is dan wel weer jammer. Sneakerds kunnen het uitzetten bij Sony.
[ afbeelding ]
Wut wut, zijn er al preview copies? Of heb je al een review exemplaar?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Pheno het volgende:
There I go. Alleen geen mogelijkheid tot streamen, dat is dan wel weer jammer. Sneakerds kunnen het uitzetten bij Sony.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat er dus nog steeds geen duidelijkheid over was?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
game komt over zn maandje al uit toch ?
ik blijf hoop houden dat het eind vd maand / begin volgende maand de tweede PS+ titel isquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik dacht dat er dus nog steeds geen duidelijkheid over was?
Dit is alpha. Volgens mij een build van E3. Gaat dus niets zeggen over de release datumquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wut wut, zijn er al preview copies? Of heb je al een review exemplaar?
of bestel ze digitaal via amazon.com en betaal tussen de 35 en 40eurquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:56 schreef Bartcoah het volgende:
Nog even een tip voor de dames en heren.
De pond staat op het moment erg voordelig!
1 pond is ¤1,20.
Op Amazon.uk.co worden PS4 spellen voor 42 pond verkocht dat is omgerekend ¤50,-
Aangezien het binnen de EU is hoef je geen importkosten te betalen.
Uiteraard hoef je je geen zorgen te maken om regio restricties
PS4 Games zijn niet region locked.
Nee altijd doosjes en shit, dan kan ik er namelijk doorheen rollen als ik een grotere verzameling heb.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of bestel ze digitaal via amazon.com en betaal tussen de 35 en 40eur
Ah. Dat is ook wel een erg oude build danquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is alpha. Volgens mij een build van E3. Gaat dus niets zeggen over de release datum
heb ik ook wel, maar games die 60eur kosten en daar 35, daar kan ik niet omheenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee altijd doosjes en shit, dan kan ik er namelijk doorheen rollen als ik een grotere verzameling heb.
Ik heb geen haast om rijk te worden, dat doe ik wel na mijn studie in Dubai.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik ook wel, maar games die 60eur kosten en daar 35, daar kan ik niet omheenBen een grotere geld verzamelaar dan games verzamelaar haha
Geen idee. Ik heb nog wat andere dingen te doen, die iets meer prio hebben. Plus dat ik de code nog aan de gang moet krijgen, op dit moment mis ik blijkbaar wat settingsquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ah. Dat is ook wel een erg oude build danMaar je gaat dus een preview schrijven?
Hahaha, ok. Maar Sony heeft je gewoon zomaar een buildje toegeschoven?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog wat andere dingen te doen, die iets meer prio hebben. Plus dat ik de code nog aan de gang moet krijgen, op dit moment mis ik blijkbaar wat settings
Klopt, al kan ik me niet voorstellen dat ze de PC en nextgens gaan skippen als ze nog wat extra geld kunnen binnenharken. Misschien in een andere vorm dan bij de 360/ps3quote:
De pond staat altijd redelijk stabiel rond die koers. Paar jaar terug was het helemaal feest toen het bij 1:1 was. Zat toevallig in London die weekquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of bestel ze digitaal via amazon.com en betaal tussen de 35 en 40eur
Die 2 keer was het dan ook zo'n beetje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef Retarded het volgende:
De grote fout daar is dat je em niet alleen speelde. Ik schrok al 2x in het eerste kwartier..
Nee, gewoon even terug naar de winkel met aankoopbon, krijg je gelijk een nieuwe mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:00 schreef Rossdale het volgende:
En ja hoor... nu is ook bij mij het rubbertje van het linker pookje afgescheurd
Gewoon even een belletje doen naar de klantenservice toch?
Ah top, van het weekend even langs de intertoys dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, gewoon even terug naar de winkel met aankoopbon, krijg je gelijk een nieuwe mee.
Anders moet je die controller opsturen en wachten op een nieuwe, nu doet Intertoys dat voor je.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah top, van het weekend even langs de intertoys dus
De SRAW kan niet locken, alleen als een recon er met een PLD of SOFLAM op zit te mikken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:53 schreef janrad het volgende:
Weet iemand hoe je een anti tank wapen als de SRAW kan locken op een tank of helikopter ? Of kan dat niet met die wapens ? In BF4 bedoel ik dus.
Jammer, overigens blijk ik als engineer het beste te scoren, heb al heel wat tanks uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De SRAW kan niet locken, alleen als een recon er met een PLD of SOFLAM op zit te mikken.
Ik heb er meer positieve reacties over gelezen dan negatieve.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Is tomb raider het waard om te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |