Hoeveel kost zo'n ding hier?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die nieuwe van Sony?
http://blog.us.playstatio(...)ss-headset-out-soon/
Die ga ik ook halen binnenkort ^^
Ja, gister was dat bij de lokale BM bij mij om de hoek. Tweede PS4 binnen gekregen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:42 schreef Chrizs het volgende:
Nieuwe sony headset
https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=21653
Zo'n ¤66
Volgens Bart Smit zou er deze week weer een nieuwe levering PS4's zijn
Hmm heb ik ook wel belangstelling voor, ben wel benieuwd hoe de microfoon werkt die er in zit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die nieuwe van Sony?
http://blog.us.playstatio(...)ss-headset-out-soon/
Die ga ik ook halen binnenkort ^^
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef rdwilbrink het volgende:
outlast is wel een tof spel goed sfeertje.
Jammer dat hij niet op de ps4 komt fifa world cup
Echt totaal geen behoefte aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef rdwilbrink het volgende:
Jammer dat hij niet op de ps4 komt
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef Lastpost het volgende:
Jesus dat Outlast zorgt écht voor dat horrorgevoel, had toevallig m'n hartslagmonitor van het hardlopen nog om.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef Lastpost het volgende:
Jesus dat Outlast zorgt écht voor dat horrorgevoel, had toevallig m'n hartslagmonitor van het hardlopen nog om.
[ afbeelding ]
Persbericht zegt iig van niets.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:09 schreef FredVleespet het volgende:
Die meuk komt ook wel naar nextgen hoor. Denk je echt dat EA geld gaat laten liggen met zoiets groots als het WK?
Zit aan de zijkant, zal wel om een wat gevoeligere microfoon gaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:38 schreef janrad het volgende:
[..]
Hmm heb ik ook wel belangstelling voor, ben wel benieuwd hoe de microfoon werkt die er in zit.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Pheno het volgende:
There I go. Alleen geen mogelijkheid tot streamen, dat is dan wel weer jammer. Sneakerds kunnen het uitzetten bij Sony.
[ afbeelding ]
Wut wut, zijn er al preview copies? Of heb je al een review exemplaar?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Pheno het volgende:
There I go. Alleen geen mogelijkheid tot streamen, dat is dan wel weer jammer. Sneakerds kunnen het uitzetten bij Sony.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat er dus nog steeds geen duidelijkheid over was?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
game komt over zn maandje al uit toch ?
ik blijf hoop houden dat het eind vd maand / begin volgende maand de tweede PS+ titel isquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik dacht dat er dus nog steeds geen duidelijkheid over was?
Dit is alpha. Volgens mij een build van E3. Gaat dus niets zeggen over de release datumquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wut wut, zijn er al preview copies? Of heb je al een review exemplaar?
of bestel ze digitaal via amazon.com en betaal tussen de 35 en 40eurquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:56 schreef Bartcoah het volgende:
Nog even een tip voor de dames en heren.
De pond staat op het moment erg voordelig!
1 pond is ¤1,20.
Op Amazon.uk.co worden PS4 spellen voor 42 pond verkocht dat is omgerekend ¤50,-
Aangezien het binnen de EU is hoef je geen importkosten te betalen.
Uiteraard hoef je je geen zorgen te maken om regio restricties
PS4 Games zijn niet region locked.
Nee altijd doosjes en shit, dan kan ik er namelijk doorheen rollen als ik een grotere verzameling heb.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of bestel ze digitaal via amazon.com en betaal tussen de 35 en 40eur
Ah. Dat is ook wel een erg oude build danquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is alpha. Volgens mij een build van E3. Gaat dus niets zeggen over de release datum
heb ik ook wel, maar games die 60eur kosten en daar 35, daar kan ik niet omheenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Nee altijd doosjes en shit, dan kan ik er namelijk doorheen rollen als ik een grotere verzameling heb.
Ik heb geen haast om rijk te worden, dat doe ik wel na mijn studie in Dubai.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb ik ook wel, maar games die 60eur kosten en daar 35, daar kan ik niet omheenBen een grotere geld verzamelaar dan games verzamelaar haha
Geen idee. Ik heb nog wat andere dingen te doen, die iets meer prio hebben. Plus dat ik de code nog aan de gang moet krijgen, op dit moment mis ik blijkbaar wat settingsquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:00 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ah. Dat is ook wel een erg oude build danMaar je gaat dus een preview schrijven?
Hahaha, ok. Maar Sony heeft je gewoon zomaar een buildje toegeschoven?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog wat andere dingen te doen, die iets meer prio hebben. Plus dat ik de code nog aan de gang moet krijgen, op dit moment mis ik blijkbaar wat settings
Klopt, al kan ik me niet voorstellen dat ze de PC en nextgens gaan skippen als ze nog wat extra geld kunnen binnenharken. Misschien in een andere vorm dan bij de 360/ps3quote:
De pond staat altijd redelijk stabiel rond die koers. Paar jaar terug was het helemaal feest toen het bij 1:1 was. Zat toevallig in London die weekquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of bestel ze digitaal via amazon.com en betaal tussen de 35 en 40eur
Die 2 keer was het dan ook zo'n beetje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef Retarded het volgende:
De grote fout daar is dat je em niet alleen speelde. Ik schrok al 2x in het eerste kwartier..
Nee, gewoon even terug naar de winkel met aankoopbon, krijg je gelijk een nieuwe mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:00 schreef Rossdale het volgende:
En ja hoor... nu is ook bij mij het rubbertje van het linker pookje afgescheurd
Gewoon even een belletje doen naar de klantenservice toch?
Ah top, van het weekend even langs de intertoys dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, gewoon even terug naar de winkel met aankoopbon, krijg je gelijk een nieuwe mee.
Anders moet je die controller opsturen en wachten op een nieuwe, nu doet Intertoys dat voor je.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah top, van het weekend even langs de intertoys dus
De SRAW kan niet locken, alleen als een recon er met een PLD of SOFLAM op zit te mikken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:53 schreef janrad het volgende:
Weet iemand hoe je een anti tank wapen als de SRAW kan locken op een tank of helikopter ? Of kan dat niet met die wapens ? In BF4 bedoel ik dus.
Jammer, overigens blijk ik als engineer het beste te scoren, heb al heel wat tanks uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
De SRAW kan niet locken, alleen als een recon er met een PLD of SOFLAM op zit te mikken.
Ik heb er meer positieve reacties over gelezen dan negatieve.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef Tallie1982 het volgende:
Is tomb raider het waard om te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |