gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Mijn accuracy bij BF4 is maar 6% zie ik net.Ben niet dus niet de enige met een lage accuracy, en niet een cijfer waar je conclusies uit moet trekken. K/D is 1.21, maar is ook niet echt belangrijk.
Wat mij vaak gebeurt is dat ik eerst met een Carbine of Assault Rifle heb rondgewandeld en dus gewend ben om na 31 kogels te herladen, om daarna met een LMG te gaan lopen en alsnog ga herladen na zo'n 30 kogels, terwijl er dan nog 170 in het magazijn zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.
snelle double tap op driehoekje cancelt je reload he!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat mij vaak gebeurt is dat ik eerst met een Carbine of Assault Rifle heb rondgewandeld en dus gewend ben om na 31 kogels te herladen, om daarna met een LMG te gaan lopen en alsnog ga herladen na zo'n 30 kogels, terwijl er dan nog 170 in het magazijn zitten.
Uiteraard word ik dan afgeschoten tijdens het ellenlange herladen.
Echt? Nooit geweten, thanks!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
snelle double tap op driehoekje cancelt je reload he!
Nee, gewoon korte salvo's. Kan altijd prima meekomen in BF4, meestal ergens in de bovenste helft, dus was wel verbaasd over dit cijfer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.
Jawel, vond het wel vermakelijk. Niet echt supereng.quote:
In de VS wassie er al gisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is ie er al dan? Dacht dat ie vanmiddag pas zou komen
Dat ligt waarschijnlijk aan je headset, zelf heb ik er geen problemen mee..quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:25 schreef jackson het volgende:
Is er een manier om je headset in te stellen dat het geluid over twee oordoppen gaat? Vind het zelf bijzonder zuur dat je alleen links herrie hebt.
Ohmy da's wel fucking awesomequote:
Misschien is een PS4 variant van de BF4 topic wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef Godtje het volgende:
Is dit tegenwoordig ook het BF4 topic?
GAM / [PS & Xbox - Battlefield 4] #1quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:20 schreef Principia het volgende:
[..]
Misschien is een PS4 variant van de BF4 topic wel handig inderdaad.
Shots fired 82,378quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, gewoon korte salvo's. Kan altijd prima meekomen in BF4, meestal ergens in de bovenste helft, dus was wel verbaasd over dit cijfer.
als je meer r2 ingedrukt zou houden zou je nog verder bovenaan staan!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, gewoon korte salvo's. Kan altijd prima meekomen in BF4, meestal ergens in de bovenste helft, dus was wel verbaasd over dit cijfer.
Dat wordt bij elkaar opgeteld door:quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef tuut-chips het volgende:
Dat skill level in BF4 is ook geen touw aan vast te knopen..
EN de skill van enemies die jij hebt gedood.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat wordt bij elkaar opgeteld door:
K/D
SPM
KPM
W/L
Laten we voor elk spel een topic aanmaken, kan hier alleen over ps4 leveringen gesproken worden....quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef Godtje het volgende:
Is dit tegenwoordig ook het BF4 topic?
Schommelt alleen gigantisch de hele tijd dus is helemaal geen goede indicatie van skill als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat wordt bij elkaar opgeteld door:
K/D
SPM
KPM
W/L
Bizar hoe snel dat gaatquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Toen straks een mailtje van de Media Markt dat ze weer wat PS4's op voorraad hadden. Ik op het mailtje klikken en werd naar de shop gestuurd. Meteen alweer uitverkocht![]()
Klopt mijne schommelt tussen 320 en 390.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Schommelt alleen gigantisch de hele tijd dus is helemaal geen goede indicatie van skill als je het mij vraagt.
De mijne was twee weken geleden nog 420, was toen opeens rond de 250 en hangt nu weer ergens rond 340. het zal allemaal welquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Klopt mijne schommelt tussen 320 en 390.
Het hangt namelijk het meeste af van je score per minuut.
Lichten uit, je contrast op iets donkerder zetten en het geluid iets harderquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:55 schreef janrad het volgende:
Ben nu Outlast aan het binnenhalen, dat wordt griezelen
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik heb zojuist 10 minuten Outlast gespeeld. WTF! Ik schrik me al gelijk helemaal de pleuris. Wat een sfeertje zit er in dat spel zeg niet normaal.
Dit spel wilde ik vooral in de avond gaan spelen, maar dat gaat dus niet iedere avond gebeuren.
Als ik dit zo lees moet ik mijn vriendin dit laten spelen en haar dan filmenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik heb zojuist 10 minuten Outlast gespeeld. WTF! Ik schrik me al gelijk helemaal de pleuris. Wat een sfeertje zit er in dat spel zeg niet normaal.
Dit spel wilde ik vooral in de avond gaan spelen, maar dat gaat dus niet iedere avond gebeuren.
Helaas schrik ik altijd heel snel. Mijn vriendin vind het geweldig om mij altijd te laten schrikken en negen van de tien keer lukt dit ook. Waarschijnlijk is het in mijn geval dus leuker om mij te filmen dan mijn vriendinquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees moet ik mijn vriendin dit laten spelen en haar dan filmenDie kan zich echt de tering schrikken en dan schreeuwt ze heel het huis bij elkaar
Link http://mediamail.mediamar(...)cCTvZ-xCep_4UvE671FQquote:Beste ---
U heeft aangegeven op de hoogte gehouden te willen worden m.b.t. de beschikbaarheid van de PlayStation 4. Op dit moment hebben wij een beperkt aantal PlayStation 4's beschikbaar, u kunt vanaf vandaag een bestelling plaatsen via mediamarkt.nl.
Klik hier om direct te bestellen
De voorraad is helaas beperkt, op=op dus beslis snel!
We hebben helaas geen informatie beschikbaar over volgende leveringen van de PlayStation 4.
Klik hier om u af te melden voor de Playstation 4 update e-mails.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team
Waren die niet al uitverkocht? Linkje laadt nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef Nickskuh het volgende:
Ik kreeg via de mail dit van Media Markt
[..]
Link http://mediamail.mediamar(...)cCTvZ-xCep_4UvE671FQ
Hoop dat jullie er iets aan hebben.
Hier nog een, doet me denken aan toen ik voor de eerste keer Death Space speelde. Brrrrr bij daglicht maar verder spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef BraboMeneer het volgende:
Bedoel dat de chat over twee kanalen gaat...quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat ligt waarschijnlijk aan je headset, zelf heb ik er geen problemen mee..
Hmm, ik zou een dergelijke headset toch wel eerst willen testenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:39 schreef VulpX het volgende:
Net de nieuwe headset besteld bij Nedgame. Zij hebben morgen als als releasedatum staan, dus misschien morgen ook al in huis. Awesome!
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:09 schreef Fuszy het volgende:
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
hier kan je hem wel bestellen blijkbaar
quote:Het door u gevraagde product is op dit moment niet beschikbaar in de webshop. Wellicht is het artikel nog wel te vinden in een van onze winkels
Het is een internetaankoop he, dus als ik er niet tevreden mee ben heb ik altijd het recht om het terug te sturen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Hmm, ik zou een dergelijke headset toch wel eerst willen testen
Die nieuwe van Sony?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:39 schreef VulpX het volgende:
Net de nieuwe headset besteld bij Nedgame. Zij hebben morgen als als releasedatum staan, dus misschien morgen ook al in huis. Awesome!
Als je hem niet gebruikt wel ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Het is een internetaankoop he, dus als ik er niet tevreden mee ben heb ik altijd het recht om het terug te sturen.
Je kunt alleen aanspraak maken op de bedenktijd als je het product ongebruikt, onbeschadigd en in de oorspronkelijke verpakking kunt teruggeven of -sturen. Je mag het product wel uit de verpakking halen om het te bekijken. Bij cd's, dvd's en video's mag je echter niet de verzegeling verbreken. Kleding mag je passen, maar je moet er wel netjes mee omgaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |