abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132806397

Classes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wapens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voertuigen
SPOILER
Maps
SPOILER
Game Modes
SPOILER
Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.

Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.

Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.

FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
pi_132968813
Wat een drukte hier :P Merk wel dat de Xbox ver achterloopt. Textures zijn verneukt. Geluid werkt in de eerste minuut van een match helemaal niet.
pi_132968903
Haha ja... ziet er slechter uit dan BF3 op de xBox... ben benieuwd of ze zoiets kunnen patchen.
youtube --> iamclanhq :')
pi_133444603
En dat is dus de reden dat er zo weinig animo voor dit topic is omdat de meesten toch de pc versie kopen of hebben gekocht? :Y
pi_133510824
Denk niet dat mensen zitten te wachten op een game die is gemaakt voor een andere console. Het feit dat je het spel nu al voor 34 euro kan ophalen voor PS3 en Xbox360 zegt volgens mij genoeg.
pi_133511294
best gefaald dus deze game of is het @ps3 allemaal prima en een erg goede game?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 24 december 2013 @ 19:23:00 #7
286575 Roces18
Chef de party
pi_134661101
speelt iemand dit kutspel nog op de console?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_134685962
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 19:23 schreef Roces18 het volgende:
speelt iemand dit kutspel nog op de console?
Ja hoor maar dan wel op de X1
pi_134862203
Speel veel met de mtar21. Damn wat een ziek snel wapen. Vraagje, welke barrel en grip raden jullie aan. Heb eindelijk na 300 kills de Coyote vizier.
  maandag 30 december 2013 @ 10:34:24 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_134866050
Speel op PS3, eind deze week PS4 halen en spel omzetten :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_136369870
Na twee maanden spelen, kan ik wel concluderen dat het spel goed bevalt. Het enorm grootschalige conquest in het bijzonder, super vet om 32 vs 32 te spelen! Er zijn echter wel wat minpuntjes van mijn kant.

- Ik word regelmatig neergeschoten terwijl ik lang achter een muur cover had gezocht.
- Af en toe komt er in beeld "Enemy targeted you", op de één of andere manier lijk ik op de mini-map te verschijnen oid, want iedereen begint dan op je te schieten. Soms zelfs voordat je de hoek omkomt, merkwaardig.
- Heel soms loopt Battlefield tussen twee spellen vast en moet het spel herstart worden.
- Ik speel niet heel veel, waardoor ik qua unlocks achterloop op het merendeel van de spelers. Vooral met de voertuigen ben ik dan gewoon kansloos in mijn opinie, tot nu toe heb ik mij daar dus ook niet aan gewaagd (ik wil het team geen voertuigen ontnemen, omdat ik toch gelijk dood ga).
pi_136370157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 17:44 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Shots fired 82,378
Shots hit 5,159
Accuracy 6.26%

Dit zijn geen korte salvo's :P, je hebt echter wel 31 uur gespeeld.

Zet je sensitivity gewoon ietsjes lager.
Nee, is toch niet nodig. Wat boeit dat getal nou? Gaat meer om je scores ipv je accuracy.
Kan ook zijn dat ik in voertuigen altijd random schiet. :P
pi_136370337
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:19 schreef Banaanensuiker het volgende:

[..]

Nee, is toch niet nodig. Wat boeit dat getal nou? Gaat meer om je scores ipv je accuracy.
Kan ook zijn dat ik in voertuigen altijd random schiet. :P
De tegenstander supressen met je LMG is ook niet echt gunstig voor je accuracy.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:51:27 #14
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_136374551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:24 schreef Principia het volgende:

[..]

De tegenstander supressen met je LMG is ook niet echt gunstig voor je accuracy.
Maar wel goed teamwork*
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_136377450
quote:
3s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:51 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Maar wel goed teamwork*
En daar gaat het om :Y
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:37:09 #16
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_136384349
Ik ben echt al 15x dood gegaan en mn enemy blijft leven en dan staat er dat hij 0 HP heeft...
leef de leven
  woensdag 5 februari 2014 @ 22:59:28 #17
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_136385467
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef Principia het volgende:
Na twee maanden spelen, kan ik wel concluderen dat het spel goed bevalt. Het enorm grootschalige conquest in het bijzonder, super vet om 32 vs 32 te spelen! Er zijn echter wel wat minpuntjes van mijn kant.

- Ik word regelmatig neergeschoten terwijl ik lang achter een muur cover had gezocht.
- Af en toe komt er in beeld "Enemy targeted you", op de één of andere manier lijk ik op de mini-map te verschijnen oid, want iedereen begint dan op je te schieten. Soms zelfs voordat je de hoek omkomt, merkwaardig.
- Heel soms loopt Battlefield tussen twee spellen vast en moet het spel herstart worden.
- Ik speel niet heel veel, waardoor ik qua unlocks achterloop op het merendeel van de spelers. Vooral met de voertuigen ben ik dan gewoon kansloos in mijn opinie, tot nu toe heb ik mij daar dus ook niet aan gewaagd (ik wil het team geen voertuigen ontnemen, omdat ik toch gelijk dood ga).
Per opmerking die je hebt gemaakt zal ik antwoorden.

-Veel gamers spelen met een monitor, response tijd is namelijk vele malen sneller dan een TV. Dus dan klopt het inderdaad dat je al dood gaat terwijl je op jouw scherm al achter de muur staat.
-Je bent gespot, dit betekend dat de enemy jou kan zien op zijn/haar minimap.
-Dat merk ik ook af en toe, hij loopt dan niet vast maar laad een stuk langer, ik neem aan dat Dice hier wel mee bezig is.
-Je kan boost aan zetten in je menu terwijl je in een match zit, zo unlock je veel sneller upgrades voor je voortuig!
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:24:09 #18
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_136408958
Nwt echt een lekker potje bf gehad. Was 5de van mn team :) iemand trouwens een idee hoe die rocket launcher werkt? Er zit iets van FIM-92 in de naam. Met r2 wil die niet schieten
leef de leven
  donderdag 6 februari 2014 @ 18:48:21 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_136409758
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:24 schreef RRuben het volgende:
Nwt echt een lekker potje bf gehad. Was 5de van mn team :) iemand trouwens een idee hoe die rocket launcher werkt? Er zit iets van FIM-92 in de naam. Met r2 wil die niet schieten
Eerst locken misschien? Of wellicht kun je er alleen laser designated targets mee raken?
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:10:48 #20
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_136410736
quote:
3s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Eerst locken misschien? Of wellicht kun je er alleen laser designated targets mee raken?
hoe kan je iets locken dan? Probeer ik dat even!
leef de leven
pi_136435113
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Per opmerking die je hebt gemaakt zal ik antwoorden.

-Veel gamers spelen met een monitor, response tijd is namelijk vele malen sneller dan een TV. Dus dan klopt het inderdaad dat je al dood gaat terwijl je op jouw scherm al achter de muur staat.
-Je bent gespot, dit betekend dat de enemy jou kan zien op zijn/haar minimap.
-Dat merk ik ook af en toe, hij loopt dan niet vast maar laad een stuk langer, ik neem aan dat Dice hier wel mee bezig is.
-Je kan boost aan zetten in je menu terwijl je in een match zit, zo unlock je veel sneller upgrades voor je voortuig!
Verschilt die responsie tijd zoveel? Dat kan ik mij toch amper voorstellen, heb meer het gevoel dat het aan de internetconnectie ligt oid. Heb ook wel eens gelezen dat de netcode van het spel verre van optimaal.

Spotten is vaak maar enkele secondes, bovendien gebeurt het regelmatig wanneer ik gewoon achter een muur sta, dus niemand kan mij gespot hebben.
pi_136435449
Ik speel op de Xbox One.

Prima game wat lekker speelt.
Alleen al 4 keer mijn single player voortgang kwijtgeraakt. :')
Dan speel je een paar missies en dan een paar dagen later zit je weer bij missie 1.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:50:03 #23
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_136436561
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:06 schreef Principia het volgende:

[..]

Verschilt die responsie tijd zoveel? Dat kan ik mij toch amper voorstellen, heb meer het gevoel dat het aan de internetconnectie ligt oid. Heb ook wel eens gelezen dat de netcode van het spel verre van optimaal.

Spotten is vaak maar enkele secondes, bovendien gebeurt het regelmatig wanneer ik gewoon achter een muur sta, dus niemand kan mij gespot hebben.
Een verschil van 2 MS is al heel erg veel in shooters.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:02:19 #24
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_136439028
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 18:24 schreef RRuben het volgende:
:D De FIM-92 is een Stinger, die moet je gebruiken tegen helicopters en jets en niet tegen grondvoertuigen.

Gewoon op één van die dingen richten en hij lockt. ;)
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:01:51 #25
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_136440738
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:02 schreef Catkiller het volgende:

[..]

:D De FIM-92 is een Stinger, die moet je gebruiken tegen helicopters en jets en niet tegen grondvoertuigen.

Gewoon op één van die dingen richten en hij lockt. ;)
oh okee nooit geweten. Bedankt ! :D
leef de leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')