gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Mijn accuracy bij BF4 is maar 6% zie ik net.Ben niet dus niet de enige met een lage accuracy, en niet een cijfer waar je conclusies uit moet trekken. K/D is 1.21, maar is ook niet echt belangrijk.
Wat mij vaak gebeurt is dat ik eerst met een Carbine of Assault Rifle heb rondgewandeld en dus gewend ben om na 31 kogels te herladen, om daarna met een LMG te gaan lopen en alsnog ga herladen na zo'n 30 kogels, terwijl er dan nog 170 in het magazijn zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.
snelle double tap op driehoekje cancelt je reload he!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat mij vaak gebeurt is dat ik eerst met een Carbine of Assault Rifle heb rondgewandeld en dus gewend ben om na 31 kogels te herladen, om daarna met een LMG te gaan lopen en alsnog ga herladen na zo'n 30 kogels, terwijl er dan nog 170 in het magazijn zitten.
Uiteraard word ik dan afgeschoten tijdens het ellenlange herladen.
Echt? Nooit geweten, thanks!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
snelle double tap op driehoekje cancelt je reload he!
Nee, gewoon korte salvo's. Kan altijd prima meekomen in BF4, meestal ergens in de bovenste helft, dus was wel verbaasd over dit cijfer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
gewoon r2 inhouden en gaan met die banaan. als je iets raakt is het mooi meegenomen.
Jawel, vond het wel vermakelijk. Niet echt supereng.quote:
In de VS wassie er al gisteren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is ie er al dan? Dacht dat ie vanmiddag pas zou komen
Dat ligt waarschijnlijk aan je headset, zelf heb ik er geen problemen mee..quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:25 schreef jackson het volgende:
Is er een manier om je headset in te stellen dat het geluid over twee oordoppen gaat? Vind het zelf bijzonder zuur dat je alleen links herrie hebt.
Ohmy da's wel fucking awesomequote:
Misschien is een PS4 variant van de BF4 topic wel handig inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef Godtje het volgende:
Is dit tegenwoordig ook het BF4 topic?
GAM / [PS & Xbox - Battlefield 4] #1quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:20 schreef Principia het volgende:
[..]
Misschien is een PS4 variant van de BF4 topic wel handig inderdaad.
Shots fired 82,378quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, gewoon korte salvo's. Kan altijd prima meekomen in BF4, meestal ergens in de bovenste helft, dus was wel verbaasd over dit cijfer.
als je meer r2 ingedrukt zou houden zou je nog verder bovenaan staan!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Nee, gewoon korte salvo's. Kan altijd prima meekomen in BF4, meestal ergens in de bovenste helft, dus was wel verbaasd over dit cijfer.
Dat wordt bij elkaar opgeteld door:quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:59 schreef tuut-chips het volgende:
Dat skill level in BF4 is ook geen touw aan vast te knopen..
EN de skill van enemies die jij hebt gedood.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat wordt bij elkaar opgeteld door:
K/D
SPM
KPM
W/L
Laten we voor elk spel een topic aanmaken, kan hier alleen over ps4 leveringen gesproken worden....quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef Godtje het volgende:
Is dit tegenwoordig ook het BF4 topic?
Schommelt alleen gigantisch de hele tijd dus is helemaal geen goede indicatie van skill als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat wordt bij elkaar opgeteld door:
K/D
SPM
KPM
W/L
Bizar hoe snel dat gaatquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Toen straks een mailtje van de Media Markt dat ze weer wat PS4's op voorraad hadden. Ik op het mailtje klikken en werd naar de shop gestuurd. Meteen alweer uitverkocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |