Zombieshooter in 19e eeuws-jasje. Nu al overhypt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer info en eerste gameplay van The Order 1886 op 18 februari. Eindelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gerapporteerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zombieshooter in 19e eeuws-jasje. Nu al overhypt.
Hey die informatie klinkt mij bekend in de oren ^^quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:39 schreef janrad het volgende:
[..]
Domination is overigens een uitstekende manier om beter te worden want dat gaat razendsnel. Bovendien heb je in Domination geen las van Lag dus dat speelt prettigers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Playstation![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PlaystationOutlast
![]()
Morgen maar eens spelen, eerst maar weer proberen te slapen.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ja die had ik volgens mij ook van jouw. Je kan je sensitivity ook lekker afstellen met domination.quote:Op woensdag 5 februari 2014 00:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hey die informatie klinkt mij bekend in de oren ^^
Leuke game?quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:35 schreef IrCute het volgende:
Outlast in een keer uitgespeeld, had ook 500 viewers op twitch en stond op de frontpaginae-famous.
Is ie er al dan? Dacht dat ie vanmiddag pas zou komenquote:Op woensdag 5 februari 2014 07:35 schreef IrCute het volgende:
Outlast in een keer uitgespeeld, had ook 500 viewers op twitch en stond op de frontpaginae-famous.
Sowieso hulde voor Ross & Bart... Ik weet nu op welke knoppen ik moet drukken en waar het precies over gaat. Niet dat het lukt, maar dat komt vast nog wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Jackson en Bart, vanavond weer?Hopelijk heb ik dan wat meer tijd
Denk het welquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Jackson en Bart, vanavond weer?Hopelijk heb ik dan wat meer tijd
Ja hoor, ik ben vanwege mijn werk maandagmorgen, vrijdagmorgen en soms nog een extra weekdag vrij. Dan kan je nog even gamen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:24 schreef rene90 het volgende:
Niemand van jullie die ook weleens overdag speelt? Ik heb wisseldiensten dus zodoende dat ik soms om 11/12 al aan het gamen ben.
Zat BF4 spelers hier.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:55 schreef Keltie het volgende:
Zitten hier BF4 spelers? Zoek vriendjes om mee te spelen.. (PSN: Dutchkeltie)
Benieuwd. Ziet er in ieder geval erg sfedervol uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Meer info en eerste gameplay van The Order 1886 op 18 februari. Eindelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal gekke boys ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:55 schreef Keltie het volgende:
Zitten hier BF4 spelers? Zoek vriendjes om mee te spelen.. (PSN: Dutchkeltie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |