Ik loop meestal achter de rest aan richting een vlag en duik als een gek als het schieten begint. Ik deel wel constant medkits uit dus de punten schieten wel op. Maar zonder dollen, met 64 man op een map is het lastig te overleven, zeker als je nog niet echt gewend ben aan de maps. En ik ben ook lang geen 16 meerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sprayen als een malle natuurlijk.
Oh en ik weet niet hoe oud iedereen hier is, maar ik als dertiger heb mij er toch wel bij neergelegd dat ik niet meer de reflexen van een 16-jarige heb en ook nog eens te weinig tijd heb om heel veel te oefenen.
Zie op verschillende fora mensen praten over dat ze level 110 zijn bv. maar naar eigen zeggen niet veel spelen. Ik ben lvl 16 geloof ik.
En verder neem ik ook altijd wel aardig wat risico in BF, zeker op de PS4 omdat ik altijd alleen speel itt bv BF3 op de 360 waar ik altijd met vrienden in een squad speelde.
Nu ga ik dus altijd als lone wolf op vlaggenjacht in Conquest maar is dat niet altijd even slim met 32 vijanden op de loer.
Ik ga wel samen met RRuben een squat op zetten, gaan we vast succes hebben.quote:
Zoeken jullie nog iemand die wel raak schiet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik ga wel samen met RRuben een squat op zetten, gaan we vast succes hebben.
Maar dan vallen we zo opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zoeken jullie nog iemand die wel raak schiet?
Stuur me ff een friend req. mijn psn id staat onder in. Misschien ga ik vanavond nog wel ff knallen. Ik heb alleen nog geen mike dus ik zal niet veel zeggen.quote:
Je weet dat ik je al heb he?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef janrad het volgende:
[..]
Stuur me ff een friend req. mijn psn id staat onder in. Misschien ga ik vanavond nog wel ff knallen. Ik heb alleen nog geen mike dus ik zal niet veel zeggen.
Ah oké dan zie ik je misschien vanavond wel ff online met BF.quote:
Neem medic. En revive iedereen. Goed voor je punten en help je iedereen ook nog dan kan je een goede teammate zijn ookal kan je niet zo goed richten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef janrad het volgende:
[..]
Gewoon winnen met vrije worpen joh! (Die zijn toch 1 punt waard?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef RedemptioN het volgende:
nooit eerder problemen gehad...helaas nu de CE-34878-0 error in NBA2K14
30/40 uur in mycareer zitten en precies de match voor de all-stars gaat het mis.
Wanneer er 2 of 3 punten gescoord worden gaat ie in error
hopelijk komt de fix er snel
Ja met medkits strooien helpt zeker voor de punten, alleen dat reviven gaat soms zo langzaam. Vliegen de kogels je om de oren, wil iemand weer tot leven wekken moeten die twee peddels eerst een paar seconden tegen elkaar aan gewreven worden. Negen van de tien keer overleef ik dat nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Neem medic. En revive iedereen. Goed voor je punten en help je iedereen ook nog dan kan je een goede teammate zijn ookal kan je niet zo goed richten.
ja bedankt voor het aanbod. Maar heb er ook nog niet zoveel tijd inzitten i.v.m. school. Kan alleen maandag en woensdag en in het weekend spelen en dan maar 1-2 uur max.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat tips geven, mits jij dit wilt
ik schiet een beetje vaakquote:
is goed haha!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef janrad het volgende:
[..]
Bij mij is dat net andersom, ik sta er net een nieuw magazijn in de duwen als er een vijand om de hoek komt zetten en natuurlijk ben ik dan te laat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:05 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik schiet een beetje vaaken ik heb een soort van tik om m'n magazijn leeg te schieten als ik nog 1-5 kogels heb i.p.v. reloaden whaha
https://shop.sony.eu/shop(...)s/contact_nl_NL.htmlquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef Santello het volgende:
Ik wil mijn PS4 terug sturen. Kan iemand mij helpen? Ik kan het niet echt vinden op de sony site.
Dankjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:50 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
https://shop.sony.eu/shop(...)s/contact_nl_NL.html
Domination is overigens een uitstekende manier om beter te worden want dat gaat razendsnel. Bovendien heb je in Domination geen las van Lag dus dat speelt prettigers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:49 schreef janrad het volgende:
[..]
Bij mij is dat net andersom, ik sta er net een nieuw magazijn in de duwen als er een vijand om de hoek komt zetten en natuurlijk ben ik dan te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |