Zoals ik al zei geen verschil.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar weet iemand wat het verschil is voor mij als ik een amerikaanse versie van een spel koop?
Dat is raar, in principe mag je tot ¤22,- vrij importeren. Ik zou even bezwaar aantekenen.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Betreft ander:
Ik heb laatst iets met een waarde van 20¤ gekocht via een Amerikaanse site, de importkosten + belasting die de douane mij oplegde was ¤19,89
Ah ok, bedankt. Ik vind het gewoon zo raar dat de Europese versie van exact hetzelfde spel (is trouwens bij alle Europese vs Amerikaanse spellen zo) 20 Euro duurder is. Had verwacht dat er dan geen Nederlandse tekst bij zou zitten ofzo (wat ik prima zou vinden)quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zoals ik al zei geen verschil.
Betreft ander:
Ik heb laatst iets met een waarde van 20¤ gekocht via een Amerikaanse site, de importkosten + belasting die de douane mij oplegde was ¤19,89
Sony ps4 heeft geen restricties qua games, dit is aan een 3e partij dus ontwikkelaar of zij het regio locked maken.
Per spel kan je dit gemakkelijk googlen.
Lollers!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef Maraca het volgende:
Als het goed is krijg ik deze week mijn PS4Mijn werk heeft al aangegeven mijn ziekmeldingen streng te gaan monitoren
![]()
Nou ja, met PS3 games weet ik dat, als je niet in HD speelt, een Amerikaanse geimporteerde titel op 480P NTSC draait ipv 576P PALquote:
Is een hoax. Gewoon Watch_Dogs spelen hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef donald_dick het volgende:
Geen watchdgos meer?
[Upd] Watch_Dogs is nog lang niet uitgekeken
Ik wil je vanavond ook wel wat dingen uitleggen hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef jackson het volgende:
Morgenavond een workshop Battlefield, gegeven door een vriend van me. Misschien snap ik dan ook waar ik mee bezig ben
. Moet zeggen dat het wel een geweldige beleving is om te spelen. Zeker die modus dat je verschillende doelen moet behouden met je team.
Je bedoelt gewoon de classic BF? Gewoon vlaggen pakken? Dat is eigenlijk het begin van heel battlefield geweest.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef jackson het volgende:
Morgenavond een workshop Battlefield, gegeven door een vriend van me. Misschien snap ik dan ook waar ik mee bezig ben
. Moet zeggen dat het wel een geweldige beleving is om te spelen. Zeker die modus dat je verschillende doelen moet behouden met je team.
Flanken en blijven bewegenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon de classic BF? Gewoon vlaggen pakken? Dat is eigenlijk het begin van heel battlefield geweest.
Vandaag ook lekker lopen knallen op flood zone. Zat uiteindelijk op 27/10 dus was wel tevreden. Eigenlijk is het vooral de kunst van niet continue in open gebieden lopen. Er zitten 64 man op een map dus de kans dat iemand je ziet rondrennen is vrij groot.
Man ik durf mijn KD rate hier niet eens te vermelden zo erg is diequote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef RRuben het volgende:
Mij kan je ook altijd wel uitnodigen voor een potje als ik online ben. Ben wel beetje slecht maarja
Die van mij is 0.38, who gives a fuck.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:27 schreef janrad het volgende:
[..]
Man ik durf mijn KD rate hier niet eens te vermelden zo erg is die
Mijn accuracy is 5.27%quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:41 schreef rene90 het volgende:
0.89 zit ik inmiddels op, en een accuracy van 7.31 procent
zit je nog hoger dan mij, ik speel meer conquest alleen maakt de lag het af en toe lastig. Dominaton is trouwens ook erg gaaf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij is 0.38, who gives a fuck.
Rush gaat duidelijk om kills, aan de kant van de verdedigers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Die van mij is ook onder de 1. BF draait ook helemaal niet om de kills, dan moet je Team Deathmatch gaan spelen. Ik speel alleen rush of conquest.
Ja maar aangezien je de ene keer verdedigd en daarna aanvalt, heb je als aanvaller weer een dramatische K/D. Dan kom je uiteindelijk weer op een K/D rond de 1 uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:56 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Rush gaat duidelijk om kills, aan de kant van de verdedigers.
Prior: Objective>Kills>revives>medkit>ammokit
Geen idee, al een behoorlijk lange tijd denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef Retarded het volgende:
Heb je friendrequest geaccepteerd Rossdale, weet niet hoe lang ie er al stond ... had het niet eens in de gatenVanavond voor mij geen BF4, tomb raider is binnen!
Het spel draait eigenlijk alleen maar om kills.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maar aangezien je de ene keer verdedigd en daarna aanvalt, heb je als aanvaller weer een dramatische K/D. Dan kom je uiteindelijk weer op een K/D rond de 1 uit.
Althans, als je ook daadwerkelijk rusht zoals de bedoeling is.
Je mag me altijd even toevoegenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wil je vanavond ook wel wat dingen uitleggen hoorWil sowieso wel weer met een aantal mensen Battlefielden vanavond
Mijn PSN is RossdaleNL, lijkt me wel vrij duidelijk dat ik het ben toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Je mag me altijd even toevoegen. Even erbij vermelden dat je een fokker bent
.
Sowieso tof dat je het aanbiedt.
PSN: JacksonClaxon
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef rene90 het volgende:
PSN= rene2870Heb nog niet echt een headset...dat ding van playstation flikkert uit mijn oor.
Heb je een smartphone? Die oordopjes werken ook en zit 9 vd 10x ook een mic in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:00 schreef rene90 het volgende:
PSN= rene2870Heb nog niet echt een headset...dat ding van playstation flikkert uit mijn oor.
Zal eens kijken of ik die dopjes nog heb liggen, goede tip.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:06 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Heb je een smartphone? Die oordopjes werken ook en zit 9 vd 10x ook een mic in.
Checkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mijn PSN is RossdaleNL, lijkt me wel vrij duidelijk dat ik het ben toch?
Wil jij even je loadout naar mij doorsturen? Want waar je nu mee bezig bent hoeft niet.quote:
van alles gewoon het eerste geweer. Maar bij engineer eerste carbinequote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Wil jij even je loadout naar mij doorsturen? Want waar je nu mee bezig bent hoeft niet.
Ik kan je wel wat tips geven, mits jij dit wiltquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:38 schreef RRuben het volgende:
[..]
van alles gewoon het eerste geweer. Maar bij engineer eerste carbine
Ik weet niet hoe hoog of laag je sensitivity staat, maar wellicht moet je die aanpassen. Dat hielp bij mij in ieder gevalquote:
Moet die sensitivity dan hoger of lager ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:10 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog of laag je sensitivity staat, maar wellicht moet je die aanpassen. Dat hielp bij mij in ieder geval
Hoger, maar uiteindelijk is het maar net wat je fijn vindt. Met een hogere sensitiviteit kan je sneller om je as draaien en rondkijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef janrad het volgende:
[..]
Moet die sensitivity dan hoger of lager ?
Let wel!: Richten word wel een stuk lastiger. Mijne staat nu op 21% en mijn ratio ligt nu gemiddeld tussen de 1.9 en 2.5quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:36 schreef janrad het volgende:
[..]
Moet die sensitivity dan hoger of lager ?
Als je die tips dan ook voor mij hebt want veel beter doe ik het niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:43 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ik kan je wel wat tips geven, mits jij dit wilt
quote:
Sprayen als een malle natuurlijk.quote:
Ik ben online op PSNquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef janrad het volgende:
[..]
Als je die tips dan ook voor mij hebt want veel beter doe ik het niet.
Ja, dan nogquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sprayen als een malle natuurlijk.
Hoger zetten als je maar 4% raak schiet?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hoger, maar uiteindelijk is het maar net wat je fijn vindt. Met een hogere sensitiviteit kan je sneller om je as draaien en rondkijken.
Klopt, maar stel nou dat je bv veel support speelt met een LMG, daar rag ikzelf iig altijd wel mee en dan schiet ik veel meer loze kogels af dan bv met een assault rifle.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dan nog4% Is wel echt heel erg weinig. 4 van de 100 kogels die raak gaan.
Ja, snap ik. Maar 4%quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, maar stel nou dat je bv veel support speelt met een LMG, daar rag ikzelf iig altijd wel mee en dan schiet ik veel meer loze kogels af dan bv met een assault rifle.
Die van mij is 1% hogerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Maar 4%
Maar zoals ik hier boven dus zei. Als je weinig raak schiet. doe asljeblieft je sensitivity niet hoger want dan kom je eerder bij de 2% uit dan hoger
bf4 heb ik niet gespeeld (oke 1x op de pc)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij is 1% hoger
65.604 shots fired, 3.455 hits.
Met mijn meest gebruikte wapen, ak-12, heb ik dan weer 8,57%
Haha klopt, heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoger zetten als je maar 4% raak schiet?Als je niet goed kan richten gewoon zo laag mogelijk zetten. Als het beter gaat steeds iets hoger doen. Maar als je 4% raak schiet dus echt gewoon niet hoger gaan zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |