Yes, alleen met bluray films zitten er restricties op.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik kan gerust een amerikaanse versie van een PS4 game kopen als er geen regioprotectie op zit, toch?
http://www.play-asia.com/thief-paOS-13-49-en-70-6n0v.htmlquote:Op maandag 3 februari 2014 20:25 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Yes, alleen met bluray films zitten er restricties op.
Nederlandse btw.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
http://www.play-asia.com/thief-paOS-13-49-en-70-6n0v.html
De amerikaanse versie van Thief kost hier slechts 46 Euro, de Europese versie is 20 Euro duurder.
Wat is het verschil dan voor mij als Nederlandse gamer?
quote:
In Nederland zijn games over het algemeen duurder.quote:
Preview, review doen we op basis van final code.quote:
Nee, doet deze site niet aan. Ze rekenen gewoon dezelfde prijs voor iedereen. Dat geld voor zo'n beetje iedere aziatische webshop. Van de ongeveer 50 keer dat ik wat via zulke webshops heb gekocht, is mijn pakketje er 1x uitgehaald door de douane. Leverde me geloof ik iets van 8 Euro extra op, en een week vertraging, op mijn pakketje van 50 Euro.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:32 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
In Nederland zijn games over het algemeen duurder.
Ik heb mijn CoD editie van de Amerikaanse amazon gehaald. Daarbij moest ik nog $37,- dollar aan import fees betalen.
Ik heb geen idee of play-asia hier ook aan doet. De import fees staan altijd pas helemaal op het einde als je je betaal bevestiging moet doen. Dit doet amazon uit voorzorg zodat je geen belastingboete hoeft te betalen. Die kan namelijk net zo veel of meer zijn dan het spel.
Zoals ik al zei geen verschil.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar weet iemand wat het verschil is voor mij als ik een amerikaanse versie van een spel koop?
Dat is raar, in principe mag je tot ¤22,- vrij importeren. Ik zou even bezwaar aantekenen.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Betreft ander:
Ik heb laatst iets met een waarde van 20¤ gekocht via een Amerikaanse site, de importkosten + belasting die de douane mij oplegde was ¤19,89
Ah ok, bedankt. Ik vind het gewoon zo raar dat de Europese versie van exact hetzelfde spel (is trouwens bij alle Europese vs Amerikaanse spellen zo) 20 Euro duurder is. Had verwacht dat er dan geen Nederlandse tekst bij zou zitten ofzo (wat ik prima zou vinden)quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zoals ik al zei geen verschil.
Betreft ander:
Ik heb laatst iets met een waarde van 20¤ gekocht via een Amerikaanse site, de importkosten + belasting die de douane mij oplegde was ¤19,89
Sony ps4 heeft geen restricties qua games, dit is aan een 3e partij dus ontwikkelaar of zij het regio locked maken.
Per spel kan je dit gemakkelijk googlen.
Lollers!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:44 schreef Maraca het volgende:
Als het goed is krijg ik deze week mijn PS4Mijn werk heeft al aangegeven mijn ziekmeldingen streng te gaan monitoren
![]()
Nou ja, met PS3 games weet ik dat, als je niet in HD speelt, een Amerikaanse geimporteerde titel op 480P NTSC draait ipv 576P PALquote:
Is een hoax. Gewoon Watch_Dogs spelen hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef donald_dick het volgende:
Geen watchdgos meer?
[Upd] Watch_Dogs is nog lang niet uitgekeken
Ik wil je vanavond ook wel wat dingen uitleggen hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef jackson het volgende:
Morgenavond een workshop Battlefield, gegeven door een vriend van me. Misschien snap ik dan ook waar ik mee bezig ben
. Moet zeggen dat het wel een geweldige beleving is om te spelen. Zeker die modus dat je verschillende doelen moet behouden met je team.
Je bedoelt gewoon de classic BF? Gewoon vlaggen pakken? Dat is eigenlijk het begin van heel battlefield geweest.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef jackson het volgende:
Morgenavond een workshop Battlefield, gegeven door een vriend van me. Misschien snap ik dan ook waar ik mee bezig ben
. Moet zeggen dat het wel een geweldige beleving is om te spelen. Zeker die modus dat je verschillende doelen moet behouden met je team.
Flanken en blijven bewegenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon de classic BF? Gewoon vlaggen pakken? Dat is eigenlijk het begin van heel battlefield geweest.
Vandaag ook lekker lopen knallen op flood zone. Zat uiteindelijk op 27/10 dus was wel tevreden. Eigenlijk is het vooral de kunst van niet continue in open gebieden lopen. Er zitten 64 man op een map dus de kans dat iemand je ziet rondrennen is vrij groot.
Man ik durf mijn KD rate hier niet eens te vermelden zo erg is diequote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef RRuben het volgende:
Mij kan je ook altijd wel uitnodigen voor een potje als ik online ben. Ben wel beetje slecht maarja
Die van mij is 0.38, who gives a fuck.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:27 schreef janrad het volgende:
[..]
Man ik durf mijn KD rate hier niet eens te vermelden zo erg is die
Mijn accuracy is 5.27%quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:41 schreef rene90 het volgende:
0.89 zit ik inmiddels op, en een accuracy van 7.31 procent
zit je nog hoger dan mij, ik speel meer conquest alleen maakt de lag het af en toe lastig. Dominaton is trouwens ook erg gaaf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die van mij is 0.38, who gives a fuck.
Rush gaat duidelijk om kills, aan de kant van de verdedigers.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef Rossdale het volgende:
Die van mij is ook onder de 1. BF draait ook helemaal niet om de kills, dan moet je Team Deathmatch gaan spelen. Ik speel alleen rush of conquest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |