Hoeveel kost zo'n ding hier?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die nieuwe van Sony?
http://blog.us.playstatio(...)ss-headset-out-soon/
Die ga ik ook halen binnenkort ^^
Ja, gister was dat bij de lokale BM bij mij om de hoek. Tweede PS4 binnen gekregen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:42 schreef Chrizs het volgende:
Nieuwe sony headset
https://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=21653
Zo'n €66
Volgens Bart Smit zou er deze week weer een nieuwe levering PS4's zijn
Hmm heb ik ook wel belangstelling voor, ben wel benieuwd hoe de microfoon werkt die er in zit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:38 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Die nieuwe van Sony?
http://blog.us.playstatio(...)ss-headset-out-soon/
Die ga ik ook halen binnenkort ^^
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef rdwilbrink het volgende:
outlast is wel een tof spel goed sfeertje.
Jammer dat hij niet op de ps4 komt fifa world cup
Echt totaal geen behoefte aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:06 schreef rdwilbrink het volgende:
Jammer dat hij niet op de ps4 komt
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef Lastpost het volgende:
Jesus dat Outlast zorgt écht voor dat horrorgevoel, had toevallig m'n hartslagmonitor van het hardlopen nog om.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:35 schreef Lastpost het volgende:
Jesus dat Outlast zorgt écht voor dat horrorgevoel, had toevallig m'n hartslagmonitor van het hardlopen nog om.
[ afbeelding ]
Persbericht zegt iig van niets.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:09 schreef FredVleespet het volgende:
Die meuk komt ook wel naar nextgen hoor. Denk je echt dat EA geld gaat laten liggen met zoiets groots als het WK?
Zit aan de zijkant, zal wel om een wat gevoeligere microfoon gaan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:38 schreef janrad het volgende:
[..]
Hmm heb ik ook wel belangstelling voor, ben wel benieuwd hoe de microfoon werkt die er in zit.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Pheno het volgende:
There I go. Alleen geen mogelijkheid tot streamen, dat is dan wel weer jammer. Sneakerds kunnen het uitzetten bij Sony.
[ afbeelding ]
Wut wut, zijn er al preview copies? Of heb je al een review exemplaar?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Pheno het volgende:
There I go. Alleen geen mogelijkheid tot streamen, dat is dan wel weer jammer. Sneakerds kunnen het uitzetten bij Sony.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat er dus nog steeds geen duidelijkheid over was?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
game komt over zn maandje al uit toch ?
ik blijf hoop houden dat het eind vd maand / begin volgende maand de tweede PS+ titel isquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:56 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik dacht dat er dus nog steeds geen duidelijkheid over was?
Dit is alpha. Volgens mij een build van E3. Gaat dus niets zeggen over de release datumquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:54 schreef VulpX het volgende:
[..]
Wut wut, zijn er al preview copies? Of heb je al een review exemplaar?
of bestel ze digitaal via amazon.com en betaal tussen de 35 en 40eurquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:56 schreef Bartcoah het volgende:
Nog even een tip voor de dames en heren.
De pond staat op het moment erg voordelig!
1 pond is €1,20.
Op Amazon.uk.co worden PS4 spellen voor 42 pond verkocht dat is omgerekend €50,-
Aangezien het binnen de EU is hoef je geen importkosten te betalen.
Uiteraard hoef je je geen zorgen te maken om regio restricties
PS4 Games zijn niet region locked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |