Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:17 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Het is het handigst om de server browser te gebruiken en dan alle regios aan te vinken.
De east US servvers hebben vaak een betere ping dan de europe servers.
Sinds ik dit heb gedaan speelt het spel veel beter
Het schijnt dat dit komt omdat de europe servers eigenlijk in west-us staan en alleen een proxy in europe.
Dat is een bekend fenomeen, zelfs bij Bf3 viel het geluid af en toe weg, dat heeft Dice nooit verholpen.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Het geluid is bij mij in het begin van elk potje niet aanwezig, al sinds mijn eerste potje begin december.
Bij BF3 nooit last van gehadquote:Op maandag 3 februari 2014 10:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Dat is een bekend fenomeen, zelfs bij Bf3 viel het geluid af en toe weg, dat heeft Dice nooit verholpen.
Vaak als ik in een tank reed, het geluid viel weg. Na een paar seconden hoorde je alleen het geluid van de tank weer. Na een minuutje hoorde je de rest van het geluid weer.quote:
Dat is altijd wel nice inderdaad, ik wacht nog even op een headset en dan ga ik dat ook wel actiever doen. Gewoon met een paar man in een squad, headsets en dan gaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik mis het wel om de game met een vast groepje mensen te spelen. Op de 360 had ik een groepje van een paar man waar we mee knalden. Dat mis ik nu wel op de PS4...
Eigenlijk zouden we hier een groepje vaste spelers moeten maken waarmee we gaan bazen in BF4
You have my axe! In dit geval is dat de M16A4. ^^quote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel nice inderdaad, ik wacht nog even op een headset en dan ga ik dat ook wel actiever doen. Gewoon met een paar man in een squad, headsets en dan gaan.
Uitverkochtquote:Op maandag 3 februari 2014 13:10 schreef donald_dick het volgende:
http://www.mediamarkt.nl/(...)id=50&s2m_channel=74
Tomb Raider voor de ps4 voor 30 euro
dan zou de mediamarkt ook failliet zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoorde vandaag wat gerommel dat Saturn failliet zou zijn... Pas ff op met bestellen daar !
Sowieso oppassen met bestellen daar. Gaar vaker fout dan goed daar.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoorde vandaag wat gerommel dat Saturn failliet zou zijn... Pas ff op met bestellen daar !
Ja toen had ik hem die dag erna maar geannuleerd, beloofde al weinig goeds.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:39 schreef Rossdale het volgende:
Bij Saturn een tijd terug AC4 besteld... ipv de volgende de dag in huis zoals beloofd, kreeg ik hem pas na 4 weken. En alsnog de verkeerde editie.
Daar bestel ik dus nooit meer wat
Ik vraag me af waar de microfoon zit voor voice chat en of die oplaadbaar is. Lijkt me inderdaad wel een tof ding.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:00 schreef Drankster het volgende:
New wireless stereo headset for PlayStation 4 revealed, PS4 system update 1.60 detailed
tof ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |