Stond op twitter van BS en Admiraal_Anaal zei dat ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze hebben er recent 1000 gehad. Denk je dat ze zo snel alweer een nieuwe levering krijgen
Jupz, hele shitload PSVita's over een poosje.quote:
Jammer van de slechts 2 HDMI aansluitingenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:08 schreef I.C.O.N. het volgende:
Vandaag op aanraden van sommige mensen in het topic een Sony KDL-42W655A TV gekocht .. nu nog een PS4 en kan er weer een paar jaar tegenaan
Ik heb een hele goede receiver waar ik verder alles op aansluit wat op de TV moet. Heb daar dus gelukkig verder geen last vanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jammer van de slechts 2 HDMI aansluitingen
Bij mij doen de pookjes het ook nog prima, ze kraken wel een beetje als ik te fanatiek met Battleifield bezig benquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:37 schreef bakacakes het volgende:
Die kontrol freek opzet stukjes moeten toch ook meer precisie geven, omdat je pookjes er wat langer door worden? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd, beiden controllers hebben bij mij nog geen schade oid.
Zielige poging tot, Microsoft moet zich hevig gaan bewijzen in de Europese markt.quote:
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zielige poging tot, Microsoft moet zich hevig gaan bewijzen in de Europese markt.
Voor de releases van beide consoles was dit nog wel vermakelijk, alleen nu de releasedates al tijden voorbij zijn. Mag Microsoft en Sony zich wel gaan richten op dingen die er toe doen; dat is leveringen, leveringen en nog eens leveringen!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaVond deze wel mooi:
[ afbeelding ]
Alle winkels zijn nog lang niet klaar met het leveren van alle pre-orders, er is nog niet eens een datum vastgesteld dat de xbox1 in NL verkrijgbaar zal zijn, en alle toptitels voor de PS4 zijn uitgesteld en voorlopig ook nog niet verkrijgbaar. Sony zal daarom de komende maanden nog geen haast maken met Nederlandquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:46 schreef PSYCHEV het volgende:
Hmm, hoe lang zal het ongeveer duren tot de PS4s "normaal verkrijgbaar" zullen zijn in de winkels? Heb namelijk geen pre-order staan. Heb er geen haast mee, just curious
Wat vervelend is voor ons, maar op zich wel begrijpelijk dat ze de meeste nieuwe PS4 systemen naar markten sturen waar de XBO al WEL uit is, zodat je daar gewoon de concurrentie aan kunt blijven gaan met de XBO.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle winkels zijn nog lang niet klaar met het leveren van alle pre-orders, er is nog niet eens een datum vastgesteld dat de xbox1 in NL verkrijgbaar zal zijn, en alle toptitels voor de PS4 zijn uitgesteld en voorlopig ook nog niet verkrijgbaar. Sony zal daarom de komende maanden nog geen haast maken met Nederland
Heel vervelend, maar wel volkomen begrijpelijk inderdaad. Gelukkig heb ik via een tip van een andere fok!-user mijn PS4 al een tijdjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat vervelend is voor ons, maar op zich wel begrijpelijk dat ze de meeste nieuwe PS4 systemen naar markten sturen waar de XBO al WEL uit is, zodat je daar gewoon de concurrentie aan kunt blijven gaan met de XBO.
Je wilt niet dat mensen die een next-gen console willen hebben, naar de winkel gaan voor -eigenlijk- een PS4, maar omdat die uitverkocht is en ze toch Fifa next-gen willen spelen, dan maar een XBO kopen ofzo....
Je kan je netwerk even testen, als er Nat 2 komt te staan kan het in ieder geval niet aan jou liggen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef janrad het volgende:
Jezus, die lag ik BF4 is echt killing, zijn er meer die er last van hebben ?
Zoveel hoeven ze niet te doen. De Xbox One verkoopt uitstekend, als ik de cijfers zo zie. In minder landen verkrijgbaar en toch bijna gelijke tred houden met je concurrent die 100 euro goedkoper is. En na de shitstorm die ze over zich heen hebben gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Zielige poging tot, Microsoft moet zich hevig gaan bewijzen in de Europese markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |