Er zal vast wel ergens in Schubbekutteveen een PS4 in de vrije verkoop liggen. Mag je wel eerst 100 winkels bellen en het halve land door rijden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:13 schreef Woods het volgende:
Geen enkele winkel heeft dus de PS4 op het moment?
Allereerst wil ik even melden, dat ik een neutrale positie behoud in de 'console strijd' en deze ook niet wil gaan aanstoken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zoveel hoeven ze niet te doen. De Xbox One verkoopt uitstekend, als ik de cijfers zo zie. In minder landen verkrijgbaar en toch bijna gelijke tred houden met je concurrent die 100 euro goedkoper is. En na de shitstorm die ze over zich heen hebben gehad.
Ik vind dit goede marketing. Agressief, maar handig. Ze zullen bij Microsoft niet zo wakker liggen van kleine markten als Nederland.
Wil m best voor je ophalen in Amsterdam.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
PSN kaart van 50 Euro bij de Dixons voor maar 40 Euro.
Maar je kan hem helaas alleen ophalen in Amsterdam, Hilversum of Assen![]()
Leuk als je in Rotterdam woont.
Iemand die er heen gaat en er eentje voor mij wil kopen?
http://www.dixons.nl/game(...)id=2987#.Uu2P8b-lf8M
Ik heb sinds de laatste "patch" geen geluid meer in Team Deathmatchquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef janrad het volgende:
Jezus, die lag ik BF4 is echt killing, zijn er meer die er last van hebben ?
Tis af en toe echt hopeloos met BF4 het geluid ontbreekt bij mij ook nog al eens. Jammer hoor want Battlefield is toch wel mijn favoriete gamequote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik heb sinds de laatste "patch" geen geluid meer in Team Deathmatch![]()
Ho foutje*quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef Bartcoah het volgende:
Binnenkort komt ook: Call of Duty Ghost Prestige Edition binnen voor de PS4
2e Collector's editie voor de PS4 ^^
Mijne staat op Nat Type 3 en kan niet eens een Mp joinenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef janrad het volgende:
Log in op je router/modem en voer je PS4 IP adres in bij je DMZ.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:17 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Mijne staat op Nat Type 3 en kan niet eens een Mp joinen
TV... koop een TVquote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een tv of een vita ga kopen... Woon nog thuis dus het is best irritant dat ik soms niet kan games als mn ouders tv kijken, en op mn kamer kan geen hdmi... Heeft de psvita nog leuke extra's of dingen dat je ermee kan? En gaat het remote gamen ook wel goed? Bv. BF4 online ofzo.
Ligt eraan, wil je TV kijken op je kamer? Wil je dat niet, koop dan een monitor, aangezien de MS response tijd hier vele malen korter is dan een tv.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een tv of een vita ga kopen... Woon nog thuis dus het is best irritant dat ik soms niet kan games als mn ouders tv kijken, en op mn kamer kan geen hdmi... Heeft de psvita nog leuke extra's of dingen dat je ermee kan? En gaat het remote gamen ook wel goed? Bv. BF4 online ofzo.
Koop een vitaTVquote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef RRuben het volgende:
met name gamen, maar ik ga over 1,5 jaar op kamers dus dan zou tv kijken ook wel fijn zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:58 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je TV kijken op je kamer? Wil je dat niet, koop dan een monitor, aangezien de MS response tijd hier vele malen korter is dan een tv.
Dit zal ook helpen met het killen van enemies op BF ^^
niet allemaal. De meeste games passen de controls aan voor de Vita, maar sommige niet EN DAT IS KUTquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet allemaal. De meeste games passen de controls aan voor de Vita, maar sommige niet EN DAT IS KUT
Daar geef ik je gelijk in, het touchpad achterop de PSvita is op zijn zachts gezegd 'kut' te noemen. Het werkt niet met bijv killzone of Bf.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef donald_dick het volgende:
want de touchpad achterop als knoppen gebruiken, dat werkt niet. dan kan ik dat ding niet eens uberhaubt normaal vasthouden
Het is het handigst om de server browser te gebruiken en dan alle regios aan te vinken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:06 schreef janrad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |