Nee, geen zin in.quote:
graag 3 voorbeelden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef GGMM het volgende:
Zo schattig om te zien hoe nerveus al die Feyenoorders zijn![]()
sneu gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef GGMM het volgende:
Zo schattig om te zien hoe nerveus al die Feyenoorders zijn![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar goed, ik vind het grappig om te zien wat wij voor ze betekenen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef RensAjacied het volgende:
Haha heel Rotterdam is bang hihi.
bij ajax zitten ze ook daar niet vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar goed, ik vind het grappig om te zien wat wij voor ze betekenen.
Een hardnekkig kankergezwel dat niet te verwijderen is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Een hardnekkig kankergezwel dat niet te verwijderen is.
Schaam je voor je taalgebruik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent zelf een schaapquote:
Gisteren m'n beste vriend gecremeerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren m'n beste vriend gecremeerd.
Overleden aan K......
TT doet me trouwens denken aan masturberen.
Ken je de beelden nog van De Kromme die Happel zijn hand vasthield vlak voordat ie overleed aan k.... ?quote:
K...vind ik zo'n onzin, spreek het dan uit, gecondoleerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de beelden nog van De Kromme die Happel zijn hand vasthield vlak voordat ie overleed aan k.... ?
Kanker is een normaal woord Tong, doe eens niet zo zielig. Sentimentele zak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de beelden nog van De Kromme die Happel zijn hand vasthield vlak voordat ie overleed aan k.... ?
aan kanker tongquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
We worden weer persoonlijk. Ben sentimenteel. Maar geen zak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Kanker is een normaal woord Tong, doe eens niet zo zielig. Sentimentele zak.
Supportershome is deze week vernieldquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Supportershome toch?
Oh, wacht. Die moet ontsmet worden begreep ik. Is die wel open?
Een ruitje ingetikt hoorde ik. Het is maar wat je vernielen noemt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Supportershome is deze week vernield
Oh dan valt het dus wel weer mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Een ruitje ingetikt hoorde ik. Het is maar wat je vernielen noemt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
In Amersfoort gebeurd het: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ld-slachtoffer.dhtml
Kijk, zo zijn we dan wel weer he.quote:’Marokkaanse familie kreeg excuus-sms van dader(s)’
Ik had er nog oude voor moeten gooien, excuus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
We worden weer persoonlijk. Ben sentimenteel. Maar geen zak.
was toch bijna niks?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Supportershome is deze week vernield
Zou hands zijn geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:30 schreef Happel het volgende:
Schappelijk van je René
[..]
Ik had er nog oude voor moeten gooien, excuus.
Speciaal voor jou danquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
Die Kate Upton is wel een stukje minder vandaag, ongesteld zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou danIk vind dat mens echt drie keer niets. Dertien in een dozijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou danda's beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie haar toch liever dan Timmetjequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dat mens echt drie keer niets. Dertien in een dozijn.
Ik houd wel van dertien in een dozijn. Jij bent meer van de Oostblokhoeren, geeft niks verder hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dat mens echt drie keer niets. Dertien in een dozijn.
Is het inmiddels gelukt met de kaartjes voor maart?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik houd wel van dertien in een dozijn. Jij bent meer van de Oostblokhoeren, geeft niks verder hoor.
Heb er 1. Zit nog te wachten op een 2dequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het inmiddels gelukt met de kaartjes voor maart?
Spoiler tags. Ben aan het werken, ei.quote:
Ik ken in de provincie nog wel wat boerderijen waar je genoeg van die meisjes met zulke stalpoten tegenkomt. Als je wil DM ik je de adressen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik houd wel van dertien in een dozijn. Jij bent meer van de Oostblokhoeren, geeft niks verder hoor.
Al eerder gepost. CeesJan deugt.quote:
Wat stond er.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, zoals verwacht had GGMM er iets hatelijks over mij neer gezet...
LRquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
ROTTERDAM HOOLIGANS
[..]
hoi
[..]
hoi
[..]
hoi
[..]
hoi
Wat is dit voor poepquote:Fair play is a fundamental part of posting in VBL. It represents the positive benefits of playing by the rules, using common sense and respecting fellow users, mods, opponents and fans.
To give fair play more visibility, VBLcreated a programme that turned the generic notion into a simple design and an easy-to-understand code of conduct that must be recognised and respected by players and fans alike. While fair play should apply in VBL throughout the year, VBL has, since 1997, dedicated one week of its international posting calendar every year to praising and promoting the spirit of fair play. During these VBL Fair Play Days, VBL calls on its member associations to organise activities dedicated to fair play and to highlight its importance both on and off the pitch.
Fair play is also acknowledged and rewarded in every VBL topic. The Technical Study Group evaluates and rates the behaviour in topics of all participating users in a VBL competition. The VBL Fair Play Award is then conferred upon the team with the best fair play score during the year.
The Annual VBL Fair Play Award , presented at the VBL Ballon dâÂÂOr gala, recognises special acts of fair play and often goes to users or groups who otherwise enjoy little share of the spotlight.
Laat me met rust. Ik ben aan het werk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Cara. Nog extra uren vrij genomen voor Feyenoord of ligt dat wel in het verleden?
Ga dan aan het werkquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb er 1. Zit nog te wachten op een 2de
[..]
Spoiler tags. Ben aan het werken, ei.
Wat loop je te kotsten op mij dan, schoft. Ik klap je.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Laat me met rust. Ik ben aan het werk.
quote:
Wie de fuck is Neurosciencequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Speculaaspasta is kanjerlekker. Zeker de crunchy versie. Gaat me weer een paar BMI-punten opleveren deze maand.
Wat?quote:
hoiquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
ROTTERDAM HOOLIGANS
[..]
hoi
[..]
hoi
[..]
hoi
[..]
hoi
Wat een kankermongoolquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat loop je te kotsten op mij dan, schoft. Ik klap je.
En succes
spreek voor jezelfquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
Happel is terug
Wij onderdanen hebben weer een leider.
Ik spreek namens Tong.quote:
Ga zo weer weg. Bijzonder blijft het niet hierquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
Happel is terug
Kan ze goed pijpen, ja?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef Saind het volgende:
Iedereen zou een Siciliaanse huisgenote moeten hebben
Jammer, maar was wel leuk dat je er even was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga zo weer weg. Bijzonder blijft het niet hier
Moet ik nog achter komen, de vorige wel maar die kwam uit Romequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga zo weer weg. Bijzonder blijft het niet hier
[..]
Kan ze goed pijpen, ja?
Koken kan ze wel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet ik nog achter komen, de vorige wel maar die kwam uit Rome
?quote:Fair play is a fundamental part of posting in VBL. It represents the positive benefits of playing by the rules, using common sense and respecting fellow users, mods, opponents and fans.
To give fair play more visibility, VBLcreated a programme that turned the generic notion into a simple design and an easy-to-understand code of conduct that must be recognised and respected by players and fans alike. While fair play should apply in VBL throughout the year, VBL has, since 1997, dedicated one week of its international posting calendar every year to praising and promoting the spirit of fair play. During these VBL Fair Play Days, VBL calls on its member associations to organise activities dedicated to fair play and to highlight its importance both on and off the pitch.
Fair play is also acknowledged and rewarded in every VBL topic. The Technical Study Group evaluates and rates the behaviour in topics of all participating users in a VBL competition. The VBL Fair Play Award is then conferred upon the team with the best fair play score during the year.
The Annual VBL Fair Play Award , presented at the VBL Ballon dÃÂÃÂÃÂâÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂOr gala, recognises special acts of fair play and often goes to users or groups who otherwise enjoy little share of the spotlight.
Op wie heb je geld staan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen zin. Ben tennis aan het volgen. Geld verdienen
Wat is dit nu weerquote:Fair play is a fundamental part of posting in VBL. It represents the positive benefits of playing by the rules, using common sense and respecting fellow users, mods, opponents and fans.
The Annual VBL Fair Play Award , presented at the VBL Ballon dOr gala, recognises special acts of fair play and often goes to users or groups who otherwise enjoy little share of the spotlight.
Geen sekte. Hij hield van de kromme. Rookten samen een sigaretje na de wedstrijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik spreek namens Tong.
Toch Tong, happel was de leider van de sekte toch?
Speel inplay. Voorlopig nog op niemand. Maar net gelayed op total sets played, dus daar wat mee verdiend. Nu even kijken hoe de rest verloopt. Misschien wat op Murray straks.quote:
Precies. Ik had het niet beter en helderder kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen sekte. Hij hield van de kromme. Rookten samen een sigaretje na de wedstrijd.
Feijenoord was geweldig, daarom werd Ajax briljant. Beiden wereldtop.
Tegenwoordig ken je de reservespelers van Chelsea niet waar ze eventueel kampioen mee kunnen worden.
Gister 20 euro verloren door Nadalquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Speel inplay. Voorlopig nog op niemand. Maar net gelayed op total sets played, dus daar wat mee verdiend. Nu even kijken hoe de rest verloopt. Misschien wat op Murray straks.
Ok bedankt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen sekte. Hij hield van de kromme. Rookten samen een sigaretje na de wedstrijd.
Tegenwoordig ken je de reservespelers van Chelsea niet waar ze eventueel kampioen mee kunnen worden.
Eerlijk zeggen, lees je hier mee?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een leider hier ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
Happel is terug
Schreeuw ik?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een leider hier ?
Als je het hardst schreeuwt ?
Ik ben na Happel en Kapiteintje de leider hier ja. Maar meer wil ik ook niet worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een leider hier ?
Als je het hardst schreeuwt ?
Kapi is vermistquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben na Happel en Kapiteintje de leider hier ja. Maar meer wil ik ook niet worden.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben na Happel en Kapiteintje de leider hier ja. Maar meer wil ik ook niet worden.
Nee. Soms kijk ik er als ik word geciteerd.quote:
Ik vroeg het aan die alien in je UIquote:
Dit is de druppel. Tong, ik kom je opzoeken. Ik hoop voor je dat je een kettingslot voorhanden hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Soms kijk ik er als ik word geciteerd.
Had eerst niet de vijandigheid tegen mij in de gaten. Moet er wel om lachen.
Zijn overetal snottapen.
Niks tegen apen verder. Maar ze moeten wel hun neus snuiten.
Zien al m'n vrienden, kan ik van genietenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef RensAjacied het volgende:
Saind![]()
Dat jij dat filmpje had geliked![]()
Lul niet. Ik had je vader kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn overetal snottapen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Zien al m'n vrienden, kan ik van genieten
Ah Betfair.Je hebt aparte australian wallet ofzo nodig toch om op australian open in te zetten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Speel inplay. Voorlopig nog op niemand. Maar net gelayed op total sets played, dus daar wat mee verdiend. Nu even kijken hoe de rest verloopt. Misschien wat op Murray straks.
Alsof hij daar bang voor is, hij sloopt jou.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Tong, ik kom je opzoeken. Ik hoop voor je dat je een kettingslot voorhanden hebt.
Zijn er maar weinig, die zitten allemaal niet op de TU hèquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Al die ventjes uit Eindhoven
Mongool is het ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat moet je aan GGMM vragen, ik kan er iig niet meer tegen maar moet het wel volhouden.
Oke, maar wat zijn snottapen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn overetal snottapen.
Yep. Maar ik kan blijkbaar gewoon traden tussen mijn wallets. Denk dat ik ergens in het verleden mezelf heb geverifieerd bij Betfair.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah Betfair.Je hebt aparte australian wallet ofzo nodig toch om op australian open in te zetten?
Die kans is aanwezig maar ik zal wel sterven met waardigheid daar waar jullie tot in eeuwigheid zijn bitches zullen zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof hij daar bang voor is, hij sloopt jou.
Hmmmm. oke.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig, die zitten allemaal niet op de TU hè
en dan ondertussen jouw luier verschonen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zou met Happel een pilsje kunnen drinken. Denk ik.
De meeste users in de VBL SC zou ik samen mee naar Sesamstraat kijken en een lief verhaaltje voorlezen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:32 schreef Saind het volgende:
[..]
En verder mijd ik alles en iedereen uit Eindhoven als de pest
Oké.Ik heb me tijdens de AO niet met Betfair bezig gehouden vanwege die aparte wallet.Misschien is het wel dood eenvoudig, heb me er verder niet in verdieptquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Yep. Maar ik kan blijkbaar gewoon traden tussen mijn wallets. Denk dat ik ergens in het verleden mezelf heb geverifieerd bij Betfair.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Tong, ik kom je opzoeken. Ik hoop voor je dat je een kettingslot voorhanden hebt.
Ik ben geboren in de winter van de elfstedentocht van Reinier Paping.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Lul niet. Ik had je vader kunnen zijn.
Apen met een grote snuit. Zeg maar Geer en Goor. Of Patty Brard.quote:
Wie is Reinier Paping?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de winter van de elfstedentocht van Reinier Paping.
Kun je toveren Happel ?
Weet je dat nieteens? Nepsupporter!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oss. Speelt Robin Braam daar nog altijd in de spits?
Robin Braam
Sorry. Ik heb het te druk met Feyenoordquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet je dat nieteens? Nepsupporter!
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb het te druk met Feyenoord
WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO. Ga je vanavond nog wat snavels instompen?
Elfstedentocht winnaar in 1963quote:
Dat was Dik Heesen.quote:
Baan de ongeslagen bondscoach in de jaren 80.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oss. Speelt Robin Braam daar nog altijd in de spits?
Robin Braam
Die hengelde altijd naar een baantje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:41 schreef Doublepain het volgende:
Ik kom uit de tijd van Gerrit Visser, dat waren eens tijden.
niet haten op Japanquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
Knut is ook lekker bezig
[ afbeelding ]
Doen ze in Denemarken ook, best nicequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
Knut is ook lekker bezig
[ afbeelding ]
Faeroer eilanden dan welquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Doen ze in Denemarken ook, best nice
Heb ik bij het schaken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:57 schreef Saind het volgende:
Ik kan alleen dubbele espresso's zetten met m'n apparaat, beetje heavy wel
Ja ik begrijp wat je bedoelt inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
Veel users gedragen zich echt idioot vanwege de Klassieker van vanavond
Ik zat er over na te denken om een klaagbaak topic te openen, maar heb besloten het niet te doen
Nee, je was ook niet in het Ajax-topic te vinden idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja ik begrijp wat je bedoelt inderdaad.
Persoonlijk laat ik me nooit zo meeslepen door de waan van de dag.
Maar jij bent dan ook Ronald Koeman.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik zat er over na te denken om een klaagbaak topic te openen, maar heb besloten het niet te doen
Ik probeer ontzettend op een woord te komen maar het lukt nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb in het Ajax topic geprobeerd om een voetbalinhoudelijke discussie aan te zwengelen, dat klopt.
Je bent zelf een idioot.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:11 schreef Mansjester het volgende:
Niet gelezen hahahahahahquote:Fair play is a fundamental part of posting in VBL. It represents the positive benefits of playing by the rules, using common sense and respecting fellow users, mods, opponents and fans.
The Annual VBL Fair Play Award , presented at the VBL Ballon dOr gala, recognises special acts of fair play and often goes to users or groups who otherwise enjoy little share of the spotlight.
Faeröer, bazeneilandenquote:
Daar is Sepp niet blij mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet gelezen hahahahahah
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de reviews van http://www.youtube.com/user/theneedledrop best interessant.
Einde bericht.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind de reviews van http://www.youtube.com/user/theneedledrop best interessant.
Einde bericht.
quote:
Discobowlen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef opperkleurder het volgende:
Iemand een idee om vanavond te gaan doen?
Ik was bij de 1908e, een enorme zaadpot tegen Twente. Maar wel met een schitterend spandoek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:27 schreef Dven het volgende:
Feyenoord heeft in haar historie ongeveer 1940-1945 wedstrijden in de eredivisie gespeeld.
Caland vindt dit leuk
Foto?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was bij de 1908e, een enorme zaadpot tegen Twente. Maar wel met een schitterend spandoek.
Wat enorm interessant.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto?
Feyenoord heeft trouwens bijna een doelsaldo van 1940-1945. En al helemaal bijna 1908. Zitten nu op +1907
Het doelsaldo van Ajax is 997 hoger. Binnenkort dus weer een klein feestje. Ook kunnen we voglend jaar doelpunt nummer 5000 van Ajax verwachten. Staan nu op 4922quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Foto?
Feyenoord heeft trouwens bijna een doelsaldo van 1940-1945. En al helemaal bijna 1908. Zitten nu op +1907
leukquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wordt weer eens tijd dat jullie echt wat winnen, dat we are the biggest fans gedoe is ook alleen maar ter compensatie van echte prijzenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:daantje_020 twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:40:03Brr als ik het zo lees zit het al vol met kakkerlakjes in onze mooie stad, gaat wat worden vanavond #AJAfey reageer retweet
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd dat jullie echt wat winnen, dat we are the biggest fans gedoe is ook alleen maar ter compensatie van echte prijzen
'Onze' mooie stad. Hij komt toch uit Rotterdam?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:13 schreef Happel het volgende:
Ah nee, niks compensatie.twitter:daantje_020 twitterde op woensdag 22-01-2014 om 14:40:03Brr als ik het zo lees zit het al vol met kakkerlakjes in onze mooie stad, gaat wat worden vanavond #AJAfey reageer retweet
Dacht ik ook, ja. Snap het niet helemaal meer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
'Onze' mooie stad. Hij komt toch uit Rotterdam?
Vanavond stap 1.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt weer eens tijd dat jullie echt wat winnen, dat we are the biggest fans gedoe is ook alleen maar ter compensatie van echte prijzen
Zo ontzettend goed spelen jullie toch ook niet? Als we winnen is dat geen grotere verrassing dan een eventueel verlies voor mij. Ik zou pas verbaasd zijn als 1 van beide teams overduidelijk beter is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet maar mocht het lukken zou het knap zijn
Het zal de statistiek zijn, het loopt meestal goed afquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo ontzettend goed spelen jullie toch ook niet? Als we winnen is dat geen grotere verrassing dan een eventueel verlies voor mij. Ik zou pas verbaasd zijn als 1 van beide teams overduidelijk beter is.
als je mobiel zit is het wel irritantquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck is dit 'voordat je reageert'.
Is Sepp.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
What the fuck is dit 'voordat je reageert'.
Moet je maar niet mobiel fokkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je mobiel zit is het wel irritant
Doe ik ook niet, hooguit lezen maar posten gaat gewoon kut.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar niet mobiel fokken
Dat doe ik anders heel vaak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je maar niet mobiel fokken
Ik denk dat 40-45% van mijn posts mobiel worden geplaatst.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, hooguit lezen maar posten gaat gewoon kut.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik denk dat 40-45% van mijn posts mobiel worden geplaatst.
FOK! is ook niet echt prettig mobiel. Al is het maar omdat het je batterij leegzuigt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]Hooguit 0,5% denk ik heeeel soms als ik in de trein zit wil ik het nog weleens proberen, maar ik vind het gewoon helemaal niks.
De 40-45 grap begint zijn magie te verliezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik denk dat 40-45% van mijn posts mobiel worden geplaatst.
Als jij hem niet meer leuk vindt dan stop ik ermee hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 40-45 grap begint zijn magie te verliezen.
Komt het toch door FOK!, ik zag een topic van Elan dacht ik erover, ik heb er ook last van maar ik dacht dat het aan mijn telefoon/batterij lag (ALS ik mobiel internet kijk ik bijna alleen op FOK!).quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOK! is ook niet echt prettig mobiel. Al is het maar omdat het je batterij leegzuigt.
Mobiele layout an sich vind ik wel goed werken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOK! is ook niet echt prettig mobiel. Al is het maar omdat het je batterij leegzuigt.
Nee, FOK! zuipt batterij en data. Ben wel een paar keer over m'n bundel gegaan door FOK!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt het toch door FOK!, ik zag een topic van Elan dacht ik erover, ik heb er ook last van maar ik dacht dat het aan mijn telefoon/batterij lag (ALS ik mobiel internet kijk ik bijna alleen op FOK!).
Maar jij bent dan ook ooit nummer 1 in de dagcijfers geweest. FOK! Koning JanCeesquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, FOK! zuipt batterij en data. Ben wel een paar keer over m'n bundel gegaan door FOK!
OK. Ik heb geen bundel, zit altijd via wifi en ALS ik onderweg mobiel internet dan zet ik *bliep aan dat is ongelimiteerd voor 50 cent per dag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, FOK! zuipt batterij en data. Ben wel een paar keer over m'n bundel gegaan door FOK!
Ja hè. Ik maak wel naam voor mezelf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook ooit nummer 1 in de dagcijfers geweest. FOK! Koning JanCees
Dan ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begin 2014 best rustig. Zelfs Littlerabbit post meer dan mij.
Dat komt omdat ik extreem veel post.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik begin 2014 best rustig. Zelfs Littlerabbit post meer dan mij.
Jimbo heeft bijna 2x zoveel gepost.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik extreem veel post.
En ja dat is kansloos.
Nee, kwam toevallig even langs hier vandaag. Straks weer weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Begon het weer te kriebelen, ouwe reus?
quote:Top 100 van 01-01-2014 t/m 22-01-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (832161)
001 8258 Jimbo 0.99%
002 7640 supersof 0.92%
003 7365 Etsu 0.89%
004 6643 Toto69 0.8%
005 4949 VoornaamAchternaam 0.59%
006 4595 Littlerabbit 0.55%
007 4281 deadprez 0.51%
008 4149 Rezania 0.5%
009 4073 Insomnia_ 0.49%
010 4026 Fok-it 0.48%
011 4021 waxmask 0.48%
012 3890 johannes_vermeer 0.47%
013 3865 ToT 0.46%
014 3723 Ajacied422 0.45%
Jimbo is dan ook een debiel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jimbo heeft bijna 2x zoveel gepost.
Leuk, lijstjes vol mongolenquote:
Zelfde geldt voor mijquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik dan toch opeens een leven hebben, ik sta er niet tussen.
Enkel top 5quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij mij nu een lijstje?
Ik post denk 10-20 % mobiel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]Hooguit 0,5% denk ik heeeel soms als ik in de trein zit wil ik het nog weleens proberen, maar ik vind het gewoon helemaal niks.
Als ik mobiel post sla ik hoofdletters en interpunctie over dus dat lijk ik ontzettend dom.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik post denk 10-20 % mobiel.
Dit boeit echt niemand
Dat is inderdaad voor 1 wedstrijd, eigenlijk zou zo'n wedstrijd gewoon op het open kanaal,moeten zijn ter compensatie van geen uitpubliekquote:
MWUAP MWUAPquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik doe wild, pixels allesz
Toch maar streamen
Daarom maandaboquote:
Mindere kvaliteitquote:
Maar echt idioot dit bedrag, voor een paar euro meer zit je in het stadionquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor 1 wedstrijd, eigenlijk zou zo'n wedstrijd gewoon op het open kanaal,moeten zijn ter compensatie van geen uitpubliek
Mindere kvaliteit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou voor een gratis stream gaan
gr gr
Aansporing om volledig abo te nemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar echt idioot dit bedrag, voor een paar euro meer zit je in het stadion
Goed, nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de vissen? Is er al gezinsuitbreiding?
Ik moet het al twee jaar met gratis streams doen. Of met Turks, Bulgaars of soms Engels commentaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt bij de meeste reuze mee en het scheelt 12 euro
Jammer dat je geen pakjes openings filmpjes meer maakt, anders had ik weer alle muziek die je op youtube had geliked kunnen beluisteren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Kwaliteit 144p
Ik wist geeneens dat het zo laag kon
Waaromquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Tot vorig jaar gehad, opgezegd toen het fox werd
Ongeveer gelijk van de kwaliteit van het nummer zelfquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Kwaliteit 144p
Ik wist geeneens dat het zo laag kon
Als je nog zo'n vierkante kast hebt jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sommige streams zijn bij mij van een hogere kwaliteit dan wanneer ik op tv kijk.
True story
Betrof wel hele oude likes. Likes op youtube filmpjes is enkel wenselijk bij Sierd de Vosquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je geen pakjes openings filmpjes meer maakt, anders had ik weer alle muziek die je op youtube had geliked kunnen beluisteren.
Die heb ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je nog zo'n vierkante kast hebt ja
Een like is een like, de onderzoeksjournalist in mij maakte geen onderscheid tussen nieuw en oud.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betrof wel hele oude likes. Likes op youtube filmpjes is enkel wenselijk bij Sierd de Vos
Wij hadden vroeger boven een tweede TV, dat scherm was ongeveer half zo klein als mijn laptop scherm.quote:
Zo'n TV had mijn vorige woning in de keuken zodat het wijf nog iets te kijken had als ze weer eens aan de ketting lagquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger boven een tweede TV, dat scherm was ongeveer half zo klein als mijn laptop scherm.
Ik zat ook net te kijken vanwege Cuijk alvast, idiote prijzen. Als het 2 euro was zou ik het wel doen. Nu kunnen ze de pot op, ik verzin wel wat anders.quote:
Ik noteer het. Ik voel mij net Tom Knipping momenteel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger boven een tweede TV, dat scherm was ongeveer half zo klein als mijn laptop scherm.
En toen ging ik stiekem dat programma kijken over die jongen die heel graag orange soda wil.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik noteer het. Ik voel mij net Tom Knipping momenteel.
Is dat waar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen ging ik stiekem dat programma kijken over die jongen die heel graag orange soda wil.
Rustig aan Dvenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
OMDAT MENSEN ZOALS JULLIE NIET WILLEN BETALEN VOOR VOETBAL IS DE NL COMPETITIE PAUPER. ALS WE ALLEMAAL GEWOON !))) EURO PER MAAND BETALEN ZOUDEN WE SPELERS ALS VER, TOIVONE EN LENS LANGER IN NEDERLAND KENNEN HOIUDEN
Het is zeg maar Nederlands voor 'Is it true?'quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef je me nu aan bij de plisie
Dat is de charme van de Eredivisiequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
OMDAT MENSEN ZOALS JULLIE NIET WILLEN BETALEN VOOR VOETBAL IS DE NL COMPETITIE PAUPER. ALS WE ALLEMAAL GEWOON !))) EURO PER MAAND BETALEN ZOUDEN WE SPELERS ALS VER, TOIVONE EN LENS LANGER IN NEDERLAND KENNEN HOIUDEN
Beetje rustig, Commissaris Coenradus Buitendamquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is zeg maar Nederlands voor 'Is it true?'
Waar is die scherpte, Witte? Verdomme toch.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is zeg maar Nederlands voor 'Is it true?'
Waar is die scherpte, Witte? Verdomme toch.
#eekhoorntwitter:
Je hebt zelf charmequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is de charme van de Eredivisie
Haperingen heb ik geen last meer van, eerst wel heel erg ja. Wel hebben ze nu geloof ik wat gedaan aan account delen. Krijg nu regelmatig stream not found, volgens mij als mijn broertje ook kijkt vanaf ouders huis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Duurder, minder wedstrijden en haperde veel
Heb ook nog best lang gekeken via account van iemand die hem ingelogd hier ja, maar daar had ik ook gekutkloterij meequote:Op woensdag 22 januari 2014 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Haperingen heb ik geen last meer van, eerst wel heel erg ja. Wel hebben ze nu geloof ik wat gedaan aan account delen. Krijg nu regelmatig stream not found, volgens mij als mijn broertje ook kijkt vanaf ouders huis.
dan krijg je constant M4U - Stream not foundquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb ook nog best lang gekeken via account van iemand die hem ingelogd hier ja, maar daar had ik ook gekutkloterij mee
Spoilertjquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Saind het volgende:
Ik heb nu een gifje van een mevrouw die in beton wordt gestort, de romp dan, en daarna in haar reet geneukt wordt.
Klinkt ingewikkeld en gecompliceerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Saind het volgende:
Ik heb nu een gifje van een mevrouw die in beton wordt gestort, de romp dan, en daarna in haar reet geneukt wordt.
Kan best, GGMM is er toch nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Saind het volgende:
DMquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Saind het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |