Nee, geen zin in.quote:
graag 3 voorbeelden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef GGMM het volgende:
Zo schattig om te zien hoe nerveus al die Feyenoorders zijn![]()
sneu gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef GGMM het volgende:
Zo schattig om te zien hoe nerveus al die Feyenoorders zijn![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar goed, ik vind het grappig om te zien wat wij voor ze betekenen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef RensAjacied het volgende:
Haha heel Rotterdam is bang hihi.
bij ajax zitten ze ook daar niet vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar goed, ik vind het grappig om te zien wat wij voor ze betekenen.
Een hardnekkig kankergezwel dat niet te verwijderen is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Een hardnekkig kankergezwel dat niet te verwijderen is.
Schaam je voor je taalgebruik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent zelf een schaapquote:
Gisteren m'n beste vriend gecremeerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren m'n beste vriend gecremeerd.
Overleden aan K......
TT doet me trouwens denken aan masturberen.
Ken je de beelden nog van De Kromme die Happel zijn hand vasthield vlak voordat ie overleed aan k.... ?quote:
K...vind ik zo'n onzin, spreek het dan uit, gecondoleerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de beelden nog van De Kromme die Happel zijn hand vasthield vlak voordat ie overleed aan k.... ?
Kanker is een normaal woord Tong, doe eens niet zo zielig. Sentimentele zak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de beelden nog van De Kromme die Happel zijn hand vasthield vlak voordat ie overleed aan k.... ?
aan kanker tongquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
We worden weer persoonlijk. Ben sentimenteel. Maar geen zak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Kanker is een normaal woord Tong, doe eens niet zo zielig. Sentimentele zak.
Supportershome is deze week vernieldquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Supportershome toch?
Oh, wacht. Die moet ontsmet worden begreep ik. Is die wel open?
Een ruitje ingetikt hoorde ik. Het is maar wat je vernielen noemt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Supportershome is deze week vernield
Oh dan valt het dus wel weer mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Een ruitje ingetikt hoorde ik. Het is maar wat je vernielen noemt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
In Amersfoort gebeurd het: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ld-slachtoffer.dhtml
Kijk, zo zijn we dan wel weer he.quote:’Marokkaanse familie kreeg excuus-sms van dader(s)’
Ik had er nog oude voor moeten gooien, excuus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
We worden weer persoonlijk. Ben sentimenteel. Maar geen zak.
was toch bijna niks?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Supportershome is deze week vernield
Zou hands zijn geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:30 schreef Happel het volgende:
Schappelijk van je René
[..]
Ik had er nog oude voor moeten gooien, excuus.
Speciaal voor jou danquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
Die Kate Upton is wel een stukje minder vandaag, ongesteld zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou danIk vind dat mens echt drie keer niets. Dertien in een dozijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou danda's beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie haar toch liever dan Timmetjequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dat mens echt drie keer niets. Dertien in een dozijn.
Ik houd wel van dertien in een dozijn. Jij bent meer van de Oostblokhoeren, geeft niks verder hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dat mens echt drie keer niets. Dertien in een dozijn.
Is het inmiddels gelukt met de kaartjes voor maart?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik houd wel van dertien in een dozijn. Jij bent meer van de Oostblokhoeren, geeft niks verder hoor.
Heb er 1. Zit nog te wachten op een 2dequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het inmiddels gelukt met de kaartjes voor maart?
Spoiler tags. Ben aan het werken, ei.quote:
Ik ken in de provincie nog wel wat boerderijen waar je genoeg van die meisjes met zulke stalpoten tegenkomt. Als je wil DM ik je de adressen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik houd wel van dertien in een dozijn. Jij bent meer van de Oostblokhoeren, geeft niks verder hoor.
Al eerder gepost. CeesJan deugt.quote:
Wat stond er.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, zoals verwacht had GGMM er iets hatelijks over mij neer gezet...
LRquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
ROTTERDAM HOOLIGANS
[..]
hoi
[..]
hoi
[..]
hoi
[..]
hoi
Wat is dit voor poepquote:Fair play is a fundamental part of posting in VBL. It represents the positive benefits of playing by the rules, using common sense and respecting fellow users, mods, opponents and fans.
To give fair play more visibility, VBLcreated a programme that turned the generic notion into a simple design and an easy-to-understand code of conduct that must be recognised and respected by players and fans alike. While fair play should apply in VBL throughout the year, VBL has, since 1997, dedicated one week of its international posting calendar every year to praising and promoting the spirit of fair play. During these VBL Fair Play Days, VBL calls on its member associations to organise activities dedicated to fair play and to highlight its importance both on and off the pitch.
Fair play is also acknowledged and rewarded in every VBL topic. The Technical Study Group evaluates and rates the behaviour in topics of all participating users in a VBL competition. The VBL Fair Play Award is then conferred upon the team with the best fair play score during the year.
The Annual VBL Fair Play Award , presented at the VBL Ballon dâÂÂOr gala, recognises special acts of fair play and often goes to users or groups who otherwise enjoy little share of the spotlight.
Laat me met rust. Ik ben aan het werk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Cara. Nog extra uren vrij genomen voor Feyenoord of ligt dat wel in het verleden?
Ga dan aan het werkquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Heb er 1. Zit nog te wachten op een 2de
[..]
Spoiler tags. Ben aan het werken, ei.
Wat loop je te kotsten op mij dan, schoft. Ik klap je.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Laat me met rust. Ik ben aan het werk.
quote:
Wie de fuck is Neurosciencequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
Speculaaspasta is kanjerlekker. Zeker de crunchy versie. Gaat me weer een paar BMI-punten opleveren deze maand.
Wat?quote:
hoiquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
ROTTERDAM HOOLIGANS
[..]
hoi
[..]
hoi
[..]
hoi
[..]
hoi
Wat een kankermongoolquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat loop je te kotsten op mij dan, schoft. Ik klap je.
En succes
spreek voor jezelfquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
Happel is terug
Wij onderdanen hebben weer een leider.
Ik spreek namens Tong.quote:
Ga zo weer weg. Bijzonder blijft het niet hierquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
Happel is terug
Kan ze goed pijpen, ja?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef Saind het volgende:
Iedereen zou een Siciliaanse huisgenote moeten hebben
Jammer, maar was wel leuk dat je er even was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga zo weer weg. Bijzonder blijft het niet hier
Moet ik nog achter komen, de vorige wel maar die kwam uit Romequote:Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga zo weer weg. Bijzonder blijft het niet hier
[..]
Kan ze goed pijpen, ja?
Koken kan ze wel?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet ik nog achter komen, de vorige wel maar die kwam uit Rome
?quote:Fair play is a fundamental part of posting in VBL. It represents the positive benefits of playing by the rules, using common sense and respecting fellow users, mods, opponents and fans.
To give fair play more visibility, VBLcreated a programme that turned the generic notion into a simple design and an easy-to-understand code of conduct that must be recognised and respected by players and fans alike. While fair play should apply in VBL throughout the year, VBL has, since 1997, dedicated one week of its international posting calendar every year to praising and promoting the spirit of fair play. During these VBL Fair Play Days, VBL calls on its member associations to organise activities dedicated to fair play and to highlight its importance both on and off the pitch.
Fair play is also acknowledged and rewarded in every VBL topic. The Technical Study Group evaluates and rates the behaviour in topics of all participating users in a VBL competition. The VBL Fair Play Award is then conferred upon the team with the best fair play score during the year.
The Annual VBL Fair Play Award , presented at the VBL Ballon dÃÂÃÂÃÂâÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂÃÂOr gala, recognises special acts of fair play and often goes to users or groups who otherwise enjoy little share of the spotlight.
Op wie heb je geld staan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen zin. Ben tennis aan het volgen. Geld verdienen
Wat is dit nu weerquote:Fair play is a fundamental part of posting in VBL. It represents the positive benefits of playing by the rules, using common sense and respecting fellow users, mods, opponents and fans.
The Annual VBL Fair Play Award , presented at the VBL Ballon dOr gala, recognises special acts of fair play and often goes to users or groups who otherwise enjoy little share of the spotlight.
Geen sekte. Hij hield van de kromme. Rookten samen een sigaretje na de wedstrijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik spreek namens Tong.
Toch Tong, happel was de leider van de sekte toch?
Speel inplay. Voorlopig nog op niemand. Maar net gelayed op total sets played, dus daar wat mee verdiend. Nu even kijken hoe de rest verloopt. Misschien wat op Murray straks.quote:
Precies. Ik had het niet beter en helderder kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen sekte. Hij hield van de kromme. Rookten samen een sigaretje na de wedstrijd.
Feijenoord was geweldig, daarom werd Ajax briljant. Beiden wereldtop.
Tegenwoordig ken je de reservespelers van Chelsea niet waar ze eventueel kampioen mee kunnen worden.
Gister 20 euro verloren door Nadalquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Speel inplay. Voorlopig nog op niemand. Maar net gelayed op total sets played, dus daar wat mee verdiend. Nu even kijken hoe de rest verloopt. Misschien wat op Murray straks.
Ok bedankt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen sekte. Hij hield van de kromme. Rookten samen een sigaretje na de wedstrijd.
Tegenwoordig ken je de reservespelers van Chelsea niet waar ze eventueel kampioen mee kunnen worden.
Eerlijk zeggen, lees je hier mee?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een leider hier ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:10 schreef Doublepain het volgende:
Happel is terug
Schreeuw ik?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een leider hier ?
Als je het hardst schreeuwt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |