Supportershome is deze week vernieldquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Supportershome toch?
Oh, wacht. Die moet ontsmet worden begreep ik. Is die wel open?
Een ruitje ingetikt hoorde ik. Het is maar wat je vernielen noemt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Supportershome is deze week vernield
Oh dan valt het dus wel weer mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Een ruitje ingetikt hoorde ik. Het is maar wat je vernielen noemt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
In Amersfoort gebeurd het: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ld-slachtoffer.dhtml
Kijk, zo zijn we dan wel weer he.quote:’Marokkaanse familie kreeg excuus-sms van dader(s)’
Ik had er nog oude voor moeten gooien, excuus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
We worden weer persoonlijk. Ben sentimenteel. Maar geen zak.
was toch bijna niks?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Supportershome is deze week vernield
Zou hands zijn geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:30 schreef Happel het volgende:
Schappelijk van je René
[..]
Ik had er nog oude voor moeten gooien, excuus.
Speciaal voor jou danquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:32 schreef Tarado het volgende:
Die Kate Upton is wel een stukje minder vandaag, ongesteld zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou danIk vind dat mens echt drie keer niets. Dertien in een dozijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou danda's beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie haar toch liever dan Timmetjequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dat mens echt drie keer niets. Dertien in een dozijn.
Ik houd wel van dertien in een dozijn. Jij bent meer van de Oostblokhoeren, geeft niks verder hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dat mens echt drie keer niets. Dertien in een dozijn.
Is het inmiddels gelukt met de kaartjes voor maart?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik houd wel van dertien in een dozijn. Jij bent meer van de Oostblokhoeren, geeft niks verder hoor.
Heb er 1. Zit nog te wachten op een 2dequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het inmiddels gelukt met de kaartjes voor maart?
Spoiler tags. Ben aan het werken, ei.quote:
Ik ken in de provincie nog wel wat boerderijen waar je genoeg van die meisjes met zulke stalpoten tegenkomt. Als je wil DM ik je de adressen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik houd wel van dertien in een dozijn. Jij bent meer van de Oostblokhoeren, geeft niks verder hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |