Nee, geen zin in.quote:
graag 3 voorbeelden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef GGMM het volgende:
Zo schattig om te zien hoe nerveus al die Feyenoorders zijn![]()
sneu gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef GGMM het volgende:
Zo schattig om te zien hoe nerveus al die Feyenoorders zijn![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar goed, ik vind het grappig om te zien wat wij voor ze betekenen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef RensAjacied het volgende:
Haha heel Rotterdam is bang hihi.
bij ajax zitten ze ook daar niet vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige wel ja, maar goed, ik vind het grappig om te zien wat wij voor ze betekenen.
Een hardnekkig kankergezwel dat niet te verwijderen is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Een hardnekkig kankergezwel dat niet te verwijderen is.
Schaam je voor je taalgebruik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bent zelf een schaapquote:
Gisteren m'n beste vriend gecremeerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren m'n beste vriend gecremeerd.
Overleden aan K......
TT doet me trouwens denken aan masturberen.
Ken je de beelden nog van De Kromme die Happel zijn hand vasthield vlak voordat ie overleed aan k.... ?quote:
K...vind ik zo'n onzin, spreek het dan uit, gecondoleerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de beelden nog van De Kromme die Happel zijn hand vasthield vlak voordat ie overleed aan k.... ?
Kanker is een normaal woord Tong, doe eens niet zo zielig. Sentimentele zak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de beelden nog van De Kromme die Happel zijn hand vasthield vlak voordat ie overleed aan k.... ?
aan kanker tongquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
We worden weer persoonlijk. Ben sentimenteel. Maar geen zak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Kanker is een normaal woord Tong, doe eens niet zo zielig. Sentimentele zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |