Ik ben na Happel en Kapiteintje de leider hier ja. Maar meer wil ik ook niet worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer ben je een leider hier ?
Als je het hardst schreeuwt ?
Kapi is vermistquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben na Happel en Kapiteintje de leider hier ja. Maar meer wil ik ook niet worden.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben na Happel en Kapiteintje de leider hier ja. Maar meer wil ik ook niet worden.
Nee. Soms kijk ik er als ik word geciteerd.quote:
Ik vroeg het aan die alien in je UIquote:
Dit is de druppel. Tong, ik kom je opzoeken. Ik hoop voor je dat je een kettingslot voorhanden hebt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Soms kijk ik er als ik word geciteerd.
Had eerst niet de vijandigheid tegen mij in de gaten. Moet er wel om lachen.
Zijn overetal snottapen.
Niks tegen apen verder. Maar ze moeten wel hun neus snuiten.
Zien al m'n vrienden, kan ik van genietenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef RensAjacied het volgende:
Saind![]()
Dat jij dat filmpje had geliked![]()
Lul niet. Ik had je vader kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn overetal snottapen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Zien al m'n vrienden, kan ik van genieten
Ah Betfair.Je hebt aparte australian wallet ofzo nodig toch om op australian open in te zetten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Speel inplay. Voorlopig nog op niemand. Maar net gelayed op total sets played, dus daar wat mee verdiend. Nu even kijken hoe de rest verloopt. Misschien wat op Murray straks.
Alsof hij daar bang voor is, hij sloopt jou.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de druppel. Tong, ik kom je opzoeken. Ik hoop voor je dat je een kettingslot voorhanden hebt.
Zijn er maar weinig, die zitten allemaal niet op de TU hèquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Al die ventjes uit Eindhoven
Mongool is het ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat moet je aan GGMM vragen, ik kan er iig niet meer tegen maar moet het wel volhouden.
Oke, maar wat zijn snottapen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn overetal snottapen.
Yep. Maar ik kan blijkbaar gewoon traden tussen mijn wallets. Denk dat ik ergens in het verleden mezelf heb geverifieerd bij Betfair.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah Betfair.Je hebt aparte australian wallet ofzo nodig toch om op australian open in te zetten?
Die kans is aanwezig maar ik zal wel sterven met waardigheid daar waar jullie tot in eeuwigheid zijn bitches zullen zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof hij daar bang voor is, hij sloopt jou.
Hmmmm. oke.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig, die zitten allemaal niet op de TU hè
en dan ondertussen jouw luier verschonen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zou met Happel een pilsje kunnen drinken. Denk ik.
De meeste users in de VBL SC zou ik samen mee naar Sesamstraat kijken en een lief verhaaltje voorlezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |