Dat is inderdaad voor 1 wedstrijd, eigenlijk zou zo'n wedstrijd gewoon op het open kanaal,moeten zijn ter compensatie van geen uitpubliekquote:
MWUAP MWUAPquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik doe wild, pixels allesz
Toch maar streamen
Daarom maandaboquote:
Mindere kvaliteitquote:
Maar echt idioot dit bedrag, voor een paar euro meer zit je in het stadionquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad voor 1 wedstrijd, eigenlijk zou zo'n wedstrijd gewoon op het open kanaal,moeten zijn ter compensatie van geen uitpubliek
Mindere kvaliteit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou voor een gratis stream gaan
gr gr
Aansporing om volledig abo te nemenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar echt idioot dit bedrag, voor een paar euro meer zit je in het stadion
Goed, nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de vissen? Is er al gezinsuitbreiding?
Ik moet het al twee jaar met gratis streams doen. Of met Turks, Bulgaars of soms Engels commentaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt bij de meeste reuze mee en het scheelt 12 euro
Jammer dat je geen pakjes openings filmpjes meer maakt, anders had ik weer alle muziek die je op youtube had geliked kunnen beluisteren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Kwaliteit 144p
Ik wist geeneens dat het zo laag kon
Waaromquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Tot vorig jaar gehad, opgezegd toen het fox werd
Ongeveer gelijk van de kwaliteit van het nummer zelfquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Kwaliteit 144p
Ik wist geeneens dat het zo laag kon
Als je nog zo'n vierkante kast hebt jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Sommige streams zijn bij mij van een hogere kwaliteit dan wanneer ik op tv kijk.
True story
Betrof wel hele oude likes. Likes op youtube filmpjes is enkel wenselijk bij Sierd de Vosquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je geen pakjes openings filmpjes meer maakt, anders had ik weer alle muziek die je op youtube had geliked kunnen beluisteren.
Die heb ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je nog zo'n vierkante kast hebt ja
Een like is een like, de onderzoeksjournalist in mij maakte geen onderscheid tussen nieuw en oud.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betrof wel hele oude likes. Likes op youtube filmpjes is enkel wenselijk bij Sierd de Vos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |